Testy
Mikesus
9
Toho se též obávám. Již teď někteří jezdi jak hovada se slabším auty. Do toho začátečníci tesne po autoškole. Za mne by se s tímto mělo hodně předělat systém řidičáků a zajistit psychologické posudky, protoze nehod asi bude přibývat. Ne každý je schopný řídit auto.
Přejít do diskuze
Trofim Lysenko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Auto je zbraň, a podle toho by na to mělo být nahlíženo. Kdyz se vic zlevní výkonné EV, dopadne to jako když generace X začala ve velkém umírat na silnicích v devadesátých letech. Přesně toho se obávám, že nastane. Primitivové dostanou do ruky velice výkonné auto. V roce 1987 zemřelo na československých silnicích necelých 800 lidi. V roce 1994 na českých ( Slovensko již není zapocitano ) téměř 1500 lidi.
Ok. V roce 1987 bylo v CSR cca 2.1M auto. V roce 1994 bylo v CR cca 2.5M aut. To nevypadá na dvojnásobný nárůst. A predstav si. V roce 2023 bylo cca 6.5M vozidel a mrtvých bylo 455, oproti cca 800 v roce 87 a 1500 v roce 94.
.... to chci vidět kdo to za ty prachy koupí.... 😁 😁 😁 Jinak luxusní MPV určitě potřebuje 320kW.... 😒] Mazec....
Presne tak. A jak je na motorky řidička podle kategorií, chtělo by to něco takového i na auta. Jinak tu bude nárůst pomnicku jak těch od motorkářů.
Na tw babete zabil sám sebe. Tam je mizivá šance, že zabije někoho jiného. V rychlém a těžkém EV je velká šance, že zabije někoho nevinného.
A v 60.letech? No tam byla taky velká umrtnost, hlavně dána tím, že auto byly tak "bezpecny", že stačilo někde tuknout a už jsi bojoval o život. Pásy se neřešily, deformacni zóny se neřešily, pevnost a struktura karoserie se neřešily. Aktivní bezpečnost nula, pasivní spíš záporná.
A v 60.letech? No tam byla taky velká umrtnost, hlavně dána tím, že auto byly tak "bezpecny", že stačilo někde tuknout a už jsi bojoval o život. Pásy se neřešily, deformacni zóny se neřešily, pevnost a struktura karoserie se neřešily. Aktivní bezpečnost nula, pasivní spíš záporná.
Akože Barik ty si regulérne čistý Ch*j!!! V 60 rokoch mal podľa teba každý druhý v garáži Ferarri, Maserati, Porshe Turbo či Lambo že?
Máš ty vôbec predstavu v akých množstvách sa tie autá vyrábali? Ani celková produkcia nedosiahla to čo iné automobilky vychrlili za mesiac. Tieto stroje vždy tvorili len promile predaných áut.
Ak sedím v aute s takým zrýchlením, tak si musím počínať trochu inak ako keď sedím v aute so zrýchlením Fabie HTP nie? Na ceste to je vždy o predvídaní správania sa toho druhého. Plus mínus to máš ako s motorkami, tie tiež dokážu zrýchliť veľmi rýchlo a potom pribúdajú krížiky popri cestách. Lebo ak sedlám taký bolid musím počítať s tým, že si ma niekto nemusí všimnúť a mal by som svoje správanie prispôsobiť tomu. To isté platí aj pre EV či iné výkonné autá, akurát tie potrebujú toho miesta o dosť viac ako motorka.
Blbec je ten, kto vedome ohrozuje druhých. Ak za 1 sekundu zmeníš polohu svojho auta ako píšeš, budeš sa diviť, že niekto na teba nestihne zareagovať? Ak áno, si regulérny blbec.
Trofim Lysenko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Nebezpečná není ani rychlost, ani akcelerace ... ale blbec za volantem. A je jedno, jak výkonné má auto, může být nebezpečný i s Fabií HTP. I když je pravda, že komibnace výkon+blbec je nejrizikovější.
Tvá úvaha je mimo. Najdi si všechny letošní testy. Nejvíce příspěvků není u testu Enyaqu či jiného elektromobilu. Ani u testu nějakého prémiového SUV. Ale u testu Volksagen Polo GTI edition 25. Proč? Protože to je auto, které je zajímavé pro ty, pro které jsou auta koníček a pro které je řízení radost. Já jsem ten test Pola GTI podrobně četl, zatímco třeba na test Maserati Grecale Modena jsem se ani nepodíval, protože taková auta mě ničím nezajímají.
Diskuzní fórum o autech vždy bylo, je a bude poměrně úzká sociální bublina. Ty do ní nezapadáš a cítíš se ublíženě. Zkus třeba emimino.
Diskuzní fórum o autech vždy bylo, je a bude poměrně úzká sociální bublina. Ty do ní nezapadáš a cítíš se ublíženě. Zkus třeba emimino.
Trofim Lysenko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Slovo bizár to vystihuje výborně :yes😒br />
Připomíná to přelom tisíciletí, kdy Korejci zkoušeli konkurovat Mercedesu s modely jako Daewoo Chairman nebo Kia Opirus. Ale ti aspoň ty bizáry nabízeli za relativně nízké ceny.
Nabuduce si pozri nejake crash testy starych vs novych aut pred tym nez tu budes ostatnych presviecat aky si blbec
Ja bych řekl, že u kamionu se nebude muset tolik šetřit a udělá se odolnější ten systém, kdyz u něj se bude předpokládat tahání nákladů.
Takže inak, ak idem v niečom čo má parametre super či hyperšportu, musím predvídať a myslieť za iných oveľa viac ako bežní motoristi. Jedno či mám motorku, Lambo alebo výkonné EV s nabitou baterkou. Ak niekoho trafím tak som blbec ja, lebo som nedostatočne predvídal čo vidia a urobia ostatní.
Z celého srdce gratuluji české reprezentaci v hokeji
k zaslouženému vítězství na Mistrovství světa.
Děkujeme, chlapci :yes: :yes: :yes:
k zaslouženému vítězství na Mistrovství světa.
Děkujeme, chlapci :yes: :yes: :yes:
Zrovna dnes jsem zažil něco co mě donutilo změnit názor na Elektrická auta i když ty za to nemohou. V koloně jelo asi 12 aut a zezadu jí dohnalo Čínské elektrauto BYD a viděl jsem jak začalo kolonu předjíždět, doslova riskovalo několik srážek a v tlačilo se mezi auta a ty mu muselo uhnout , aby se nestalo neštěstí. To auto mělo velmi rychlý nástup při předjíždění a předjet auto před ním mu netrvalo dlouho. Bohužel byla to kolona a nebezpečí spočívalo v tom, že si řidič myslel, že si to může tak rychle akcelerujícím autem dovolit. Bylo to jedno elektrické auto a uvědomil jsem si to, že být tam více elektrických aut a takových řidičů, bylo by velmi zle. Takže auta co zrychlují jako Tesla a čínská elektrická auta vyšší kategorie, vytváří nebezpečí na silnicích. Vždy jde o tom kdo to auto řídí, zda slušný řidič, nebo i...ot.
Jsem viděl tuhle obludu na vlastní oči na silnici a opravdu je to děs a bída na první pohled :no: Design spíš míří na Ameriku než na Evropu a působilo to hodně neforemně a neohrabaně + ten hnusný radiátor místo masky vpředu... Taková velryba 😒]
nijak, ty zajímají ale jenom tebe, jinak nikoho
Anketní otázka, jak si ty nebo tvoji rodiče a prarodiče přežil 60-80. léta, kdy na vensici nebylo vidět když se zatopilo hnedým uhlím a na dvoře JZD blafalo 40 minut natočených 5 zetroů, 4 V3S, 5 trambusů a 3 Avie 😄 😄 😄 😄
A lidi co tam dělali se dožili 88 let, zajímavý co 😄 😄 😄
Anketní otázka, jak si ty nebo tvoji rodiče a prarodiče přežil 60-80. léta, kdy na vensici nebylo vidět když se zatopilo hnedým uhlím a na dvoře JZD blafalo 40 minut natočených 5 zetroů, 4 V3S, 5 trambusů a 3 Avie 😄 😄 😄 😄
A lidi co tam dělali se dožili 88 let, zajímavý co 😄 😄 😄
Nepleť. Keď si niekde ťukol, maximálne si oškrel chróm z nárazníka. Dnes jedným ťukancom rozbiješ plast spojlera, prednú masku aj svetlo a na všetkom pre isttu ulámeš plastové úchyty, čiže za jeden ťukanec pokojne vycáluješ 50 tisíc ak nie viac.
Je blbosť hodnotiť vtedajšiu bezpečnosť v kontexte s dneškom. Ťukance nič neznamenali, fatálne následky mávali ťažšie nehody, podobne ako dnes.
Je blbosť hodnotiť vtedajšiu bezpečnosť v kontexte s dneškom. Ťukance nič neznamenali, fatálne následky mávali ťažšie nehody, podobne ako dnes.
No je divné že spalováky mají nejmíň 40 % ztrát ale není problém je uchladit
Elektrika má ztráty několikanásobně menší a přesto jsou neřešitelným problémem ?
Elektrika má ztráty několikanásobně menší a přesto jsou neřešitelným problémem ?
Ja si myslím, že právě bezne modely nebudou koncipovány s takovou rezervou. Pak budou možná nějaké heavy duty, ktere budou dost posilnene a něco málo navíc utáhnou. Jak moc to bude ovlivňovat i ucinnost, nejsem schopen posoudit.
Ale na tahání třeba jedenapůltunového přívěsu nepotřebuješ 400 koní, na ty povolené rychlosti stačí třetina nebo max půlka toho výkonu. Tak v tom chlazení snad mají nějakou rezervu, nebo ne ?
len otazka bola, kto je ten blbec, ci ten, ktory si nevsimne, alebo ten, co nepredpoklada 😄 lebo sa nam tu siri nejaka nenavist
Taky bych tipnul. Akorát mi to nejde moc dokupy s tou nekonečně vysokou účinností elektromotorů co se tu furt omílá
Těch lidí co to mělo bylo dost, celebrity, podnikatelské a politické elity, synové a dcery bohatých rodin atd atd
Proč vlastně mají elektromobily takový problém tahat přívěsy ? Třeba tenhle krám, pardon létající krabice - vlastní hmotnost přes dvěapůl tuny, výkon přes 400 koní a povolený přívěs max. 1200 kg.
U ostatních EV je to vesměs podobně mizerné případně ještě horší
U ostatních EV je to vesměs podobně mizerné případně ještě horší
jasně, všechno předělat, omezit, zakázat a zdanit
Hlavně staré baráky, kdo bydlí v nebo podniká v baráku a bytu starším 20 let, roční dan 700 000 Kč!!!
KRACH ZELENNYM BOLSEVIKUM!!!!
Hlavně staré baráky, kdo bydlí v nebo podniká v baráku a bytu starším 20 let, roční dan 700 000 Kč!!!
KRACH ZELENNYM BOLSEVIKUM!!!!
Ja vzdy nechavam dostatocny odstup, a niekedy sa aj stane, ze ma nejaky *** v kolone predbehne a asi si mysli, ze pojde kolona rychlejsie, ked ma predbehne 😄 Prave tazke elektricke auta naucia ludi drzat dostatocny odstup od aut a nelepit sa im na kufor, lebo tie auta potrebuju dostatocny priestor na pripadnu rekuperaciu. Plus to naucit v autoskole. Ale ked je niekto debil, nepochopi. Inak by kazdy mal byt schopny soferovat, ako vie kazdy sadnut na bicykel a ist a nepotrebuje k tomu ziadne papiere a vysetrenia.
Je blbec ten, ktory uplne legalne, bez prekrocenia maximalnej povolenej rychlosti zmeni vyrazne za 1s svoju polohu, alebo je blbec ten, kto ani netusi, ze ine auta to uplne legalne mozu? Zatial kazdy kontroluje len maximalnu povolenu rychlost, pricom napr. na Slovensku su povinni vodici spravat sa ohladuplne a este som neohladuplnost nejak postihovat nevidel. Vzdy meraju len rychlost. Pripadne nejaku stopku.
To este raz bude velka tema, lebo nie rychlost je nebezpecna, ale akceleracia 😄 Ale to nikto neriesi, kazdy obmedzuje len rychlost.
Co ja viem, na vozenie deti na kruzky to nie je zle, potom po kruzkoch, ked chcu ist viaceri k sebe, tak ich tam vojde viac, ako do bmw i7. Mozno aj svokre sa do toho bude lepsie nastupovat, ako do i7.
A kolik jich umřelo v 60 letech když začly výkonná auta co neodpouštěla chyby? to bylo roztřískaných ferrari, lamb, maserati, atd
Všechno je to o hlavě a respektu k auta.
Zabít se dá i ve 30 na babetě, na vesnici kde bydlel děda se jeden takhle zabil.
Takže omezit maximálku u babety na 6 km/h ne? A před tím musí běžet člověk a mávat praporkem
Všechno je to o hlavě a respektu k auta.
Zabít se dá i ve 30 na babetě, na vesnici kde bydlel děda se jeden takhle zabil.
Takže omezit maximálku u babety na 6 km/h ne? A před tím musí běžet člověk a mávat praporkem
I přesto, že tenhle Číňan toho hodně nabízí, je jeho cena fakt hodně vysoká. Já jsem se spokojil s výrazně levnějším, spalovacím Dongfengem U-Tour a po zkušební jízdě ho objednal. Z takového VW Touran sem byl vysloveně zklamaný. Tu bídu, co VW nabízí, a navíc za tak přestřelenou cenu, se s Dongfengem U-Tour nedá srovnat.