Zcela nová čtyřdveřová limuzína chce obsadit vrchol žebříčku sportovně laděných limuzín a má být prostředkem k překonání hranice 100 tisíc ročně vyrobených vozů. Nyní jsou zde nové fotografie méně maskovaných prototypů.
Ako pozeram, tak pozeram, ale ziadnu podobnost s Quattroporte nevidim a zadne bocne okna uz duplom. Mozno ludi myli ta zebrovana bielo-cierna paska, ktora zo zaciatku kopiruje linie okien, lenze na konci je seknuta, treba si vsimat teda tu ciernu liniu, ktora je tak isto ukoncena, ako u modeloch 911.
PS: Mne sa velmi paci; myslim, ze este viac ako klasicke 911 a ako som tu cital vase prispevky, tak skoro kazdy pisal, ze je to hnus a nepaci sa, ale to iste bolo aj v pripade faceliftu pre Cayenne a ked sa zverejnili oficialne fotky, tak takmer kazdy zmenil nazor a uz to nebol hnus, ale pekny podareny facelift.
Bude to nadherne auto, vase komentare o nafukanosti karoserie,a podobne su smiesne a predcasne. Zabudate na jednu vec. Totiz, ze ide o maskovanie a to uplne skresluje linie. Trosku nad tym pouvazujte. To tazne zariadenie je nam na to, aby si sa divil,predstav si.Ked sa pozries lepsie,uvidis,ze je to len nastoknute. Co mas proti vyfukom?takto vyzeraju vsetky vyfuky, avsak pri finalizacii sa tam da este to,co sa vola chromova koncovka,ok?
abolutne neesteticke auto.rozmery tuctovej limuziny na kt nalepili svetla z 911.aspon mne to tak pride.doslova "garazovy tuning".otazka je ze aku to ma asi aerodynamiku ked dozadu museli naplacnut ten hnusny spojler.inak samozrejme ze sa medzi prachacmi najde kopa kupcov,tak sa im to oplati vyrabat.aspon ze klasicka 911 nie je len o prachoch.vazme si to
Porsche se musí někam vyvíjet a protože Porsche je pouze 911, tak vymýšlejí různé mutace na toto téma. A daří se jim je prodávat hlavně kvůli image. Opravdovým příznivcům Porsche se dělá zle z Cayennu a Panamery, a majitelům těchto aut zase z 911,
je to celkem schizofrenie. 3.2 od VW je pro P honění zisků a pro kupce honění image
Tiez patrim k tym, ktori za prave Porsche povazuju len ich nadherne a neskutocne funkcne sportove auta - t.j. vsetky derivaty 911, Caymana a (ako zaklad prijatelneho) Boxtera. Najprv som Cayenne aj Panameru povazoval za kroky uplne zlym smerom, ale potom som si uvedomil jednu vec. Cayenne sa predava neskutocne dobre, zabezpecuje spolocnosti zisky a tym padom podporuje vyvoj dalsich nadhernych sportiakov. Ze existuje dost ludi, ktori chcu len nieco s nalepkou Porsche ale chcu tam zmestit svoje velke zadky a viezt sa na vlne SUV? Tak sa im preda Cayenne. Ze sa predava coraz viac absolutne premotorovanych limuzin a kombi? Tak sa tejto klientele ponukne Panamera. Ci tym utrpi vynimocnost znacky, ukaze az buducnost. Len dufam, ze rada 911 nikdy nebude pretrhnuta a ze sa ziskane financne zdroje budu nadalej davat vo velkej miere na sportove coupe a kabrio...
ze ten zadok spravili taky kvoli komfortu, takto sa nezvazuje prilis skoro strecha a tak nad hlavami vzadu bude mozno dost miesta aj pre vyssie postavy.
Je to hrozne nafoukly...na to naroubovali "poršáckej" zadek...pusobi to dost tezkopadne. Chybi tomu ta elegance, kterou ma AM Rapide. Ale pokud by s tim Porsche melo stejnej uspech jako s Cayennem (kterej taky moc nemusim), tak proc ne...