Novinky
Zpět na článek
Zákaz spalovacích motorů v roce 2035? Politici ukazují na základní problém
311 komentářů
Mikesus
:-[] :-[] :-[]
Ja přemýšlím co si o tom myslet. Tady píše, že parlament rozhoduje co je nezbytné, že to je ok. A pak najednou předtím, že on sám rozhoduje co je nezbytné a ostatní by měli podle něj se zařídit.
Ja přemýšlím co si o tom myslet. Tady píše, že parlament rozhoduje co je nezbytné, že to je ok. A pak najednou předtím, že on sám rozhoduje co je nezbytné a ostatní by měli podle něj se zařídit.
Mikesus
Ano dokud je neporusuje. Takze zavedeme zákon, že nesmí jezdi autem se spalovacím motorem a pak zákon bude porušovat. Takhle jsi to myslel?
Protože jízdou omezuje ostatní a to přece nesmí jak jsi psal, že se nesmí omezovat v nezbytné míře.
Protože jízdou omezuje ostatní a to přece nesmí jak jsi psal, že se nesmí omezovat v nezbytné míře.
Mikesus
A nejhorší je, že jich máte na Slovensku spoustu. Už jen chybí, abyste opustili NATO a rusak si může přijít pro vaše ženy a děti.
Hendly
Ano, Německo se zásadně pletlo v jedné věci. Že s Ruskem lze obchodovat a tím zajistit stabilitu a ve výsledku mír. Byl to velký omyl.
Okamura, Turek, Konečná, Rajch a další které tu propaguješ chtějí to co kritizuješ na Německu.
tedy obnovit obchod a spolupráci se stejným ruskem a věřit jeho dohodám po tom co je nedodržel a využil je k vydírání.
Trochu si tedy protiřešíš.. opět
Okamura, Turek, Konečná, Rajch a další které tu propaguješ chtějí to co kritizuješ na Německu.
tedy obnovit obchod a spolupráci se stejným ruskem a věřit jeho dohodám po tom co je nedodržel a využil je k vydírání.
Trochu si tedy protiřešíš.. opět
Mikesus
Těsně vedle. Kapitalismus není zřízení. Tou je demokracie. Ale chápu, komunistům se to plete. Ty demokratické země oznacovali za kapitalisty
Mikesus
No však tomu tak je. Tka nevím, proč pokladas své názory a domněnky za fakta. Leda, že by, nejsi v parlamentu?
Mikesus
No, třeba by se zvýšila průměrná inteligence v populaci. Můj odhad, který nemám jak podložit jinak, než ukázkou na nesmyslné názory typu "vyhubit lidi", atd.
Mikesus
To není o spalování, ale spalování fosilních paliv a spalování v nekontrolovatelných situacích. Pokud se někde vytvoří jako odpad bioplyn, biomasa, proč to nevyužít? Nebo se to má nechat ladem? Říká se tomu efektivita. Zároveň se to splní v jednom místě, kde se snadno kontroluji emise a jejich dodržování.
Unikající metan je horší pro ovzduší než jeho spálení. A ne každá biomasa lze využít dal jinak.
Unikající metan je horší pro ovzduší než jeho spálení. A ne každá biomasa lze využít dal jinak.
Tycoon
"Oba dva máme společné následující: nemáme ponětí o technologiích. On ne a já také ne. Proto si dnes nesmíme troufat rozhodovat o tom, které technologie budou za deset, patnáct nebo dvacet let ty správné, abychom si udrželi prosperitu a přiměřeně chránili klima"
Souhlas. Tesat do kamene.
Proč si někteří sociologové, právníci, úředníci nebo filosofové myslí, že dokáží automobilkám naplánovat technologickou budoucnost? To je jako bych já kázal moudra o výtvarném umění. Taky o něm nevím vůbec nic.
Souhlas. Tesat do kamene.
Proč si někteří sociologové, právníci, úředníci nebo filosofové myslí, že dokáží automobilkám naplánovat technologickou budoucnost? To je jako bych já kázal moudra o výtvarném umění. Taky o něm nevím vůbec nic.
Mikesus
No nevím, který stát v moderní historii se snažil přivlastňovací cizí území a vyhladit jejich obyvatelé, případně je přeučit. Napadá mne Německo od roku 38, za pomoci Ruska, severní Korea za pomoci Ruska a Číny, severní vietnam za pomoci Ruska a Číny. Rusko útočí, aby si přivlastňovací území a dosadit loutkovou vládu. USA zasahuje, pokud někdo ohrožuje je, aby se zbavili hrozby a pak zas odejdou.
Ale chápu, Slovensko v aktuální době jede na vlně ruské propagandy. U nás je taky pár takových, který by darovali vlastní dceru/ženu Rusovi, jen aby se náhodou Rus nezlobil.
Ale chápu, Slovensko v aktuální době jede na vlně ruské propagandy. U nás je taky pár takových, který by darovali vlastní dceru/ženu Rusovi, jen aby se náhodou Rus nezlobil.
Hendly
Fosilní paliva jako ropa, uhlí atd se tvořila desitky miliónů let z nepatrné částí zachyceného uhlíku.
My teď to co se tvořilo desítky miliónů let pouštíme do atmosféry v řádu jednotek, případně desítek let.
Další dotazy?
My teď to co se tvořilo desítky miliónů let pouštíme do atmosféry v řádu jednotek, případně desítek let.
Další dotazy?
Hendly
OK, zkusme tento scénář. Dáš šrotovné na nejstarší auta. Co se stane?
Lidé co mají nejstarší auta půjdou kopit nové? Asi ne. To by přece nejezdili vrakem a dávno koupili něco mladšího.
Lidé co mají nejstarší auta půjdou kopit nové? Asi ne. To by přece nejezdili vrakem a dávno koupili něco mladšího.
Hendly
No a kde člověk ten uhlík - CO2 - veme aby ho vyprodukoval?
V tom je ten základní problém. Nepochopení co se děje a uvěření těmto nesmyslům.
Na planetě je takřka uzavřený koloběh uhlíku. Člověk vydýchané CO2, tedy ten uhlík co ho tvoří, získal z potravy, tedy z rostliny která ho zachytila ze vzduchu. A tak stále dokola Množství uhlíku by tedy zůstávalo stále stejné. - (popis je zjednodušen, ale není si to problém dohledat pro toho kdo má zájem)
jenže přišla fosilní paliva která do toho koloběhu přidávají další uhlík. Jen ropy je spotřebováno 100 miliónů barelů každý den.
A to je ten zásadní problém.
Druhý zásadní problém je, že tuhle jednoduchou věc mnoho lidí nezná a tak místo toho chce vyvraždit miliardy lidí..
V tom je ten základní problém. Nepochopení co se děje a uvěření těmto nesmyslům.
Na planetě je takřka uzavřený koloběh uhlíku. Člověk vydýchané CO2, tedy ten uhlík co ho tvoří, získal z potravy, tedy z rostliny která ho zachytila ze vzduchu. A tak stále dokola Množství uhlíku by tedy zůstávalo stále stejné. - (popis je zjednodušen, ale není si to problém dohledat pro toho kdo má zájem)
jenže přišla fosilní paliva která do toho koloběhu přidávají další uhlík. Jen ropy je spotřebováno 100 miliónů barelů každý den.
A to je ten zásadní problém.
Druhý zásadní problém je, že tuhle jednoduchou věc mnoho lidí nezná a tak místo toho chce vyvraždit miliardy lidí..
Mikesus
My víme, zw kdyz se auto neklepe jako ratlík, tak nepoznáš jestli je nastartovane. :-[]
Mikesus
Jo aha, už jsem to pochopil asi. Jako předpověď vysledku voleb podle prodejů. Docela odvážné, ale dost o tom pochybuju. Jsem zvědav jak moc to bude blízko.
Mikesus
Však kdo zavádí zákony? Parlament ne? Nebo jsi už stihl za 2 příspěvky na něj zapomenout?
Mikesus
V pořádku. Taky volím pravicové strany, stejně tak i pravicové do EU. A tyhle pravicové strany zastávají názor, že spalovaky by měli skončit. Já s tím obecne problém nemám.
Mikesus
Třeba to, ze Rusko chce vyhlazovat obyvatelé a brát jim majetek a území. Nevšiml jsem si, ze by tohle dělalo USA v Evropě ( ani jinde ), narozdil od Ruska.
Mikesus
To fakt chceš, abych to opakoval dokola?
https://www.news-medical.net/news/20230124/Brief-exposure-to-diesel-exhaust-can-affect-human-brain-function.aspx
https://www.sciencedaily.com/…230124112731.htm
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC9916093/
"Již po 2 hodinách vlivu dieselovych emisi má mozek zhoršené kognitivní funkce, tím se zhorsuje schopnost chápání a myšlení."
Dále dieselové emise mají přímý vliv na zvýšené riziko autismu v případě dlouhodobeho vystavení novorozenců nebo těhotných. V mém okolí jsou 3 rodiny, které jezdili během těhotenství jen v dieselu, a jsou to jedine rodiny, kterým se narodil autista. A jsou z různých koutů republiky, 2 se narodil prcek v Praze, jedněm ještě než přišli do Prahy.
https://www.goldenstepsaba.com/…-and-car-exhaust
https://www.psychologytoday.com/…ing-rates-autism
Take poškozuje plíce a může způsobit CHOPN a astma
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC5285310/
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC5976105/
Vznik alergii a nesnasenlivostí je už v tomto ohledu "maličkost".
Takze autismus, snížená inteligence ( omezením kognitivnich funkci ), trvale poškození plic je pro tebe zanedbatelné asi. Ano, emise jsou že všech aut, ovšem v provozu je z dieselu nasobne více emisi než z benzinu.
https://www.news-medical.net/news/20230124/Brief-exposure-to-diesel-exhaust-can-affect-human-brain-function.aspx
https://www.sciencedaily.com/…230124112731.htm
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC9916093/
"Již po 2 hodinách vlivu dieselovych emisi má mozek zhoršené kognitivní funkce, tím se zhorsuje schopnost chápání a myšlení."
Dále dieselové emise mají přímý vliv na zvýšené riziko autismu v případě dlouhodobeho vystavení novorozenců nebo těhotných. V mém okolí jsou 3 rodiny, které jezdili během těhotenství jen v dieselu, a jsou to jedine rodiny, kterým se narodil autista. A jsou z různých koutů republiky, 2 se narodil prcek v Praze, jedněm ještě než přišli do Prahy.
https://www.goldenstepsaba.com/…-and-car-exhaust
https://www.psychologytoday.com/…ing-rates-autism
Take poškozuje plíce a může způsobit CHOPN a astma
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC5285310/
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC5976105/
Vznik alergii a nesnasenlivostí je už v tomto ohledu "maličkost".
Takze autismus, snížená inteligence ( omezením kognitivnich funkci ), trvale poškození plic je pro tebe zanedbatelné asi. Ano, emise jsou že všech aut, ovšem v provozu je z dieselu nasobne více emisi než z benzinu.
Mikesus
Opět 300let zpět, něco novějšího nemáš? Nechceš třeba zavítat do antického Říma a obvinit i Italy? Nebo Makedonce, Peršany
Mikesus
Abo. To bylo 18.stoleti, kdyz Rusko likvidovalo obyvatele Sibiře. Víš o tom ze to je 300let zpět?
Hendly
Ano, to se deje. Ale ta cast co západne do bahna je jen nepatrna cast. Zbytek zetleje a tim uvolní uhlik zpatky do atmosfery.
To je ten zasadni problem ktery nejen zde mnoho lidi nechape viz příspěvky Rohypnola, Mokrouse a dalsich.
Uhlik co vypoustime z fosilnich paliv uz s nama zůstane a nepomůžou od toho ani vsechny stromy sveta.
Blby je, ze prave lidi kteri to nechapou jsou nejvetsi kritici snahy paleni fosilu alespon trochu omezit.
To je ten zasadni problem ktery nejen zde mnoho lidi nechape viz příspěvky Rohypnola, Mokrouse a dalsich.
Uhlik co vypoustime z fosilnich paliv uz s nama zůstane a nepomůžou od toho ani vsechny stromy sveta.
Blby je, ze prave lidi kteri to nechapou jsou nejvetsi kritici snahy paleni fosilu alespon trochu omezit.
Mikesus
Tak Slovensko je teď plné lidi šířící ruskou propagandu a dezinformace. Je to vidět na tom co jste si zvolili. Ještě že u nás je většina ještě normální. Nechcete vystoupit z EU a NATO? Mohli byste se připojit poté k ruskému svazu, stejně jak chtějí ukrjainu, poté Moldavsko a pak byste mohli taky. Prostě všechny, kteří se nemají na koho obrátit o pomoc.
Hendly
Prave z duvody historie udělalo Nemecko hodne velkou snahu mit s ruskem dobre vztahy. Na vzájemném obchodu to bylo postaveno viz NS2 atd.
Rusko vse jen využilo k vydírání.
Rohypnol za to nadává Německu a jako reseni vidi znovu zacit obchodovat ve velkem s ruskem.
A ty tu pises jeho obhajobu..
Rusko vse jen využilo k vydírání.
Rohypnol za to nadává Německu a jako reseni vidi znovu zacit obchodovat ve velkem s ruskem.
A ty tu pises jeho obhajobu..
Mikesus
No. Historie nám ukazuje co Rusko chce a jak se chová. Je nějaká dohoda, kterou dodrzeli?
Hendly
Ano, to je princip voleb.
Teď jde o to, jestli dáš svůj hlas podvodníkům co ti šeptají do ucha jak zařídí vše za tebe a jak bude vše jako dřív, ale je to jen falešná píseň co chceš slyšet.
A nebo dáš přednost realitě, že svět jaký byl se změnil, že nejde stále donekonečna pálit všechny zdroje co máme a nekoukat do budoucnosti. Že mír vzniklý zavíráním očí před problémem neměl nikdy dlouhého trvání..
Teď jde o to, jestli dáš svůj hlas podvodníkům co ti šeptají do ucha jak zařídí vše za tebe a jak bude vše jako dřív, ale je to jen falešná píseň co chceš slyšet.
A nebo dáš přednost realitě, že svět jaký byl se změnil, že nejde stále donekonečna pálit všechny zdroje co máme a nekoukat do budoucnosti. Že mír vzniklý zavíráním očí před problémem neměl nikdy dlouhého trvání..
Mikesus
Kdyz něco někdo navrhuje, nejlepší když zacne u sebe a nehazi to na ostatní.
Trofim Lysenko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Hendly
Pochop, ze strom je z uhlikunktery zachytil zabposlednichnor desitek let a zas ho jen vrátí. V systemu je ho stale stejne.
Kdyz palis ropu atd tak jen přidávat.
To je ten problem.
Kdyz palis ropu atd tak jen přidávat.
To je ten problem.
Hendly
Takze stale nechapes.
Uhlik ve stromu je uhlik ktery tady koluje dlouho a to problem neni.
Problem je přidávání uhliku do obehu z fosilnich paliv.
Uhlik ve stromu je uhlik ktery tady koluje dlouho a to problem neni.
Problem je přidávání uhliku do obehu z fosilnich paliv.
Hendly
Takze to ze to nekdo v minulosti delal je duvod to delat a chtit to tady.
Ruske myšlení te neopouští.
Ruske myšlení te neopouští.
Mikesus
No vidíš, mám spoustu kamarádů že slovenska, a ti mi presne tohle přinesli. A příklady z USA, no napadá mne obsazování území indiánů. Ale víš jaký bylo století? 18. A 19.
Mikesus
Naprosto souhlas s tímto. Jsem rád, že i zde jsou lidi, kteří se orientují. Babiš rozházené peníze, které měly být na několik let dopředu, jen aby si uplatnil voliče na další volební období. Typicky populista mířící na naivní a důchodce.
Hendly
Já už to chápu, ty jsi to nepochopil jako Traveldrive:)
Ty tomu stále nerozumíš o co jde, proto jsi se radoval z toho "nepatrné"
Ty tomu stále nerozumíš o co jde, proto jsi se radoval z toho "nepatrné"
Hendly
Problém je, že to nechápeš.
Pouze nepatrná část uhlíku se uloží do země kde z ní následně opět vzniknou za desítky mil let fosilní paliva.
Naprostá většina uhlku z fosilních paliv zůstane. To je ten zásadní problém. Nepomůže obnova prelesů, lesů atd na to už je pozdě.
Z tvého příspěvku je jasné, že nerozumíš problému,ale přitom tu neustále nadáváš na snahy lidí kteří to vědí
Pouze nepatrná část uhlíku se uloží do země kde z ní následně opět vzniknou za desítky mil let fosilní paliva.
Naprostá většina uhlku z fosilních paliv zůstane. To je ten zásadní problém. Nepomůže obnova prelesů, lesů atd na to už je pozdě.
Z tvého příspěvku je jasné, že nerozumíš problému,ale přitom tu neustále nadáváš na snahy lidí kteří to vědí
Mikesus
Rusko si samo vybírá co chce. Čím víc s nimi budeme obchodovat, tím.vic budou mít prostředků na jejich zlovůli.
Hendly
Tak přesně to chtělo německo, rusko jako obchodní partner.
Jak to dopadlo víme.
Jak to dopadlo víme.
Hendly
zajímavý syndrom. Rusko o nás mluví jako o nepřátelých a ty chceš znova strkat hlavu do oprátky.
Rusko vytvořilo nízkou cenou plynu závislost a tu využilu k vydírání. takže ty navrhuješ udělat to znova. Rusko dokáže srazit cenu tak, že se opět stane hlavní dodavatel s možností vydírat.
Rajch, Okamura, Konečná atd jsou 5. kolona ruska. Tam už se to ukazuje celkem jasně. Ty se k nim hlásíš což pasuje k tvým názorům.
Rusko vytvořilo nízkou cenou plynu závislost a tu využilu k vydírání. takže ty navrhuješ udělat to znova. Rusko dokáže srazit cenu tak, že se opět stane hlavní dodavatel s možností vydírat.
Rajch, Okamura, Konečná atd jsou 5. kolona ruska. Tam už se to ukazuje celkem jasně. Ty se k nim hlásíš což pasuje k tvým názorům.
Hendly
Samozřejmě, že jsem takového politika viděl a je to naprosto normální.
A ohledně pana Turka... Jeho nedávná minulost vypovídá a jeho "charakteru" dost. Jeho navázání na Klausův instit který je přímo provázán třeba s panem Hájkem který je hlásná trouba ruska na českém netu taky něco naznačuje.
A ohledně pana Turka... Jeho nedávná minulost vypovídá a jeho "charakteru" dost. Jeho navázání na Klausův instit který je přímo provázán třeba s panem Hájkem který je hlásná trouba ruska na českém netu taky něco naznačuje.
Hendly
Samozřejmě, jde ale o nějaké základní dlouhodobé směřování jednotlivých politických stran.
Dokážeš snad rozlišit, když někdo dlouhodobě někam směřuje, ale případně upravuje pohledy na svět vlivem událostí od rychle vzniknuvšího mesiáše co hlásá jak vše vyřeší a zajistí ti klid a ochranu od zbytku světa a stačí jen když mu dáš svůj hlas...
Dokážeš snad rozlišit, když někdo dlouhodobě někam směřuje, ale případně upravuje pohledy na svět vlivem událostí od rychle vzniknuvšího mesiáše co hlásá jak vše vyřeší a zajistí ti klid a ochranu od zbytku světa a stačí jen když mu dáš svůj hlas...
traveldrive
Vplyv politiky na trh s elektromobilmi je jednoznačný, to sa nedá poprieť. A zdá sa, že pri súčasnom tvrdom presadzovaní elektromobility aj zásadný. Ak sa k moci dostanú ľudia z druhej strany, pôjdu EV dolu vodou, resp. rast tohto odvetvia sa radikálne spomalí.
Hendly
Tva teorie se zachytavanim CO2 v rostlinách nefunguje.
Ty si opravdu myslis, ze tohle nikoho z vědců nenapadlo?
Dalsi spalovani fosilnich paliv znamena konec civilizace v dnesni podobe.
Ty chces znicit budoucnost?
Ty si opravdu myslis, ze tohle nikoho z vědců nenapadlo?
Dalsi spalovani fosilnich paliv znamena konec civilizace v dnesni podobe.
Ty chces znicit budoucnost?
Mikesus
No a Turek je sice v NATO, ale taky je to muslim a zaroven velice blizky kamarad Ruska. A muslimové a kamarádi Ruska moc dobře víme, jak se chovají. Viz Hamas nebo hizballah.
Hendly
Ano samozrejme, ze strom atd uhlik úvaze, aby ho na konci zivota znova vrátil do obehu a tim do atmosfery.
A v tom je ten problem. To co se vytáhli ze zeme se tvořilo desitky milionu let a my jsme to vypustili ven v par desítkách let a neni šance se toho zbavit.
Chapes to? Ze to na par let nebo desitek let naváže rostlina nic neresi.
A v tom je ten problem. To co se vytáhli ze zeme se tvořilo desitky milionu let a my jsme to vypustili ven v par desítkách let a neni šance se toho zbavit.
Chapes to? Ze to na par let nebo desitek let naváže rostlina nic neresi.
Hendly
Takze z EU kde mas právo rozhodovat chces do ruske rite kde je normalni vypadavat z okna.
To ma logiku…..
To ma logiku…..
Mikesus
No poslouchám. Třeba to, ze by ignorovali smlouvu v NATO. stejně jako Rusko nedodržuje smlouvy.
https://www.reflex.cz/…udil-izrael.html
A taktez jak je odliv mozků z Ruska, je i odliv mozků ze slovenska.
https://www.denik.cz/…ci-20231114.html
https://www.idnes.cz/…_zahranicni_vajo
https://www.reflex.cz/…udil-izrael.html
A taktez jak je odliv mozků z Ruska, je i odliv mozků ze slovenska.
https://www.denik.cz/…ci-20231114.html
https://www.idnes.cz/…_zahranicni_vajo
Mikesus
Tak nemůžeš chtít od lidí, co ignorují fakt o emisích z dieselu a jejich dopady, kdyz nejsou vidět, aby rozumeli koloběhu něčeho, co nevidí.
Však w to ru opakuje pořád dokola, kdyz diesel nekouří, tak je v pořádku.
Však w to ru opakuje pořád dokola, kdyz diesel nekouří, tak je v pořádku.
Mikesus
No teoreticky může. Že se stromy nebudou palit, zapadme do bahna a začne na miliony let postupně vytvářet ropu a uhlí.
Mikesus
Desítky miliard lidi? Ale no. Můžeš to vyčíslit jak zabili celé obyvatelstvo planety?
Mikesus
No, jestli to nebude tím, že palec máš hned jako tlačítko. Takze je to správně posouzené. Jen to tu spamuješ a plevelíš. Kdyz chceš dát palec, máš tu tlačítko.
Sám tu brečíš o spamujících trollech a spamuješ to tu a plevelíš pořád dokola úplně stejně
Sám tu brečíš o spamujících trollech a spamuješ to tu a plevelíš pořád dokola úplně stejně
Hendly
Můžeš svůj příspěvek nějak okomentovat a vysvětlit?
Případně uveď co je na mém tvrzení špatně.
Případně uveď co je na mém tvrzení špatně.
Mikesus
Prosazuje se názor většiny. Po volbách se opět bude prosazovat názor většiny. To je demokracie. A jesltibto není tvůj názor co se prosazuje,jsi v menšině a snažíš se tu jen zavést diktaturu menšiny.
Mikesus
Tak to kvantifikuj nějak. V 1800 bylo cca 980mil lidi na světě. V roce 1900 1.6mld, teď máme cca 8mld. Kdy vyvrazdili těch 10mld? Tvto je jak zpráva ze sputniku nebo aeronetu
Mikesus
Co s tureckem? Nevím na co narazis, je to tu dost nepřehledné a nevím na co reagujes?
Hendly
Protože ani celý prales nedokáže odstranít ani jeden spálený barel ropy..
Je to tak těžké pochopit?
Je to tak těžké pochopit?
Mikesus
Jo to by mne též zajímalo co mame. Na tom Slovensku v poslední době se dejou tedy věci.
rohYpnol
Je to tak. Německo se začíná probouzet. Opět pozdě.
Stejně jako imigrační politika
Stejně jako energetická koncepce -jádro, nordstream II ...
Němci a jejich politika selhává na všech frontách.
Eurohujerství a Green deal musí skončit!!!
Stejně jako imigrační politika
Stejně jako energetická koncepce -jádro, nordstream II ...
Němci a jejich politika selhává na všech frontách.
Eurohujerství a Green deal musí skončit!!!
traveldrive
Písal o spoločenskom zriadení, nie o ekonomickom systéme.
Demokraciu nemáme, to je len ilúzia.
Demokraciu nemáme, to je len ilúzia.
traveldrive
Nemám sa s xxc rád, lebo často píše nezmysly, ktoré mu vytýkam, ale tentoraz sa ho musím zastať. Kde a čo napísal čokoľvek o úplne bezemisnej technológii? To si si dosadil sám a tým pádom prudíš úplne od veci. Píše o lepšej technológii ako je spaľovanie. Nakoniec ty zase píšeš o CO2, čo je z pohľadu produkcie emisií najmenší problém, takže toho tiež asi nevieš až tak veľa. Ale však prečo myslieť, keď stačí vykrikovať, že...
del42sa
„Nejrychlejší způsob, jak učinit tuto zemi klimaticky neutrální, je: Všechno zavřeme. Zítra budeme klimaticky neutrální. Ale kdo to vážně chce?“
Mikesus
Jsi to osobně zažil? Nebo to máš z vyprávění svých komunistických soudruhů a rodičů?
Mikesus
Přesně jsi popsal co dělala dělnická třída, kdyz chtěla prevzit moc. Nadavas na komunisty a jsi jim sám jak tak čtu. Zavedl bys čistky, hladomor, jen aby sis prosadil svůj mensinovej názor. Neco mi to připomíná. Sovětský svaz 32-33, Čína 59-61. Vše ve jménu revoluce že? Na většinu nebrat zřetel, moje názory jsou ty nejsvatejsi a i kdyby měly zemřít všichni, tak si to prosadim. Kde zase tohle jsme slyšel? Jo nacistické Rusko vyhrožují jadernými zbraněmi.
Mikesus
Nikdo ti je nenutí. Nikdo neříká, že si musíš koupit EV. Vejdu do dealerství a koukám, všude nabízí ICE.
traveldrive
Nebyť ropného boomu práve v čase zrodu automobilov, jazdili by sme dnes pravdepodobne na elektrinu.
traveldrive
Neregulované tržné hospodárstvo neexistuje. Záleží ale na tom, kto a s akými zámermi ho reguluje. Hlavne od toho závisí, či a aký dobrý ten kapitalizmus v daných podmienkach je. A potom sa natíska aj otázka, do akej miery, v rámci tej regulácie, je to ešte kapitalizmus. Koniec-koncov, je to použiteľný model, pokiaľ nie je skombinovaný s extrémnou formou riadenia. A to v súčasnosti je. Eurocentralizmus a tvrdá globalizácia, ktoré sa dnes dejú, touto extrémnou formou riadenia sú. To, čo sa dnes ako demokracia prezentuje a demokraciou nazýva, určite demokraciou nie je.
Keď to vezmem hlbšie, kapitalizmus je úhlavným nepriateľom ekológie. Je postavený na neustálom točení peňazí, t.j. na neustálej spotrebe. Vezmi si dnešné autá. Pod zásterkou bezpečnosti už pri malej kolízii rozbiješ hromadu vecí, hlavne z plastov, ktoré neopravíš, musíš ich vymeniť. Sú priamo na to konštruované, aby sa rozbili, aj keď zrovna na bezpečnosť nemajú žiadny vplyv. Množstvo súčiastok v aute má programovanú životnosť. Vydržia dnešné autá toľko ako tie spred dekády-dvoch? To podporuje nadmernú a de-facto zbytočnú výrobu, ktorá samozrejme vo veľkom škodí životnému prostrediu a slúži výhradne na zarábanie peňazí, na nič iného. Preto som písal, že kapitalizmus určite nie je tým najlepším. Peniaze ako meradlo, to sa ešte dá, ale peniaze ako jediné meradlo, to je čisté zlo.
Keď to vezmem hlbšie, kapitalizmus je úhlavným nepriateľom ekológie. Je postavený na neustálom točení peňazí, t.j. na neustálej spotrebe. Vezmi si dnešné autá. Pod zásterkou bezpečnosti už pri malej kolízii rozbiješ hromadu vecí, hlavne z plastov, ktoré neopravíš, musíš ich vymeniť. Sú priamo na to konštruované, aby sa rozbili, aj keď zrovna na bezpečnosť nemajú žiadny vplyv. Množstvo súčiastok v aute má programovanú životnosť. Vydržia dnešné autá toľko ako tie spred dekády-dvoch? To podporuje nadmernú a de-facto zbytočnú výrobu, ktorá samozrejme vo veľkom škodí životnému prostrediu a slúži výhradne na zarábanie peňazí, na nič iného. Preto som písal, že kapitalizmus určite nie je tým najlepším. Peniaze ako meradlo, to sa ešte dá, ale peniaze ako jediné meradlo, to je čisté zlo.
traveldrive
Nevedel som, že si taký jednoduchý a nenáročný. Tvoja kampaň proti elektromobilom je dosť razantná a zaujatá.
traveldrive
A kde sa vzal uhlík v tých fosílnych palivách? Doviezli ho mimozemšťania?
traveldrive
Faakt? Aj vy máte parlament vzešlý zo slobodných volieb a si nadšený, že o tebe rozhoduje tak ako rozhoduje? No, hlavne že si spokojný. ;-)
traveldrive
Aspoň sa nestrápňuj tým školáckym "ypsilonom". Prečo má toľko múdrych ľudí problém so základným pravopisom?
Zetti
Nemuze si dovolit zrušit prosperujici vyrobu a vyrobit milionovou armadu nezamestnanych. Ted uz jen jak z toho vycouvat a zachovat si tvář
Mikesus
Irák, výhrůžky ze strany Husajna, že použije chemické zbraně ( i když je údajně neměl)
Afganistan, podpora teroristů utocicich na civilní cíle USA.
Somalsko, podpora piratu/teroristů utocicich na civilní cile USA
Palestina, podpora teroristů zabijejici civilisty a neustálá touhat vyvrazdit Izraelce. Nicméně bys mohl vědět, že to je Izrael, ne USA.
Vietnam, žádost místní vlády o obranu před agresivním severním vietnamem, podporovány Ruskem a Čínou, o násilné nastolení komunismu.
Korea, obrana jižní Korey před agresivní severní Koreou podporovanou Ruskem a Čínou o násilné nastolení komunismu.
Libye, rezoluce OSN na ochranu civilního obyvatelstva před násilím ze strany státních složek. Já chápu, jako komunista souhlasíš s násilným převraty a likvidací demonstrantů.
Iran, tam usa nikdy neútočili přimo. Likviduje vysoké činitele, kteří vyhrožují USA likvidací.
Sýrie, podpora většinového obyvatelstva po demonstracích, které byly násilné potlačovány. Zde to bylo spise ale intervence Turecka nez USA. Stejně jako v libyi, podpora bezbraneho civilniho obyvatelstva proti diktatuře. Zde se tezvukazal Rus, jak je mu civilní obyvatelstvo ukradené, kdyz obléhál a ostreloval města.
No a nakonec Jugoslávie. Zde se zasáhlo proti vyvražďování menšinového obyvatelstva, kdyz se chtěli odpojit od utlacujici menšiny.
Kdyz by se moravaci chtěli odpojit od CR, schvaloval bys tedy, abychom je všechny postrileli, nebo at se rozhodne svobodne v referendu? Nebo při oddělení Slovenska, měli jsme je jít vystrilet taky? Podle tvých přirovnání to vypadá, ze jo.
A ze všech těch konfliktu, po ukončení USA odešlo. Což je rozdíl od Ruska, které Ukrajinu chce připojit ke svému území, obyvatele vyhladit nebo preucit a nastolit jim loutkovou vládu. USA v případě, že někoho svrhli, nechali obyvatelstvo si zvolit co skutečně chce ve svobodných volbách a odešli
Afganistan, podpora teroristů utocicich na civilní cíle USA.
Somalsko, podpora piratu/teroristů utocicich na civilní cile USA
Palestina, podpora teroristů zabijejici civilisty a neustálá touhat vyvrazdit Izraelce. Nicméně bys mohl vědět, že to je Izrael, ne USA.
Vietnam, žádost místní vlády o obranu před agresivním severním vietnamem, podporovány Ruskem a Čínou, o násilné nastolení komunismu.
Korea, obrana jižní Korey před agresivní severní Koreou podporovanou Ruskem a Čínou o násilné nastolení komunismu.
Libye, rezoluce OSN na ochranu civilního obyvatelstva před násilím ze strany státních složek. Já chápu, jako komunista souhlasíš s násilným převraty a likvidací demonstrantů.
Iran, tam usa nikdy neútočili přimo. Likviduje vysoké činitele, kteří vyhrožují USA likvidací.
Sýrie, podpora většinového obyvatelstva po demonstracích, které byly násilné potlačovány. Zde to bylo spise ale intervence Turecka nez USA. Stejně jako v libyi, podpora bezbraneho civilniho obyvatelstva proti diktatuře. Zde se tezvukazal Rus, jak je mu civilní obyvatelstvo ukradené, kdyz obléhál a ostreloval města.
No a nakonec Jugoslávie. Zde se zasáhlo proti vyvražďování menšinového obyvatelstva, kdyz se chtěli odpojit od utlacujici menšiny.
Kdyz by se moravaci chtěli odpojit od CR, schvaloval bys tedy, abychom je všechny postrileli, nebo at se rozhodne svobodne v referendu? Nebo při oddělení Slovenska, měli jsme je jít vystrilet taky? Podle tvých přirovnání to vypadá, ze jo.
A ze všech těch konfliktu, po ukončení USA odešlo. Což je rozdíl od Ruska, které Ukrajinu chce připojit ke svému území, obyvatele vyhladit nebo preucit a nastolit jim loutkovou vládu. USA v případě, že někoho svrhli, nechali obyvatelstvo si zvolit co skutečně chce ve svobodných volbách a odešli
traveldrive
Prečo je tá nepatrná časť zachyteného uhlíku takým problémom, keď je nepatrná? ZPodľa teba absolútna väčšina uhlíku koluje v atmosfére a táto nepatrná časť predsa nemôže mať zásadný vplyv.
rohYpnol
Ne. Ty bohužel nepochopíš, že s Ruskem obchodujeme neustále :-[] :-[] :-[]
Ale to je pro tebe moc náročná informace, kterou nedokážeš pochopit a zpracovat :-[] :-[] :-[] :-!
Ale to je pro tebe moc náročná informace, kterou nedokážeš pochopit a zpracovat :-[] :-[] :-[] :-!
rohYpnol
Naprosto si neprotiřečím. Jen ty jsi dokázal, že jsi opět nic nepochopil.
Obchodovat s Ruskem neznamená spoléhat se výhradně na Rusko. Naopak ha prosazují a dlouhodbě volám po diverzifikaci zdrojů :-[]
Ad Rajchl, Okamura... ok jsi totálně mimo, jako vždy :yes:
Obchodovat s Ruskem neznamená spoléhat se výhradně na Rusko. Naopak ha prosazují a dlouhodbě volám po diverzifikaci zdrojů :-[]
Ad Rajchl, Okamura... ok jsi totálně mimo, jako vždy :yes:
traveldrive
pletieš hrušky s kolečkami. Spaľovací motor a tepláreň sú dva úplne odlišné súdky. ;-)
ericn
Tady souhlas ;-) Stačilo by, aby STK dělala to co má. Když slyším jak to někteří “procházejí”, tak se nedivím, že tu jezdí, zvlášť na venkově, vraky :no:
ericn
Tak smutný je, že to, co ty považuješ za nové, je v podstatě starší než ty spalováky ;-) Proč by měl někdo kupovat dražší a hůře použitelnou technologii, když zatím jestě nemusí? Jen z čistého nadšení? Nebo protože jí někdo protěžuje na úkor ostatních?
Jedeme tyhle diskuse pořád dokola… je to něco ve smyslu. Nechceš to, neboj, my tě do toho donutíme…. ;-)
Jedeme tyhle diskuse pořád dokola… je to něco ve smyslu. Nechceš to, neboj, my tě do toho donutíme…. ;-)
Arese
Co to znamená "zavedeme zákon". Kdo ho zavede? Vy, zelení neobolševici? :-[] :-[]
traveldrive
No ale tí sú práve u vás pri moci, čo by si robil, keby chceli podobný krok spraviť oni a začať u teba...? :D
traveldrive
Samozrejme že omyl. Aj ty si v omyle. Kapitalizmus je ekonomický systém, nie spoločenské zriadenie, je to len jeho súčasť ;-)
traveldrive
Nič nie je len čierne alebo biele. ;-)
Nikto nevymyslel nič lepšieho ako je kapitalizmus? To je omyl.
S poslednou vetou súhlas. Bez ohľadu na to, ako smer určený Európskou úniou nazveš.
Nikto nevymyslel nič lepšieho ako je kapitalizmus? To je omyl.
S poslednou vetou súhlas. Bez ohľadu na to, ako smer určený Európskou úniou nazveš.
Arese
Přesně tak, státu je do života pana Nováka naprosté houno. Tedy dokud pan Novák neporušuje platné zákony svého demokratického státu, které ho ovšem mají omezovat jen ve skutečně nezbytné míře.
Arese
Lžeš. Dogmatické nařízení zcela bezemisní technologie předem vylučuje nasazení nějaké technologie např. přinášející snížení produkce CO2 o 80 %, byť by třeba byla dobře přijimaná, protože by byla cenově dostupná a snadno aplikovatelná. A to je ten zcela ***ský přístup EU, který prosazují tamní zelenorudí fanatici, kteří o automotive a autobusinesu neví absolutně nic! :-O :-O :-O :no:
Pepa_007
Potřebuje si pan Novák koupit nového superba? Potřebuje mít další dvě auta? Potřebuje letět na dovolenou do Austrálie? Potřebuje mít večer k jídlu hovězí steak a koukat na 65" TV na film? Potřebuje mit na střeše FEV s panely vezenymi přes půl světa? Potřebuje bydlet v domě s vyhřívaným bazénem? Potřebuje mít každé dva roky nový mobil?
Nepotřebuje. Stačí bydlet v paneláku. Jezdit MHD. Dovolenou si užít za městem na kole. Volat pevnou linkou. Večer hrát stolní hry a jíst červy a larvy. 😉
Wait.....? To už tu bylo. 1948-1989. A bylo to špatně. Kapitalismus...... nic lepšího zatím nikdo nevymyslel. EU tlaceny socialismus není cesta.
Nepotřebuje. Stačí bydlet v paneláku. Jezdit MHD. Dovolenou si užít za městem na kole. Volat pevnou linkou. Večer hrát stolní hry a jíst červy a larvy. 😉
Wait.....? To už tu bylo. 1948-1989. A bylo to špatně. Kapitalismus...... nic lepšího zatím nikdo nevymyslel. EU tlaceny socialismus není cesta.
Mikesus
Bolsevik zakazoval nové věci. Zakázat škodlivé věci společnosti je v pořádku.
Prasivak P
Takze tie stromy podla teba ziaden uhlik v ramci fotosyntezy a atmosfery neabsorbuju, co? Alebo si to tak predstavujes, ze hned v ten den vsetky zhniju a vratia uhlik naspat? Havne ze s tymyto myslienkovymi pochodmi tu budes pisat o tom ako tomu okrem teba nikto nerozumie
Trofim Lysenko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
traveldrive
No asi tak, že ľudia sa stále rodia, nie? Nezabili všetkých naraz v jednom okamihu... Ale nebyť vojen, ktoré ľudstvo tak rado vedie, ktovie, koľko obyvateľov by dnes musela Zem živiť, a či by to vôbec zvládla. Aj keď neviem, či to spolu môžu byť desiatky miliárd, nemám chuť počítať štatistiky. ;-)
Trofim Lysenko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
traveldrive
Čo to pletieš? Plyn si mohol kupovať kde si chcel. Že si kupoval od najlacnejšieho, tomu hovoríš závislosť?
Vyhlásiť Rusko za nepriateľa, zakázať od neho nákup a preto byť nútený kupovať drahšie od druhej strany, tomu sa hovorí budovanie závislosti a to je možnosť vydierať. Už sa zobuď, otvor oči a začni používať mozog.
Vyhlásiť Rusko za nepriateľa, zakázať od neho nákup a preto byť nútený kupovať drahšie od druhej strany, tomu sa hovorí budovanie závislosti a to je možnosť vydierať. Už sa zobuď, otvor oči a začni používať mozog.
traveldrive
Kokso, tebe kto tieto debiliny tlačí do hlavy?
Čo sa asi stane (a deje sa), keď nebudeme obchodovať s Ruskom? No Rusi si nájdu odbyt inde. A čo to znamená? Že Rusi zarobia tak či tak a my utrieme hubu, pretože ten dobrý a priateľský Západ nám rád poskytne"pomocnú ruku"; a my sa vďačne staneme na ňom závislými (nie že by sme už v mnohom neboli), kúpime všetko, čo nám predhodí a za ceny, ktoré nám určí. To je tá smutná pravda, nie tie tvoje fantázie. Bez ohľadu na to, koľko palcov si za svoj príspevok naklikáš.
Čo sa asi stane (a deje sa), keď nebudeme obchodovať s Ruskom? No Rusi si nájdu odbyt inde. A čo to znamená? Že Rusi zarobia tak či tak a my utrieme hubu, pretože ten dobrý a priateľský Západ nám rád poskytne"pomocnú ruku"; a my sa vďačne staneme na ňom závislými (nie že by sme už v mnohom neboli), kúpime všetko, čo nám predhodí a za ceny, ktoré nám určí. To je tá smutná pravda, nie tie tvoje fantázie. Bez ohľadu na to, koľko palcov si za svoj príspevok naklikáš.
Tycoon
Ty dvě země si nemají co vyčítat. Ještě v květnu 1941 prodával SSSR do Německa suroviny a potraviny. A jak to v červnu dopadlo, taky víme.
Obecně ale platí, že vzájemný obchod riziko konfliktů snižuje. To je konec konců i princip, na kterém vyrostla EU. Evropské společenství uhlí a oceli bylo v roce 1951 založeno právě jako mírový projekt Francie a Německa.
....Schuman described the goal as to "make war not only unthinkable but materially impossible" for signatory States ...
Obecně ale platí, že vzájemný obchod riziko konfliktů snižuje. To je konec konců i princip, na kterém vyrostla EU. Evropské společenství uhlí a oceli bylo v roce 1951 založeno právě jako mírový projekt Francie a Německa.
....Schuman described the goal as to "make war not only unthinkable but materially impossible" for signatory States ...
traveldrive
Tak to nemá. RohYpnol sa snaží byť pragmatický a nestranný. Nie vždy mám rovnaký názor, ale keby som mal povedať, kto je nejakým spôsobom zaujatý a tendenčný ( či už na jednu alebo druhú stranu), tak na neho by som neukázal.
traveldrive
Tak to je skôr výnimka, nie? ;-) Spomínal si bioplyn, nie bioplyn pre spaľovacie motory.
Ale pýtaš sa, predpokladám, iba rečnícky, pretože odpoveď samozrejme poznáš.
Ale pýtaš sa, predpokladám, iba rečnícky, pretože odpoveď samozrejme poznáš.
Barrichello
v EU žádný kapitalismus není, to je koškopes kaptilismu a socialsmus křížený ze zelnou fanatickou utopistickou ideologí, defakto je celá EU prosáklá skrz naskrz bolševiky
Barrichello
rusko hlavně uplácelo green deal politiky a greenpeace aktivisty.
Sranda vid utopisto Borisove.
Budete zas obracet toky řek nebo jenom budovat vodík za 38 BILIONU EURO?
HAHAHAHHAHAHA
Sranda vid utopisto Borisove.
Budete zas obracet toky řek nebo jenom budovat vodík za 38 BILIONU EURO?
HAHAHAHHAHAHA
Barrichello
proč by si kupovali okradený, nespolehlivý šrot s pláinovanou životností 5 let/ 150-200 tis max?
Mokrous
Ty, co už před 20 lety přestaly být pravicové a jen používají "ochrannou známku".
evocolt
Hendly ,ty si snad uz videl politika,ktory by nemenil nazor podla potreby?
Politikom sa neveri.To je zakladne pravidlo a potom nemozes ostat sklamany.
Vas mesias pan Turek je novy vietor,ktory zaveje do europskeho parlamentu.
Hodnotit a sudit jeho pracu sa bude dat az po urcitom case.
Je mi jasne,ze ludom ako si ty sa jeho nazor nepaci.
V mojom pripade chcem,aby prebehla silna reforma EU,takze ja vitam tento novy a sviezi vietor co pride do Bruselu.
Dufam,ze z kazdej krajiny EU bude toho sviezeho vetru co najviac a podari sa EU reformovat.
Politikom sa neveri.To je zakladne pravidlo a potom nemozes ostat sklamany.
Vas mesias pan Turek je novy vietor,ktory zaveje do europskeho parlamentu.
Hodnotit a sudit jeho pracu sa bude dat az po urcitom case.
Je mi jasne,ze ludom ako si ty sa jeho nazor nepaci.
V mojom pripade chcem,aby prebehla silna reforma EU,takze ja vitam tento novy a sviezi vietor co pride do Bruselu.
Dufam,ze z kazdej krajiny EU bude toho sviezeho vetru co najviac a podari sa EU reformovat.
donPedro
Přesně. Třeba u sousedů v Bavorsku mají vztah k zákazu prodeje spalováku docela jasný, cca 70% obyvatel je proti. A CSU svůj názor k dané problematice před volbama do EP vyslovila taky docela jasně, čili přehodnotit. To jen tak na okraj ;-)
Arese
Méně inteligentní lidé prostě často nechápou humornou nadsázku, resp. černý humor. :-)
Arese
Pokud budeš volit pravicové strany, máš dost velkou šanci, že té státní buzerace bude méně, než v případě vlády levičáků. A ano, zúčastnit se voleb je asi to jediné, co s tím můžeš legálně dělat. :-)
Arese
Doufám, že nejsi tak hloupý, abys nepochopil (černě)humornou nadsázku! :-)
PowerHouse
Nerozhodují zdejší politici, ale rozhodují čísla z Německa
a ty jsou pro BEV a Plug-iny velice špatné.
Jaké prodeje budou v květnu, před volbami do EP?
BEV kolem 10%
Plug-in 6%.
a ty jsou pro BEV a Plug-iny velice špatné.
Jaké prodeje budou v květnu, před volbami do EP?
BEV kolem 10%
Plug-in 6%.
Tycoon
Pokud víme, že spalování je nesprávná technologie, proč Ministerstvo životního prostředí a EU dotují spalování bioplynu či biomasy? Něco tady nesedí. Buď to na ministerstvu a v EU neví, nebo neplatí vaše teze.
traveldrive
Arese, ty nemáš o logike ani len tušenie. Jak vidíš Rusko máš pred očami červeno a vypnutý mozog.
traveldrive
Presno to isté máš aj opačnou svetovou stranou. Si závislý, či chceš alebo nechceš. Akurát je zaujímavé, že závislostí na Rusku sa bojíš jak čert kríža, ale že si k Západu priviazaný na reťazi, nechceš vidieť.
traveldrive
To sú tvoje závery, nie moje. Je smutné, že si iný stav, ako v niečej riti si nepredstavuješ... ;-\
traveldrive
Celý čas sa bavíme o uhlíku a ty teraz vytiahneš priamy vplyv emisií dieslu na zdravie? Si v poriadku?
rohYpnol
Opět důkaz toho jak ničemu nerozumíš!!! Ani číst neumíš!!!
Ale pro tupana tvého formátu opět zopakuji:
Já prosazuji diverzifikaci zdrojů!!!!!!!!!!!! Pro IQ houpaciho koně: diverzifikace znamená SNÍŽENÍ ZÁVISLOSTI na jednom zdroji (třeba Rusku).
Ale rozumím, že to je na tebe moc náročná myšlenka a že to stejné NEPOCHOPÍŠ!!! :-[] :-[] :-[]
Ale pro tupana tvého formátu opět zopakuji:
Já prosazuji diverzifikaci zdrojů!!!!!!!!!!!! Pro IQ houpaciho koně: diverzifikace znamená SNÍŽENÍ ZÁVISLOSTI na jednom zdroji (třeba Rusku).
Ale rozumím, že to je na tebe moc náročná myšlenka a že to stejné NEPOCHOPÍŠ!!! :-[] :-[] :-[]
Trofim Lysenko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
traveldrive
V hre sú len dva smery. Progresívny a konzervatívny. Ktorý je podľa teba lepší?
traveldrive
No, povedal by som, že hlavu plnú propagandy máš ty, a zároveň vôbec nepočúvaš, čo Slovensko hovorí. Hluchý, slepý, so svojou jedinou pravdou. Zastrčený v riti EÚ a NATO, tomu hovoríš normálnosť? V tom prípade je akákoľvek debata zbytočná, bez ohľadu na argumenty budeš mlieť dookola to isté. Trebárs o ruskej propagande na Slovensku, o ktorej nikto okrem progresivistov, ktorí si ju vymysleli, nevie.
traveldrive
Ako predstava pekné. Ale je to len ilúzia. Podobne ako tie palce nad tvojim príspevkom.
traveldrive
Však som vyjadril o tých miliardách pochybnosť, takže ma nemusíš o tie čísla naťahovať, tie nech dokladá Barik... Ďalej diskutovať o týchto veciach je vcelku zbytočné, s pôvodnou témou to už veľmi nesúvisí.
traveldrive
Si si istý, že je to šťastie? A keď áno, aká je jeho cena? Stále niečo pletieš o ruských dezinformáciách, kam na to chodíš? Ja som ešte žiadne nezaznamenal. Leda tak tie bájky, čo tu vypisuješ ty a tebe podobní. Velebíš západ a pritom si jedným z najväčších kritikov jeho politiky. Nemáš v tom trochu chaos?
traveldrive
Škoda, že si zabudol na kopu iných príkladov. Kde všade boli USA, hoci ich nikto nevolal, kde všade sa snažili presadzovať svoj vplyv a moc? Potráp si hlavu, určite prídeš na dosť prípadov. Ďalšia vec sú dôvody, pre ktoré sa Rusko rozhodlo pre kroky, ktoré robí. Ale to počuť nechceš, to sa nehodí. Ja nehovorím, že Rusi majú právo na to, čo robia. Ale aj červiak sa sprotiví, keď mu šliapneš na krk, nie ešte veľmoc, akou je Rusko. Nemci za druhej svetovej tiež popisovali Rusov ako tlupu hlúpych nevzdelaných barbarov, a ako to nakoniec dopadlo...
Slovensko radšej nekomentuj, pretože vieš o ňom prd. Kecy, že ide na ruskej propagande, si strč za klobúk, pretože varíš z vody. Najprv si zisti fakty, progresivistické rozprávky si nechaj pre deti doma.
Slovensko radšej nekomentuj, pretože vieš o ňom prd. Kecy, že ide na ruskej propagande, si strč za klobúk, pretože varíš z vody. Najprv si zisti fakty, progresivistické rozprávky si nechaj pre deti doma.
traveldrive
1. A si ochotný za tie syntetické palivá platiť? Ťažko budú za súčasné ceny palív.
2. Zvládnu staršie motory na tie palivá jazdiť? Dáš 50 tisíc Kč za úpravu, keď má celé auto podobnú hodnotu?
3. Je výroba syntetických palív prijateľná z pohľadu ekológie? Napr. voči tej nenávidenej elektrine?
Ja viem, ťažké otázky.
2. Zvládnu staršie motory na tie palivá jazdiť? Dáš 50 tisíc Kč za úpravu, keď má celé auto podobnú hodnotu?
3. Je výroba syntetických palív prijateľná z pohľadu ekológie? Napr. voči tej nenávidenej elektrine?
Ja viem, ťažké otázky.
traveldrive
Prekvapivo neuvažuješ zle. Áno, dá sa to nazvať aj diktatúrou. Iba sa zmenil diktátor a s ním aj pravidlá. Demokracia to rozhodne nie je. Alebo máš pocit, že presadzovanie EV formou, akou sa to deje, sa riadi demokratickými princípmi? Máš pocit, že neustála podpora Ukrajiny z tvojich daní, hoci ty máš stále hlbšie do vrecka, to je demokracia? Pred rokmi si na ulici nemohol kričať "Nech žije USA!" Môžeš dnes na ulici kričať "Nech žije Rusko!" ? Aký v tom je rozdiel? Vidíš v tom demokraciu, slobodu názoru? Rozmýšľaj.
Arese
Nevím, jak to teď máte vy na Slovensku, ale Česká republika už je dávno součástí toho Západu! (Naštěstí). :-)
P.S. Tvoje názory jsou jak z dezinformační ruSSácké příručky. Pokud je vás na Slovensku takto zblblých většina, tak to potom vysvětluje ty děsivé výsledky vašich posledních voleb... :-O
P.S. Tvoje názory jsou jak z dezinformační ruSSácké příručky. Pokud je vás na Slovensku takto zblblých většina, tak to potom vysvětluje ty děsivé výsledky vašich posledních voleb... :-O
Prasivak P
Preco nepomoze trebars obnova pralesov? Mas k tomu nejake data? Mozno by pomohlo aj prestat tie pralesy nezmyselne rubat. Si pozri kolko zmyzlo pralesom len kvoli produkcii palmoveho tuku. Nicime planetu, aby mohli mat ludia lacnejsie srackove potraviny, ktore nepotrebuju a vacsina z nich im skodi. Alebo chov zvierat, tu podla studie Greenpeace(co adi nie su zrovna petrolheadi) vyprodukuju v EU zvieracie farmy viac emisii ako auta.
https://amp.theguardian.com/…bined-greenpeace
Mozno by to chcelo vidiet viac veci, nez len viest svoju svatu vojnu proti spalivacim motorom.
https://amp.theguardian.com/…bined-greenpeace
Mozno by to chcelo vidiet viac veci, nez len viest svoju svatu vojnu proti spalivacim motorom.
Arese
Ano, protože dělají velmi nepopulární opatření, aby zachránili naší ekonomiku před bankrotem po jejím bezprecedentním zadlužování Babišovou vládou :-O
Arese
Až mi je nebudou eurokomouši všude a vždy vnucovat, nebudu na ně tolik alergický... :-O
traveldrive
Každý sa správa podľa toho, v akej pozícii sa cíti byť. Chceš tvrdiť, že všetci okrem Ruska dodržiavajú dohody, sú bezvýhradne čistí a poctiví? Nebuď smiešny. Medzinárodný obchod je tvrdá hra, nutne spriahnutá s politikou, kde pravidlá určujú tí najsilnejší. A buď si v hre, alebo mimo nej. A povedz sám, čo je lepšie - riešiť s niekým obchody, alebo riskovať vojnu?
traveldrive
Povedzte tomu degešovi vyššie, že ho mám na hate-liste, lebo s trollmi sa nemám o čom baviť. Možno potom konečne pochopí, že na moje príspevky reaguje celkom zbytočne.
traveldrive
Rusko ako obchodný partner a Rusko ako protivník. Čo je podľa teba lepšie?
Barrichello
Většina lidí s tím problém má a vaše bolševické utopisty volit nebude
Smůůůůůůůůůůůůůůůůlááá
Smůůůůůůůůůůůůůůůůlááá
Tycoon
Přesně tak, svěží vítr je potřeba vždy, nejen do europarlamentu, ale do všech institucí a firem, jinak to zakrní samo v sobě.
Je jasné, že těm, co desítky let sedí v euroinstitucích a bojí se o flek, to vadí. i těm, co jsou navázáni na současné dotační toky a politické výhody.
S nadsázkou řečeno, my eurooptimisté stále ještě věříme, že EU jde zreformovat.
Je jasné, že těm, co desítky let sedí v euroinstitucích a bojí se o flek, to vadí. i těm, co jsou navázáni na současné dotační toky a politické výhody.
S nadsázkou řečeno, my eurooptimisté stále ještě věříme, že EU jde zreformovat.
lukas13
No, hlavně že ty multitroll nejsi, že?
Ostuda a plevel, který postupně hubí komunitu okolo ACZ. Hnus.
Ostuda a plevel, který postupně hubí komunitu okolo ACZ. Hnus.
Mokrous
Jakejm bankám pořád? Normálně si můžeš vzít dotovaný EV na úvěr až na 3 roky s úrokem 0%. Tento týden jsem se na Enyaq šel ptát a nechal si ho nacenit.
Už jsem to tu psal. Nabídka Tour je úžasná, má jen jednu jedinou vadu. Baterii.
Už jsem to tu psal. Nabídka Tour je úžasná, má jen jednu jedinou vadu. Baterii.
evocolt
Srotovne v roku 2009 by sa nedalo porovnat so srotovnym napriklad v roku 2024..
V tej dobe som robil v kovosrote,kde vedlajsi pozemok patril autovrakovisku.
Keby ludia v roku 2009 vedeli co sa bude diat so starymi autami (kam vystrelia ich ceny), tak by tam tak hufne nenosili automobilove klenoty.Udrziavali by si tie auta pro zivote.
Mam 30 rocnu Toyotu Celicu GT4.
Neviem si predstavit aku cenu srotovneho by mi museli dnes dat ,aby som ju odniesol do srotu na likvidaciu.
A to je ten rozdiel.Dnes uz ludia so starymi autami uplne inac rozmyslaju ako v roku 2009.
V tej dobe som robil v kovosrote,kde vedlajsi pozemok patril autovrakovisku.
Keby ludia v roku 2009 vedeli co sa bude diat so starymi autami (kam vystrelia ich ceny), tak by tam tak hufne nenosili automobilove klenoty.Udrziavali by si tie auta pro zivote.
Mam 30 rocnu Toyotu Celicu GT4.
Neviem si predstavit aku cenu srotovneho by mi museli dnes dat ,aby som ju odniesol do srotu na likvidaciu.
A to je ten rozdiel.Dnes uz ludia so starymi autami uplne inac rozmyslaju ako v roku 2009.
Trofim Lysenko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Prasivak P
Pokial sa ta biomasa vytvori ako odpad, bola by to skoda nevyuzit. Problem ale nastava, ked sa kvoli biomase a dotaciam zacne rubat. U nas sa o tom svojho casu dost pisalo, dokonca ochranari riesili aj tazbu v chranenych uzemiach kvoli stiepke, cize absolutna prasacina.
Pepa_007
Ale my se tu bavíme o ekonomickém systemu. Demokracii máme po celé Evropě.
Vím, že komunistům, neomaxistum a všem těm progresivistum se to plete.
Vím, že komunistům, neomaxistum a všem těm progresivistum se to plete.
ryccardo
Ano ted si to trefil. Volby se blizi a tak politici zkousi vsechno mozne jen aby je lid znovu zvolil.
Arese
Ano, viz já ve 21:32. Vídím, že zdejší elektrofanatici už jsou v tak zoufalé defenzivě, že už se ve zdejších diskusích chytají doslova každého stébélka! :-[] :-[] :-[]
Arese
Garantuju ti, že zákon o zákazu jízd se spalovacím motorem v Česku nikdy neprojde. :-)
Tycoon
Má to stejný smysl jako dotace na BEV. Penězovod z kapes daňových poplatníků automobilkám a jejím dodavatelům. Akorát teda u dotací na BEV vymyslela naše vláda unikát, že část pěnez půjde bankám.
hugino
... ja som stále presvedčený že ICE tak skoro neskončia. Predajné čísla BEV v našich končinách sú nízke a hlavný dôvod je cena ktorú si bežný občan/vodič nemôže dovoliť. Preto je namieste v rámci ekológie porozmýšľať či by nebolo lepšie dať šrotovné na staršie autá a takto motivovať ľudí aby si radšej kúpili nové auto napr. bez DPH aby sa vyčistil autopark od starých áut.
Ada je zase tady
Můžete se kroutit, jak chcete, ale pod kapotu auta patří diesel!
Arese
Dobře tedy, upřesňuji to na "co nejméně státem regulované tržní hospodářství + demokratické státní zřízení". Spokojen? :-):-)
Arese
Já netvrdím, "že on to napísal", ale že to vyžaduje ***ská EU u nově prodávaných aut od roku 2035. Pevně ale věřím, že nejpozději v roce 2026 bude toto absurdní nařízení zrušeno! :-) :yes: :yes:
Tycoon
Já s tím naprosto souhlasím a rozumím tomu ... musíš to vysvětlit těm, kteří říkají, že "vieme, ze spalovacie technologie su nespravne"
Arese
Omyl?! A jaké je tedy podle tebe společenské zřízení, které se v praxi lépe osvědčilo? :-[]
Arese
Pročradji věříš ruSSáckým dezinformacím, které se snaží všechno zpochybnit a zamlžit (a ruSSáckému vlastizrádci Zemanovi), než vlastní vládě a tajné službě? Pro mě zcela nepochopitelné uvažování! :-O :no:
Arese
Například nám jejich agenti vyhodili do povětří veliký muničák - škoda cca 1 000 000 000 Kč a dva mrtví. Stačí? :-)
Arese
Opět trapná relativizace dle strategie ruSSáckých trollů - Rusko sice dělá svinstva, ale ostatní přece taky! Takže ne, traveldrive, ruSSko (a jeho kamarádičci Bělorusko, Severní Korea, a Írán) dělá těch svinstev násobně víc a mnohem, mnohem horších, jsou to odporné teroristické režimy, které jsou agresivní vůči svému okolí i vůči svých občanům, kteří si dovolí mít vlastní názor! :-O :no: :no: :no:
Arese
Buď naprosto v klidu, můj výše uvedený diskusní příspěvek je samozřejmě reakce na proruSSáka Traveldriveho. :-)
Arese
Ten zásadní rozdíl bohužel většina Slováků ve své východňárské zabedněnosti nechápe. Smutné, přece i oni zažili srpen 1968... :-O :no:
Arese
Ano, když už argumentačně nevíš kudy kam, nahazuješ pokus o celkovou relativizaci daného tématu. To je jak z učebnice petrohradské trollí farmy... :-O :no:
Arese
Každý vojenský expert ti vysvětlí, že případný pád Ukrajiny by ze strategického hlediska bylo pro NATO velmi nepříznivý. A země na jeho východním křídle by pak musely mnohem víc zbrojit a Evropu by zaplavily další miliony Ukrajinců, o které by se musela postarat. To všechno bys fakt chtěl? :-O
rohYpnol
Máš pravdu. USA jen převychovává (protože přece jen demokracie je ta správná ideologie...), jen bere zdroje, a jen podrobuje území a rozšiřuje sféru vlivu. Obyvatele primárně nezabíjí, jen je občas zabije omylem. Ale tam je to v pořádku., že... Protože to je na obranu demokracie!
Barrichello
Je zcela irelevantní kdy, podstatné je kolik. Sečti si absolutní čísla :-)
A nezapomen do toho dosadit, ty co dostali bolševiky v Rusku k moci, ty čísla za roky 1917-1955 připočti laskavě JIM. Bez nich by Lenin a jeho parta nadosmrti shnili v exilu ve švajcu.
A nezapomen do toho dosadit, ty co dostali bolševiky v Rusku k moci, ty čísla za roky 1917-1955 připočti laskavě JIM. Bez nich by Lenin a jeho parta nadosmrti shnili v exilu ve švajcu.
Barrichello
Jenom je zelenej bolševik chce zakázat vyrábět a starým autům zakazovat jezdit a danit je. Ale na to Vám lidi nepůjdou, smůla.
Blokády jsou fajn věc, až v obchodech nebude co koupit a nebudeš mít co žrát, protože kilo masa na černém trhu bude za 1500-5 000, nebude to náš problém
¨Budete si za to moci POUZE Vy :-):-):-)
Blokády jsou fajn věc, až v obchodech nebude co koupit a nebudeš mít co žrát, protože kilo masa na černém trhu bude za 1500-5 000, nebude to náš problém
¨Budete si za to moci POUZE Vy :-):-):-)
Prasivak P
Aha, takze co2 z fosilnych paliv je problem ale co2 z odlesnovania nie je? Tak to mas pravdu, tuto tvoju logiku fakt nechapem. Daj si par minut namahy a vygugli si, kolko co2 pribuda v atmosfere ako dosledok odlesnovania. Teda ak sa nebojis, ze sa ti zruti tvoja predstava o tom ako zachranujes planetu.
Arese
Takže opět obhajoba odporného fašounského ruSSka a vyhnutí se přímé odpovědi na moji otázku. Nic jiného jsem od tebe ani nečekal. :-)
Prasivak P
Ano, Slovensko momentalne IDE na vlne ruskej propagandy a ty si toho dokazom. Snazis sa byt akoze neutralny, ale naznacujes tu akesi “nejake dovody” ku agresii. Vsetky tvoje dovody boli uz milion krat vyvratene ako uplne lzi a ruska propaganda. A vdaka takym tupcom ako ty to u nas ide pekne do sraciek. Ale je dost mozne ze si to skrz tvoju jednoduchost neuvedomujes. Ty si ten posledny, co ma niekomu co pisat aby si zistil fakty. Tipujem ze si sa so ziadnym este nestretol.
traveldrive
Od niekoho s takým mdlým myslením asi ťažko možno čakať nejakú inteligentnú otázku... No čo už.
Za prvé, krajinu russákostán nepoznám. Aj toto slovo niečo vypovedá o tvojej inteligencii. Za druhé, pre mňa je emigrácia dosť nepredstaviteľný pojem. AK zájdem do extrému, že by som musel odísť a nebolo vyhnutia, šiel by som kamkoľvek, kde by som mal lepšiu perspektívu. Pretože emigrácia v tomto ponímaní nie je útek za niečím, ale pred niečím. Ale asi by bolo naivné myslieť si, že to pochopíš, že?
Za prvé, krajinu russákostán nepoznám. Aj toto slovo niečo vypovedá o tvojej inteligencii. Za druhé, pre mňa je emigrácia dosť nepredstaviteľný pojem. AK zájdem do extrému, že by som musel odísť a nebolo vyhnutia, šiel by som kamkoľvek, kde by som mal lepšiu perspektívu. Pretože emigrácia v tomto ponímaní nie je útek za niečím, ale pred niečím. Ale asi by bolo naivné myslieť si, že to pochopíš, že?
traveldrive
Z akého dôvodu? Mal si problém s Ruskom pred vojnou na Ukrajine? Niečím ťa obmedzovalo, čírilo tu svoju informačnú kampaň a snažilo sa ťa dostaľ pod svoj vplyv?
Naproti tomu Západ nám chce len dobre a nejde mu o nič než naše blaho, že?
Naproti tomu Západ nám chce len dobre a nejde mu o nič než naše blaho, že?
traveldrive
Zbytočná snaha. Podaktorí tu vidia čiernobiielo a správajú sa podľa hesla, že kto nejde s nimi, ide proti nim. Presne ako komunisti, ktorých údajne tak nenávidia. Tak čo s takými ľuďmi? Ani čihí ani hota, plácajú sa sprava doľava a zase nazad a nevedia čí sú.
traveldrive
Pokiaľ považuješ svoje schopnosti, ktoré tu predvádzaš, za rozum, tak potom áno. Len neviem, prečo teda komentuješ veci, ktorým nerozumieš. ;-)
Arese
Lžeš. Podpora Ukrajiny je v našem bytostném bezpečnostním zájmu. Čím dále zůstanou ruSSácké teroristické hordy od našich hranic, tím lépe pro nás! :yes:
Arese
Jo, tomu opravdu nikdo s rozumem v hlavě rozumět nemůže, to máš pravdu. :-)
Arese
A ty si fakt myslíš, že země jako SR nebo ČR mohou být skutečně "nezávislé"? :-O V letech 1939-45 jste si to zkusili jako spojenci Hitlera (o čemž velmi neradi slyšíte), a pak jste (zase už jako součást obnovené ČSR) připadli v letech 1948-1989 pod vliv SSSR a teď jako najednou budete zcela nazávislý čtyřmilionový státeček? :-[] :-[] :-[] :-[] :-[] Tvoje politická naivita je odzbrojující a nesmírně zábavná! :-):-):-):-):-)
Arese
Hele, děláš si ze mě srandu, nebo seš fakt tak blbej? :-O Kdybys musel, kam bys raději emigroval, do Anglie, nebo do ruSSákostánu? :-[] :-[] :-[]
Arese
Bariku, máš takový primitivní bolševický whataboutismus zapotřebí? Není to pod tvou úroveň? Aneb: "U vás v USA zase bijete černochy!" :-[] :-[] :-[] :-[] :-[]
Barrichello
to neměla, ale nepohodlné lidi uměla zlikvidovat bravurně. Místo monstrprocesů si se prostě naooko zbláznil nebo si vypadnul oknem :-)
Arese
Takové ***ské srovnání mě může jen rozesmát! Nebo snad chceš tvrdit, že USA měla na svém území v 50. letech Gulagy se statisíci zcela nevinných vězňů, jako tehdejší SSSR? :-[]
Barrichello
takže řešení je návrat na strom vid nebo vydrancovat v asii, africe, jižní americe TRILIONY tun materiálu, postavit na svqtě 600 BILIONu nabíječek, vyrobit 3 triliony baterek, všechno starý zbourat a sešrotovat a pak bude ráj na zemi. A tato činnost která tomu bude předcházet žádné emise a jedy nevytovří :-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
Barrichello
vypadávání z oken, podivné smrtelné nehody v autech a zavírání do blázince okopírovalo břežnevovské sssr od USA z 50 let.
Už po 750 doporučuji knihu "Krycí název Artyčok", tam je dokonale popsáno co prováděla CIA, NSA a státní aparát
Už po 750 doporučuji knihu "Krycí název Artyčok", tam je dokonale popsáno co prováděla CIA, NSA a státní aparát
Arese
Jedna věc je obchod, a něco jiného, když se pak dostaneš do jejich vlivové sféry! :-O Pokud ovšem ten obchod dotyčný stát přeženě a stane se tak nedejbože na té Říši zla závislý, samozřejmě mu to pak hrozí... :-O :-O :-O :no:
Arese
U traveldriva nemůžeš očekávat sebemenší logiku. Je z té dezinformační ruSSácké kampaně úplně vygumovaný a ani si neuvědomuje! :-O :-O :-O
Arese
Samozřejmě konzervativní, ale západní. :-) Ten je sice v posledních letech oslaben, ale dočkej času! :-)
Barrichello
a pak mě napadaj hellmuti co dosadili bolševika Lenina k moci a zaplatili mu celou revuluci
Takže když to spočítáme, na prvním místě v počtu zavražděných lidí je německo, pak je obrovská mezera o velikosti 750 000 tnkerů poskládaných za sebou a pak někde dál je usa, británie, rusko a sověti atd atd
Takže když to spočítáme, na prvním místě v počtu zavražděných lidí je německo, pak je obrovská mezera o velikosti 750 000 tnkerů poskládaných za sebou a pak někde dál je usa, británie, rusko a sověti atd atd
Arese
Chaos v tom máš jedině ty, ve tvé hlavě, právě proto, že jsi hybridní ruSSáckou válku proti Slovensku "nezaznamenal".
Ano, Západ je zhruba od r. 2015 otráven levičáckým progresivismem, ale doufám, že se z něj postupně díky volbám vyléčí. Minimálně v EU je to na dobré cestě a po červnových volbách doufejme dojde ke zlomu.
P.S. Všechno na světě je tisíckrát lepší, než se ocitnout pod zhoubným vlivem fašistického ruSSáckého Putinostánu! :-O :no:
Ano, Západ je zhruba od r. 2015 otráven levičáckým progresivismem, ale doufám, že se z něj postupně díky volbám vyléčí. Minimálně v EU je to na dobré cestě a po červnových volbách doufejme dojde ke zlomu.
P.S. Všechno na světě je tisíckrát lepší, než se ocitnout pod zhoubným vlivem fašistického ruSSáckého Putinostánu! :-O :no:
Trofim Lysenko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Trofim Lysenko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Barrichello
to už s úspěchem dělají a další zdechnou hlady díky nesmyslům v změdělství
Barrichello
vyvraždit desítky MILIARD lidí už se povedlo USA, Británii, Německu, Sovětskému Svazu, Japonsku a číně někdy od roku 1800 doted :-):-):-)
Barrichello
hlavně že SPOLU směřuje správně, badna nezvdělaných, prolhaných amatérů tahající lidem peníze k kapes, 70% lidí je nenávidí
Barrichello
nejlepší je obchodvat s ruskem tak, že to koupíme od čínana za 250 usd, když mu to rus prodal za 102 :-):-):-)
Mokrous
Dnes mi vyskakuje u každého příspěvku, který obsahuje palec nahoru tato hláška:
"Příspěvek připomíná spam. Je do rozhodnutí administrátora dočasně skrytý."
Jen nechápu, proč je palec v nabídce, když je to sprosté gesto porušující zásady degenerující společnosti...
"Příspěvek připomíná spam. Je do rozhodnutí administrátora dočasně skrytý."
Jen nechápu, proč je palec v nabídce, když je to sprosté gesto porušující zásady degenerující společnosti...
Arese
Ano, jsem. V rámci možností u nás v posledních volbách vyhrálo "nejmenší zlo". :-)
Nebo Nebo
Já jsem pro syntetická paliva, aby se zachranil ICE. EV by byly dobré do města a při ty, co dojíždí jen 3km cca. A syntetická paliva by byla za mě nejlepším řešením, jak zachránit ICE. Kdyby do toho automobilky začali investovat, určitě by to bylo efektivnějším řešením než právě EV.
Dále, kdybychom je uměli vyrobit, nemuseli bychom být závislý na dvou totalitních zemi, a to Rusko a Čína.
Pakliže bychom je měli, mohli by se začít vyrábět ty nejlepší motory, 1.9TDi, 2.0HDi.... Prostě spolehlivě motory, navíc bez dpf, katalyzátoru, start stop, adblue, opf...
Pro starší nadšence by se mohli obnovit karburátory do motocyklů, popřípadě aut.
Jinak lidé nechcou Ev právě jen kvůli ceně, ale jejich nevýhodám, popřípadě u milovníků zvuku právě zvuk. Často vídám q8, BMW X5 x20d...
Dále, kdybychom je uměli vyrobit, nemuseli bychom být závislý na dvou totalitních zemi, a to Rusko a Čína.
Pakliže bychom je měli, mohli by se začít vyrábět ty nejlepší motory, 1.9TDi, 2.0HDi.... Prostě spolehlivě motory, navíc bez dpf, katalyzátoru, start stop, adblue, opf...
Pro starší nadšence by se mohli obnovit karburátory do motocyklů, popřípadě aut.
Jinak lidé nechcou Ev právě jen kvůli ceně, ale jejich nevýhodám, popřípadě u milovníků zvuku právě zvuk. Často vídám q8, BMW X5 x20d...
Petr Burda
Vždyť to řekl, že klimatický neutrální mohou být od zítřka, stačí všechno hned zavřít.
Konečně někdo přišel na to, že jediný ekologicky přijatelný způsob dopravy je pěšky a bos (nejsou mikroplasty z podrážek).
Konečně někdo přišel na to, že jediný ekologicky přijatelný způsob dopravy je pěšky a bos (nejsou mikroplasty z podrážek).
xxc
Vsetko je o peniazoch, pokial je lacny benzin a draha elektrika v Nemecku, tak vela ludi si rozmysli, ci bude investovat do niecoho drahsieho a noveho. A pritom staci tak malo.
xxc
nevieme, ake budu tie spravne technologie, ale uz teraz vieme, ze spalovacie technologie su nespravne a ich zakazanie nevylucuje najdenie lepsej, spravnejsej technologie
Nebo Nebo
Ne, ti budou mít na puse katalyzátor a když budou chtít kouřit, tak filtr pevných částic. :-)
Nebo Nebo
Já jsem pro syntetická paliva, protože bychom mohli obnovit staré a spolehlivé motory, odstranít katalyzátory, dpf a užívat si tu spolehlivost 1.9TDi, která by byla opravitelná i v domácích podmínkách. Nehledě na to, že bychom nebyli závislý ani na jednom z totalitních státu. Čína - baterie; Rusko - Ropa. A dále by se dali provozovat staré hemi motory z 60. let a užívat si ten zvuk prostě. Nemusel by být Start-Stop systém a další zbytečnosti.
traveldrive
Tvoj nick, obsah príspevkov aj IQ sú na jednej úrovni. Hovorí sa jej nula.
Mino21
No když myslíš. Propána, vždyť pro Evropu bys musel zastavět minimálně pětinu Sahary a nechci vidět, co tam s tím udělá ten písek, jak se to projeví na atmosféře, proudění vzduchu... To už má spíše smysl ten vodík, kde je to proti baterkám jen 2-2,5násobek a ne skoro řádový rozdíl.
Čím vyrovnanější je výroba OZE, tím méně máš přebytků a tím výhodnější je jich stavět méně, než stavět skoro desetkrát tolik, abys z toho složitě dělal přes několik energeticky náročných procesů umělý benzín, když to pro pohyb můžeš použít už hned v první fázi.
Slunce s větrem se dost dobře doplňují (alespoň v Evropě), takže těch přebytků zas tolik mít nebudeš (jen se podívej třeba v EU, jak se doplňuje slunce a vítr, dej si ty grafy přes sebe a uvidíš, že to docela odpovídá průběhu spotřeby).
Slyšel jsem už hodně argumentů proti EV, ale aby se jako řešení vytahovala paradoxně jedna z hlavních výtek na jejich adresu, a ještě se řádově zhoršila, něco takového bych opravdu nikdy nečekal. Ne, opravdu nemá smysl stavět skoro řádově více OZE jen proto, abychom si dál jezdili ve spalovacích autech.
Čím vyrovnanější je výroba OZE, tím méně máš přebytků a tím výhodnější je jich stavět méně, než stavět skoro desetkrát tolik, abys z toho složitě dělal přes několik energeticky náročných procesů umělý benzín, když to pro pohyb můžeš použít už hned v první fázi.
Slunce s větrem se dost dobře doplňují (alespoň v Evropě), takže těch přebytků zas tolik mít nebudeš (jen se podívej třeba v EU, jak se doplňuje slunce a vítr, dej si ty grafy přes sebe a uvidíš, že to docela odpovídá průběhu spotřeby).
Slyšel jsem už hodně argumentů proti EV, ale aby se jako řešení vytahovala paradoxně jedna z hlavních výtek na jejich adresu, a ještě se řádově zhoršila, něco takového bych opravdu nikdy nečekal. Ne, opravdu nemá smysl stavět skoro řádově více OZE jen proto, abychom si dál jezdili ve spalovacích autech.
Barrichello
Kde to chci postavit? Chile, Argentina, Venezuela, Kuba, Peru, Afrika, Arábie, Asie, Austrálie, Ukrajina atd
Tam je nevyužitých ploch na miliardy větrníků nebo FV panelů :-)
Tam je nevyužitých ploch na miliardy větrníků nebo FV panelů :-)
Mino21
Nezapomněl, vždyť o tom detailu jsem mluvil, cituju "Vyrábět to občas v omezeném množství z přebytků, kdy je cena elektřiny nízká nebo záporná, to ještě jo, ale jinak je to finanční a energetická sebevražda"
Je to okrajové řešení. Velmi okrajové. Příklad. Řekněme, že máš FVE, která ti v létě udělá 100 kWh. 50 kWh spotřebuješ, 50 kWh bude přebytek v poledne a odpoledne, který nedokážeš spotřebovat. Na těch 50 kWh v elektromobilu ujedeš cca 200 km. Z 50 kWh v přebytcích vyrobíš tak 2 litry paliva, na to ujedeš tak 25-40 km. Pokud by ty přebytky dělaly polovinu veškeré energie, tak tím pokryješ asi tak 1/6-1/8 vozového parku. Jestli FVE doplníš větrem, čímž tu výrobu o něco vyrovnáš a přebytky srazíš výrazně níž, tak ještě méně.
To pak totiž ze 100 kWh uděláš třeba 80 kWh pro EV (cca 350 km), zbyde ti 20 kWh na syntetiku, z čehož uděláš asi litr paliva na ujetí 15-20 km. Takže ti ty slavné přebytky pokryjí asi 1/20 vozového parku.
A když těch OZE postavíš více, aby ty přebytky postačovaly na větší podíl vozového parku, kde to chceš proboha stavět? Kdybys to chtěl třeba pro všechna česká osobní auta, musel bys ročně vyrobit tak 120-150 TWh energie. Ve Španělsku z 1 km2 FVE uděláš asi 8 GWh ročně. Takže tam bys tím musel zasekat 17 tisíc km2 jen pro potřeby osobních aut v ČR, samo Španělsko by si tím muselo pro své potřeby zasekat asi 70 tisíc km2 (rozloha Španělska je 506 tisíc km2). Když k tomu připočítáš užitkovou dopravu, tak si to vynásob dvěma, cca 35 tisíc km2 pro ČR, 140 tisíc km2 pro Španělsko. A teď si představ celou Evropu.
Ne, v pohodě to na syntetická paliva jezdit nebude. Už pro EV máme nedostatek energie (je to jeden z nejčastějších argumentů proti nim), fakt nevím, kde chceš postavit zdroje, které tuto potřebu téměř řádově zvýší.
Znovu ti říkám, na syntetická paliva raději zapomeň. Zní to hezky do doby, než začneš počítat. Bude to bohužel okrajová a spíše docela drahá legrace pro "veterány" (čímž mám na mysli jakékoli spalovací auto, klidně i to vyrobené v roce 2034). Bude to něco, co si zaplatí majitel Porsche na víkendovou projížďku, ale ne někdo, kdo pravidelně jezdí v Sanderu. Pokud se nenajde jiná cesta, jak to vyrábět bez elektřiny, kterou umíš zužitkovat výrazně efektivněji v EV, je to sebevražda.
Je to okrajové řešení. Velmi okrajové. Příklad. Řekněme, že máš FVE, která ti v létě udělá 100 kWh. 50 kWh spotřebuješ, 50 kWh bude přebytek v poledne a odpoledne, který nedokážeš spotřebovat. Na těch 50 kWh v elektromobilu ujedeš cca 200 km. Z 50 kWh v přebytcích vyrobíš tak 2 litry paliva, na to ujedeš tak 25-40 km. Pokud by ty přebytky dělaly polovinu veškeré energie, tak tím pokryješ asi tak 1/6-1/8 vozového parku. Jestli FVE doplníš větrem, čímž tu výrobu o něco vyrovnáš a přebytky srazíš výrazně níž, tak ještě méně.
To pak totiž ze 100 kWh uděláš třeba 80 kWh pro EV (cca 350 km), zbyde ti 20 kWh na syntetiku, z čehož uděláš asi litr paliva na ujetí 15-20 km. Takže ti ty slavné přebytky pokryjí asi 1/20 vozového parku.
A když těch OZE postavíš více, aby ty přebytky postačovaly na větší podíl vozového parku, kde to chceš proboha stavět? Kdybys to chtěl třeba pro všechna česká osobní auta, musel bys ročně vyrobit tak 120-150 TWh energie. Ve Španělsku z 1 km2 FVE uděláš asi 8 GWh ročně. Takže tam bys tím musel zasekat 17 tisíc km2 jen pro potřeby osobních aut v ČR, samo Španělsko by si tím muselo pro své potřeby zasekat asi 70 tisíc km2 (rozloha Španělska je 506 tisíc km2). Když k tomu připočítáš užitkovou dopravu, tak si to vynásob dvěma, cca 35 tisíc km2 pro ČR, 140 tisíc km2 pro Španělsko. A teď si představ celou Evropu.
Ne, v pohodě to na syntetická paliva jezdit nebude. Už pro EV máme nedostatek energie (je to jeden z nejčastějších argumentů proti nim), fakt nevím, kde chceš postavit zdroje, které tuto potřebu téměř řádově zvýší.
Znovu ti říkám, na syntetická paliva raději zapomeň. Zní to hezky do doby, než začneš počítat. Bude to bohužel okrajová a spíše docela drahá legrace pro "veterány" (čímž mám na mysli jakékoli spalovací auto, klidně i to vyrobené v roce 2034). Bude to něco, co si zaplatí majitel Porsche na víkendovou projížďku, ale ne někdo, kdo pravidelně jezdí v Sanderu. Pokud se nenajde jiná cesta, jak to vyrábět bez elektřiny, kterou umíš zužitkovat výrazně efektivněji v EV, je to sebevražda.
Barrichello
Zapoměl si na jeden maličký fakt, co budou v létě dělat ty země, kde investoři postaví mraky FVE a větníků s elektřinou, kterou nejde využít?
Nic? Nebo budou těžit kryptoměny?
Nebo budou vyrábět vodík? Nebo nabijí baterky a budou do EU a USA posílat nabíté baterky?
A není ze všechno nejjedodušší vyrobit z přebytků to syntetické palivo? A poslat ho tankerem jako ted ropu nebo benzín/naftu?
Že to ve 100% nenahradí ropu všichni vědí. To ani nikdo neplánuje. Ccca 30% přejde na EV, 40% si to nebude už moc dovolit jezdit autem a přjedou na dobytčáky - přeplněná mhd, dálkové busy, vlaky a ten zbytek v pohodě může dál jezdit na syntetická... :-)
Nic? Nebo budou těžit kryptoměny?
Nebo budou vyrábět vodík? Nebo nabijí baterky a budou do EU a USA posílat nabíté baterky?
A není ze všechno nejjedodušší vyrobit z přebytků to syntetické palivo? A poslat ho tankerem jako ted ropu nebo benzín/naftu?
Že to ve 100% nenahradí ropu všichni vědí. To ani nikdo neplánuje. Ccca 30% přejde na EV, 40% si to nebude už moc dovolit jezdit autem a přjedou na dobytčáky - přeplněná mhd, dálkové busy, vlaky a ten zbytek v pohodě může dál jezdit na syntetická... :-)
Mino21
Uvědomuješ si, že přesně tím, co jsi řekl, jsi zasadil naprosto smrtící argument syntetickým palivům a ne EV? Já čekal, že v rámci boje za syntetická paliva se mě budeš snažit přesvědčit o nižší ceně elektřiny, ale ne o vyšší, vždyť to jde přímo proti tomu, co chceš. Jsi tedy pro syntetická paliva nebo ne? Ale aspoň dobře, že jsi sám schopen přinést protiargument proti tomu, co propaguješ.
Tak dobře. Vezměme cenu co nejvyšší. Teda těch 30 Kč, cos nadhodil. 100 kWh elektřiny po ceně 30 Kč/kWh, to máme 3000 Kč výrobu cca 4-6 litrů paliva (tolik syntetického paliva vyrobíš pomocí 100 kWh elektřiny). Takže ne 50-80Kč/litr, ale sám tu nadhazuješ cenu 500-750 Kč/litr syntetického paliva (3000/6 až 3000/4). A to, když jde z té továrny. Přihoď k tomu marže, DPH, spotřební daně,... tak se budeme bavit o 1000 Kč/litr?
Na syntetická paliva raději zapomeň. Je to extrémně neefektivní. Čím dražší bude elektřina pro EV, tím dražší bude elektřina pro výrobu té synteticky, a poněvadž té elektřiny potřebuješ na ujetý km téměř řádově víc, tak si jistě dokážeš spočítat, jak ukrutně drahé to bude. Vyrábět to občas v omezeném množství z přebytků, kdy je cena elektřiny nízká nebo záporná, to ještě jo, ale jinak je to finanční a energetická sebevražda, protože fakt nevím, kde chceš stavět řádově více OZE, než potřebuješ pro EV, když už pro ty EV je to problém.
Tak dobře. Vezměme cenu co nejvyšší. Teda těch 30 Kč, cos nadhodil. 100 kWh elektřiny po ceně 30 Kč/kWh, to máme 3000 Kč výrobu cca 4-6 litrů paliva (tolik syntetického paliva vyrobíš pomocí 100 kWh elektřiny). Takže ne 50-80Kč/litr, ale sám tu nadhazuješ cenu 500-750 Kč/litr syntetického paliva (3000/6 až 3000/4). A to, když jde z té továrny. Přihoď k tomu marže, DPH, spotřební daně,... tak se budeme bavit o 1000 Kč/litr?
Na syntetická paliva raději zapomeň. Je to extrémně neefektivní. Čím dražší bude elektřina pro EV, tím dražší bude elektřina pro výrobu té synteticky, a poněvadž té elektřiny potřebuješ na ujetý km téměř řádově víc, tak si jistě dokážeš spočítat, jak ukrutně drahé to bude. Vyrábět to občas v omezeném množství z přebytků, kdy je cena elektřiny nízká nebo záporná, to ještě jo, ale jinak je to finanční a energetická sebevražda, protože fakt nevím, kde chceš stavět řádově více OZE, než potřebuješ pro EV, když už pro ty EV je to problém.
Barrichello
ty zapomen na elektřinu za 3 kč, ceny budou mezi 12-30 Kč za 1 kwh do 10 let :-):-):-)
S vodíkem, 20-60 kč
Investic peo evropu do roku 2070: cca 300-500 BILIONU EUR
Svět cca 3 TRILIONY :-)
UTOPIE! těžká bolševická pavědecká UTOPIE. Nic víc
S vodíkem, 20-60 kč
Investic peo evropu do roku 2070: cca 300-500 BILIONU EUR
Svět cca 3 TRILIONY :-)
UTOPIE! těžká bolševická pavědecká UTOPIE. Nic víc
Mino21
To nic nemění na tom, že ta potřeba OZE je v podstatě řádově větší. Někdo se mě nedávno snažil přesvědčit, že si Chile bude stavět všude soláry a větrníky a sem budou dovážet syntetické palivo, načež jsme si to spočítali a jen pro Německo bys tam ve větrníkách musel zastavět plochu dvou ČR. Fakt myslíš, že si např. takové Chile (rozlohou 10krát větší než ČR) zapráská 20 % rozlohy své země větrníky, aby dodávalo syntetiku Německu? Kde chceš brát tu další plochu pro OZE pro zbytek Evropy a jiné státy včetně těch samotných států, kde to bude stát?
Už pro elektromobily každý nadává horem spodem, že si zapráskáme celou planetu soláry a větrníky, nikde se to nevejde, ale pro syntetiku se skoro řádově větší množství OZE najednou na planetu vejde snáze?
Syntetika se mainstreamem s největší pravděpodobností nikdy nestane, je příšerně neefektivní a nikdo soudný nebude vyrábět řádově větší množství elektřiny, aby ji prodal v přepočtu na ujetý kilometr za stejnou cenu. Pokud máš 100 kWh, tak to každý raději prodá jako elektřinu na ujetí 400-500 km než jako syntetiku na 70-100 km (nějakých 4-6 litrů?). Si to spočítej. Máš 100 kWh. Když ji prodáš za 3 Kč/kWh, máš z toho 300 Kč (a celý řetězec, který se na tom nabalí třeba u rychlonabíjení, to ve výsledku prodá třeba za 1500 Kč včetně daní).
Aby ti ta syntetika ze 100 kWh elektřiny vydělala stejně, musí to jít z fabriky ven za 50-80 Kč/litr (a to se bavíme jen o ceně paliva bez spotřebních daní a DPH). A těžko v celém tom řetězci to dotočíš na těch 1500 Kč na 4-6 litrů (které vyrobíš pomocí těch 100 kWh), to by se to muselo prodávat za 250-400 Kč/litr, aby se stejné množství vstupní elektřiny prodalo ve výsledku za stejnou částku. To nechceš ani ty, a ani ty firmy. Na syntetická paliva raději zapomeň. Jestli stlačíš cenu syntetických paliv (tedy cenu vstupní elektřiny), tak ji tím automaticky snížíš i pro EV a ten rozdíl bude pořád obrovský.
Už pro elektromobily každý nadává horem spodem, že si zapráskáme celou planetu soláry a větrníky, nikde se to nevejde, ale pro syntetiku se skoro řádově větší množství OZE najednou na planetu vejde snáze?
Syntetika se mainstreamem s největší pravděpodobností nikdy nestane, je příšerně neefektivní a nikdo soudný nebude vyrábět řádově větší množství elektřiny, aby ji prodal v přepočtu na ujetý kilometr za stejnou cenu. Pokud máš 100 kWh, tak to každý raději prodá jako elektřinu na ujetí 400-500 km než jako syntetiku na 70-100 km (nějakých 4-6 litrů?). Si to spočítej. Máš 100 kWh. Když ji prodáš za 3 Kč/kWh, máš z toho 300 Kč (a celý řetězec, který se na tom nabalí třeba u rychlonabíjení, to ve výsledku prodá třeba za 1500 Kč včetně daní).
Aby ti ta syntetika ze 100 kWh elektřiny vydělala stejně, musí to jít z fabriky ven za 50-80 Kč/litr (a to se bavíme jen o ceně paliva bez spotřebních daní a DPH). A těžko v celém tom řetězci to dotočíš na těch 1500 Kč na 4-6 litrů (které vyrobíš pomocí těch 100 kWh), to by se to muselo prodávat za 250-400 Kč/litr, aby se stejné množství vstupní elektřiny prodalo ve výsledku za stejnou částku. To nechceš ani ty, a ani ty firmy. Na syntetická paliva raději zapomeň. Jestli stlačíš cenu syntetických paliv (tedy cenu vstupní elektřiny), tak ji tím automaticky snížíš i pro EV a ten rozdíl bude pořád obrovský.
rohYpnol
Jestli je to reakce na mě, tak tě musím zklamat. Věřím tomu, co vím a vím věci, které ofic. nejsou. Tj. nemá nic společného s tím co píše proruský proud.
Barrichello
Paliva se daj dovážet :-)
není problém přivézt syntetické palivo ze zemí, kde je vítr, písek, poušt, hory a nic tam nerostle - ale svítí tam sluníčko a fouká.
není problém přivézt syntetické palivo ze zemí, kde je vítr, písek, poušt, hory a nic tam nerostle - ale svítí tam sluníčko a fouká.
Mino21
Ale kde chceš postavit tolik OZE? Myšlenka to na první pohled není špatná, jenže když si uvědomíš, že tou energií, kterou využiješ na výrobu syntetického paliva na provoz jednoho spalovacího auta, bys mohl vyrobit elektřinu na provoz nějakých 5-8 elektromobilů, tak už to tak moc hezky nevypadá. Jen pro ČR bys potřeboval ekvivalent tak 15-20 Temelínů, teda jednu velkou JE do každého kraje.
Barrichello
Cíl EU - udělat z lidí žebráky. Už se o tom píše veřejně, což je moc dobře!!!
https://echo24.cz/…emisni-povolenky
https://echo24.cz/…emisni-povolenky
rohYpnol
Nemá to nic společného s volbami. Naopak je to naprosto neveřejná a nezveřejnitelná informace (bez odtajnění).
Barrichello
stačí si o tom něco přečíst.
Zadej si do google jméno Frank Olson
https://www.denik.cz/…u-drogy-lsd.html
Zadej si do google jméno Frank Olson
https://www.denik.cz/…u-drogy-lsd.html
Barrichello
Krásně sis to zdůvodnil, akorát v Iráku USA a jimi nepřímo dosazené kmeny co shchrábli moc po likvidaci Saddama - bojující spolu o moc zabili za 7 let stejně lidí, jako Saddám za 18 a v Libyii po odstatnění Kaddafího, který silně vadil Francii a Británii, proto ti uměle podpořili opozici a vybavili jí zbraněni (tomu se říká pokus o státní převrat a puč) zemřelo za 6 let tolik lidí, jako u kaddafího za 27 :-):-):-):-)
Kvalitka vid
USA dodáva zbraně Izraeli takže má nepřímo na vině i masakry v Iránu, Palestině a Sýrii.
Já ti to ted otočím ju, to budeš řvát
Irská republinská armádá a Katalánci. Jsou proti tamnější vládě, sou poozice, usilují o odtržení nebo o změnu vlády.
Co kdyby je ted Rusko nebo irán vyzbrojili, dodali jim drony, rakety, granáty, kalachy atd a díky tomu by IRA obsadila polovinu Irska a Katalánci polovinu španělska a zabili by dohromady 2 miliony lidí.
Co ty na to?
Přeci se podpořila uzporpovaná a utlačovaná opozice
To samé jak v Libyii.
Ne? :-):-):-):-):-):-):-):-):-)
Ten dvojí metr je hodně zábavný vid
Kvalitka vid
USA dodáva zbraně Izraeli takže má nepřímo na vině i masakry v Iránu, Palestině a Sýrii.
Já ti to ted otočím ju, to budeš řvát
Irská republinská armádá a Katalánci. Jsou proti tamnější vládě, sou poozice, usilují o odtržení nebo o změnu vlády.
Co kdyby je ted Rusko nebo irán vyzbrojili, dodali jim drony, rakety, granáty, kalachy atd a díky tomu by IRA obsadila polovinu Irska a Katalánci polovinu španělska a zabili by dohromady 2 miliony lidí.
Co ty na to?
Přeci se podpořila uzporpovaná a utlačovaná opozice
To samé jak v Libyii.
Ne? :-):-):-):-):-):-):-):-):-)
Ten dvojí metr je hodně zábavný vid
Barrichello
Menšinovej názor? Aha, uvidíš v eourvolbách, dostanete na frak..... :-)
Ve francii vypadá že macron totálně shoří a vyhraje pravice a národní strany, lidi už toho mají dost :-)
Ve francii vypadá že macron totálně shoří a vyhraje pravice a národní strany, lidi už toho mají dost :-)
rohYpnol
Nestačí. Protože tady nám opět velmi pravděpodobně naše vláda lže. Resp. demagogicky se vytahují jen informace, které se hodí.
Pravdu se obávám oficiálně nikdy nedozvíme.
Pravdu se obávám oficiálně nikdy nedozvíme.
Arese
Pokud s tím bude většina voličů souhlasit, tak asi ano. Ale v případě spalovacích vozů to neplatí ani omylem! :-)
ryccardo
No rozhodne vim ze nedam svuj hlas lidem jejich neschopnost se uz naplno projevila. Ze nejde donekonecna palit zdroje je hezka predstava, ale ted je jeste par desitek let palit budeme, takze zelene, utopisticke strany urcite nevolim
rohYpnol
Jesti to je reakce na mě, tak mě ses snad neptal!!!
Já jen podotknul, že Anglie není dobrý příklad. A naopak já se ptal tebe a ty jsi mi neodpověděl!!! Byl jsi v Anglii v posílení době???
Já jen podotknul, že Anglie není dobrý příklad. A naopak já se ptal tebe a ty jsi mi neodpověděl!!! Byl jsi v Anglii v posílení době???
Arese
Ano, každý slušný a inteligentní člověk by to měl mít stejně, nejpozději po 24.2..2022! :-O
Trofim Lysenko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Barrichello
ale jo,........irák, afgahnistán, somálsko, palastina, libye, vietnam, korea, jugoslávie , sýrie, irán atd
tak zdechlo díky USA miliony lidí :-) většina států už má světovho policajta USA plné zuby, divný co :-)
tak zdechlo díky USA miliony lidí :-) většina států už má světovho policajta USA plné zuby, divný co :-)
rohYpnol
Stále nechápeš... pravil někdo kdo neví co je to fotosyntéza :-[] :-[] :-[]
Ok, s kedlubnou se nemá smysl bavit.
Ok, s kedlubnou se nemá smysl bavit.
Jestli hranatostí narážíš na pana Turka tak dostat se do Eu parlamentu pro něj a pro populisty bude výhra.
Já ale stále doufám, že stejně jako zde na auto.cz, tak i jinde na netu diskuse vůbec neodpovídají (právě díky tomu, že naprostou většinu tvoří trollové) opravdové náladě ve společnosti. Protože naprostá většina diskusí je pod takovým článkem jako je zde, okamžitě vyhrocena aby vzbuzovala emoce. Vlastně díky několika málo jménům které jedou stále to samé už ani diskuse není možná.