Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Volkswagen Polo přežije do roku 2030. Bezpečnostní systémy jsou dražší než emise

10 komentářů

Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Ci stihne prist este dalsia generacia alebo tuto sucasnu budu lestit este dalsich 6 rokov ... po vzore i30 ci S crossu by urcite aj polo zvladlo este jeden ( teda treti ) facelift... uvidime... pritom este donedavna bolo v mode kazdych 5-6 rokov prist s novym modelom ( a je jedno ci slo o male auto alebo vacsie suv ) ... casy hojnosti su ale zda sa prec ... s prichadza doba setrenia v automobilovej vyrobe

Tato sucasna generacia pola ale uz bohuzial nema zakaznika moc cim zaujat... navyse je aj predrazena a v cene arony ci scaly alebo mokky uz u nas skoro nepredajna ( navyse staci si pozriet na nete a zistime ze skoro ziadny predajca vw u nas uz "radsej" ani neponuka skladovky pola len same t crossy taiga golfy ... ) ... ono predosle polo stalo o tretinu menej a malo este aj 4 valce ... to sucasne je uz ale akesi nemastne neslane ... a aj vedla novej fabie uz akoby stracalo dych ... na ceste ho uz skoro nevidim... to skor fabiu yaris p208 C3 clio corsu... ach jo... bolo by ale aj tak smutne ak by tato generacia uz mala dozit bez nastupcu... ach jaj
Avatar - Anonym
Anonym
Ten rok 2030 bych bral s rezervou několika desítek let. Určitě bych nevypočítal 2030-2024=6. Spíše to bude tak 60 :-)
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Facelift Polu vůbec neprospěl, takže Taigo i ten T-Cross jsou přitažlivější a aktuálnější. Snad aspoň přijde další FL.
Sebbe.92
Přesně tak, pre-fl jsem měl a tenhle FL je šílený bastl. Tam není úhel, není barva a není výbava, kdy by se mi to auto líbilo :D GTI ještě jde.. ve tmě.. zhasnutý.. :D
PowerHouse
Nyní rozhodnutí ovlivňují velice slabé prodeje BEV v Německu, kolem 10%.

U malých aut se čeká na továrnu ID.2 ve Španělsku a Tesly 2 v Mexiku.
Začnou vyrábět v 26 a náběh bude trvat do 29. Takže minimálně do roku 29 je třeba udržet Polo klasse.

Tedy, zasádnější rozhodnutí budou, až poběží tyto 2 továrny.

Myslím si ale, že pouze jedna továrna na ID.2 sourozence bude mít tak vysokou produktivitu, že bude mít Polo problém.
Na druhou stranu, kdo nemá v garáži elměr, může nadále chtít spalovák.
maca02
Co je teda ta povinna bezpecnostni vybava co se asistentu tyce?
Avatar - lamal
lamal
www.caret.pro/cs/blog/evropska-smernice-gsr2-nova-kapitola-v-bezpecnosti-silnicniho-provozu/
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
A bude Polo Variant? Fabia Combi? Ibiza Combi?

Další modely EU nařízení zabije?
EU se rychle vrátí do středověku. 😔😬
Avatar - Mikesus
Mikesus
Tyhle malý kombiky se nevyplatily. Neměly dostatečnou zákaznickou skupinu, která by to automobilce zaplatila. Možná, kdyz se vše "zdrazuje", resp. mizí sociální výbavy s cenou od, mohly by mít zase víc zákazníků, kteří tahle holatka kupovali.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Pokud by automobilky chtěly, tak právě B-segment je ideální pro EV pohon. Od malého auta nikdo nečeká a nechce, aby ujelo 500+ km. Nikdo nečeká dual motor, 800V architekturu, a další a další věci. Stačí malá baterie, ta se dobíje za kratší dobu.. Navíc nikdo nebude postrádat charisma spalovacího motoru, který není žádný R nebo V6+...
Bohužel, současné pojetí kdy EV cpou do velkých těžkých a drahých aut kde člověk chce jezdit a nechce stát u nabíječky, je mimo a za mě je to klíčový důvod neúspěchu EV. Jenže přece nebudeme vyrábět e-Up! pro masy, když je lepší vyrábět zlomek aut ID.7 nebo ID.5 gtx a chtít za ně nesmysl, protože to je přece elektro a to je cool hitech a navíc na to hloupé státy cpou dotace!