Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Nové Ferrari 12Cilindri oficiálně: Oslava V12 o 830 koních stojí od 10 milionů

24 komentářů

Avatar - Horký Rom
Horký Rom
Velmi hezké Ferrari, škoda že jezdi na zkapalněné dinosaury. :yes:
Avatar - apoho
apoho
kdyby bylo na baterky, tak už jdeš do fronty 😒]
Avatar - sargis
sargis
Keby to bolo na baterky, s tym vykonom by to malo o tonu viac a nemohlo by sa to oznacovat GTcko, co je auto na prekonavanie vzdianenosti, a nie na kofeinove soky z kavicky pri kazdom nabijani.
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
Kdyby bylo na baterky tak nejezdí tak rychle, nemá takový krásný zvuk a nevoní benzínem. A je těžké jak dopravní letadlo. Pak to nebude Ferrari. 😉 👍🏻
vecernicek2
A proč je to škoda? I sebevětší klimatický alarmista musí chápat, že zrovna u Ferrari je to jedno, protože tahle značka nějaký měřitelný vliv na změnu klimatu určitě nemá. Je jich málo a málo najedou.
Arese
Sám seš dinosaurus, elektrický! 😒] :no:
Avatar - kosmonaut
kosmonaut
Nádhera, nádherný vůz :yes: Ferrari je neuvěřitelné.
Avatar - Anonym
Anonym
souhlas, je to mistrovské dílo
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Mi vyrazilo dych... mamma mia... :yes:

Ferrarka sa mi niektore pacia aj ked ich inak nemusim ... napr 360 modena ... F40.. ci testarossa ... no a tento novy kusok... pane boze... vyzera famozne ... :😉
Tiborek
Za kolik se tenkrát prodávala třeba 612 a kolik by to bylo dneska s přihlédnutím k inflaci?

Nějak mi přijde, že ty dnešní Ferrari stojí hrozně moc peněz.
Avatar - speedfred
speedfred
Ferrari bolo vždy drahé ale tieto posledné modely prídu aj mne extrémne predražené.
Keď sa človek nakukne do cenníka Porsche tak je tá značka nejaká “ľudová”.
Mato979
Iba sa to zdá - toto je duchovný nástupca 599 a to stálo v roku 270k $ = po zarátaní inflacie cca 400k $. To isté 550 v roku 99 - 200k$, po inflácií 375k $
Freddka
Co te nema, Nesmis srovnavat hrusky a jabka. Tohle je nekde 10 milionu, nic hrozneho, Vsak inflace. Neco na podobne urovni jako treba Porsche 918 je myslim mnohem drazsi.
Avatar - speedfred
speedfred
Auto je nádherné ako snáď všetky posledné Ferrari, ale ten čierny pás vzadu mi tam moc nepasuje. Predok výborný. Taloši vedia nielen dizajn ale aj tie názvy aút.
Technika je dychberúca, počuť V12 spievať nad 9000 rpm to musí byť nadhera. 👌
Avatar - Dinar
Dinar
Souhlas, že auto nádherné, ale, čoveče, ten název, zrovna tady bych řekl, že nic moc, na Italy, je to dlouhé, dvě č za sebou. Co máš za káru, no, féro, "dodičičilindri"... Co máš za káru, no, féro, "skaljeti", to má jinej říz. 😁 😉
Avatar - speedfred
speedfred
Tak tam dáme radšej taliansku angličtinu ako majú v F1 “dodíči silíndri” ?
Pripadne aké máš auto? Férko pop.či 🫢
Avatar - Dinar
Dinar
Je to designová reinkarnace daytony, klidně to tak mohli pojmenovat, nebo Daytona12 atp. 😉
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
Když tomu ubereš brněnského přízvuku a pošleš správný italský tak ti to musí urvat vajca 😉 😁 😁 😁
Avatar - Stejsn
Stejsn
------
Avatar - apoho
apoho
ty sedačky vypadají fantasticky ale nevím jak jsou funkční. Po cca 400 km přesunu s těmi vymačkanými obrysy opěradel na zádech 😉

A cena mi příjde celkem mírná. Když to porovnám s P911 turbo S, kde běžná cena je už kolem 8 mega také
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
😁 : https😐/cdn.skoda-auto.com/…ult_bp992_1.webp

OK, jen stejná komunikační barva, ale nedalo mi to 😄
Avatar - Anonym
Anonym
poctivá ale moderní technika, design který se dá zkounost, odkaz na minulost, špičkové jízdní výkony.
Tak to má být a pak že to se spalovákem nejde 😄
Freddka
Pekny, ale pro me je nejhezci Roma :-!
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
Jsem zvědav na to, jak nástupce trůnu bude žít a jezdit. Celkem se těším. Nádherný, moderní, výkonný koník a to jeho srdce... trenky dolů! Cena přiměřená, skvělá. A bez střechy to je jiný vesmír.
Jsem taky zvědav na předané emoce na první dobrou.... a pak ten start.... a ten ryk... zimomriavky level milion.

Povedlo se.

:yes: