Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
rohYpnol
Za tuhle cenu? Zbožné přání 😒]
Vitrara nedává vedle Tucsonu nebo Kony vůbec smysl. Případně Sportage.
Vitrara nedává vedle Tucsonu nebo Kony vůbec smysl. Případně Sportage.
Proč by nedávala? Má pár lepších parametrů za ty prachy.
Měl jste to auto? Já ano vydržel jsem s ním jezdit půl roku a byl jsem rad že jsem se ho zbavil To byla hrůza a bylo nové
Vidis to, ja som vymenil Korando za Vitaru a som maximalne spokojny. Mam lepsie jazdiace a lepsie fungujuce auto, ako bol ten korejsky zmatok. Ja som s Vitarou maximalne spokojny. no ked jej o 2 a pol roka skonci zaruka, velmi intenzivne budem uvazovat u Dusteri III 4x4.
OndraHosek
Muzete mi rict co to je za motory? Koupil sem sekacku a je silnejsi. V dnesni dobe??? To je vysmech.mel sem vitaru 2004, 2,0 benzin, super auto. Tohle je total pruser.
A vidíte na trhu v autech ostatních výrobců a té samé třídy něco lepšího?
Ano vidím za podobné prachy máš i blbou škodovku kamiq s 1.5tsi a automatem + matrix světlama...
Suzuki je předražené, sebrali mu automat (ano pouze pro předražený hybrid) a motoru dobrému motoru 1.4 sebrali 8Kw... Hlavně že tam přidali baterku.. nastupce by byl 1.4 mildhybrid 110kw a automat + 4x4 + matrix světla...
Suzuki je předražené, sebrali mu automat (ano pouze pro předražený hybrid) a motoru dobrému motoru 1.4 sebrali 8Kw... Hlavně že tam přidali baterku.. nastupce by byl 1.4 mildhybrid 110kw a automat + 4x4 + matrix světla...
Tak to je věcí osobní preference, já třeba automat nepotřebuju a 95kW na auťák který nemá ani 1300kg docela stačí, i když to nebude úplná raketa. Jezdím se starou Grand Vitarou s dieselem, který má 92kW a auťák bez pár kil dvě tuny a výkon je podle mě dostatečný.
A co se týče té ceny, každá automobilka si ji nastřeluje vysoko, aby měla cenový prostor na prodej v akcích. S Vitarou to nebude jiné, za měsíc už tam něco bude.
A co se týče té ceny, každá automobilka si ji nastřeluje vysoko, aby měla cenový prostor na prodej v akcích. S Vitarou to nebude jiné, za měsíc už tam něco bude.
Nejde o to, že není dostatečný, ale facelift má mít stejný nebo vyšší výkon, ne jít s cenou nahoru a s výkonem dolů...
No neviem, ta fukana jedna - stvorka strci do vrecka tu muzealnu dvojlitrovu atmosferu. Ma to 95 kW, maximalny krutiak 235 Nm od 2000 otacok. Tolko ten atmosfericky dvojliter nemal.
Martin Vojna
Návrat o 15 let zpět, design opravdu Japonskej někde s přelomu tisíciletí a o interiéru ani nemluvě. Jako joke dobrý... 😲
Auto pritom nie zle... ten vysoky hranaty terenacky look bude stale in... horsie je to uz v kabine a aj cena uz zacina byt nezmyselna... videl som pumu skladovku za 21 litrov ... to auto je za tie prachy mega... aj exterier ale aj interier... uplne ina liga... taka vitara za 21 pritom vyzera v kabine stale jak nejaky 10 rocny duster... hlavne neviem prist na dovod tej odvaznej cenovky ( ved je to uz 9 rocne zabehane auto ) ... povedzme za 18 ok... ale vyse 20 litrov za tuto skatulku to je uz len o fandovstve a naklonnosti k znacke.. tu uz rozum ide bokom
Nez za 21 najlacnejsiu vitaru tak potom radsej za 19 s 1,5tgdi toto https😐/built-kosice.ssangyong.sk/…ozy/tivoli-biele
Nez za 21 najlacnejsiu vitaru tak potom radsej za 19 s 1,5tgdi toto https😐/built-kosice.ssangyong.sk/…ozy/tivoli-biele
Vbehni s tym Tivoli do piesku a do 30 sekund sa prehreje poddimenzovana spojka pohonu zadnej napravy 😊 Ssangyongy stvorkolky bohuzial uz nevedia.Rovnako 30 se***va stvorkolka je Korando a aj terenne sa tvariaci a offroadovo promovany Torres. Su to skratka marketingove stvorkolky, na rozdiel od Vitary, ktora toho v terene zvladne a vydrzi docela dost.
Tu je prehriate AWD Koranda - https😐/www.youtube.com/watch?… cas od 8:45 az 9😁0, dobre si pozri cas 8:51 az 8:55 - predok hrabem no obe zadne kolesa stoja - preklzuje poddimenzovana spojka pohonu zadnej napravy. Presne rovnaku skusenost som mal aj ja - vyjazd do kopca, AWD LOCK, predne kolesa hrabu, zadne stoja, auto sa ani nehlo, po zopar opakovaniach cervena kontrolka a z Koranda 4x4 bolo Korando FWD. Na rovnakom useku som potom poriadne otestoval Vitaru, dala to bez problemov, zahrabala vsetkymi 4mi a bola hore. Aj so strkopieskom na brehu rieky si poradila s uplnou lahkostou a bez prehriatia.
A tu je prehriate AWD v podani Torresu, uz po 30 sekundach cervene AWD Check - https😐/www.youtube.com/watch?…
Mal som Korando 7 mesiacov, uz po tyzdni som narazil na jeho limity pri prvej jazde po strkopiesku pri Vahu, stacilo 200 metrov a dost. Okrem toho malo hromadu dalsich problemov, po 10k km som ho poslal k certu a nahradil prave Vitarou 4x4 MT Elegance a som maximalne spokojny. SSY nikdy viac, su to sice velmi dobre vyzerajuce auta s vynikajucou cenou, ale celkova technicka uroven je naprd. V Korande za 23 tisic ani to soferove okno nevedelo ist oboma smermi na jeden dotyk, slo iba dole.
Tu je prehriate AWD Koranda - https😐/www.youtube.com/watch?… cas od 8:45 az 9😁0, dobre si pozri cas 8:51 az 8:55 - predok hrabem no obe zadne kolesa stoja - preklzuje poddimenzovana spojka pohonu zadnej napravy. Presne rovnaku skusenost som mal aj ja - vyjazd do kopca, AWD LOCK, predne kolesa hrabu, zadne stoja, auto sa ani nehlo, po zopar opakovaniach cervena kontrolka a z Koranda 4x4 bolo Korando FWD. Na rovnakom useku som potom poriadne otestoval Vitaru, dala to bez problemov, zahrabala vsetkymi 4mi a bola hore. Aj so strkopieskom na brehu rieky si poradila s uplnou lahkostou a bez prehriatia.
A tu je prehriate AWD v podani Torresu, uz po 30 sekundach cervene AWD Check - https😐/www.youtube.com/watch?…
Mal som Korando 7 mesiacov, uz po tyzdni som narazil na jeho limity pri prvej jazde po strkopiesku pri Vahu, stacilo 200 metrov a dost. Okrem toho malo hromadu dalsich problemov, po 10k km som ho poslal k certu a nahradil prave Vitarou 4x4 MT Elegance a som maximalne spokojny. SSY nikdy viac, su to sice velmi dobre vyzerajuce auta s vynikajucou cenou, ale celkova technicka uroven je naprd. V Korande za 23 tisic ani to soferove okno nevedelo ist oboma smermi na jeden dotyk, slo iba dole.
3_diamanty
Som kedysi velmi mal rad... ale zacina z nej byt uz predrazena stara lestenka... po 9 rokoch uz to chce uplne novu generaciu a nie x krat lestit staru krabicu.. a este ju pre istotu zdrazime nech vyzera ze je stale nieco extra... sedel som vo vitare co ma kolega kusok starsiu este s 1,6tkou a dnesnu uz predrazenu vitaru by som za take peniaze uz prisaham bohu nechcel... za 21 tisic v zaklade mame uz daleko sofistikovanejsie kusky ... mokka puma captur arona kamiq ... jediny zmysel dava vitara prave este v 4kolke... tu fakt ma malo konkurentov ale stejne asi by to uz aj tu chcelo radsej noveho dustera ... nech sa na mna nikto nehneva... ale vitara mimo 4kolky uz zacina byt predrazena a nezaujimava volba ... jej sviecka uz dohorieva... ale suzuki si za to moze samo... ked na novu viraru uz kasle... celkovo to v eu uz ide so suzuki uz od 10 k 5tim... skoda
RaSuSK73
Tak, ako jediny spravny Duster je 4x4, takisto jedina spravna Vitara je stvorkolka. Pretoze ked pozriem na ceny inych 4x2, Vitara je na to co ponuka uz pridraha. V segmente 4x4 ale az tak vela konkurentov nema - leda tak Dustera 4x4. Vsetko ostatne je bud drahsie, alebo ma horsie vlastnosti. Captur, Puma, Bayon ci ostatne moderne auta su krajsie, s lepsim interierom, no neponukaju 4x4. Potom je tu specialna skupinka ako napr. Toyka Yaris Cross AWD s porovnatelnou cenou, no jej pohon 4x4 toho vela nedokaze, Vitara je v terene omnoho zdatnejsia. A SSY Tivole - to po skusenostiach s Korandom - nikdy.
V Indii predavaju Grand Vitaru, co je u nas zlahka preplechovany S-Cross, no s niektorymi vybavovymi prvkami, ktore u nas nie su dostupne - napr. HUD. Horsie je to ale s motormi - maju iba dychavicny atmosfericky motor, alebo hybrid od Toyky.
Ked Duster III o 2 a pl roka ked mi padne zaruka na Vitaru nebude vykazovat problemy a dosiahne dobre bezpecnostne skore v EuroNCAP testoch, bude to ako nahrada Vitary kandidat c.1, aj ked so svojou Vitarou som maximalne spokojny.
V Indii predavaju Grand Vitaru, co je u nas zlahka preplechovany S-Cross, no s niektorymi vybavovymi prvkami, ktore u nas nie su dostupne - napr. HUD. Horsie je to ale s motormi - maju iba dychavicny atmosfericky motor, alebo hybrid od Toyky.
Ked Duster III o 2 a pl roka ked mi padne zaruka na Vitaru nebude vykazovat problemy a dosiahne dobre bezpecnostne skore v EuroNCAP testoch, bude to ako nahrada Vitary kandidat c.1, aj ked so svojou Vitarou som maximalne spokojny.
Koľkokrát za rok potrebuje pricetny človek 4x4?
Každý chce 4x4, a ten pohon mu funguje asi hodinu za rok, dokázané testami , nevravím, chata na kopci , ale ostatní
Každý chce 4x4, a ten pohon mu funguje asi hodinu za rok, dokázané testami , nevravím, chata na kopci , ale ostatní
jokosi
Příspěvek podléhá schvalování.
Danh
O smysluplnosti tohoto elektroauta se nechci vyjadřovat, to ať udělají jiní.
Díval jsem se do testu jeho benzinového předchůdce TEST Suzuki Vitara " "1.4 BoosterJet 4x4 AT – V jednoduchosti je krása " - autor
Ondřej Mára.
Při podobných rozměrech váží toto malé kompaktní auto necelých 1300 kg - to je o 500 kg méně ! , než elektromobil. A to má AKU jen kolem 60 kWh !
Tak vám nevím....
Díval jsem se do testu jeho benzinového předchůdce TEST Suzuki Vitara " "1.4 BoosterJet 4x4 AT – V jednoduchosti je krása " - autor
Ondřej Mára.
Při podobných rozměrech váží toto malé kompaktní auto necelých 1300 kg - to je o 500 kg méně ! , než elektromobil. A to má AKU jen kolem 60 kWh !
Tak vám nevím....
Pamatuju si, jak před x lety Fiat neměl českého importéra a prodejní síť řídil maďarský importér.