Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeVolkswagen Polo přežije do roku 2030. Bezpečnostní systémy jsou dražší než emise
10 komentářů
PowerHouse
Nyní rozhodnutí ovlivňují velice slabé prodeje BEV v Německu, kolem 10%.
U malých aut se čeká na továrnu ID.2 ve Španělsku a Tesly 2 v Mexiku.
Začnou vyrábět v 26 a náběh bude trvat do 29. Takže minimálně do roku 29 je třeba udržet Polo klasse.
Tedy, zasádnější rozhodnutí budou, až poběží tyto 2 továrny.
Myslím si ale, že pouze jedna továrna na ID.2 sourozence bude mít tak vysokou produktivitu, že bude mít Polo problém.
Na druhou stranu, kdo nemá v garáži elměr, může nadále chtít spalovák.
U malých aut se čeká na továrnu ID.2 ve Španělsku a Tesly 2 v Mexiku.
Začnou vyrábět v 26 a náběh bude trvat do 29. Takže minimálně do roku 29 je třeba udržet Polo klasse.
Tedy, zasádnější rozhodnutí budou, až poběží tyto 2 továrny.
Myslím si ale, že pouze jedna továrna na ID.2 sourozence bude mít tak vysokou produktivitu, že bude mít Polo problém.
Na druhou stranu, kdo nemá v garáži elměr, může nadále chtít spalovák.
maca02
Co je teda ta povinna bezpecnostni vybava co se asistentu tyce?
www.caret.pro/cs/blog/evropska-smernice-gsr2-nova-kapitola-v-bezpecnosti-silnicniho-provozu/
Pepa_007
A bude Polo Variant? Fabia Combi? Ibiza Combi?
Další modely EU nařízení zabije?
EU se rychle vrátí do středověku. 😔😬
Další modely EU nařízení zabije?
EU se rychle vrátí do středověku. 😔😬
Tyhle malý kombiky se nevyplatily. Neměly dostatečnou zákaznickou skupinu, která by to automobilce zaplatila. Možná, kdyz se vše "zdrazuje", resp. mizí sociální výbavy s cenou od, mohly by mít zase víc zákazníků, kteří tahle holatka kupovali.
rohYpnol
Pokud by automobilky chtěly, tak právě B-segment je ideální pro EV pohon. Od malého auta nikdo nečeká a nechce, aby ujelo 500+ km. Nikdo nečeká dual motor, 800V architekturu, a další a další věci. Stačí malá baterie, ta se dobíje za kratší dobu.. Navíc nikdo nebude postrádat charisma spalovacího motoru, který není žádný R nebo V6+...
Bohužel, současné pojetí kdy EV cpou do velkých těžkých a drahých aut kde člověk chce jezdit a nechce stát u nabíječky, je mimo a za mě je to klíčový důvod neúspěchu EV. Jenže přece nebudeme vyrábět e-Up! pro masy, když je lepší vyrábět zlomek aut ID.7 nebo ID.5 gtx a chtít za ně nesmysl, protože to je přece elektro a to je cool hitech a navíc na to hloupé státy cpou dotace!
Bohužel, současné pojetí kdy EV cpou do velkých těžkých a drahých aut kde člověk chce jezdit a nechce stát u nabíječky, je mimo a za mě je to klíčový důvod neúspěchu EV. Jenže přece nebudeme vyrábět e-Up! pro masy, když je lepší vyrábět zlomek aut ID.7 nebo ID.5 gtx a chtít za ně nesmysl, protože to je přece elektro a to je cool hitech a navíc na to hloupé státy cpou dotace!
Tato sucasna generacia pola ale uz bohuzial nema zakaznika moc cim zaujat... navyse je aj predrazena a v cene arony ci scaly alebo mokky uz u nas skoro nepredajna ( navyse staci si pozriet na nete a zistime ze skoro ziadny predajca vw u nas uz "radsej" ani neponuka skladovky pola len same t crossy taiga golfy ... ) ... ono predosle polo stalo o tretinu menej a malo este aj 4 valce ... to sucasne je uz ale akesi nemastne neslane ... a aj vedla novej fabie uz akoby stracalo dych ... na ceste ho uz skoro nevidim... to skor fabiu yaris p208 C3 clio corsu... ach jo... bolo by ale aj tak smutne ak by tato generacia uz mala dozit bez nastupcu... ach jaj