Novinky
Mohl bys vědět, že tohle je britsko-indický jaguar, ne americký. Od čtenáře motoristického webu bych nečekal, že si plete auto s americkým jaguarem.
Velice děkuji za opravu, jsem opravdu hlupák.
Prosím, řekni něco o Jaguaru, a nejen o mých
gramatických chybách. Moc prosím, třešničko :yes:
Prosím, řekni něco o Jaguaru, a nejen o mých
gramatických chybách. Moc prosím, třešničko :yes:
Jj. Ublížení trollové, kteří byli pristizeni při lži se ozývají. Přesně to jsem čekal.
Nejsem takový zoufalec, abych si klikal palce. A zároveň nejsem takový zoufalec, abych tím osočoval jiné. Ale nepřekvapuje mne to od tebe.
Jak víš, že neumím řadit? Někdy jsem tě vezl? Nejsem zaslepeny do žádné značky, jen říkám vlastní zkusenosti a vyvracím lži. A ti zaslepenci, kteří nedokáží překousnout, že někdo ukázal jak se mýlí a uznat vlastni chybu. Velké ego, malé IQ a neschopnost uznat vladtní chybu jde často ruku v ruce.
A jestli jsem spadl v tvých očivh do kategorie odpad, pak chapu tvůj příspěvek, nelíbí se ti, že jsem na tvé úrovni.
Jo před 2 lety jsem lži ignoroval. Pak jsem přestal a tobě a tvým podobným začala praskat cévka, kdyz se poukázalo jak se mýlí.
Nejsem takový zoufalec, abych si klikal palce. A zároveň nejsem takový zoufalec, abych tím osočoval jiné. Ale nepřekvapuje mne to od tebe.
Jak víš, že neumím řadit? Někdy jsem tě vezl? Nejsem zaslepeny do žádné značky, jen říkám vlastní zkusenosti a vyvracím lži. A ti zaslepenci, kteří nedokáží překousnout, že někdo ukázal jak se mýlí a uznat vlastni chybu. Velké ego, malé IQ a neschopnost uznat vladtní chybu jde často ruku v ruce.
A jestli jsem spadl v tvých očivh do kategorie odpad, pak chapu tvůj příspěvek, nelíbí se ti, že jsem na tvé úrovni.
Jo před 2 lety jsem lži ignoroval. Pak jsem přestal a tobě a tvým podobným začala praskat cévka, kdyz se poukázalo jak se mýlí.
...když si teda chceš hrát na "ynteligenta", tak správně se říká "motor s vnitřním spalováním" a ne "vnitřní spalovací motor", v tomto kontextu, protože se jedná o klasický terminus technicus.
Pro celou tu "znaleckou úvahu" je to ta pravá třešnička na dortu. 😁
Pro celou tu "znaleckou úvahu" je to ta pravá třešnička na dortu. 😁
Plně respektuji tvůj názor a odvahu říci to, co se ostatní bojí vyslovit, aby se vyhnuli kritice zdejších tro(t)IIu. 👍
Tobě advokáta nedělám, to se pleteš. Ani nikomu jinému. Jen rád poukážu na nesmysl, který zde kdokoliv vyplodí
Myslím, že tvůj odhad je docela přesný, bude to firemní sebevražda v přímém přenosu! 😲 :no: :no: Předpokládám, že vedení Jaguaru je královsky podplaceno nějakou velkou čínskou automobilkou, která se na tuto tradiční britskou automobilku už třese a slintá! 😲 😲 :no:
Trofim Lysenko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
ty si lajkuješ své vlastní hlouposti, které tady šíříš?
Přece nám nechceš namluvit, že ti někdo může dát lajk tady :no:
Přece nám nechceš namluvit, že ti někdo může dát lajk tady :no:
S zájmem sleduji, jak probíhá pravidelný a cílený útok na diskutéra Mikesuse, tyto útoky jsou vedeny z vícero muItiúčtů jedné a té samé osoby.
Podobné plánované a dlouhodobé šikanování se zde již vyskytlo proti diskutérovi Hammunasakra. Výsledek všichni známe - byl vytlačen z fóra a přestal zde diskutovat před rokem.
Mikesus není jediný člověk, proti kterému se vede plánovaný útok, stačí si vzpomenout na solidní diskutéry jako DonVito, Hendly a všechny ty, kteří podporují elektromobilitu, ale přitom nevnucují násilím svůj názor, na rozdíl od takzvaných petrolheads.
Takové chování je alarmující a vyžaduje naši pozornost. Diskusní fóra by měla být místem pro otevřenou výměnu názorů a konstruktivní dialog. Když se někdo stane terčem cílených útoků a šikanování, ztrácíme hodnotného člena komunity a potenciálně i cenné pohledy na danou problematiku.
Je důležité, aby administrátoři a členové fóra byli bdělí a zasáhli proti těm, kteří narušují zdravé prostředí diskuse. Podobné praktiky by neměly být tolerovány, neboť vedou k atmosféře strachu a odchodu dalších diskutérů.
Podporujme otevřenou a respektující diskusi, kde se každý může svobodně vyjádřit bez obavy z šikanování, urážení a přání nejtěžší formy raka a als. Pouze tak můžeme zajistit, že fóra zůstanou místem pro smysluplné a obohacující výměny názorů.
Podobné plánované a dlouhodobé šikanování se zde již vyskytlo proti diskutérovi Hammunasakra. Výsledek všichni známe - byl vytlačen z fóra a přestal zde diskutovat před rokem.
Mikesus není jediný člověk, proti kterému se vede plánovaný útok, stačí si vzpomenout na solidní diskutéry jako DonVito, Hendly a všechny ty, kteří podporují elektromobilitu, ale přitom nevnucují násilím svůj názor, na rozdíl od takzvaných petrolheads.
Takové chování je alarmující a vyžaduje naši pozornost. Diskusní fóra by měla být místem pro otevřenou výměnu názorů a konstruktivní dialog. Když se někdo stane terčem cílených útoků a šikanování, ztrácíme hodnotného člena komunity a potenciálně i cenné pohledy na danou problematiku.
Je důležité, aby administrátoři a členové fóra byli bdělí a zasáhli proti těm, kteří narušují zdravé prostředí diskuse. Podobné praktiky by neměly být tolerovány, neboť vedou k atmosféře strachu a odchodu dalších diskutérů.
Podporujme otevřenou a respektující diskusi, kde se každý může svobodně vyjádřit bez obavy z šikanování, urážení a přání nejtěžší formy raka a als. Pouze tak můžeme zajistit, že fóra zůstanou místem pro smysluplné a obohacující výměny názorů.
O Jaguaru ti reknu ze spalovaky bude vyrabet i dal. EV only nema budoucnost. Vyhraje ten kdo bude nabizet vsechny druhy pohonu. Tva prani jsou bohuzel jen vlhky sen.
se vzbuď, ty hlavo!
Tebe a tvé diskusní příspěvky na vysoké úrovni asi bude lepší dát do ignorace.
Ty se totiž vznášíš na vědeckém obláčku a tvé rozumy zdejší diskusi určitě nepovznášejí spíš jenom předvádíš zde svá "moudra" a děláš advokáta největšímu hlupákovi a trollovi zdejšího diskusního fóra!
Hezkou neděli a mé příspěvky klidně ignoruj! :no: :no:
Tebe a tvé diskusní příspěvky na vysoké úrovni asi bude lepší dát do ignorace.
Ty se totiž vznášíš na vědeckém obláčku a tvé rozumy zdejší diskusi určitě nepovznášejí spíš jenom předvádíš zde svá "moudra" a děláš advokáta největšímu hlupákovi a trollovi zdejšího diskusního fóra!
Hezkou neděli a mé příspěvky klidně ignoruj! :no: :no:
nebo kolem roku 2026-27 Barik spáchá seppuku, protože v té době se bude prodávat ve vyspělých zemích už jenom elektro a Greta povede EU :-!
Podívej se do zrcadla a řekni tu větu znova. A nezapomeň si naklikat alepoň 20 :yes:
Byl (respektive stále jsi) zalsepený příznivec Toyoty, co neumí řadit. Ale nějaký názor se s tebou vyměnit dal, uměl jsi psát i rozuné příspěvky, občas kontroverzní, ale dalo se s nimi pracovat a debatovat. Poslední dobou jsi spadl na úroveň zanedbatelný vyšší, než zdejší diskuzní odpad. Psalo ti to tu už poměrně dost lidí. Zkus si udělat backup na dva roky starou verzi sám sebe.
Byl (respektive stále jsi) zalsepený příznivec Toyoty, co neumí řadit. Ale nějaký názor se s tebou vyměnit dal, uměl jsi psát i rozuné příspěvky, občas kontroverzní, ale dalo se s nimi pracovat a debatovat. Poslední dobou jsi spadl na úroveň zanedbatelný vyšší, než zdejší diskuzní odpad. Psalo ti to tu už poměrně dost lidí. Zkus si udělat backup na dva roky starou verzi sám sebe.
A samozrejme ze neelektricke... ale stejne uz jag zda sa to ma zratane... ale sam si za to moze.. fanaticky a bez zdraveho rozumu riadit ziadnu automobilku nejde... a zistia to coskoro aj v jaguari
jj, takové příspěvky jak dlouze tady napsal Horký Rom může napsat jenom někdo, komu chybí alespoň trochu soudnosti a zároveň si nevidí ani do huby
..."Pouze tak můžeme zajistit, že fóra zůstanou místem pro smysluplné a obohacující výměny názorů"... i o "vnitřních spalovacích motorech". 😁
Ale uznajme ze X type aj S type pod fordom to boli hrozne jagy... neboli skarede ale skratka to nebolo ono... az teraz posledne roky s nastupom F pace aj E pace som si normalne myslel ze jag ma to najhorsie za sebou ale vyzera ze som sa v tomto zmyslani mocno sekol.... aneb skratka som netusil akych sikulov tam uz maju vo vedeni a kam jag nasmerovali.. do certa rohateho aj s baterkami
haha, nějak to nevypdá, viz Holandsko kde se pod novou vládou ruší nesmysly zavedené tou bývalou
Jaguar opustil Leyland ještě než se samotný Leyland rozpadl....a pod Fordem se jim dařilo celkem slušně, byla vzestupná tendence i prodeje, neudělat tam fatální rozhodnutí jako šetření na nesprávných místech, mohli být ještě jinde
Trofim Lysenko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Jaguár a vlastně celý britský automobilový průmysl to měl spočítané, když jej socialisté v Británii znárodnili a vytvořili Leyland monstrum, které bylo neefektivní a časem se rozpadlo. Jaguar napřed koupil Ford, ale ten nevěděl co s ním a během finanční krize jej prodal Indům. Ti nechali v Jaguáru rozhodovat neschopné manažéry s Leyland éry a sešup pokračoval. Poslední ránu Jaguáru zasadila elektrifikace, na kterou už Jaguar neměl peníze...tož tak.... 😒
ty S-type dodnes jezdí, krom nových Jaguarů je po Praze patadoxně potkávám nejvíc a lidi co je maj sou spokojení.
Mě osobně se nelíbí design, ale to je věc osobního vkusu. Já mam raději XJ a XK
Mě osobně se nelíbí design, ale to je věc osobního vkusu. Já mam raději XJ a XK
Ano pamatam si aj na X type s tlacitkami z mondea ... jag si to za posledne dve dekady uplne cele pos.ral... co uz
Najsmutnejsie na tom cele je to ze v realite uz aj mna zaujima viac to ako bude vyzerat nove MG ZS ako nejake nove XJ .. a to som mal jaguar vzdy velmi rad...
Najsmutnejsie na tom cele je to ze v realite uz aj mna zaujima viac to ako bude vyzerat nove MG ZS ako nejake nove XJ .. a to som mal jaguar vzdy velmi rad...
Jaguar, známý britský výrobce luxusních automobilů, se dlouho pyšnil svými elegantními a výkonnými vozy. V posledních letech však automobilový průmysl prochází významnou transformací směrem k elektrifikaci a udržitelnějším technologiím. Tato změna významně ovlivňuje i strategii značky Jaguar.
Do roku 2025 má Jaguar v plánu přejít na výrobu výhradně elektrických vozů. Tento ambiciózní cíl znamená, že klasické modely s vnitřním spalovacím motorem budou postupně vyřazovány z produkce. Přesto v současnosti Jaguar stále nabízí některé modely s benzínovými a naftovými motory. Mezi tyto modely patří například Jaguar F-Pace, E-Pace a XF, které jsou dostupné s různými typy motorů, včetně těch s vnitřním spalováním.
Přechod na elektrické vozy je součástí širšího trendu v automobilovém průmyslu, kdy stále více výrobců oznamuje plány na postupné ukončení výroby vozidel s tradičními motory ve prospěch ekologičtějších a udržitelnějších technologií. Jaguar se tímto krokem snaží nejen splnit stále přísnější emisní normy, ale také oslovit nové generace zákazníků, kteří preferují ekologicky šetrné dopravní prostředky.
Ano, Jaguar stále vyrábí některé modely s vnitřním spalovacím motorem, ale tato éra se rychle chýlí ke svému konci, jak se automobilka připravuje na plně elektrickou budoucnost. :yes: