Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeNová Škoda Kodiaq RS předčasně odhalena. Bude to ryzí spalovák! Detaily nelžou
20 komentářů
simson33
ten motor podle mého názoru stále není adekvátní náhrada za 2.0 Bi-TDI (500 Nm!)
Myslím, že VW jen opakuje chybu, kterou udělal při faceliftu s motorem 2.0 TSI 180kW.
Na zvolené verzi motoru není ani nic marketingově zajímavého, vždyť s ním už běžně jezdí několik let Superb!!! To pro novinku není zrovna výhra. Má to být nejsilnější RS verze Škodovky. Daleko menší Golf měl 221kW už před lety... minulý Tiguan R 235kW.
Myslím, že VW jen opakuje chybu, kterou udělal při faceliftu s motorem 2.0 TSI 180kW.
Na zvolené verzi motoru není ani nic marketingově zajímavého, vždyť s ním už běžně jezdí několik let Superb!!! To pro novinku není zrovna výhra. Má to být nejsilnější RS verze Škodovky. Daleko menší Golf měl 221kW už před lety... minulý Tiguan R 235kW.
Kroutak nemá na dynamiku vliv, vše je o výkonu, jen nám ten kroutak říká, jak vysoký výkon je na daných otáčkách.
Tdi město 176 kW, tohle má 195 kW, takže to rozhodně je lepší náhrada. Pojede tak o 1-2 litry víc, to souhlas.
Tdi město 176 kW, tohle má 195 kW, takže to rozhodně je lepší náhrada. Pojede tak o 1-2 litry víc, to souhlas.
presne tak
a dulezitej je kroutak na kolech a to jeste v souvislosti s rychlosti tedy otackama, tedy vykon
a ten je u tohodle benzinaku vetsi nez u toho prezityho dablturbochrochtu
samotnej kroutak na motoru je o nicem
uz ten starej 180kW na tom byl s dynamikou vyrazne lip nez chrocht 176kW
a to nejen proto, ze byl o 100 kilo lehci
napr
0-100 6.6s vs 7.0
0-190 25.7 vs 29.8
maximalka 234 vs 221
to je o parnik
a ten novej motor bude o 2 parniky
a dulezitej je kroutak na kolech a to jeste v souvislosti s rychlosti tedy otackama, tedy vykon
a ten je u tohodle benzinaku vetsi nez u toho prezityho dablturbochrochtu
samotnej kroutak na motoru je o nicem
uz ten starej 180kW na tom byl s dynamikou vyrazne lip nez chrocht 176kW
a to nejen proto, ze byl o 100 kilo lehci
napr
0-100 6.6s vs 7.0
0-190 25.7 vs 29.8
maximalka 234 vs 221
to je o parnik
a ten novej motor bude o 2 parniky
Naftový šílenci by mohli konečně pochopit, že ten dehtovej krouťák je škrcenej delšími převody 😉
Matěj Kukačka
Auto se mi po vzhledové stránce líbí, ale ta německá SPZ na Škodovce mě bije do očí. 😂😢
Na prezentaci nového kodiaqu minulý týden jsem se na to ptal lidí ze Škodovky. Část aut prý byla na německých značkách kvůli jednoduššímu procesu registrace. Auta jsou totiž předsériová, což s sebou nese jistá specifika.
Arese
...bude ryzí spalovák? To je snad samozřejmé, ne? 😄 😄 :yes: :yes:
Jasně, nic jinýho to reálně bejt nemohlo... pokud už vůbec RS vznikne, no tak holt dvoulitr benzín.
Pepa_007
Tak ono RS ani nemůže být nic jiného než spalovací. 😉
Mohl by to být PHEV, ale to by Audi muselo pustit svůj dvoulitr s elektrikou a to je dost nepravděpodobný, vzhledem k tomu, že ani nikde ve VW tahle motorizace není...
Dokud jej nepředstaví, tak bych si na benzín 2.0 TSI vsadil tak 50%, klidně to pořád může být ta zmíněná silnější verze 1.5 PHEV (130kW+85kW=200kW) co je v Tiguanu. Usuzovat na benzín jenom podle chybějícího víčka nabíjecího portu na patentových obrázcích může být dost zavádějící, u toho úřadu nejde o pohon, ale o tvary/design. A dvoulitr s elektrikou to být samozřejmě nemůže, ten je postavený pro podélnou zástavbu do MLB. Jinak samozřejmě ideál by byl ten dvoulitrový benzín, hybrid je pro svižné svezení hovadina, ale protože už se prodává a je homologovaný v Tiguanu, tak si jistý nejsem i když na druhou stranu velmi dobré prodeje Enyaqu dávají Škodovce prostor pro "luxusní" řešení s ICE.
Tiguan PHEV je ale FWD, ne? To bych viděl jako celkem problém u RS SUVka... vsadil bych na čistý benzín.
Dinar
a její RS modely. Tak jako je už u škodovky pravidlem, nejlepší a nejvíce smysl dávající modely jsou ty s označením RS. Stačí za označením nehledat sport, ale jen motoricky nejsilnější variantu, jízdně nejlepší a výbavově či designově nejpovedenější. Kodiaq RS, silný dvoulitr, designové doplňky retušující problémy zákl. modelu, u nového kodiaqa hlavně zapadlá zadní kola, a máme tu pěkné, prostorné a dobře jezdící suv s adekvátním pohonem. :yes:
a vsadim boty, ze tahle krabicovita RS bude drazsi nez obycejna premiovka od audi
ale aspon to nebude chrocht
i na tyhle krabici je videt setrvalej upadek dyzlu
A bude se to prodávat Xkrát méně než diesel, který do SUV patří.
Navíc to bude mít taky vysoké CO2 že je to úplný protimluv proti kvaziekologickým snahám značky Schade a velení ve Vlkohradu.
Prostě výsměch.
Cenu typuju tak +- stejnou, cca. 1,4-1,5M... s tím, že RS bude v základu líp vybavený a příplatky budou taky levnější... a taky je o třídu větší... no prostě klasika při srovnání prémiovky a mainstreamu, nic nového pod sluncem.