Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeV Německu prodávané SUV je větší než VW Tiguan a stojí 475 tisíc. Co je zač?
21 komentářů
amerlock
od Horkého Roma alias Romana Horkého.
Kankunen už tak učinil, takže šup šup! 😁 😁 😁
Kankunen už tak učinil, takže šup šup! 😁 😁 😁
Karese
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Martin NM
Krabicoidní auto s rovným kufrem pro 7 lidí. Vyhodit poslední řadu sedaček a dát do zadu psa velikosti mamuta. Pokud by to bylo ještě možné hodit do LPG tak byto byla alernativa Dustera a Joggera. A že to za ty prachy je čínskej šunt s divným názvem? Pokud to do dá 200 000km, tak bych to asi bral.
PavelK_
"Pokud nemáte rozměrovou představivost, tak je o malinko delší než nejnovější Volkswagen Tiguan a má i delší rozvor, avšak je výrazně levnější."
Dalo by se říct, že nízká cena dává tomu autu úplně nový rozměr
Dalo by se říct, že nízká cena dává tomu autu úplně nový rozměr
Camry
Zkuste otestovat model SWM G01F nabízený na českém trhu. Ten má mnohem hezčí design oproti této obludě. O čínském autě zatím neuvažuji, ale do budoucna s nimi budeme muset počítat.
JiriToscana
Obsah 1.5 benzín , 7.2 litru? To je jak Žiguli. Ale má to displej a to je to hlavní. Děti si snad na tom zahrají nějaké bezva čínské hry. Půjde to opravit nebo to bude jak čínský křovinořez na pár použití?
JiriToscana
Příspěvek podléhá schvalování.
JiriToscana
Příspěvek podléhá schvalování.
JiriToscana
Příspěvek podléhá schvalování.
JiriToscana
Příspěvek podléhá schvalování.
JiriToscana
Příspěvek podléhá schvalování.
Franta111
Docela by mě zajímalo, jak může tahle pixla dostat homologaci pro provoz s atmosférou, co reálně žere osmičku a víc, z pohledu emisí? Evropský a japonský automobilky plněj horko-těžko, ale dovezená čína plní bez problémů?
A abych si to koupil, muselo by se mi to líbit. A ne, nelíbí. Design jak Land Cruiser z osmdesátek, ale to bylo aspoň Auto s velkým A, v tý době bylo super, ale už jsme se přeci jen trochu posunuli.
Navíc servisní zázemí nula, zkušenost automechaniků se značkou nula, dostupnost ND nula, díly z druhovýroby nula (kdyby si náhodou číňan vzpomněl, že nám dovážený díly předraží), obecné zkušenosti se spolehlivostí značky nula. A když se výrobce po roce rozhodne tohle přestat vyrábět a dovážet díly, zdejší majitelé ostrouhají.
Takže na test jako zajímavost dobrý, ale koupit ani omylem.
A abych si to koupil, muselo by se mi to líbit. A ne, nelíbí. Design jak Land Cruiser z osmdesátek, ale to bylo aspoň Auto s velkým A, v tý době bylo super, ale už jsme se přeci jen trochu posunuli.
Navíc servisní zázemí nula, zkušenost automechaniků se značkou nula, dostupnost ND nula, díly z druhovýroby nula (kdyby si náhodou číňan vzpomněl, že nám dovážený díly předraží), obecné zkušenosti se spolehlivostí značky nula. A když se výrobce po roce rozhodne tohle přestat vyrábět a dovážet díly, zdejší majitelé ostrouhají.
Takže na test jako zajímavost dobrý, ale koupit ani omylem.
Nech zije DDIII 1.2TCe 130 4x4 !
Tohle je nově vyrobené auto, ale design má jak 25 let staré SUV, kdy se kategorie SUV začínala rodit. Takový drsňácký účelný vzhled. Takové auto už víceméně nikdo nevyrábí. Proč se s někým prát v přeplněném segmentu luxusních SVU, když jsou lidí, kterým se tyhle stará libí, konkurence je víceméně nulová a zatím nemají ambice velkých prodejů, takže ani nevadí, že potenciálních zákazníků není moc?