Elektromobilita
https😐/www.renault.cz/…ektromobily.html
Myslim, ze jsem to uvedl spravne.
Za jak dlouho se dotace vycerpaji samozrejme nevim.
Ano, dotace je na ICO.
Priste prosim ubrat na nenavisti a urazkach a pridat na faktech.
Dekuji za pozornost.
Myslim, ze jsem to uvedl spravne.
Za jak dlouho se dotace vycerpaji samozrejme nevim.
Ano, dotace je na ICO.
Priste prosim ubrat na nenavisti a urazkach a pridat na faktech.
Dekuji za pozornost.
Predpokladal jsem, ze omezenou pouzitelnosti byl minen dojezd...
Jinak samozrejme ze male auto ma sva omezeni.
Jinak samozrejme ze male auto ma sva omezeni.
Diky. :yes:
Nejsem si jisty, jestli to tak skutecne je.
Odecetl jsem DPH a pak jeste 200.000Kc.
Jestli ne, tak me snad nekdo opravi.
Je to samozrejme za zaklad se 40kWh, ktery ale pro druhy auto bohate staci. Dynamika 70kW elektromotoru bude dobra.
Nejsem si jisty, jestli to tak skutecne je.
Odecetl jsem DPH a pak jeste 200.000Kc.
Jestli ne, tak me snad nekdo opravi.
Je to samozrejme za zaklad se 40kWh, ktery ale pro druhy auto bohate staci. Dynamika 70kW elektromotoru bude dobra.
Vis alespon, za kolik mas doma kWh?
A kolik tvori distribucni sazba?
Kolik te stoji 15kWh?
A kolik 5 litru benzinu?
A kolik tvori distribucni sazba?
Kolik te stoji 15kWh?
A kolik 5 litru benzinu?
A tom, jak je 5ka nepouzitelna.
Jak to nema dojezd.
Jak by to potrebovalo spalovak. :no:
WTF
Jak to nema dojezd.
Jak by to potrebovalo spalovak. :no:
WTF
Je to on, je to on, mého srdce šampion!
Bravo Renaulte 5 E-Tech :yes:
P.S. V EU se od ledna do dubna registrovalo 442 tisíc elektromobilů. Zaostalé Česko se v podílu BEV dlouhodobě pohybuje mezi zeměmi EU na chvostu, nejinak tomu je zatím i v letošním roce :no:
Bravo Renaulte 5 E-Tech :yes:
P.S. V EU se od ledna do dubna registrovalo 442 tisíc elektromobilů. Zaostalé Česko se v podílu BEV dlouhodobě pohybuje mezi zeměmi EU na chvostu, nejinak tomu je zatím i v letošním roce :no:
Za mne je to zbytecne vztahovacne z obou vašich stran. Automaticky predpokladate už utok toho druhého, ba dokonce ho tam vidíte i když to tak třeba není myšleno.
Ano, klidně za sebe taky řeknu, že kdyby měl na vyber spalovak, nebo i hybrid, mohlo by být prodáno více kusů. O kolik? Těžko říct. Zaplatilo by to vývoj navíc? Pochybuju. Protoze vývoj by byl mnohem nákladnější, aby tam mohli dat i ten spalovak. A verze RS? Par kusů by se prodalo, ale trhák by to stoprocentně nebyl. Dnes o taková auta není takový zájem jako kdysi. Jsou tu jen bychaři, kterým se to líbí, ale nikdy si to nekoupí a skončí třeba radši v SUV.
Takze ano, varianta by to byla zajímavá, ale neperspektivni podle dnešního pozadavku trhu.
Ano, klidně za sebe taky řeknu, že kdyby měl na vyber spalovak, nebo i hybrid, mohlo by být prodáno více kusů. O kolik? Těžko říct. Zaplatilo by to vývoj navíc? Pochybuju. Protoze vývoj by byl mnohem nákladnější, aby tam mohli dat i ten spalovak. A verze RS? Par kusů by se prodalo, ale trhák by to stoprocentně nebyl. Dnes o taková auta není takový zájem jako kdysi. Jsou tu jen bychaři, kterým se to líbí, ale nikdy si to nekoupí a skončí třeba radši v SUV.
Takze ano, varianta by to byla zajímavá, ale neperspektivni podle dnešního pozadavku trhu.
Kdyz Torres, pak jedine tento😒br />https😐/fdrive.cz/…zkou-cenou-12523
😄
Elektrický SsangYong Torres dorazil na český trh. Překvapil nejen nízkou cenou
😄
Elektrický SsangYong Torres dorazil na český trh. Překvapil nejen nízkou cenou
Nejsou náhodou dotace jen na IČO?? Jinak myslím že na ne-IČO, je to přeci jen trošku drahá věc, když už sem viděl nespočet komentářů jak je Octavia za 700k drahý nesmysl a to podotýkám že oproti této malé elektrice dostanete úplně jiné auto (komentáře na poruchy z roku 2020 prosím vynechat..), které Vám bude opravdu sloužit, tak už vidím jak to ty běžný lidi budou chtít kupovat. Místo toho se už nedělá benzínové citigo, které se dalo koupit za 200k zánovní a při té zánovnotsi už mu cena samozřemě moc nepadala. Nebo benzínová MPI líná Fabia do města. A náklady nula nula nic. A u tohodle Reaulta, kolik bude propad na ceně? ....je to zkrátka pořád jen technika pro nadšence, kteří si to mohou dovolit.
...s velmi omezenou použitelností za 625 000 Kč se panu redaktorovi nezdá drahý?! 😲 A kolik svých platů by na takový elektrospotřebič musel vynaložit? 😲 😲 😲 😲 😲
No jasně. Ale nejdřív to musí koupit někdo první. Neřeším teď sekundární trh. Pokud to nikdo nekoupí, nemáš co koupit v bazaru potom.a větší šance, že to někdo koupí v EV než s tou 1.33TCe
Nemyslím si, ze by to někdo trolil ( tedy až na jednoho, komu by chyběla ručka ). Spis jsi úplně nepochopil co ozzy myslel. Mne se R5 líbí hodně, jako EV mi dává smysl, ale chápu, že nějaké TS varianta s turbobenzinem by se spoustě lidí líbila. Což ale neznamená, že by se prodávala, protoze líbit se něco a pak to jít koupit, to jsou různé věci. A přesně tohle napsal Ozzy, že by se mu tam líbila, ale rozhodně si nemyslím, že by to koupil. Což ani nepsal. A za mne by to ani levnější nebylo než EV a zájem by o to taky nebyl, jen by se o tom spoustě lidí snilo, jak píše traveldrive, i kdyby to šlo koupit.
Takze myslím, že máš zbytečně agresivní reakci na věc, která nebyla myšlena tak jak jsi pochopil. Toť jen můj názor.
Takze myslím, že máš zbytečně agresivní reakci na věc, která nebyla myšlena tak jak jsi pochopil. Toť jen můj názor.
Ano. A pak jsi to rozjel dal, byť jinde 😒]
Ale jo. Moc dobře víme, že napsat "promiň, špatně jsem pochopil text", je zde velice těžké a moc lidí to neumí. To musíš též vzít v potaz.
Ale jo. Moc dobře víme, že napsat "promiň, špatně jsem pochopil text", je zde velice těžké a moc lidí to neumí. To musíš též vzít v potaz.
Znám majitele Koranda a sám jsem v tom jel. Není to auto na dálnice protože je při vyšších rychlostech hlučné, spotřeba vzhledem k velikosti vysoká a pod 7 litrů se dostává horko těžko, spíš to nejde. Jinak auto se prodává a majitelé vědí, proč si to kupují. Benzin + 4x4 + automat a supr cena je ideální kombinací pro starší generaci z vesnice ideálně ve výše položených oblastech a s menším ročním nájezdem. Celé je to hodně mechanické, žádné patlání po displeji a i ta řadicí páka automatu krásně cvaká do jednotlivých pozic. Navíc je to benziňák, takže se rychle ohřeje a jelikož starší nejezdí rychle, tak méně trpí než nafťák.
Doporučuji každému, kdo alespoň trochu uvažuje nad tímhle vozem, zkušební jízdu, protože ho možná hned přesvědčí.
Doporučuji každému, kdo alespoň trochu uvažuje nad tímhle vozem, zkušební jízdu, protože ho možná hned přesvědčí.
Přesně tak, ale to by to nebyl Doník, aby z něj taková blbost nevyšla. Btw dotační titul je omezený a než tahle kabelka dorazí na trh, v té nejlevnější verzi (možná příští rok), peníze z kapes daňových poplatníků pro podnikatele už nebudou :no:
Hele, tu trapnou přednášku plnou ekoteroristických frází sis mohl klidně odpustit. Já bych si novodobou Pětku taky přál se skvělým renaultovským čtyřválcem 1, 33 l a manuálem. Byl by to prodejní trhák!! 😄 :yes:
No od auta velikosti Fabie nečekám že bude stát jak 2 Fabie a mít dojezd jak půl Fabie. Asi tak ve stručnosti.
Trofim Lysenko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
"S dotaci bez dane za 317.000Kc?" ..to uz by slo, Done.
R5 je aj pekna dizajnovka,takze ako druhe auto do rodiny za cenu 317 000 Kc nie je co riesit.
R5 je aj pekna dizajnovka,takze ako druhe auto do rodiny za cenu 317 000 Kc nie je co riesit.
Umelou inteligenci na trolly😒br />
Proc novy Renault 5 nema spalovaci motor?
ChatGPT
Nový Renault 5 je navržen jako plně elektrický vůz z několika důvodů😒br />
Ekologické závazky: Automobilový průmysl se stále více zaměřuje na snižování emisí a plnění environmentálních cílů. Elektrická vozidla (EV) neprodukují emise CO2 během provozu, což pomáhá snižovat znečištění ovzduší a bojovat proti klimatickým změnám.
Regulační požadavky: Mnoho vlád po celém světě zavádí přísnější emisní normy a některé dokonce plánují zakázat prodej nových vozidel se spalovacími motory v nadcházejících desetiletích. Přechod na elektrická vozidla je pro automobilky způsob, jak tyto regulace splnit.
Tržní poptávka: Rostoucí počet spotřebitelů hledá ekologičtější alternativy a je ochoten investovat do elektrických vozidel kvůli nižším provozním nákladům, tichému chodu a moderním technologiím, které EV často nabízejí.
Inovace a technologie: Vývoj v oblasti baterií a elektrických pohonných systémů umožňuje výrobcům vytvářet výkonnější, efektivnější a cenově dostupnější elektrická vozidla. Nový Renault 5 tak může nabídnout moderní technologie a jízdní vlastnosti, které by u tradičního spalovacího motoru nebyly možné.
Konkurenční výhoda: Renault se tímto krokem také snaží získat konkurenční výhodu na trhu elektrických vozidel a posílit svou pozici v rámci této rostoucí a dynamické části automobilového trhu.
:yes😒br />
PS Pis si co chces. Je svoboda. Klidne si tu muzes trollit o spalovacich motorech pod clankem o EV. Tve osobni utoky a urazky jsou pod moji uroven. Hezky den
Proc novy Renault 5 nema spalovaci motor?
ChatGPT
Nový Renault 5 je navržen jako plně elektrický vůz z několika důvodů😒br />
Ekologické závazky: Automobilový průmysl se stále více zaměřuje na snižování emisí a plnění environmentálních cílů. Elektrická vozidla (EV) neprodukují emise CO2 během provozu, což pomáhá snižovat znečištění ovzduší a bojovat proti klimatickým změnám.
Regulační požadavky: Mnoho vlád po celém světě zavádí přísnější emisní normy a některé dokonce plánují zakázat prodej nových vozidel se spalovacími motory v nadcházejících desetiletích. Přechod na elektrická vozidla je pro automobilky způsob, jak tyto regulace splnit.
Tržní poptávka: Rostoucí počet spotřebitelů hledá ekologičtější alternativy a je ochoten investovat do elektrických vozidel kvůli nižším provozním nákladům, tichému chodu a moderním technologiím, které EV často nabízejí.
Inovace a technologie: Vývoj v oblasti baterií a elektrických pohonných systémů umožňuje výrobcům vytvářet výkonnější, efektivnější a cenově dostupnější elektrická vozidla. Nový Renault 5 tak může nabídnout moderní technologie a jízdní vlastnosti, které by u tradičního spalovacího motoru nebyly možné.
Konkurenční výhoda: Renault se tímto krokem také snaží získat konkurenční výhodu na trhu elektrických vozidel a posílit svou pozici v rámci této rostoucí a dynamické části automobilového trhu.
:yes😒br />
PS Pis si co chces. Je svoboda. Klidne si tu muzes trollit o spalovacich motorech pod clankem o EV. Tve osobni utoky a urazky jsou pod moji uroven. Hezky den
Trofim Lysenko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
v zchudlém čechistánu lítaj lidi na cesty 370 km za příbuznými a 370 km zpět světe div se- Fabiií.
Protože na nic lepšího nemaj.....
Nebo na nákupy do Polska a Německa, aby uštřili za léky, zahradnické a stavební potřeby a materiály, cigarety a dřív i za potraviny a paliva (ano to už ted není, ale bylo)
Protože na nic lepšího nemaj.....
Nebo na nákupy do Polska a Německa, aby uštřili za léky, zahradnické a stavební potřeby a materiály, cigarety a dřív i za potraviny a paliva (ano to už ted není, ale bylo)
při té ceně a pohonu poouze na baterku se už kupci jistě třesou nedočkavostí, aby si to mohli hned pořídit, ideálně dva kusy do každé rodiny :-!
Definuj "totálně nepoužitelný". Čo sa ti vlastne nepáči? Čo čakáš od mestského auta s dĺžkou pod 4 metre? Však je to malé ako prvá Fabia. Dnes sa už také autíčka nekupujú ako rodinné, ale práve na tie denné jazdy okolo komína. Dojazd 250-300 km, keď sa zameriame na tú zatiaľ nedostupnú základnú verziu, je na denné jazdenie viac ako dostačujúci dojazd.
Ano, zejména tento elektrospotřebič. Všichni, kdo v něm seděli, se shodují, že na zadním sedadle je ještě méně místa na nohy, než v Cliu za poloviční cenu! 😄
Tak co vy EV eurohujeři, kde je to zlevnění co?!?
25t. éček za totálně nepoužitelný vůz co muzexjezdit jen kolem komína? Za vůz, který by se spalovákem stál bez ekošikany možná 10, 12 tis. éček?!?
Nějak se ty vaše lži nenaplňují 😒]
25t. éček za totálně nepoužitelný vůz co muzexjezdit jen kolem komína? Za vůz, který by se spalovákem stál bez ekošikany možná 10, 12 tis. éček?!?
Nějak se ty vaše lži nenaplňují 😒]
Trhak by to nebyl, maj jeste Clio, ale on neni schopen normalne odpovedet… to je hodne smutne.
Pokud by automobilky nemusely vyhazovat miliardy za vývoj nechtěných zkratomobilů, tak klidně! 😄
Přesně tak. Celé je to posazené "divně nahoru", protože místo lehké a kompaktní palivové nádrže napěchované mraky energie na téměř 1000 km dojezd to má těžkou baterku skoro pod celou podlahou. A aby se ten přehnaně vysoký ponton karoserie nějak zamaskoval, musí to jezdit na tak obludně velkých kolech.... 😲 😒 :no:
A víš o tom že jde jezdit na LPG za 40% nákladů co stojí benzín?
Kolik ušetříš pak?
Fabie 1,4 žere 7 litrů LPG, 7x16,50 = 116 kč, kiláek stojí 1,16, kdo lítá dálkový tratě a nejezdí vůbe město, klidně jezdí někde za 1,03 Kč na km 😄 😄 😄 😄
Kolik ušetříš pak?
Fabie 1,4 žere 7 litrů LPG, 7x16,50 = 116 kč, kiláek stojí 1,16, kdo lítá dálkový tratě a nejezdí vůbe město, klidně jezdí někde za 1,03 Kč na km 😄 😄 😄 😄
Co je špatného na tom, že bych to chtěl i (i znamená také, né aby to nebylo EV) s možností spalováku jako warmhatch na zábavu ve verzi RS ? Co je na tom za trollení ??
😄 :yes: :yes: :yes: Jistě by to auto bylo minimálně o třetinu levnější a aspoň o 300 kg lehčí! 😄
Nejde o to, na co nakupuješ malý hatchback primárně, ale o to, že se spalovacím motorem se jedná o komplexní, naprosto flexibilní řešení. Čili když má jako druhé auto v rodině manželka dejme tomu Clio a u hlavního (většího) rodinného auta se něco pokazí, nebo je po havárii v servisu, klidně s tím Cliem můžu s manželkou vyrazit na dovolenou na Sicílii. A o tom to je! 😄
Tohle se Renaultu povedlo.Taková škoda, že není větší výběr motorizací, od EV, přes eTECH až po nějaké ostřejší Tce z Dieppe...
Odečetl jste DPH a má se jednat o druhé auto do RODINY????? To první do rodiny má taky odepsané DPH???
Omezena pouzitelnost, nemusi jen znamenat omezeni dojezdu. U "dostupneho" EV to znamena kam dam nakup? Kam dam deti, psa, babicku, kola....? To vetsinu tehle "dostupnych" aut degraduje na pozici druheho az tretiho auta do rodiny a na to to je zase sakra ranec.
To je teda levny hatchback ve velikosti fabie, která stojí v základu 320,000Kč. Raději připlatit a koupit něco jiného, třeba Ssangyong Korando se 120kW s vyšším dojezdem, čtyřkolkou.
https😐/www.sauto.cz/…orand👋188214258
Srovnání dojezdu: Renault "5" E-TECH 110kW vs Ssayngyong Korando 1.5 4x4 120kW
410km vs 700km
Odečteme města a další podobné akce na silnici.
Cca 234km vs 500km,
Ten, kdo má Korando, může napsat reálný dojezd.
https😐/www.sauto.cz/…orand👋188214258
Srovnání dojezdu: Renault "5" E-TECH 110kW vs Ssayngyong Korando 1.5 4x4 120kW
410km vs 700km
Odečteme města a další podobné akce na silnici.
Cca 234km vs 500km,
Ten, kdo má Korando, může napsat reálný dojezd.
@DonVito vyrabet maly elektroprditka za 600 k a vic, na rozvoz pizzy to dava smysl 🤣🤣🤣 to je skutecne eco friendly 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 zase se ti to nepovedlo 🤣🤣🤣🤣
lidi tu řeší problem kam daji babicku, deti a kola do maleho auta🙄. Samé nevyhody. Ale mám malé EV tak pro dva lidi a neomezený nakup jako druhé auto v rodině a tahame se kdo s nim pojede. SUV stojí v garáži. Protože malé EV má spousty vyho😜 žádný hluk studeného motoru, žádné jedovaté splodiny v garáži ani ve městě, předtopené ne vychlazené auto pri nastupu, mam k dispozici okamzitou akceleraci po nasednutí, nikdy jem nebyl u benzinky nebo veřejné nabíječky, v Praze zaparkuji zdarma na mistech kam se velké auta nevejdou, tam kde to s velkym autem nevytočím a musim couvat to s malým vytočím, malou spotrebu, vytapim nebo chladim maly prostor, i jako EV mam jen 1300kg, pro vyrobu maleho auta se potřebovalo o 1/3 méně materialu a tedy i jeho uhlíková stopa je menší, cca 75% nabijim z vlastni FVE obnovitelnou energii a z 25% energetický mix od ČEZ, který ale bude do budoucna čím dal tim vic také obnovitelný.
Pred rokem jsmesi koupili jako druhé auto domů Fiat 500e La prima By Boceli za 900 tis. Kč na denní jizdy do prace a po okolí a jsme maximálně spokojeni, nabijim 8 měsíců v roce z vlastní FVE, letos lze o vikendech nabijet za záporné ceny😬. Takže v porovnání Fiat 500e a Renault 5 mě přijde cena Renaultu 5 dobrá a auto vypadá hezky, bude mit úspěch.
40kwh baterka.... nova honda e. ta mala dojazd pod 200km...
aj ked je pravda, ze prave sa po nejakej honde e obzeram... ak by padla pod 20k eur, tak by som ju ako mestske vozenie bral...
aj ked je pravda, ze prave sa po nejakej honde e obzeram... ak by padla pod 20k eur, tak by som ju ako mestske vozenie bral...
Hele, ted druhé auto měnit nepotřebuji, ale časem R5 s automatem, třeba ETECH, kdyz se osvědčí, že bude fungovat, tak klidně jo. Ale jako ojetinu. Na druhou stranu, v takovém autě bych akceptoval i EV... už by pak záleželo na ceně a provozních nákladech.
Inovace a technologie: Vývoj v oblasti baterií a elektrických pohonných systémů umožňuje výrobcům vytvářet výkonnější, efektivnější a cenově dostupnější elektrická vozidla. Nový Renault 5 tak může nabídnout moderní technologie a jízdní vlastnosti, které by u tradičního spalovacího motoru nebyly možné.
Lži chatgp, EV pětka je levnější než co by byl aspolvák, jasná věc.
Prodejní cena toho splováku kdyby nebyl umělě zenvýhodněn a zdaněn je tak 550 000 Kč max, jaktože za tyhle prachy jaksi EV není 😄 😄 😄
Lži chatgp, EV pětka je levnější než co by byl aspolvák, jasná věc.
Prodejní cena toho splováku kdyby nebyl umělě zenvýhodněn a zdaněn je tak 550 000 Kč max, jaktože za tyhle prachy jaksi EV není 😄 😄 😄
Což vlastně potvrzuješ, že jsem napsal jen přání, bez ohledu na útok na EV. Tohle není trolling na EV, to je v hlavě Doníka.
A to ue to jsou vlastnosti EV, to mě má říkat co? Že nad tím mám zavřít oči a tvořit se že to je super??
Ne, to Don nedělá, co si o něm myslíš? Neurážej ho ! Napadá mne aktuálně z nedávné doby tohle, což je dost výživné:
http😐/www.auto.cz/diskuse/92746/1
Ale od kdy je názor na to, že se mi auto líbí a chtěl bych ho se spalovákem trollení? 😁
Pokud se cítí být dotčen vším spalovacím, i myšlenkou či názorem, pak by to smysl dávalo 😁
http😐/www.auto.cz/diskuse/92746/1
Ale od kdy je názor na to, že se mi auto líbí a chtěl bych ho se spalovákem trollení? 😁
Pokud se cítí být dotčen vším spalovacím, i myšlenkou či názorem, pak by to smysl dávalo 😁
To bude asi tym, ze sa on asi snazi netahat EV pod testy spalovakov a ocakava to aj od teba co by doposial neutralneho ? Potvrdi to niekto, ze netaha EV pod clanky spalovakov ? Osobne utoky a urazky = vsetky myslienky venovane spalovaciemu motoru…
A nie sú to čírou náhodou viac-menej typické vlastnosti súčasných elektromobilov? Nič viac nemáš?
Displej tlustej snad 3 cm, to jde proti trendu úplně. To jsou snad hluboký 90. Ty tlustý rámečky okolo taky. Celý je to posazený nějak divně nahoru, ne? A pak ty přístroje před řidičem tam mají taky kus ošklivého tlustého plastu okolo, naprostá příšernost. Auto krásné, interiér jinak rozumný, dojezd 400 km snad taky v poho, ale ta palubka? ;-\ :no:
Čekám od něj hlavně naprostou univerzálnost. Tedy, že když bude potřeba, můžu s ním třeba ve dvou naprosto v pohodě vyrazit na tisícikilometrovou dovolenou po Evropě - když je třeba moje hlavní rodinné auto náhle nepojízdné. 😄 Čili i u malého hathbacku je malý benzinový motor ideální řešení. 😄
Travelaku,skusim len tak zo zaujimavosti zavolat do Renaultu v CZ a uvidime co mi povedia.Sam som zvedavy ako to vlastne je.
Nic proti, ale Bsegmentový auto taky neni určený na dálnice 😁 Srovnáváte hrušky a jablka, oba 😁
Za cenu toho Etecha dostaneš když už, tak třeba skladovku Megana kombi TCE 140 EDC v slušné výbavě. Což taky neni srovnatelné auto, ale pořád s tím mužeš jezdit i na dálnici.
Za cenu toho Etecha dostaneš když už, tak třeba skladovku Megana kombi TCE 140 EDC v slušné výbavě. Což taky neni srovnatelné auto, ale pořád s tím mužeš jezdit i na dálnici.
Mala auta si nekdo kupuje primarne jako dalnicniho predatora? 😁
Jake jsou najezdy majitelu malych aut?
Cestoval jsi nekdy v EV?
Kdyby ano, tak bys nepsal o omezene pouzitelnosti.
Co lidi, co maji fotovoltaiku a dojizdi do mesta?
Kterych jsou plny satelity...
S dotaci bez dane za 317.000Kc? 😲
Sam mas vic drazsich aut, ale budes tu brecet, jak je EV drahy... 😁
Tohle je idealni druhy auto do rodiny.
A je alespon hezky a lokalne bezemisni.
:yes: :yes: :yes😒br />
Navic kdyz budes nabijet doma, tak usetris minimalne polovinu nakladu na benzin.
To je dejme tomu 100.000Kc za 200.000km (10 let).