Novinky
přesně tak, je to už vyloženě na spadnutí, Tesla už v tichosti vyvijí mobilní Tokamak, takže problém s dobíjením a infrastrukturou zcela vymizí, cena bude nízká protože to budou montovat indové a celý svět se krásně zazelená a nastane ráj na zemi :-!
víra je mocná věc 😉 za pír let už každý dům bude bezemisní, všichni budeme topit tepelnými čerpadly a svítit budeme výhradně ze solární a větrné energie :yes:
Volvo postaví novou fabriku na výrobu elektromobilů na Slovensku. První elektromobily z tohoto závodu vyjedou už v roce 2026. Roční výrobní kapacita se očekává kolem 250 tisíc elektromobilů :yes😒br />
Source European Commission - Apr 8, 24
Commission approves €267 million Slovak State aid measure to support Volvo Cars’ new electric vehicle plant | EC Press
Source European Commission - Apr 8, 24
Commission approves €267 million Slovak State aid measure to support Volvo Cars’ new electric vehicle plant | EC Press
Já to rikam pořád, že se BEV jednou podaří, zbytečně se to tlačí mezi lidi v půlce vývoje baterky. Jako slepou uličku to vůbec nevidím, umime vyrobit pouze el. energii. Jednou v Tokamaku.
....mělo tam být sice maso, ale v podstatě máš pravdu... :yes:
Průser byly ty fronty u pokladen na nádražích, kde lidé chtěli lístek do Brzka... 😁
Průser byly ty fronty u pokladen na nádražích, kde lidé chtěli lístek do Brzka... 😁
Chrlit ve velkém ? Píšou v článku že ve fiskálním roce začínajícím v dubnu roku 2028 má továrna dosáhnout roční produkce 100 MWh.
Jestli bude mít baterka kapacitu 50 kWh, tak to dělá 2000 ks za rok. To je pět kusů denně, a s větší kapacitou ještě míň
Nebo nám v článku lžou ? 😐
Jestli bude mít baterka kapacitu 50 kWh, tak to dělá 2000 ks za rok. To je pět kusů denně, a s větší kapacitou ještě míň
Nebo nám v článku lžou ? 😐
A jaké se očekává využití té výrobní kapacity?
Ptám se zejména proto, že Volvo v Evropě (EU+EFTA+UK) prodá ročně zhruba 250 tisíc aut a lze předpokládat, že část aut pro evropský trh bude i v budoucnu dodávána z továren ve Švédsku a Belgii.
Ptám se zejména proto, že Volvo v Evropě (EU+EFTA+UK) prodá ročně zhruba 250 tisíc aut a lze předpokládat, že část aut pro evropský trh bude i v budoucnu dodávána z továren ve Švédsku a Belgii.
Výrobní kapacita 100 MWh za rok odpovídá asi 1500 kusů baterek o kapacitě 64 kWh.
To by si v Nisanu moc nepomohli, takže prosím o opravu na správnou hodnotu.
To by si v Nisanu moc nepomohli, takže prosím o opravu na správnou hodnotu.
"Až bude tobě, pionýre, čtenáři, třicet, pětatřicet let, vzbudíš se do světa, který už v mnohém nebude podoben dnešku." Et cetera. Mnozí ten článek známe, že. Mno, některé technoligie nám šly dopředu evolučně, některé revolučně, a některé vůbec. Vždy ale při zachování základních přírodních zákonů. Ergo má ten článek, když se nad tím zamyslíme, vlastně hlubokou pravdu.
EV jsou drahy a zustane to tak navzdy.
😁 😁 😁
No realita zni nastesti takto😒br /> Baterie s pevným elektrolytem chce Nissan začít vyrábět v příštím roce a o tři roky později je chrlit ve velkém. Snížit cenu elektromobilů však mají i další opatření.
:yes: