Ekonomika
Třetí generace sama o sobě dost spadla. Prodalo se jí cca 1M oproti skoro 1.8M první gen, a to se ted auta prodavaji mnohem lepe a vice. A to prostě male auto s malou marzi nezaplatí vývoj více karoserii. Tak se nechá ta zadanejsi, tedy HB.
Kombiku se od první generace prodalo cca 1.5M nejúspěšnější kombik byla ta první. Z celkových 4.5M to je 30%. Ale u poslední to bylo 413tis
https😐/www.garaz.cz/…nou-prirazkou-21
https😐/www.skoda-storyboard.com/…ionu-vozu-fabia/
https😐/www.idnes.cz/…043_automoto_fdv
Kombiku se od první generace prodalo cca 1.5M nejúspěšnější kombik byla ta první. Z celkových 4.5M to je 30%. Ale u poslední to bylo 413tis
https😐/www.garaz.cz/…nou-prirazkou-21
https😐/www.skoda-storyboard.com/…ionu-vozu-fabia/
https😐/www.idnes.cz/…043_automoto_fdv
A pritom si staci položit otazku?
Kdo jeste dnes nabizi male kombi?
Nikdo? Tak to ma asi svuj duvod.
Kdo jeste dnes nabizi male kombi?
Nikdo? Tak to ma asi svuj duvod.
Za mě mě celkem překvapuje Scala. Nejvíc nedoceněná Škoda dnešní doby. Proti Fabii za dobré peníze, kufr větší než měla Fabia 1 combi...
Samozřejmě ale hrozně chybí Fabia III combi.
Samozřejmě ale hrozně chybí Fabia III combi.
Enyaq poletí brzo strmě dolů. 14.000 prodaných aut díky nesmyslné dotační politice EU, která nemá budoucnost.
Fabia alebo scala... a ked nie teraz .. tak uz nikdy ... veru tak... sam som v tejto skupinke ludi
Fabia nepřekvapila. Je logické, že je o ni zájem. Levné, spalovací auto. Skoda verze kombi. Prodeje by mohly být o 20% větší. :yes:
Proč Fabia? Podle titulku jsem čekal nějaké umístění v evropské top 10 nebo tak něco... a ono nic.
Fabia má +8%... při 5% růstu celé značky a modelové obměně Kodiaqu a Superbu (-8% a -10😖... čísla na úrovni Karoqu, méně než polovině Octavie... nic moc nového pod sluncem.
Fabia má +8%... při 5% růstu celé značky a modelové obměně Kodiaqu a Superbu (-8% a -10😖... čísla na úrovni Karoqu, méně než polovině Octavie... nic moc nového pod sluncem.
Nejak nemluvi o ty cine, proc?
2016 330,088 +18.12%
2017 334,517 +1.34%
2018 352,000 +5.23%
2019 278,378 -20.92%
2020 150,458 -45.95%
2021 56,000 -62.78%
2022 44,062 -21.32%
2016 330,088 +18.12%
2017 334,517 +1.34%
2018 352,000 +5.23%
2019 278,378 -20.92%
2020 150,458 -45.95%
2021 56,000 -62.78%
2022 44,062 -21.32%
Kolik by se ji asi prodalo a na úkor jakého modelu…