Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Stellantis se spojil s výrobcem elektromobilů z Číny. V Evropě začne cenová bitva

8 komentářů

Avatar - Horký Rom
Horký Rom
Trh ocekává, že do pěti let znacky Ford, GM, Hyundai, KIA, Nissan trh v Číně zcela opustí. Volkswagen (historicky první zahraniční automobilka v Číně) bojuje a jde cestou partnerství s místními firmami. Tesla je zatím v klidu, 52% globálně prodaných Tesel se vyrábí v Číně ale jednoho dne ji taky vyženou. Kapitalismus.
Avatar - del42sa
del42sa
ze Stellantis se stal pěkný trojský kůň pro ještě větší penetraci čínských technologií a firem do EU :yes:
ericn
No jo, jen sem nechce vozit auta, ale golfové vozíky. Já v té galerii žádné auto neviděl 😉 Bude zajímavé sledovat, jak mu to zhořkne, až EU nasadí clo na čínské elektriky. USA už to udělalo, jen 100% clo 😒]
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Tak co vy eurohujeři??? JÁ VÁM TO TADY ŘÍMÁM POŘÁD ŽE EV = KONEC EU AUTOMOBILEK A PŘÍCHOD ČÍNY!!!

Tak co vy zelení usmrkanci???
Miorolo
Tož, EU firmy chtěly mocinko vydělat peníze, co nejdřív, tak zavřely v EU továrny, vše přesunuly do Číny, kde jim to dětičky vyrobily za pár drobných a všichni spokojení, jak skvělé zisky mají. Už nepočítali (nebo jim to je spíš jedno) s tím, že dětičky v Číně se vše rychle naučí, že jim bude nějaké duševné vlastnictví Evropanů u ***e a vše obšlehnou :-! Nyní jsou EU firmy na tom tak skvěle, že je z bídy musí tahat právě čínské dětičky, které mezi časem dospěly.
Renoo
Firmy šly do Číny s naivní představou, že tam je přivítá solidní obchodní jednání. Místo toho jim cucali know how. No a teď chtějí do Evropy a tak používají nekalé obchodní praktiky a to především dotování ztrát na prodeji zde, protože jejich EV, stejně jako každé jiné, nejsou výdělečné, jenže stát jim to zacáluje. Zajistí jim suroviny a odbytiště pomocí dopravy. To jednoduše zdejší automobilky nemají. Musí čelit drahým energiím, nedostatku pracovní síly, velmi drahé pracovní síle, odborům, byrokracii, atd.

Nejhorší na tom je, že různé čínské filcky, morální odpady a lidské nuly s tím problém nemají a klidně si čínský auto koupí. Od automobilky, která veřejně tvrdí, že tu jde zničit naše automobilky, něco co nás živí. Mimochodem každého z nás více či méně živí automobilismus. Je jedno zda je montér v automobilce nebo právník nebo doktor, ale to je filckám ukradený.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Já to to taky říkal už před pěti lety, že to dopadne jako s Nokií. Doba se ale změnila, konec spalováků nevyšel. A to co se stalo s mobily stalo se i s auty, čínské mobily ani auta už nejsou tak výrazně levnější jako tomu bývalo. Jen blázen si koupí Dong Feng, když v prvním okresním městě je showroom se skladovkama H/K, motor žere míň, podvozek je lépe odladěný, brzdy čitelnější a třeba blinkr nevydává zvuk jak tetris. A ten jejich stoznačkový bordel se pokope sám mezi sebou.
Renoo
Nokia skončila protože nereagovala na trh. Automobilky by rády reagovaly na trh, aby byly těmi dotykáči. Jenže nemají takové clo jako Čína, nemají suroviny, mají drahé vstupy, stát tu veřejně netlačí moto "kupuj evropské" jako je v Číně "kupuj čínské", nezajišťuje jim průmyslovou špionáž, atd tad... Taky stát víceméně neznemožnil nákup pouze ICE jako v Číně.
Na EV prodělává všechny automobilky kromě Tesly a snad možná BYD. Některé dokonce milion na jednom kusu (Ford) nebo 0,6 milionu (supr skvělé čínské nokiové NIO).