Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Může radost z jízdy působit proti depresi? Hyundai to zjišťoval

18 komentářů

Avatar - Anonym
Anonym
Arese by z toho myslím hlubokou depresi spíše chytil.
Avatar - Horký Rom
Horký Rom
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
A ještě Michal Karpat.
Avatar - Horký Rom
Horký Rom
Samozřejmě, díky za doplnění a odkaz: https😐/youtube.com/watch?…
Karese
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Takovou pitomost nemůže nikdo natočit.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
V kategorii 500 koní plus a milion a půl plus baterkáč převzal štafetu. Jsem rád, že je to zavedená značka, která ví, že auto není jen pro zrychlení nula sto. Klasický spalovák o velkém výkonu neumí být úsporný daily car, baterkáč jo. Ano chápu, do půl milionu je baterkáč pořád ještě trapně mimo. Kdo se mnou nesouhlasí, je taky trapně mimo. Tohle auto chci k mé dieselové dodávce na kratší jízdy.
Avatar - lyon667
lyon667
Stále jde jen o baterkáč s nesmyslným způsobem použití a ani Kia, byť o vesmír kvalitnější, než Muskovy nástroje asistované sebevraždy, na tom nic nezmění.
Avatar - pradeda777
pradeda777
pěkná ko-ko-tina..... 😒]
Avatar - chcíplý pes
chcíplý pes
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
ericn
To sedí :yes: Když se ti něco špatně prodává, udělej na to pozitivně znějící výzkum 😒]
Johnn
Tak je jasné, že tě ježdění nejen nebaví, naopak tě vždy jízda autem naštve.
Avatar - Ronault.
Ronault.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
A nemůže to byt tak, že starou vyměníš za novou? Sice má umělé kozy, ale umí to.
Avatar - chcíplý pes
chcíplý pes
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Arese
Ne, není. 😄
Johnn
No jo, ono se zapomíná, že do spalovacích aut se montují pasivni i aktivní systémy na potlačení zvuku, nebo naopak na generování zvuku podporujících zážitek z jízdy.
Toto je pouze přirozená evoluce. Chceš klidnou, tichou jízdu, můžeš ji mít. Dříve byly dohady co je lepší, dunění nafty, nebo vytočený benzin.
Takže ano, v době přechodu mezi různými pohony toto dává smysl. Celou dobu vývoje ice se vývojáři snaží o co nejtišši pohon, a když ho mají v podobě EV, tak lidem někdy hluk schází. Lidé vždy chtějí co pravé nemají.
ericn
"Celou dobu vývoje ICE se vývojáři snaží o co nejtišší pohon" - to ale jaksi neplatí u sportovních modelů 😉 Navíc pokud rád řídíš, potřebuješ k tomu zvuk, vibrace a ideálně i manuální převodovku... I když dneska už je spousta lidí líných a řadit se jim nechce. Uznávám ale, že třeba ve městě a v kolonách je automat přece jen lepší...