Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
Ozzman
2x odesláno
Azc nepatri k nejfunkcnejsim webum. Tolik neresenych chyb skriptu se najde malokde
Jinde zase nemají Horkého Roma, takže se jim dá hodně odpustit.
Žinantní je, že když ti pošlou email, že ti vymazali příspěvek, tak v tom mailu je odkaz, aby ses mohl podívat, o který šlo. Když to rozklikneš, tak se ti zobrazí diskuse, ale už bez toho smazaného příspěvku. Takže vidíš h...o. Že nejde změnit profilová fotka, to je taky "detail".
Jak se to píše v těch inzerátech? No přece, v IT může dělat každý. Ano, může.
Platí to i o opeře. Taky bych tam mohl zpívat.
Žinantní je, že když ti pošlou email, že ti vymazali příspěvek, tak v tom mailu je odkaz, aby ses mohl podívat, o který šlo. Když to rozklikneš, tak se ti zobrazí diskuse, ale už bez toho smazaného příspěvku. Takže vidíš h...o. Že nejde změnit profilová fotka, to je taky "detail".
Jak se to píše v těch inzerátech? No přece, v IT může dělat každý. Ano, může.
Platí to i o opeře. Taky bych tam mohl zpívat.
del42sa
těm autům chybí nějaká normální nabídka motorů, ne jen tomuto Citroenu ale vesměs celému PSA a Opelu.
Prostě buď je tam malinký třívalec 1,2l , pak nic prázdno (1,5Hdi motor končí asi dle hesla, když je něco dobré tak to zrušíme ) no a zbývá pak už jen 1,6l Puretech ve dvou verzích, bohužel oboje jen jako Plug-in hybrid .....
Přitom tomu autu by tak slušel 2.0HDi a jistě by to s tímto motorem byla nejprodávanější verze, ale raději to hujersky zrušíme a nabídneme místo toho baterky :no: (zlatá Škodovka, tam pořád najdeš dvoulitry)
Kdyby PSA/Stellantis raději kromě té silně omezené nabídky motorů aspoň pracoval na něčem použitelném pro ty zákazníky, co nemajíé kde pravidelně nabíjet , klidně ať je to HEV jako třeba Honda, nebo NIssan e-power či Toyota, nebo ať aspoň dál prodávají tu 1,6l Puretech jako M-HEV s dvouspojkovou převodovkou, stejně jako u tohoto tříválce v testu, prostě něco co je použitelného pro většinu zákazníků , co nemusíš pořád nabíjet a neváží to o 300kg navíc a nepůsobí to jako motor do sekačky na trávu
Prostě buď je tam malinký třívalec 1,2l , pak nic prázdno (1,5Hdi motor končí asi dle hesla, když je něco dobré tak to zrušíme ) no a zbývá pak už jen 1,6l Puretech ve dvou verzích, bohužel oboje jen jako Plug-in hybrid .....
Přitom tomu autu by tak slušel 2.0HDi a jistě by to s tímto motorem byla nejprodávanější verze, ale raději to hujersky zrušíme a nabídneme místo toho baterky :no: (zlatá Škodovka, tam pořád najdeš dvoulitry)
Kdyby PSA/Stellantis raději kromě té silně omezené nabídky motorů aspoň pracoval na něčem použitelném pro ty zákazníky, co nemajíé kde pravidelně nabíjet , klidně ať je to HEV jako třeba Honda, nebo NIssan e-power či Toyota, nebo ať aspoň dál prodávají tu 1,6l Puretech jako M-HEV s dvouspojkovou převodovkou, stejně jako u tohoto tříválce v testu, prostě něco co je použitelného pro většinu zákazníků , co nemusíš pořád nabíjet a neváží to o 300kg navíc a nepůsobí to jako motor do sekačky na trávu
Ten stesk po 1.5HDi moc nechápu, respektive byl by fajn, jako základ, ale má 130koní, to je prostě nic moc na takové auto. Kdyby byl alespoň ve 2 výkonnových variantách, 130 a 150/160 ? To už by bylo zajímavější.
ten stesk je proto, že to je poslední normální ( čtyřválcový ) motor v nabídce a do menších aut naprosto dostačující, po jeho ukončení už máš jen hybridy ... ;-\
Není to náhodou tříválec ? Edit tak ne, to už asi zase dávají jinam, plete se mi to s Opelem, kterej je taky Stellantis a měl R3 diesel
Trivalec je taky normální motor. Nechápu tu nedůvěru po tolika letech používání trivalcu. Chapu, ze člověka zamrzí, že nemá na výběr. Moment, on má vlastně na výběr, je tam 1.6. Že někdo nechce phev, tak může 1.2 nebo jít jinam. Ale souhlasím s tím, že by měli dost zájemců, kdyz by udělali 1.6 (m)HEV.
No nedavno som predaval jedno auti 4 valec a zaujemca, ktory ho nekupil mi pri jazde povedal, ze 3 valec nic nevydrzi - proste dogma, ma to 3 valce, je to poruchové :D
ale tady nejde o žádnou nedůvěru, ten 1,2l Puretech je dobrý motor (teda až na ten máčený řemen) ale jde o to, že ti automobilka nedává na výběr, jak jsem psal výše. Chceš si koupit velké auto tak máš na výběr defakto jen dvě varianty. (malý třívale nebo plugin)
Přitom ta velká auta C5 Aircros C5X Peugeot 408/508 by ten lepší motor potřebovala jak sůl, s touhle bídnou nabídkou motorů prostě jen prodejně paběrkují, ale je to jejich boj a jejich volba, proto spousta zakazníků koupí jiné auto.
jak říkám 1,2 dobrý motor, ale do malých aut. Do segmentu D nebo do SUV už je to na hraně, jako základní motorizace ok, ale nad tím je vzduchoprázdno :no:
Přitom ta velká auta C5 Aircros C5X Peugeot 408/508 by ten lepší motor potřebovala jak sůl, s touhle bídnou nabídkou motorů prostě jen prodejně paběrkují, ale je to jejich boj a jejich volba, proto spousta zakazníků koupí jiné auto.
jak říkám 1,2 dobrý motor, ale do malých aut. Do segmentu D nebo do SUV už je to na hraně, jako základní motorizace ok, ale nad tím je vzduchoprázdno :no:
To pak řešíme dvě odlišné věci, toto je vlastně základ, stačí a i cenově to tak nějak odpovídá... a že chybí něco nad tím ? Určitě ano, to jsem psal i výše :)
Taky nechápu. Do takhle malých aut diesel vůbec nepatří. Ještě k tomu takhle malý diesel. To by koupil člověk, co by s tím skákal po městě. Je dobře, že to automobilky vyrazuji, kdyz kupec není schopen používat auto podle určení.
Tohle je zbytečný, myslím, že tady v diskuzi až na WinDiesla a Adu (trollove) nekupuje diesel na jízdu po městě. Umím si představit, že do takového auta zvolí někdo diesel, protože s ním jezdí několikrát ročně do zahraničí, narve kufr, kola na střechu a jede, po městě pak jezdí třeba MHD, nebo ve městě ani nežije . Ale tam je ten motor už na hranici s výkonem a ten R3 PureTech pro takového řidiče nebude zas tak vhodný. Otázkou je, jestli takový kupec pujde pro Citroen
Ano tady v diskuzi asi ne. Ale těch lidí co jezdí s dieselem po městě je fakt hodně, a ti sem nechodí. Proto je dobře, že automobilky vzali na sebe odpovědnost za nesvepravne, co kupujou diesel na jednu cestu na dovolenou a jinak jako mamataxi
Myslím, že většina těch aut, co vídáš si kupují proto, protože jsou to ojetiny a ty byly vyráběny výhradně jako diesel a bohužel jsou často z éry, kdy benzinové alternativy byly přímovstřikové a nespolehlivé či se vubec v autech nenabízely a jsou zastoupeny v bazarech minimálně, už to nebude výhradně jen kvuli spotřebě, jako 15 let zpět. Myslím, že tohle musí odeznít dobou, ale mezi těmito kupci bude problém, protože zmizela MPV a velkoprostorovější auta. Většinou kupují větší auta a ty jsou v dieslu.
Těch velkých aut zas tolik není na silnicích. To co je nejběžnější je B/C segment a bohužel v dieselu. Není problém potkat trojkovou dieselové fabii, smradlavou 2 a 3 dieslovou octavku. Jo odezní to dobou, ale je potřeba, aby se ten diesel v takto malých autech ani nenabizel, jinam bude stále jako ojetina.
×
Sdílení komentáře
×
a teď tady dostane 3,5*, čili už celkem nízké hodnocení kára, která která kromě snad zadních sedaček a teda infotamientu podle mě nemá žádné výrazné chyby a navíc nestojí nesmysl....
Ano, pokud mám vzadu tři jednotlivé sedačky, navíc v menším autě, tak logicky nebudou moc pro dospělé.... to si ale snad kupec rozmyslí předtím, než si to vybere.... naopak kdo má tři děcka a nemá na větší auto, tak s tímto může být spokojený.... A vyčítat takové konfiguraci, že nemá zadní loketku, to je vtip....
Nevím, mě se to auto celkem líbí.... :yes: a nizoučká spotřeba ve městě je přesně to, co to má umět.... :yes:
A upřímně - tohle už je bizár.
Očekával bych nějakou reakci (obhajobu) autorů těchto dvou testů - pánů Bednáře a Volšického.
Neb toto smysl už opravdu nedává.
Ale nějakou obhajobu postojů ano.
C5 je normálně použitelné auto, klidně jako jediné do rodiny. Za (dnes) rozumnou cenu, se slušným pohonným řetězcem. Ano, s chybami.
Mazda je menší, využitelná jen do města a okolí, užraná, pokud dojde baterka a stojí nesmysl.
Hodnocení těchto dvou vozů je z mého úhlu pohledu faux-paux, které (v mých očích) práci redakce velmi shazuje. A dle diskuze zde nejsem sám.
Prostě bych uvítal obhajobu postojů autorů.
Já se nemohu zbavit dojmu, že Stellantis=hvězda dolů a až pak se hodnotí.