Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeNissan plánuje pevný elektrolyt a „gigalití“, chce tak zlevnit elektromobily
15 komentářů
DonVito
Pokrok v baterkach neni.
EV jsou drahy a zustane to tak navzdy.
😁 😁 😁
No realita zni nastesti takto😒br /> Baterie s pevným elektrolytem chce Nissan začít vyrábět v příštím roce a o tři roky později je chrlit ve velkém. Snížit cenu elektromobilů však mají i další opatření.
:yes:
EV jsou drahy a zustane to tak navzdy.
😁 😁 😁
No realita zni nastesti takto😒br /> Baterie s pevným elektrolytem chce Nissan začít vyrábět v příštím roce a o tři roky později je chrlit ve velkém. Snížit cenu elektromobilů však mají i další opatření.
:yes:
Já to rikam pořád, že se BEV jednou podaří, zbytečně se to tlačí mezi lidi v půlce vývoje baterky. Jako slepou uličku to vůbec nevidím, umime vyrobit pouze el. energii. Jednou v Tokamaku.
přesně tak, je to už vyloženě na spadnutí, Tesla už v tichosti vyvijí mobilní Tokamak, takže problém s dobíjením a infrastrukturou zcela vymizí, cena bude nízká protože to budou montovat indové a celý svět se krásně zazelená a nastane ráj na zemi :-!
mobilní verzi něčeho, co neexistuje v nemobilní verzi? tak určitě...
víra je mocná věc 😉 za pír let už každý dům bude bezemisní, všichni budeme topit tepelnými čerpadly a svítit budeme výhradně ze solární a větrné energie :yes:
...znám...v brzku bude blahobyt...říkal už Tonda před víc jak 60 lety... 😄
"Až bude tobě, pionýre, čtenáři, třicet, pětatřicet let, vzbudíš se do světa, který už v mnohém nebude podoben dnešku." Et cetera. Mnozí ten článek známe, že. Mno, některé technoligie nám šly dopředu evolučně, některé revolučně, a některé vůbec. Vždy ale při zachování základních přírodních zákonů. Ergo má ten článek, když se nad tím zamyslíme, vlastně hlubokou pravdu.
Chrlit ve velkém ? Píšou v článku že ve fiskálním roce začínajícím v dubnu roku 2028 má továrna dosáhnout roční produkce 100 MWh.
Jestli bude mít baterka kapacitu 50 kWh, tak to dělá 2000 ks za rok. To je pět kusů denně, a s větší kapacitou ještě míň
Nebo nám v článku lžou ? 😐
Jestli bude mít baterka kapacitu 50 kWh, tak to dělá 2000 ks za rok. To je pět kusů denně, a s větší kapacitou ještě míň
Nebo nám v článku lžou ? 😐
Josef Trš
Výrobní kapacita 100 MWh za rok odpovídá asi 1500 kusů baterek o kapacitě 64 kWh.
To by si v Nisanu moc nepomohli, takže prosím o opravu na správnou hodnotu.
To by si v Nisanu moc nepomohli, takže prosím o opravu na správnou hodnotu.
Source European Commission - Apr 8, 24
Commission approves €267 million Slovak State aid measure to support Volvo Cars’ new electric vehicle plant | EC Press
Ptám se zejména proto, že Volvo v Evropě (EU+EFTA+UK) prodá ročně zhruba 250 tisíc aut a lze předpokládat, že část aut pro evropský trh bude i v budoucnu dodávána z továren ve Švédsku a Belgii.