Novinky
Horký Rom
10
Velmi hezké Ferrari, škoda že jezdi na zkapalněné dinosaury. :yes:
apoho
4
kdyby bylo na baterky, tak už jdeš do fronty 😒]
sargis
3
Keby to bolo na baterky, s tym vykonom by to malo o tonu viac a nemohlo by sa to oznacovat GTcko, co je auto na prekonavanie vzdianenosti, a nie na kofeinove soky z kavicky pri kazdom nabijani.
Pepa_007
5
Kdyby bylo na baterky tak nejezdí tak rychle, nemá takový krásný zvuk a nevoní benzínem. A je těžké jak dopravní letadlo. Pak to nebude Ferrari. 😉 👍🏻
vecernicek2
4
A proč je to škoda? I sebevětší klimatický alarmista musí chápat, že zrovna u Ferrari je to jedno, protože tahle značka nějaký měřitelný vliv na změnu klimatu určitě nemá. Je jich málo a málo najedou.
Arese
3
Sám seš dinosaurus, elektrický! 😒] :no:
Nádhera, nádherný vůz :yes: Ferrari je neuvěřitelné.
Mi vyrazilo dych... mamma mia... :yes:
Ferrarka sa mi niektore pacia aj ked ich inak nemusim ... napr 360 modena ... F40.. ci testarossa ... no a tento novy kusok... pane boze... vyzera famozne ... :😉
Ferrarka sa mi niektore pacia aj ked ich inak nemusim ... napr 360 modena ... F40.. ci testarossa ... no a tento novy kusok... pane boze... vyzera famozne ... :😉
Za kolik se tenkrát prodávala třeba 612 a kolik by to bylo dneska s přihlédnutím k inflaci?
Nějak mi přijde, že ty dnešní Ferrari stojí hrozně moc peněz.
Nějak mi přijde, že ty dnešní Ferrari stojí hrozně moc peněz.
Ferrari bolo vždy drahé ale tieto posledné modely prídu aj mne extrémne predražené.
Keď sa človek nakukne do cenníka Porsche tak je tá značka nejaká “ľudová”.
Keď sa človek nakukne do cenníka Porsche tak je tá značka nejaká “ľudová”.
Iba sa to zdá - toto je duchovný nástupca 599 a to stálo v roku 270k $ = po zarátaní inflacie cca 400k $. To isté 550 v roku 99 - 200k$, po inflácií 375k $
Auto je nádherné ako snáď všetky posledné Ferrari, ale ten čierny pás vzadu mi tam moc nepasuje. Predok výborný. Taloši vedia nielen dizajn ale aj tie názvy aút.
Technika je dychberúca, počuť V12 spievať nad 9000 rpm to musí byť nadhera. 👌
Technika je dychberúca, počuť V12 spievať nad 9000 rpm to musí byť nadhera. 👌
Souhlas, že auto nádherné, ale, čoveče, ten název, zrovna tady bych řekl, že nic moc, na Italy, je to dlouhé, dvě č za sebou. Co máš za káru, no, féro, "dodičičilindri"... Co máš za káru, no, féro, "skaljeti", to má jinej říz. 😁 😉
Tak tam dáme radšej taliansku angličtinu ako majú v F1 “dodíči silíndri” ?
Pripadne aké máš auto? Férko pop.či 🫢
Pripadne aké máš auto? Férko pop.či 🫢
ty sedačky vypadají fantasticky ale nevím jak jsou funkční. Po cca 400 km přesunu s těmi vymačkanými obrysy opěradel na zádech 😉
A cena mi příjde celkem mírná. Když to porovnám s P911 turbo S, kde běžná cena je už kolem 8 mega také
A cena mi příjde celkem mírná. Když to porovnám s P911 turbo S, kde běžná cena je už kolem 8 mega také
😁 : https😐/cdn.skoda-auto.com/…ult_bp992_1.webp
OK, jen stejná komunikační barva, ale nedalo mi to 😄
OK, jen stejná komunikační barva, ale nedalo mi to 😄
poctivá ale moderní technika, design který se dá zkounost, odkaz na minulost, špičkové jízdní výkony.
Tak to má být a pak že to se spalovákem nejde 😄
Tak to má být a pak že to se spalovákem nejde 😄
Jsem zvědav na to, jak nástupce trůnu bude žít a jezdit. Celkem se těším. Nádherný, moderní, výkonný koník a to jeho srdce... trenky dolů! Cena přiměřená, skvělá. A bez střechy to je jiný vesmír.
Jsem taky zvědav na předané emoce na první dobrou.... a pak ten start.... a ten ryk... zimomriavky level milion.
Povedlo se.
:yes:
Jsem taky zvědav na předané emoce na první dobrou.... a pak ten start.... a ten ryk... zimomriavky level milion.
Povedlo se.
:yes: