Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Emisní norma Euro 7 nakonec nebude takový strašák. Co všechno sleduje?

19 komentářů

Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Nakoniec to nebude ziadny strasiak... ale auta s euro 7 aj tak pre istotu zdrazime v priemere o dalsich 1000 eur... nech dnesni mladi robia uz len na auta ... ako za cias nasich otcov ... ;-)
Avatar - chcíplý pes
chcíplý pes
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
ACE.
Ale to není vtip.
Avatar - chcíplý pes
chcíplý pes
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Ackoliv si nemyslim, ze to bude takovy scénář, tak dejme tomu, ze ano. Já se tedy raději uskromnim, aby moje děti nemusely celý život šetřit na jedno auto a mohly si dovolit vše pro nás běžné. Rozhodně nechci žít na jejich úkor.
Avatar - Barrichello
Barrichello
:-):-):-):-):-):-):-):-):-):-)
Dobře ta zelená bolševická propaganda funguje, dokonalý příklad vymytého mozku.

Už ses dal i na udržitelnost? :-):-):-):-):-)
kyklop
Strielaš mimo. Pozri si ceny súčasných vozidiel , ktoré nám pripadajú veľmi vysoké (záleží od toho, s čím tie autá porovnávame). Obzri za 20 rokov naspäť a preštuduj si dobové cenníky a zistíš, že tie súčasné sú často výkonnejšie, ďaleko viac vybavené atď atď. Ak vynecháš krízu po r 2008, zistíš, že vzhľadom k naším príjmom, resp aktuálnej kúpnej sile sú tie autá lacnejšie ako tých 20 rokov naspäť. Spolu s tým zdraželi aj jazdenky, takže ak sa teraz tej svojej zbavuješ a meníš za nové, tak to staré lepšie predáš....Dobré/zlé?
traveldrive
Pletieš piate cez deviate.Kúpnu silu dnes a pred 20 rokmi nemôžeš vôbec porovnávať, pretože ceny šli hore veľmi nerovnomerne; niektoré tovary si kúpiš ľahšie ako vtedy, za iné veci zaplatíš podstatne viac. Výkonnejšie a viac vybavené autá, to nemusí znamenať zhola nič, pretože v nich je kopa bazmekov, ktoré nechceš a musíš ich platiť a aj z toho dôvodu sú dnešné autá podstatne ťažšie ako pred 20 rokmi a tá mŕtva váha naviac tiež zruší pekných pár koní z výkonu. Dnešné autá stoja z veľkej väčšiny za prd, výber je mizerný a ceny vysoké, bez ohľadu na to, koľko budeš počítať a porovnávať.
Hendly
Jak kratka paměť ….

Na silnicích neustálý hustý provoz, neni kde parkovat, ale stale je nekdo schopny tvrdit, ze jsou auta dnes dráha….
Avatar - Barrichello
Barrichello
a čím maj lidi jezdit? busem co jede v 5:30, 6:15, 7:20 a pak 15:45?

Hahaha :-):-):-):-)

Nebo dobytčáky s 5 přestupy a délkou cesty 3 hodiny, zatímco autem 45 minut :-):-):-)
Jezdec667
Stačí si porovnat průměrnou mzdu s cenou auta. Dnes to vychází určitě lépe než před dvaceti lety. Tenkrát stála octavia 2 s motorem 1.6 75 kw 499.000 kč a nebylo v tom ani esp, žádný parkovací senzor, airbagy snad dva. Dnes stojí 619.000 kč. Mzdy jsou dvojnásobné.
Avatar - Stejsn
Stejsn
že to zachrání planetu
ericn
Stoprocentně :-[] :yes:
topten
nez obdobne normy v USA i chine
hlavne pokud jde o NOx a PM
EU tahnout dlouhodobe ke dnu dyzly, ktery s tim maj problem
ostuda
kyklop
mám za to že súčasné s tým problém nemajú ;-)
Avatar - Mokrous
Mokrous
Tak tak. 80mg je limit, přitom to dnes umí mezi cca 10-40mg a to jen proto, protože jim to umožní norma a vejdou se lehce i po letech.
Kdyby norma byla třeba těch 30-40mg, no tak by přidali víc chcanek a vyrobili to trošku robustněji a měli by všichni 10-20mg u nových aut a vešli by se i po letech.
Avatar - chcíplý pes
chcíplý pes
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
rusofilcky a eurohujeři. Jedni s tím strašili a druzí snili. Realita je nakonec taková reálná.
traveldrive
To čo ty. Drístať ***iny.