Novinky
Zpět na článek
Světové Auto roku 2024 je Kia EV9. Ocenění za design získala Toyota Prius
71 komentářů
Hendly
600 koni na NS 2 kola v plném tempu. Kdyz s tim nemas zkusenost, coz 99% řidičů nema, tak budes slusne rozlamanej a krk te bude jeste druhej den bolet.
DonVito
Jasna konspirice. 😁
Mozna by bylo fajn se takovym autem nekdy projet.
Nebo do nej alespon sednout, nez ho zatratis.
😉
Mozna by bylo fajn se takovym autem nekdy projet.
Nebo do nej alespon sednout, nez ho zatratis.
😉
DonVito
Design se mi hodne libi.
Nechapu, proc pises "rezignuje na desgn"...
Obcas je treba na odvaznejsi design vic casu. 😉
To ze se ti nelibi neznamena, ze je spatny.
Nechapu, proc pises "rezignuje na desgn"...
Obcas je treba na odvaznejsi design vic casu. 😉
To ze se ti nelibi neznamena, ze je spatny.
Hendly
Primo s NS zkusenost nemam. Mam zkusenost z jinych polygonu a okruhu a i se slabšími autama toho ma netrenovany clovek po par km v tempu plne zuby.
Dva okruhy v NS je pres 40 km.
Samozrejme se nebavím o tom, ze to projedes jak na výletě.
Dva okruhy v NS je pres 40 km.
Samozrejme se nebavím o tom, ze to projedes jak na výletě.
Mikesus
Hned první veta a lži. EV že je neefektivní? 20kwh na 100km je jako 2l nafty, nebo 2.2l benzinu.
Pepa_007
Úkol zněl jasně : BEV musí zvítězit. Spalováky nebudou mít šanci.
Bohužel, takový dojem celá ta fraška má. 😬
Bohužel, takový dojem celá ta fraška má. 😬
Horký Rom
Elektrická budoucnost je ještě blíž, než jsme čekali.
Blahopřeji Hyundai/Kia :yes:
Blahopřeji Hyundai/Kia :yes:
kari.laz
Travní koláčky, cukrované kokainem a na zažívání si dali LSD?
Auto roku je krabice hmotnosti zetora a LSD působilo hlavně u designu. Vždyť to je hnusný jak fantociho dcera.
Auto roku je krabice hmotnosti zetora a LSD působilo hlavně u designu. Vždyť to je hnusný jak fantociho dcera.
Pepa_007
600HP a jen 200km/h? Není to málo??
Můj hodně hodně starý neekologický pekáč dělá v klídku 230 a stačí mu na to pár koníků.
Nürburgring není pro BEV určen, dají 1 max 2 kola a musí na hodinu, na dvě na nabíječku. Pokud je tedy volná.
Můj hodně hodně starý neekologický pekáč dělá v klídku 230 a stačí mu na to pár koníků.
Nürburgring není pro BEV určen, dají 1 max 2 kola a musí na hodinu, na dvě na nabíječku. Pokud je tedy volná.
Arese
Přesně tak, obludná lživá elektrobublina nezadržitelně praská a obrovská hora progresivistického elektrohnusu se pod tíhou tvrdé reality sype jako domeček karet! 😒] 😒] 😒] :yes: Aneb - lež má krátké nohy a ta elektrofanatická obzvlášť! 😄
apoho
https😐/autosalon.tv/novinky/ridicuv-chleba/komentar-trpky-konec-pohadek-investori-elektromobilite-neveri-a-spousta-vyrobcu-proto-krachuje?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu#…
apoho
Ty jezdíš akorat na tříkolce k lékaři pro prášky na hlavu ale i to se ti podle projevů zde nějak nedaří!
Jo a pozdravuj umělce, designéra. :no:
Jo a pozdravuj umělce, designéra. :no:
apoho
dnešní "odborníci" na moderní automobily (rozuměj EV) musí mít z toho videa a zvuku kopřivku a nespavost
https😐/www.autorevue.cz/…ni-jeho-734-koni
https😐/www.autorevue.cz/…ni-jeho-734-koni
apoho
Musí to být elektro a nesmí to být z Číny.
A výsledek je toto. Přerostlá krabice od bot je nejhezčí auto roku 2024.
A výsledek je toto. Přerostlá krabice od bot je nejhezčí auto roku 2024.
Barry Lyndon
sice to vypadá jako malé Lambo, ale Cx to má horší než obyčejná Octávka. A když si uvětomíme, že je Prius skoro jako Octávka i dlouhý (4,6 m), tak i ten prostor taky nic moc...
Stejsn
Nemůžu si pomoct, ale drtivá většina nových aut (napříč pohony) jsou strašně ohavné nevkusné kreace. Aut, na která by byla radost se dívat, je fakt jen hrstka 😞
speedfred
Neviem či je celkom dokonalý ale hodne dobrý voz to je určite. Skúšal som EV9 a není to zlé ale nejaké výhrady sú z mojej strany. Oproti Tesle interier a ergonómia paráda.
traveldrive
Zbytočné o tom polemizovať. Automobilky púšťajú do sveta správy a vyjadrenia, aké potrebujú pre svoje zámery. Môže a nemusí to byť pravda, či už na EV prerábajú alebo zarábajú. Nikdy nevieš kde je pravda.
del42sa
to je poplatné té dnešní pošahané době, první místo obsadí tahle obluda
a miss USA je "žena" s penisem 😁
a miss USA je "žena" s penisem 😁
amerlock
2 kola na NS a tím celý cirkus skončil. Baterka dead, gumy fuč.
A k čemu v reálném životě toto je jako použitelné? Na rozvoz dětí do školy a školky a pak do práce na druhý konec města a večer obráceně.
Jo k tomu je potřeba bedna od kytu se 600 a více HP :no:
A k čemu v reálném životě toto je jako použitelné? Na rozvoz dětí do školy a školky a pak do práce na druhý konec města a večer obráceně.
Jo k tomu je potřeba bedna od kytu se 600 a více HP :no:
apoho
Jak jsem psal již včera, zadání bylo jasné, musí to být elektromobil a nesmí být z Číny.
A pak už k výsledku byla cesta velice lehká. 😒]
A pak už k výsledku byla cesta velice lehká. 😒]
speedfred
Ty s tým evidentne nemáš skúsenosť. 😒] Prípadne až máš tak sa skús o tom rozpísať.
Johnn
To by mě také zajímalo co je myšleno “rezignaci na design”. Osobně se mi nelíbí světla začínající pomalu až nad kolem a s tím související klikatíci se denní svícení. Ale jinak design naprosto v pohodě.
Jako rezignaci na design beru spíše jízdu v novém Superbu a mít před sebou displej, který se nevešel do kapličky.Ale tak každý má jiný vkus.
Jako rezignaci na design beru spíše jízdu v novém Superbu a mít před sebou displej, který se nevešel do kapličky.Ale tak každý má jiný vkus.
Frfla
Koukám, že dekadence ve vkusu i nabídce dosahuje vrcholu. Snobismus vpřed!
ericn
V čem je to jako dokonalý? To mi prozraď? Já vidím hnusnou téžkou škatuli za velké peníze. Nic víc 😉
V aktuální situaci, kdy do těhto EV škatulí výrobci narvali prachy snad nic jiného ani vyhrát nemůže. Navíc to nevolí zákazníci, ale banda placených novinářů…
V aktuální situaci, kdy do těhto EV škatulí výrobci narvali prachy snad nic jiného ani vyhrát nemůže. Navíc to nevolí zákazníci, ale banda placených novinářů…
Johnn
A nemusí být po 1nebo 2 kolech odstavený cely den? Takový Ioniq 5 N je testován na 20min ostré jízdy a 20 min nabíjení.
Hendly
V provozu kolo za 8 minut v klidu?😀 Jsi okruhovy jezdec?
Tenhle cas je pro 99%+ řidičů nereálný.
Dam v tomhle tempu 6 kol je podle me i na hranici sériové techniky a gum.
Tenhle cas je pro 99%+ řidičů nereálný.
Dam v tomhle tempu 6 kol je podle me i na hranici sériové techniky a gum.
Arese
Naopak, potřebují ještě větší kapky, aby tady se svými lživými elektrofanatickými bludy o elektrodebilitě neobtěžovali! 😄
amerlock
zatracenej Prokopec!
Zase štvavý článek proti Donu Vitovi a spol 😄 😄 :yes:
Zase štvavý článek proti Donu Vitovi a spol 😄 😄 :yes:
del42sa
https😐/www.dailymail.co.uk/femail/article-11430725/Teen-Miss-Americas-transgender-local-title-holder-critics-blast-woke-competition.html
https😐/imgur.com/6ae9Vuk
😁
https😐/imgur.com/6ae9Vuk
😁
speedfred
Na NS ťa skôr limituje premávka, prípadne žlté vlajky ale povedzme 2 kolá v tempe 8 min/kolo v kľude. Dáš kafe, vodu a ide sa ďalej. Ja musím tak po 5-6 kolách natankovať a pokračujeme. Fyzicky to dá aj netrénovaný jedinec.
ericn
Kia aktuálně pro mě nemá nic zajímavého kromě Santa Fe, na které se půjdu podívat 😉
speedfred
To myslíš ako po 2 kolách autom na NS potom deň oddychovať fyzicky?
Tak to si už väčsiu cocotinu nemohol napísať, jedine že by si myslel ubehnúť 2 kolá na NS. 😒]
Tak to si už väčsiu cocotinu nemohol napísať, jedine že by si myslel ubehnúť 2 kolá na NS. 😒]
speedfred
M2, M3/4 predošlých generácíí. NS musíš hlavne trochu poznať a nebáť sa.
speedfred
Musíš mat aj samozrejme štastie na premávku. Občas tu chodia chlapci čo to robia “under 8” so sériovou technikou a ešte sa aj zasmejeme počas kola. 😀
traveldrive
Lživá elektrobublina? Vysvetli. A ten elektrofanatizmus tiež. Lebo aj u teba je jasný fanatizmus. V opačnom garde, ale fanatizmus.
Emel
To asi jo... v testu je 2-3-2 a podle fotek je ta prostřední řada jen 60:40 opěradlo.
Design - jasně, píšu to zkratkovitě, nevylučuju že se to někomu může líbit... pro mě je to tak na úrovni Y - s tím, že tohle je víc kontroverzní a Y prostě jen nijaká.
Design - jasně, píšu to zkratkovitě, nevylučuju že se to někomu může líbit... pro mě je to tak na úrovni Y - s tím, že tohle je víc kontroverzní a Y prostě jen nijaká.
Ja Prvni 123
A v ***i je, jak znamo, tma.
Takze nevadi kdyz jeto vosklivy jak prvni svetova valka...
Takze nevadi kdyz jeto vosklivy jak prvni svetova valka...
Anonym
Jasně hnusný fuj Prius. Ynteligentni člověk si vždy raději pořídí krabici 3 tuny těžkou ale hlavně že EV. Sancta simplicitas.
Johnn
Často s zde tvrdí o výrobě BEV, že není zisková. Hyundai/Kia však tvrdí opak.
https😐/insideevs.com/…ant-running-ev9/
https😐/insideevs.com/…ender-interview/
Ano nemusí to platit pro všechny, ale to jen svědčí o jejich schopnosti, nebo neschopnosti.
https😐/insideevs.com/…ant-running-ev9/
https😐/insideevs.com/…ender-interview/
Ano nemusí to platit pro všechny, ale to jen svědčí o jejich schopnosti, nebo neschopnosti.
speedfred
Tak to neviem, ja som mal verziu 2+2+2 a tam by si toho nasekal madzi sedačky dost. Interier aj napriek digitalizácii veľmi slušný. Exterier kontroverzný ale ja ho nezatracujem.
šofér
Proboha! Jasně Pepo, bežná rodinná auta se vyrábějí proto, aby se proháněla pro Nürburgringu... víš co, vem si prášek! Já mám najeto přes 2 mio km v různých plechovkách, ale na Nürburgringu jsem ještě nebyl, to je, co?
Emel
Když už někdo takhle velký auto potřebuje a rezignuje na design, tak asi proč ne, no. Interiér vypadá slušně... jen mě teda překvapuje, že prostřední sedačky jsou jen dělený 60:40 a není tam ani průvlak, ani 40-20-40.
:yes: