Testy
Mikesus
8
Ale profilovka jde změnit, aspoň mne. Je to hrozne krkolomné ale lze to. Musíš na profil CNC
Přejít do diskuze
hele musím se fakt smát, jak tady auta od Stellantisu pravidelně mají minimálně půl hvězdičky srážku tak nějak automaticky. Nedávno tady dostala 4* ta hybridní Mazda s wankelem, naprostý bizár za milión... auto bez přehánění úplně k ho*vnu...
a teď tady dostane 3,5*, čili už celkem nízké hodnocení kára, která která kromě snad zadních sedaček a teda infotamientu podle mě nemá žádné výrazné chyby a navíc nestojí nesmysl....
Ano, pokud mám vzadu tři jednotlivé sedačky, navíc v menším autě, tak logicky nebudou moc pro dospělé.... to si ale snad kupec rozmyslí předtím, než si to vybere.... naopak kdo má tři děcka a nemá na větší auto, tak s tímto může být spokojený.... A vyčítat takové konfiguraci, že nemá zadní loketku, to je vtip....
Nevím, mě se to auto celkem líbí.... :yes: a nizoučká spotřeba ve městě je přesně to, co to má umět.... :yes:
a teď tady dostane 3,5*, čili už celkem nízké hodnocení kára, která která kromě snad zadních sedaček a teda infotamientu podle mě nemá žádné výrazné chyby a navíc nestojí nesmysl....
Ano, pokud mám vzadu tři jednotlivé sedačky, navíc v menším autě, tak logicky nebudou moc pro dospělé.... to si ale snad kupec rozmyslí předtím, než si to vybere.... naopak kdo má tři děcka a nemá na větší auto, tak s tímto může být spokojený.... A vyčítat takové konfiguraci, že nemá zadní loketku, to je vtip....
Nevím, mě se to auto celkem líbí.... :yes: a nizoučká spotřeba ve městě je přesně to, co to má umět.... :yes:
Taky jsem si toho všiml. Tohle auto si myslím by mělo dostat naopak tak 4,5, rozhodně ne 3,5. To měla dostat ta mazda
ta Mazda měla dostat max 3* a to jen ze soucitu k zastoupení značky, že jim to půjčilo....
celkem solidní na dnešní poměry. 650 základní hybrid s automatem, relativně prostorné SUV, není v ničem extra dobré, ale když za tyhle peníze je Kamiq, tak jako druhé auto, asi by mne to neurazilo. Nechápu ten stesk po dieslu zrovna u takového auta. Aircross asi málokdo kupuje na nějaké tahání vleku, či jízdu po dálnici křížem krážem Evropou. Tady je benzín/hybrid správně, jen by to chtělo nějakou střední verzi mezi tímto a PHEV... jo a třeba i 4x4, alespoň elektrické
ale tady nejde o žádnou nedůvěru, ten 1,2l Puretech je dobrý motor (teda až na ten máčený řemen) ale jde o to, že ti automobilka nedává na výběr, jak jsem psal výše. Chceš si koupit velké auto tak máš na výběr defakto jen dvě varianty. (malý třívale nebo plugin)
Přitom ta velká auta C5 Aircros C5X Peugeot 408/508 by ten lepší motor potřebovala jak sůl, s touhle bídnou nabídkou motorů prostě jen prodejně paběrkují, ale je to jejich boj a jejich volba, proto spousta zakazníků koupí jiné auto.
jak říkám 1,2 dobrý motor, ale do malých aut. Do segmentu D nebo do SUV už je to na hraně, jako základní motorizace ok, ale nad tím je vzduchoprázdno :no:
Přitom ta velká auta C5 Aircros C5X Peugeot 408/508 by ten lepší motor potřebovala jak sůl, s touhle bídnou nabídkou motorů prostě jen prodejně paběrkují, ale je to jejich boj a jejich volba, proto spousta zakazníků koupí jiné auto.
jak říkám 1,2 dobrý motor, ale do malých aut. Do segmentu D nebo do SUV už je to na hraně, jako základní motorizace ok, ale nad tím je vzduchoprázdno :no:
To je uplne jedno jak to nazves. Dle testu to po meste jezdi kolem 5, lokalni emise jsou diky tomu nizsi, je to kus auta a nestoji to nesmysl
Jinde zase nemají Horkého Roma, takže se jim dá hodně odpustit.
Žinantní je, že když ti pošlou email, že ti vymazali příspěvek, tak v tom mailu je odkaz, aby ses mohl podívat, o který šlo. Když to rozklikneš, tak se ti zobrazí diskuse, ale už bez toho smazaného příspěvku. Takže vidíš h...o. Že nejde změnit profilová fotka, to je taky "detail".
Jak se to píše v těch inzerátech? No přece, v IT může dělat každý. Ano, může.
Platí to i o opeře. Taky bych tam mohl zpívat.
Žinantní je, že když ti pošlou email, že ti vymazali příspěvek, tak v tom mailu je odkaz, aby ses mohl podívat, o který šlo. Když to rozklikneš, tak se ti zobrazí diskuse, ale už bez toho smazaného příspěvku. Takže vidíš h...o. Že nejde změnit profilová fotka, to je taky "detail".
Jak se to píše v těch inzerátech? No přece, v IT může dělat každý. Ano, může.
Platí to i o opeře. Taky bych tam mohl zpívat.
Jo naprosto souhlasím. To hodnocení je fakt padlé na hlavu. Možná by to mohli rozdělit podle barev, aby člověk hned poznal jaký novinář to hodnotil a mohl to člověk srovnávat. Protoze evidentně dva novináři mají uolne jiný pohled.
Ne, nečekal. Nejsem naivní.
Ale nějakou obhajobu postojů ano.
C5 je normálně použitelné auto, klidně jako jediné do rodiny. Za (dnes) rozumnou cenu, se slušným pohonným řetězcem. Ano, s chybami.
Mazda je menší, využitelná jen do města a okolí, užraná, pokud dojde baterka a stojí nesmysl.
Hodnocení těchto dvou vozů je z mého úhlu pohledu fau😜aux, které (v mých očích) práci redakce velmi shazuje. A dle diskuze zde nejsem sám.
Prostě bych uvítal obhajobu postojů autorů.
Já se nemohu zbavit dojmu, že Stellantis=hvězda dolů a až pak se hodnotí.
Ale nějakou obhajobu postojů ano.
C5 je normálně použitelné auto, klidně jako jediné do rodiny. Za (dnes) rozumnou cenu, se slušným pohonným řetězcem. Ano, s chybami.
Mazda je menší, využitelná jen do města a okolí, užraná, pokud dojde baterka a stojí nesmysl.
Hodnocení těchto dvou vozů je z mého úhlu pohledu fau😜aux, které (v mých očích) práci redakce velmi shazuje. A dle diskuze zde nejsem sám.
Prostě bych uvítal obhajobu postojů autorů.
Já se nemohu zbavit dojmu, že Stellantis=hvězda dolů a až pak se hodnotí.
Jj, jsem si na tu Mazdu vzpomněl.
A upřímně - tohle už je bizár.
Očekával bych nějakou reakci (obhajobu) autorů těchto dvou testů - pánů Bednáře a Volšického.
Neb toto smysl už opravdu nedává.
A upřímně - tohle už je bizár.
Očekával bych nějakou reakci (obhajobu) autorů těchto dvou testů - pánů Bednáře a Volšického.
Neb toto smysl už opravdu nedává.
Těch velkých aut zas tolik není na silnicích. To co je nejběžnější je B/C segment a bohužel v dieselu. Není problém potkat trojkovou dieselové fabii, smradlavou 2 a 3 dieslovou octavku. Jo odezní to dobou, ale je potřeba, aby se ten diesel v takto malých autech ani nenabizel, jinam bude stále jako ojetina.
těm autům chybí nějaká normální nabídka motorů, ne jen tomuto Citroenu ale vesměs celému PSA a Opelu.
Prostě buď je tam malinký třívalec 1,2l , pak nic prázdno (1,5Hdi motor končí asi dle hesla, když je něco dobré tak to zrušíme ) no a zbývá pak už jen 1,6l Puretech ve dvou verzích, bohužel oboje jen jako Plug-in hybrid .....
Přitom tomu autu by tak slušel 2.0HDi a jistě by to s tímto motorem byla nejprodávanější verze, ale raději to hujersky zrušíme a nabídneme místo toho baterky :no: (zlatá Škodovka, tam pořád najdeš dvoulitry)
Kdyby PSA/Stellantis raději kromě té silně omezené nabídky motorů aspoň pracoval na něčem použitelném pro ty zákazníky, co nemajíé kde pravidelně nabíjet , klidně ať je to HEV jako třeba Honda, nebo NIssan e-power či Toyota, nebo ať aspoň dál prodávají tu 1,6l Puretech jako M-HEV s dvouspojkovou převodovkou, stejně jako u tohoto tříválce v testu, prostě něco co je použitelného pro většinu zákazníků , co nemusíš pořád nabíjet a neváží to o 300kg navíc a nepůsobí to jako motor do sekačky na trávu
Prostě buď je tam malinký třívalec 1,2l , pak nic prázdno (1,5Hdi motor končí asi dle hesla, když je něco dobré tak to zrušíme ) no a zbývá pak už jen 1,6l Puretech ve dvou verzích, bohužel oboje jen jako Plug-in hybrid .....
Přitom tomu autu by tak slušel 2.0HDi a jistě by to s tímto motorem byla nejprodávanější verze, ale raději to hujersky zrušíme a nabídneme místo toho baterky :no: (zlatá Škodovka, tam pořád najdeš dvoulitry)
Kdyby PSA/Stellantis raději kromě té silně omezené nabídky motorů aspoň pracoval na něčem použitelném pro ty zákazníky, co nemajíé kde pravidelně nabíjet , klidně ať je to HEV jako třeba Honda, nebo NIssan e-power či Toyota, nebo ať aspoň dál prodávají tu 1,6l Puretech jako M-HEV s dvouspojkovou převodovkou, stejně jako u tohoto tříválce v testu, prostě něco co je použitelného pro většinu zákazníků , co nemusíš pořád nabíjet a neváží to o 300kg navíc a nepůsobí to jako motor do sekačky na trávu
Presne tak. Na nejake to bezne ceske 10-20tkm za rok, mesto a vesnice, plus cas od casu dalnice to uplne staci.
To pak řešíme dvě odlišné věci, toto je vlastně základ, stačí a i cenově to tak nějak odpovídá... a že chybí něco nad tím ? Určitě ano, to jsem psal i výše 😊
Nečekal jsi snad něco jako "pardon máte pravdu, Mazda dostala nesmyslné hodnocení" nebo " hvězdičky každý autor má podle svého a nelze je mezi sebou srovnavat "
No nedavno som predaval jedno auti 4 valec a zaujemca, ktory ho nekupil mi pri jazde povedal, ze 3 valec nic nevydrzi - proste dogma, ma to 3 valce, je to poruchové 😁
Myslím, že většina těch aut, co vídáš si kupují proto, protože jsou to ojetiny a ty byly vyráběny výhradně jako diesel a bohužel jsou často z éry, kdy benzinové alternativy byly přímovstřikové a nespolehlivé či se vubec v autech nenabízely a jsou zastoupeny v bazarech minimálně, už to nebude výhradně jen kvuli spotřebě, jako 15 let zpět. Myslím, že tohle musí odeznít dobou, ale mezi těmito kupci bude problém, protože zmizela MPV a velkoprostorovější auta. Většinou kupují větší auta a ty jsou v dieslu.
Ano tady v diskuzi asi ne. Ale těch lidí co jezdí s dieselem po městě je fakt hodně, a ti sem nechodí. Proto je dobře, že automobilky vzali na sebe odpovědnost za nesvepravne, co kupujou diesel na jednu cestu na dovolenou a jinak jako mamataxi
Tohle je zbytečný, myslím, že tady v diskuzi až na WinDiesla a Adu (trollove) nekupuje diesel na jízdu po městě. Umím si představit, že do takového auta zvolí někdo diesel, protože s ním jezdí několikrát ročně do zahraničí, narve kufr, kola na střechu a jede, po městě pak jezdí třeba MHD, nebo ve městě ani nežije . Ale tam je ten motor už na hranici s výkonem a ten R3 PureTech pro takového řidiče nebude zas tak vhodný. Otázkou je, jestli takový kupec pujde pro Citroen
No tak jasny, je to C segment, rodinu s dvěma dětmi to převeze a budou se u toho cítit, že vypadají bohatší, protože zvolili módní SUV, než praktičtější kombík. :-!
Jo to určitě. Proto jsem i psal, že by to mělo dostat tka o hvězdu víc. Je jedno co tam je za hybrid, hlavně že to funguje v realu a tu spotřebu to opravdu snižuje. Ale jako kus auta, no asi mám jiné představy. 😒]
No tak, normální C SUV segment bez hybridu po městě za 5 nejezdí, ale spíš tak za 7-10 dle motoru a typu města. Tohle je lepší a stojí to +/- stejně
Trivalec je taky normální motor. Nechápu tu nedůvěru po tolika letech používání trivalcu. Chapu, ze člověka zamrzí, že nemá na výběr. Moment, on má vlastně na výběr, je tam 1.6. Že někdo nechce phev, tak může 1.2 nebo jít jinam. Ale souhlasím s tím, že by měli dost zájemců, kdyz by udělali 1.6 (m)HEV.
Taky nechápu. Do takhle malých aut diesel vůbec nepatří. Ještě k tomu takhle malý diesel. To by koupil člověk, co by s tím skákal po městě. Je dobře, že to automobilky vyrazuji, kdyz kupec není schopen používat auto podle určení.
Je jedno co to má za hybrid, hlavně že není jen papírové snížení emisí jako u běžných mHEV, ale reálně to ty emise sníží.
Jsem se musel znovu podívat má rozměry na ten "kus" auta. Normální C segment SUV. 😒] , však to má 4.5m 😒]
Není to náhodou tříválec ? Edit tak ne, to už asi zase dávají jinam, plete se mi to s Opelem, kterej je taky Stellantis a měl R3 diesel
ten stesk je proto, že to je poslední normální ( čtyřválcový ) motor v nabídce a do menších aut naprosto dostačující, po jeho ukončení už máš jen hybridy ... ;-\
Ten stesk po 1.5HDi moc nechápu, respektive byl by fajn, jako základ, ale má 130koní, to je prostě nic moc na takové auto. Kdyby byl alespoň ve 2 výkonnových variantách, 130 a 150/160 ? To už by bylo zajímavější.
Staci, aj nestaci, pri uvazovani o strednej vybave za cenu 31 840 € a najazde 200 000 km za 10 rokov to vychadza cenovo +- podobne ako stvorkolka ID4 so svetlami a dost inou pouzitelnostou v meste a na vesnici. Ale zase to nie je horsie, zalezi na preferenciach 😄