Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Může radost z jízdy působit proti depresi? Hyundai to zjišťoval

Asi nepřekvapí, že drtivé procento účastníků výzkumu mělo po tancování s výkonným elektromobilem na sněhu opravdu lepší náladu.
Zpět na článek
20. 4. 2024 16:53
20. 4. 2024 19:51
20. 4. 2024 20:08
20. 4. 2024 20:18
21. 4. 2024 12:11
21. 4. 2024 16:07
21. 4. 2024 12:57
21. 4. 2024 22:41
21. 4. 2024 16:04
21. 4. 2024 17:36
Avatar - Roman Horký
20. 4. 2024 16:29
Nevím nevim
Arese by z toho myslím hlubokou depresi spíše chytil.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Horký Rom
20. 4. 2024 16:53
Rozbalit vlákno
4
Avatar - KANKUNEN
20. 4. 2024 19:29
Re: moc líbí
A ještě Michal Karpat.
Avatar - Horký Rom
20. 4. 2024 19:51
moc líbí
Samozřejmě, díky za doplnění a odkaz: https://youtube.com/watch?…
20. 4. 2024 20:08
Re: moc líbí
Nemáte tam video jak jezdí Prius rychlostí 5 km/h?
Avatar - KANKUNEN
20. 4. 2024 22:14
Re: moc líbí
Takovou pitomost nemůže nikdo natočit.
Avatar - KANKUNEN
20. 4. 2024 19:50
Epochální zlom
V kategorii 500 koní plus a milion a půl plus baterkáč převzal štafetu. Jsem rád, že je to zavedená značka, která ví, že auto není jen pro zrychlení nula sto. Klasický spalovák o velkém výkonu neumí být úsporný daily car, baterkáč jo. Ano chápu, do půl milionu je baterkáč pořád ještě trapně mimo. Kdo se mnou nesouhlasí, je taky trapně mimo. Tohle auto chci k mé dieselové dodávce na kratší jízdy.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - lyon667
21. 4. 2024 10:13
Re: Epochální zlom
Stále jde jen o baterkáč s nesmyslným způsobem použití a ani Kia, byť o vesmír kvalitnější, než Muskovy nástroje asistované sebevraždy, na tom nic nezmění.
Avatar - pradeda777
20. 4. 2024 20:18
Ach jo...
pěkná ko-ko-tina..... :-[]
Rozbalit vlákno
3
Avatar - chcíplý pes
20. 4. 2024 20:21
Re: Ach jo...
Dokonalá slovní zásoba. Něco k policajtům na baterky, Petře.
21. 4. 2024 12:11
Re: Ach jo...
To sedí :yes: Když se ti něco špatně prodává, udělej na to pozitivně znějící výzkum :-[]
21. 4. 2024 16:07
Re: Ach jo...
Tak je jasné, že tě ježdění nejen nebaví, naopak tě vždy jízda autem naštve.
Avatar - Ronault.
21. 4. 2024 12:57
honitka-cz
Tenhle ionig N je dokonalým obrazem naší umělé doby.

Masturbéři tady nesní o skutečném sportovním autě na zážitky se spalovacím motorem, ale nad něčím, co se takto může tvářit, dělat takové zvuky, škubat tak, jen ne vonět benzínem a váží to dvě tuny.

Je to jako si říct, ne, nevezmu své peníze, nepozvu krásnou ženu na večeři, která skončí kvalitním sexem, ale vezmu si své peníze, koupím si gumovou panu, lubrikační gel, honítko a pustím si porno.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - KANKUNEN
21. 4. 2024 13:41
Re: honitka-cz
A nemůže to byt tak, že starou vyměníš za novou? Sice má umělé kozy, ale umí to.
21. 4. 2024 22:41
Re: honitka-cz
Ne, není. :-)
21. 4. 2024 16:04
Re: honitka-cz
No jo, ono se zapomíná, že do spalovacích aut se montují pasivni i aktivní systémy na potlačení zvuku, nebo naopak na generování zvuku podporujících zážitek z jízdy.
Toto je pouze přirozená evoluce. Chceš klidnou, tichou jízdu, můžeš ji mít. Dříve byly dohady co je lepší, dunění nafty, nebo vytočený benzin.
Takže ano, v době přechodu mezi různými pohony toto dává smysl. Celou dobu vývoje ice se vývojáři snaží o co nejtišši pohon, a když ho mají v podobě EV, tak lidem někdy hluk schází. Lidé vždy chtějí co pravé nemají.
21. 4. 2024 17:36
Re: honitka-cz
"Celou dobu vývoje ICE se vývojáři snaží o co nejtišší pohon" - to ale jaksi neplatí u sportovních modelů ;-) Navíc pokud rád řídíš, potřebuješ k tomu zvuk, vibrace a ideálně i manuální převodovku... I když dneska už je spousta lidí líných a řadit se jim nechce. Uznávám ale, že třeba ve městě a v kolonách je automat přece jen lepší...