Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Emisní norma Euro 7 nakonec nebude takový strašák. Co všechno sleduje?

19 komentářů

Hendly
Jak kratka paměť ….

Na silnicích neustálý hustý provoz, neni kde parkovat, ale stale je nekdo schopny tvrdit, ze jsou auta dnes dráha….
Avatar - chcíplý pes
chcíplý pes
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Ackoliv si nemyslim, ze to bude takovy scénář, tak dejme tomu, ze ano. Já se tedy raději uskromnim, aby moje děti nemusely celý život šetřit na jedno auto a mohly si dovolit vše pro nás běžné. Rozhodně nechci žít na jejich úkor.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
rusofilcky a eurohujeři. Jedni s tím strašili a druzí snili. Realita je nakonec taková reálná.
traveldrive
Pletieš piate cez deviate.Kúpnu silu dnes a pred 20 rokmi nemôžeš vôbec porovnávať, pretože ceny šli hore veľmi nerovnomerne; niektoré tovary si kúpiš ľahšie ako vtedy, za iné veci zaplatíš podstatne viac. Výkonnejšie a viac vybavené autá, to nemusí znamenať zhola nič, pretože v nich je kopa bazmekov, ktoré nechceš a musíš ich platiť a aj z toho dôvodu sú dnešné autá podstatne ťažšie ako pred 20 rokmi a tá mŕtva váha naviac tiež zruší pekných pár koní z výkonu. Dnešné autá stoja z veľkej väčšiny za prd, výber je mizerný a ceny vysoké, bez ohľadu na to, koľko budeš počítať a porovnávať.
Jezdec667
Stačí si porovnat průměrnou mzdu s cenou auta. Dnes to vychází určitě lépe než před dvaceti lety. Tenkrát stála octavia 2 s motorem 1.6 75 kw 499.000 kč a nebylo v tom ani esp, žádný parkovací senzor, airbagy snad dva. Dnes stojí 619.000 kč. Mzdy jsou dvojnásobné.
traveldrive
To čo ty. Drístať ***iny.
kyklop
mám za to že súčasné s tým problém nemajú ;-)
Avatar - Stejsn
Stejsn
že to zachrání planetu
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Nakoniec to nebude ziadny strasiak... ale auta s euro 7 aj tak pre istotu zdrazime v priemere o dalsich 1000 eur... nech dnesni mladi robia uz len na auta ... ako za cias nasich otcov ... ;-)
kyklop
Strielaš mimo. Pozri si ceny súčasných vozidiel , ktoré nám pripadajú veľmi vysoké (záleží od toho, s čím tie autá porovnávame). Obzri za 20 rokov naspäť a preštuduj si dobové cenníky a zistíš, že tie súčasné sú často výkonnejšie, ďaleko viac vybavené atď atď. Ak vynecháš krízu po r 2008, zistíš, že vzhľadom k naším príjmom, resp aktuálnej kúpnej sile sú tie autá lacnejšie ako tých 20 rokov naspäť. Spolu s tým zdraželi aj jazdenky, takže ak sa teraz tej svojej zbavuješ a meníš za nové, tak to staré lepšie predáš....Dobré/zlé?
ericn
Stoprocentně :-[] :yes:
Avatar - chcíplý pes
chcíplý pes
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
topten
nez obdobne normy v USA i chine
hlavne pokud jde o NOx a PM
EU tahnout dlouhodobe ke dnu dyzly, ktery s tim maj problem
ostuda
ACE.
Ale to není vtip.
Avatar - Anonym
Anonym
a čím maj lidi jezdit? busem co jede v 5:30, 6:15, 7:20 a pak 15:45?

Hahaha :-):-):-):-)

Nebo dobytčáky s 5 přestupy a délkou cesty 3 hodiny, zatímco autem 45 minut :-):-):-)
Avatar - Anonym
Anonym
:-):-):-):-):-):-):-):-):-):-)
Dobře ta zelená bolševická propaganda funguje, dokonalý příklad vymytého mozku.

Už ses dal i na udržitelnost? :-):-):-):-):-)
Avatar - chcíplý pes
chcíplý pes
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Mokrous
Mokrous
Tak tak. 80mg je limit, přitom to dnes umí mezi cca 10-40mg a to jen proto, protože jim to umožní norma a vejdou se lehce i po letech.
Kdyby norma byla třeba těch 30-40mg, no tak by přidali víc chcanek a vyrobili to trošku robustněji a měli by všichni 10-20mg u nových aut a vešli by se i po letech.