Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Tesla dramaticky snižuje výrobu Modelu Y. Zájem o něj klesá

Americká automobilka v Číně snižuje produkci svého bestselleru. Výroba v červnu se ve srovnání s březnem sníží až o pětinu.
Zpět na článek
27. 5. 2024 17:30
27. 5. 2024 19:10
27. 5. 2024 21:36
28. 5. 2024 23:07
28. 5. 2024 20:33
27. 5. 2024 17:51
27. 5. 2024 19:58
27. 5. 2024 21:08
27. 5. 2024 22:25
28. 5. 2024 06:52
28. 5. 2024 06:57
28. 5. 2024 07:03
28. 5. 2024 07:29
28. 5. 2024 09:06
28. 5. 2024 10:03
28. 5. 2024 22:28
29. 5. 2024 06:18
29. 5. 2024 10:40
29. 5. 2024 11:50
28. 5. 2024 10:04
28. 5. 2024 10:07
28. 5. 2024 10:34
28. 5. 2024 13:37
28. 5. 2024 16:39
29. 5. 2024 06:37
29. 5. 2024 10:13
29. 5. 2024 11:52
29. 5. 2024 13:34
28. 5. 2024 10:50
28. 5. 2024 11:42
28. 5. 2024 12:35
28. 5. 2024 12:58
28. 5. 2024 13:37
28. 5. 2024 17:43
28. 5. 2024 18:17
28. 5. 2024 19:22
28. 5. 2024 21:20
28. 5. 2024 22:27
28. 5. 2024 22:28
28. 5. 2024 22:38
28. 5. 2024 22:45
29. 5. 2024 10:27
29. 5. 2024 11:55
28. 5. 2024 13:14
28. 5. 2024 16:09
28. 5. 2024 22:51
29. 5. 2024 00:23
29. 5. 2024 10:44
29. 5. 2024 11:37
29. 5. 2024 11:40
29. 5. 2024 11:59
29. 5. 2024 13:07
29. 5. 2024 14:26
29. 5. 2024 14:51
29. 5. 2024 15:28
29. 5. 2024 15:34
30. 5. 2024 13:06
28. 5. 2024 07:28
28. 5. 2024 10:03
28. 5. 2024 11:43
28. 5. 2024 16:08
28. 5. 2024 18:59
28. 5. 2024 21:22
28. 5. 2024 22:28
28. 5. 2024 23:13
29. 5. 2024 06:27
29. 5. 2024 07:48
29. 5. 2024 08:02
29. 5. 2024 08:31
29. 5. 2024 09:34
29. 5. 2024 10:23
29. 5. 2024 13:28
29. 5. 2024 17:15
29. 5. 2024 20:01
29. 5. 2024 12:03
28. 5. 2024 12:59
28. 5. 2024 16:57
28. 5. 2024 07:58
28. 5. 2024 10:39
28. 5. 2024 23:14
28. 5. 2024 14:45
Avatar - Horký Rom
27. 5. 2024 17:30
moc líbí
Žádné drama, Tesla si přichystala pro všechny evropské fanoušky svého Cybertrucku roadshow, kdy vůz představí na více než stovce míst. Chybět nebude ani Česko, které se dočká od 5. do 8. června v Praze, Průhonicích.
Vyzkoušet můžete i nejprodávanější automobil světa Tesla Model Y :yes:

https://www.tesla.com/…dyssey-in-prague
Rozbalit vlákno
10
27. 5. 2024 17:46
Re: moc líbí
Sem si nemel objednavat tu novou M4 :-( mohl jsem si objednat nejprodavanejsi vuz na svete :-(
27. 5. 2024 18:58
Re: moc líbí
No, jo... Nejprodávanější auto světa, ale nikde není vidět... Jezdí na Marsu? V Rakousku, přesněji ve Vídni jich jezdi sice více, ale jedná se většinou o Model 3, nikoliv Y.
Avatar - Zetti
27. 5. 2024 19:10
Re: moc líbí
Je to videt, takovej hnus plastovej nahoře zúženej. Jako kdyz zmackas kelimek
Avatar - Trofim Lysenko
27. 5. 2024 19:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
27. 5. 2024 21:36
Re: moc líbí
Jestli bydlíš někde ve Varnsdorfu, tak tam jich asi moc nemáte, ale pokud se občas objevíš v civilizaci, tak je opravdu těžký auto od Tesly nepotkat
27. 5. 2024 22:01
Re: moc líbí
U hlavní silnice. Ne tam, jak říkáte.
Avatar - Barrichello
28. 5. 2024 09:53
Re: moc líbí
jOROJO, URČIOTĚ, V PRAZE NENÍ PROBLÉM tESLU POTKAKTAT, CCA 4 KS NA 8 000 SPLAOVAKU. Občas vidím vím RAMek než Tesly


HAHAHAHAHHAAHAHHAHAHAHAHAHA
28. 5. 2024 23:07
Re: moc líbí
To je vpohodě, taky si nevšímám aut který mě nezajímaj, když mě zajímat začnou až pak se divim kolik jich jezdí :) Mimoto se jistě jako ramkaři často vídáte na pumpě, kam Teslisté jezdí jen pro žvejky a kafe, když si nabíjí doma :)
Avatar - Barrichello
29. 5. 2024 11:48
Re: moc líbí
já sleduju provoz obecně takže se všímám samozřejmě i těch tesel, za cestu nevdím víc jak 2-3 kusy, což je právě na provni RAMek nebo něčeho podobného ala Challenger, F-150, Bentley apod
Avatar - Mokrous
28. 5. 2024 20:33
Re: moc líbí
Jezdím pravidelně do Alp a je to tam samej Golf, Passat, Tiguan, T-Rock, Polo, Q3, Q5 a nově mne šokovalo neskutečný množství Fordů Kuga HEV. Snad každý 5. auto na dědině. No to trochu přeháním, ale za jednu procházku jsem jich napočítal asi 13 kusů.
Teslu jsem za poslední dovolenou potkal 1 někde cestou domů na dálnici u Lince.
27. 5. 2024 17:51
Jak klesa???
Hendly mi jasne vysvetlil ze prodeje EV nepadaji a naopak rostou. Jen pry sirim dezinformace a neumim se orientovat v cislech, tak ja ted teda fakt nevim. Snad mi to vysvetli :D :D
Rozbalit vlákno
18
27. 5. 2024 18:02
Re: Jak klesa???
Klesa na cene. Ojeta vonavka po nemeckem hipsterovi se koupi uz za 700k.
27. 5. 2024 19:58
Re: Jak klesa???
Tak když už to píšou i tady, tak na tom asi něco bude, ne? ;-)
27. 5. 2024 21:10
Re: Jak klesa???
Hmm, “ neumim se orientovat v cislech” mozna to bude fakt tvuj soustavný problem.

Kdyz klesa podil Tesla tak to fakt neznamena snizeni celkových prodeju BEV.

Celkove prodeje BEV jsme se ale (bohuzel) z clanku nedozvěděli.
28. 5. 2024 05:51
Re: Jak klesa???
Pro prumerne inteligentniho cloveka staci, ze si precte clanky o propadu prodeju EV u Tesly, VW, Stellantis, Mercedesu atp., aby z toho pochopil ze prodeje EV jsou mizerne a zakazniky netahnou a nemlel tady v diskuzi jako debil o tom, ze to je opacne ;-)
28. 5. 2024 07:25
Re: Jak klesa???
Zkus misto urazek zadat do google :
“global BEV sales 1q 2024”
Avatar - Barrichello
28. 5. 2024 09:55
Re: Jak klesa???
Pozdravuje tě Aston Martin

https://www.autoforum.cz/…hl-tezsi-kalibr/


:-) :-) :-) :-) :-)
28. 5. 2024 10:01
Re: Jak klesa???
jj tady to máš.

https://www.hrot24.cz/…mecko-ma-problem

Takže prodeje rostou nebo padají?

Zkus jednou uznat, že ne vždy máš pravdu. Třeba si pak budeš připadat důstojněji.
28. 5. 2024 10:46
Re: Jak klesa???
Takze realna cisla:
https://www.acea.auto/pc-registrations/new-car-registrations-13-7-in-april-2024-battery-electric-11-9-market-share/

Proc stale tolik odpurcu EV argumentuje poklesem prodeju po konci dotace?
29. 5. 2024 08:33
Re: Jak klesa???
Propad není způsobený jen ukončením dotací, ale obecně omezeným trhem. Uvidíme jestli s tím trochu pohnou levnější EV z Asie. Nicméně v automotive už tak nějak všichni tuší, že to bude průser a původní plány jak se budou taková auta prodávat už dávno vzaly za své.
29. 5. 2024 09:37
Re: Jak klesa???
Muj pohled na vec a kdo byl blíž realite ukaze cas.
Aktualne praská investiční bublina kolem EV a vraci se to na reálnou uroven. Podobne jako byla bublina .com.

Muj nazor je, ze vysledek bude stejne jako pri .com, očištění trhu a nasledne postupný drtivy nástup nove technologie.
29. 5. 2024 11:56
Re: Jak klesa???
To je možné. Ovšem alfou a omegou budou baterie, nabíječky, cena elektřiny a cena aut jako takových. Faktem je že tohle....

https://www.ssangyong.cz/torres-evx

Začíná dokonce i dávat pro určitý způsob užití smysl.

Nicméně nalijme si čistého vína. Něco jako přechod z ICE na EV se konat nebude. EV budou mít asi určitou část trhu, ale o drtivém nástupu dost silně pochybuju. Zatím se k tomu neschyluje.
29. 5. 2024 13:16
Re: Jak klesa???
Baterie jdou neustale vývojové vpřed. Cena klesa. Elektromotory získávají daleko lepsi parametry pri poklesu ceny a hmotnosti.
OZE zdroje se podíly stale vice na výrobě ele.
Jaky je vyvoj u ICE?
30. 5. 2024 14:12
Re: Jak klesa???
Ano to je pravda. Vývoj baterií jde kupředu. Vývoj u ICE je jistě v porovnání s bateriemi malý. Nicméně je třeba si uvědomit jeden zásadní fakt. U ICE posun/vývoj kupředu není důležitý, protože ten už proběhl v minulosti a aktuální stav vývoje spalováků umožňuje vyrábět ICE, které naprosto vyhovují potřebám zákazníků, takže co na tom chceš dál zlepšovat, když je zákazník spokojen?

U BEV probíhá vývoj sice dramaticky, ale nedosáhl ještě takové úrovně, aby s BEV byli zákazníci natolik spokojeni, že o ně bude masivní zájem a to hlavně bez dotací. Takže máš nedokonalý a pro trh nezajímavý produkt, který sice stále zlepšuješ, ale mezi zákazníky je o něj malý zájem, takže asi tak.
Avatar - Mokrous
29. 5. 2024 14:00
Re: Jak klesa???
To už za tu cenu vypadá zajímavě, se zárukou na 10 let a milion km.
29. 5. 2024 15:29
Re: Jak klesa???
A o tom to je. Tohle je stav v roce 2024. Jaky asi stav baterek bude v roce 2034…
O tom to cele je.
30. 5. 2024 14:14
Re: Jak klesa???
Komouši plánovali na 5letky. Vy zelení progresivisté koukám na 10letky. Jaký bude stav baterek za 10 let mě bude zajímat právě za 10 let a ne teď, takže proč to teď taháš jako argument v diskuzi?
27. 5. 2024 21:39
Re: Jak klesa???
Klesá prodej předevšim v Číně, kde má Tesla už obstojnou domácí konkurenci a podíl EV tam celkem mohutně roste. Navíc se píše o modelu Y, který dostane možná už letos (spíš příští rok na jaře) facelift, takže hodně kupujících čeká právě na něj.
27. 5. 2024 18:19
To mě nepřekvapuje....
...ona totiž zásoba elektrofanatiků, naivních snílků a podobných bláznů není nekonečná! :-[]
Rozbalit vlákno
28
27. 5. 2024 19:01
Re: To mě nepřekvapuje....
Přesně!!! Ti, co chtěli EV, už mají. Ti, co ho nechtěli, ale musí už ho buď mají nebo jezdí MHD (Norsko) a ti, co ho nechcou, ale musí (dealeři).
Avatar - rohYpnol
27. 5. 2024 19:54
Re: To mě nepřekvapuje....
No hlavně hodně těch co EV chtěli už jej po první zkušenosti opět nechtějí :-[] :-[] :-[]
Avatar - eLzyx
28. 5. 2024 05:23
Re: To mě nepřekvapuje....
Neznám nikoho takového
Avatar - Zetti
28. 5. 2024 06:02
Re: To mě nepřekvapuje....
zamomnel jsi na me
Avatar - eLzyx
28. 5. 2024 11:38
Re: To mě nepřekvapuje....
Cos měl za EV? A důvod přechodu zpátky na spalovák?
28. 5. 2024 11:45
Re: To mě nepřekvapuje....
Vzpominam si, ze nekdo tady mel Toyotu / Subaru a nebyl spokojenej s realnym dojezdem oproti slibovanemu.
To je fer, budou lidi, kteri zjisti, ze jim EV z nejakeho duvodu ted / zatim nevyhovuje. Spis je otazkou kolik takovych je, na to jsem zatim zadna cisla nevidel. “Anecdotal stories” neni zadna statistika.
Avatar - Trofim Lysenko
28. 5. 2024 11:47
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
28. 5. 2024 09:56
Re: To mě nepřekvapuje....
já jo ....a stačí chvíli číst, googlit a shlédnout videa na youtube
Avatar - eLzyx
28. 5. 2024 11:37
Re: To mě nepřekvapuje....
Znáš to pořekadlo “kdo chce psa bíti, hůl si vždycky najde?”. V knihách, na YT, google najdeš i zjevení Ježíše a přesto se ze mě nestane věřící …
A to nemluvě o kvantu “podložených” informací od Placatozemců
Avatar - Katikakus
28. 5. 2024 10:36
Re: To mě nepřekvapuje....
Koho ty znáš nebo neznáš je úplně jedno.
https://www.powernationtv.com/…ers-quit-for-gas
Avatar - eLzyx
28. 5. 2024 11:36
Re: To mě nepřekvapuje....
Bydlíš v Americe? To je úplně jiný trh.
Avatar - rohYpnol
28. 5. 2024 12:25
Re: To mě nepřekvapuje....
Máš pravdu. U nás nechce EV rovnou nikdo :-[] :-[]
Avatar - eLzyx
28. 5. 2024 12:43
Re: To mě nepřekvapuje....
Já jsem nikdo?
Ale dost žertů. Ano, zájem je v ČR malý. Lidi mají zkreslené představy o použitelnosti (aneb pohádky o potřebě 1000km dojezdu), lidi nemají prachy (je úplně jedno jestli je nemají na EV, nebo na nové spalováky), je tu drahá elektrika, organizace hážou vlastníkům klacky pod nohy (ať požárníci s parkováním v objektech, tak i všechny úřady a distributoři el. energií, kteří blokují, případně prodlužují stavební povolení pro nové rychlonabíječky - Tesle tu chybí minimálně 5 lokalit). A nesmíme zapomenout na Čecháčkovství. Víme vždycky nejlépe, co je pro nás dobré, setrváváme na archaismu a hlavně naše závist není směřována “zamakám a budu mít lepší”, ale “nechci aby to ten soused měl, tak ho budu pomlouvat, půjdu na schůzi ať mu to zakážou”.

Nicméně ten boom přijde. 2027. A zavedení emisních povolenek na PHM. Ne že bych tuhle prasárnu schvaloval, ale to bude vítr do plachet EV. Kdo nebude chtít platit třeba až 50Kč/litr, tak nebude mít moc na výběr.
Avatar - rohYpnol
28. 5. 2024 12:54
Re: To mě nepřekvapuje....
Bohužel, souhlasím.
Avatar - Barrichello
28. 5. 2024 13:39
Re: To mě nepřekvapuje....
Ale jo, stačí udělat blokády aby nikdo neprojel, hlavně ne zboží.

Až bude na černým trhu pecen chleba za 700 a maso za 5 000 kg, a nikdo si nic nenabije, začnou se dít věci :-) :-) :-)

Hlavní je si nenechat nucenou převýchovu líbit! Protože o to vždy bolševikovi šlo, aby lidi rezignovali..
Avatar - eLzyx
28. 5. 2024 14:15
Re: To mě nepřekvapuje....
Kdy se lidi v ČR naposledy vzbouřili? V 89 a to to ještě bylo víceméně na spadnutí tak jako tak.
Když teď řešili blokádu zemědělci, tak se jim všichni akorát tak vysmáli.
Takže pokud nežiješ ve Francii, tak počítej s tím, že tu žádná demonstrace nebude. A pokud ano, tak bez jakéhokoliv dopadu
Avatar - Barrichello
28. 5. 2024 14:25
Re: To mě nepřekvapuje....
Druhá možnost je totální krachy zvýšení bezdomoců o 2 miliony lidí

pak to možná některé probere :-) :-) :-)

je třeba aby stát vydal 60x tolik na sociální dávky nebo je naopak zcela zrušil, pak začně to pravé točo :-) :-) :-) :-) :-) :-)
Avatar - rohYpnol
28. 5. 2024 16:37
Re: To mě nepřekvapuje....
Bohužel, souhlasím.
27. 5. 2024 21:41
Re: To mě nepřekvapuje....
Tak s takovou bysme mohli za chvilku zavřit všechny automobilky, protože statisticky snad už všichni auto máme, nový teda nebudou potřeba :)
27. 5. 2024 22:03
Re: To mě nepřekvapuje....
Já neříkal, že nikdo auta nekupuje. On totiž skoro nikdo nekupuje EV, normální auta tedy jo. Norsko dotuje například EV z ropy, proto jich tam jezdí mnoho.
27. 5. 2024 23:11
Re: To mě nepřekvapuje....
U nás je prodej mizernej, ale podívej se na celosvětovou statistiku prodejů a podílů pohonu, náš trh je bezvýznamnej. EV rostou soustavně. A dotace za to můžou jen do určité míry, modely EV aut v některých segmentech zcela chybí, až bude v EV kompletní paleta modelů, to teprve vezmou prodeje saze a probudí naše automobilky z letargie. Jen aby už potom nebylo pozdě.
Avatar - Barrichello
28. 5. 2024 09:57
Re: To mě nepřekvapuje....
:-) :-) :-) :-) :-) :-) fantasmagorický snílici, Lysenko a Mičurinci májí v hrobkách radost že našli nástupce
28. 5. 2024 23:01
Re: To mě nepřekvapuje....
Za pár let si povíme ;-)
Avatar - Mokrous
28. 5. 2024 20:38
Re: To mě nepřekvapuje....
Především daňově zlikvidovali prodeje ICE. Nechceš platit 2x tolik za spalovák jen za trest. Jsou to pokrytci.
28. 5. 2024 05:52
Re: To mě nepřekvapuje....
Presne tak, trh na EV je omezeny a vycerpava se.
Avatar - del42sa
28. 5. 2024 09:34
Re: To mě nepřekvapuje....
zaplať panbůh ;-)
28. 5. 2024 10:03
Re: To mě nepřekvapuje....
Tak mě je to upřímně jedno. Ať si každý koupí auto jaký chce.
Avatar - rohYpnol
27. 5. 2024 18:46
Dezinformačni web
ACZ je dezinformační web. Tohle není pravda, protože takovou pravdu neschválilo bruselské poitbyro!!!
EV všichni chtějí přece! A cena EV padá jak perseidy!

Tak co, doníčku, hendíčku nějak vám ta vaše pravda nefunguje co????? :-[] :-[] :-[]
Rozbalit vlákno
17
Avatar - Trofim Lysenko
27. 5. 2024 18:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Roman Horký
27. 5. 2024 19:34
Re: Dezinformačni web
Doníček je jen EV fanatik. Zato ty jsi proruský chudák.
Avatar - rohYpnol
27. 5. 2024 19:52
Re: Dezinformačni web
Ne chlapče. Když už, tak se říká ruský bohatýr :-[] :-[] :-[]
Jinak jsi jen primitivní nálepkovač. Ale jo, jsem úplně stejně proruský jako generál Pavel, generál Šedivý a další :yes:
27. 5. 2024 19:59
Re: Dezinformačni web
Myslíš toho soudruha Pavla co studoval na komunistického spiona? Jo Šedivý ten taky měl nějakou tu komunistickou školu s vyznamenáním viď? No ano, patříte k sobě ubozaci.
Avatar - rohYpnol
27. 5. 2024 20:02
Re: Dezinformačni web
Přesně!!!Sice byl mezitím předsedou NATO jen tak meziděk, ale to tě jistě nezajímá :-[] :-[]

Protože kdo říká, že Rusko tady, bylo, je a bude bez ohledu na to jestli se nám to líbí nebo jestli s tím souhlasíme, tak je naprosto proruský že??? Bože ty jsi fakt primitivní nálepkovač :no:
Avatar - Roman Horký
27. 5. 2024 20:18
Re: Dezinformačni web
Zubní si rohypnolu už jsi se dnes vykecal dost soudruhu
Avatar - rohYpnol
27. 5. 2024 20:20
Re: Dezinformačni web
Sorry, pouze na příkaz Moskvy :-[] :-[] :-[]
27. 5. 2024 20:34
Re: Dezinformačni web
:yes: :D :D :D
Avatar - Mokrous
28. 5. 2024 20:39
Re: Dezinformačni web
:D :yes:
28. 5. 2024 05:54
Re: Dezinformačni web
Boze ty jsi pitomec. Takze mame za prezidenta staryho komouse vid?
Avatar - Ozzman
28. 5. 2024 06:58
Re: Dezinformačni web
Taky jsme mohli mít prezidenta staryho STBka a už jsme měli za prezidenty zlého komouše na kriplkáře i agenta KGB... a to lidem nevadilo :D
Avatar - Barrichello
28. 5. 2024 10:00
Re: Dezinformačni web
všichni sou ruský fízlové nebo agenti GRU. Do jednoho!!
Říkal to bratr Cibulka.

Takže anketní otázka: děláš pro milici nebo pro GRU? Třetí možnost není :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
Avatar - Ozzman
28. 5. 2024 11:37
Re: Dezinformačni web
Nejsmutnejsi je, že měl pravdu :D
Avatar - Barrichello
28. 5. 2024 12:22
Re: Dezinformačni web
ony myslel všechny politiky a defakto i všechny obyvatele ČR :-) :-) :-)
Avatar - Ozzman
28. 5. 2024 12:56
Re: Dezinformačni web
O těch o kterých mluvil, měl víceméně pravdu :D
28. 5. 2024 10:04
Re: Dezinformačni web
Tak on měl snad nejpřísnější bezpečnostní prověrku v rámci NATO a někteří primitivové se o něho v tomhle ohledu stejně budou dál otírat.
Avatar - rohYpnol
28. 5. 2024 10:09
Re: Dezinformačni web
Přesně tak :yes:
Měl výše postavenou funkci, a nikdo neměl problém. Ale místní nálepkovači a bezmozci budou stále vřískat...
27. 5. 2024 21:08
TMY
https://youtu.be/XPZrF7BrqwQ?si=5CXAVPVn4Falqey_
:yes:
"Model Y Long Range zadokolka jako
bestseller mezi elektrickými SUV?"

Zopakujme si par faktu:
TMY bylo nejprodavanejsim autem sveta 2023
TMY ceka na FL

Latka prodeju TMY je nastavena vysoko a v roce 2024 mu vice konkuruje (uz po FL) TM3...
Rozbalit vlákno
70
Avatar - rohYpnol
27. 5. 2024 22:25
Re: TMY
Víš co je fakt?

Tesla dramaticky snižuje výrobu Modelu Y. Zájem o něj klesá.

TOHLE JE FAKT :-[] :-[] :-[]
Avatar - Ji/Ri
28. 5. 2024 06:52
Re: TMY
Ty jsi fanatik. Myslím, že této technologii pohonu nejvíce škodí ten ultimátní diktát zvrchu a fanatici jako jsi ty. Narovinu, Tesla je fajn spotřebič, ale úroveň šaliny z 90. let.
Avatar - Ozzman
28. 5. 2024 06:57
Re: TMY
Žádnej diktát není, ale blbounou jako Don EVčka znechucují spolehlivěji. Kvuli nim pak budou lidi volit takového arogantního pablba jako je Turek.

Díky Done !
28. 5. 2024 07:03
Re: TMY
Ozzy,preco si myslis,ze Turek je pablb?
Je liberalno-konzervativne stoceny do pravej strany,je za Ukrajinu,nechce vystupit z EU,podporuje obrannu dohodu z USA,chce zrusit zakaz spalovacich aut,otvorit temu green deal atd..takze tebe by mal podla mna vyhovovat ako tak sledujem tvoje nazory.Tak kde je problem?
28. 5. 2024 07:29
Re: TMY
Turek je populista co ti rika co chces slyset.
Pro určení, ze je falešný staci kouknout do jeho nedávné historie.
28. 5. 2024 09:06
Re: TMY
Ale naši politici by přece měli prosazovat to, co chce většina voličů. To je snad naprosto logické! :-[]
Avatar - Barrichello
28. 5. 2024 10:03
Re: TMY
Pozdravuje oblíbená soudružka Konečná , HAHAHAHAHA

https://podcasty.hn.cz/…-vlade-a-byznysu

Dobrej článek o pokrytcích v ČR :-) :-) :-) Pasuje to nako pr*el na hrnec
Avatar - Mokrous
28. 5. 2024 22:28
Re: TMY
Mě ten komentář v reálu vyšel jako její pochvala.

V podstatě říkal, že v kampani víc brnká na struny svých příznivců a v reálu je rozumná a praktická a poctivě pracující politička. A taky nelze vycházet z jednoho komentáře jednoho člověka, ale chce to pozorovat dlouho a z mnoha stran. On to podobně i když jinak dělal Trump. Do kamer a na mítincích vykřikoval šílenosti, ale v reálu spíš dělal mírnější a rozumnější kroky.

Neměl jsem z toho (a nejen z toho) ale pocit, že by svým voličům lhala do ksichtu a dělala pravý opak, narozdíl od jiných darebáků.

Bohužel pro ni i pro mne stále stojí v čele strany, která napáchala hodně zla a nepochopím proč prostě nezměnila stáj, nebo se jasně nedistancovala od odkazu KSČ a nezměnila alespoň jméno té strany na zcela jiné.

Turek je zase týpek, co má špíny za nehtama až až, machruje, uráží a na setkáních a v rozhovorech háže jeden nesmysl za druhým, až z toho bolí uši. A přitom základ jeho projevu a možná i postojů je v jádru dobrý.

Mach by mi tolik nevadil, ale zase má za sebou Tomia.

ANO - těm zase nejde věřit, když jim půlka uteče a další hlasuje často v rozporu s tím co hlásají doma.

A o těch šmejdech a šílencích, co za to tahaj dnes, tak o těch ani nemluvím.

No prostě by mi z toho prasknul čo.ák.

Na všech mi něco vadí a přitom musím někoho zvolit. Resp. menší zlo.
29. 5. 2024 06:18
Re: TMY
Tak tady uz se oslavuje komunistka Konečná….
“ šílenosti, ale v reálu spíš dělal mírnější a rozumnější kroky.” To si nepamatujes zivot pred 89?
Proc se ten odpor k EV váze zrovna k tomuhle politickému směru jako je Turek a Konečná…
Náhoda?
Avatar - Mokrous
29. 5. 2024 10:40
Re: TMY
Proč pořád předstíráš, že neumíš číst a děláš ze sebe debila?
Avatar - Barrichello
29. 5. 2024 11:50
Re: TMY
Já to sem dal proto, jak za Konečnou chodí lidi a firmy a veřejně se to bojí přiznat, protože je z KSČM.

že dobrý pokrytectví, v tom jsou někteří experti vid :-)
Avatar - Barrichello
28. 5. 2024 10:04
Re: TMY
to víš doníčku, Peksu, Kolaju a Niedermayera ti nikdo volit nebude.

Lysenkisti co chtěj převychovávat společnost a ožebračit pracující žebráky v čr nefrčí. SMůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůláááááááááá
Avatar - rohYpnol
28. 5. 2024 10:07
Re: TMY
Turek říká FAKTA JAK jsou, v reálných obrysech.

Vozit uhlí z Austrálie a z něho vyrábět elektřinu do EV opravdu nemá s ekologií nic společně. A o tom je Green deal!!! Nemá s ekologii nic společně!!!

Ano, podle eurohujerů lodě jezdí na sníh :-[] :-[] :-[]
Avatar - Barrichello
28. 5. 2024 10:34
Re: TMY
včera sem koukal na - upozornuji německý - dokument o BAM (pro neznalé Bajkalsko-amurská magistrála) a tam popisovali, že většinu uhlí se se těží v dole na trase BAMu vyváží do Japonska a Jižní Koreje :-)

Takže asi tak.
Avatar - eLzyx
28. 5. 2024 13:37
Re: TMY
Z Austrálie se sem vozí černé uhlí, které se nepoužívá k energetickým účelům, ale technologickým - zpracování rud.
U nás je pouze jeden aktivní důl, ve správě OKD. Má povolení snad do roku 2026-7. Pak se bude zavírat a sanovat. Důvod? Uhlí došlo, resp. muselo by se asi bourat na povrchu, aby mohli pokračovat.
29. 5. 2024 06:37
Re: TMY
Opet se zkazuje jak nesmyslná kritika Green deal tu zaznívá.
Toto ma resit uhlíkové clo. Tedy nástroj ktery nastaví pravidla a vyjádří to financne. To je svobodny princip.

Co navrhuje Rohypnol? Zákazy. Zakázce tohle, tamhleto a tak dal doneKonečna,
Avatar - rohYpnol
29. 5. 2024 10:13
Re: TMY
Můžeš mi vysvětlit, jak tvoje dutá hlava přišla na to, že moje řešení je zákaz, když tady neustále bojuju PROTI NESMYSLNÝM ZÁKAZŮM?!?!?

I když... víš co, já to ani nechci vědět, protože ty žádné myšlenkové pochody ani nemáš. Ty máš jen soustavný zelený průjem :-!
Avatar - Barrichello
29. 5. 2024 11:52
Re: TMY
Uhlíkový clo řeší to, že se to bude prodívat dál jen Franta vopršeálk zaplatí za to co stálo předtím 155 kč nově 217 kč :-) :-) :-)

Takže další ožebračení obyvatel, o nic jiného nejde
29. 5. 2024 13:34
Re: TMY
a neni to spis zpusob jak ochránit svuj trh?
28. 5. 2024 10:50
Re: TMY
Problém je, že ničemu nerozumí a jde si do Bruselu jen pro prachy.
Avatar - Ozzman
28. 5. 2024 11:42
Re: TMY
Pardon, pablb neni, dela to co dela cilene a dobre. Jde mu jen byt zvolen. Ja jen nemam rad lidi, kteri takto vedomě překrucují fakta , vyřvávají do sveta okřídlená a velmi arogantní hesla, jen aby ziskali hlasy. Az tam bude, nic nezmeni, dostane teple misto a to jde. Zkousel prodavat “hrnce”, ale asi to moc neneslo. Jde o to, ze jak spravne pises, on vi, co je spravné, ale loví mezi voliči, kteri jsou proti “diktatu” z EU. Poslechni si treba tu jeho one man show, kde takhle agresivne a arogantne urazi vsechny kolem a jeste tvrdi, ze ho politici kopiruji, pricemz tam vedle nej sedi jen Chlad a prikyvuje… to je pro mne nevolitelny clovek. Navic to neni zadny odbornik, pasuje se do experta na politiku a pravo (drivejsi videa) a ani to nedostudoval…


Jestli tam vleze a zacne mluvit rozumě a vsechny tyhle priznivce vytrolli, pak to bude král :D
Avatar - rohYpnol
28. 5. 2024 12:35
Re: TMY
Nejde mu jen o to.
1) nemá to vůbec zapotřebí,
2) nemá to v povaze.
Avatar - Ozzman
28. 5. 2024 12:58
Re: TMY
1 ) Jiste, že má, udělal kolem sebe bublinu úspěšého hochštaplera, ale reálně se mu ty peníze hodí

2 ) Ty ho znáš ? Jestli to co říká a jak to říká, je opravdu on, tak je pro mne ještě horší, než se zdál. Dříve mluvil rozuměji.
Avatar - Barrichello
28. 5. 2024 13:37
Re: TMY
Podporuje ho celkem dost lidí a na školách v průzkumech získal druhé místo. Ještě se budete divit, kolik získá % hlasů

Ono moc alternativ není, kdo nevolí Turka, zbyde mu SPD/Trikolora, Svobodní, Kačenka, Rajchl nebo Agent Bába. Ostatní nemaj ani hypotetickou šanci se tam dostat.

SPOLU je v současné podobně nevolitelné, sorry. A naštěstí pro čím dál víc lidí, včetně tech co je volili.
28. 5. 2024 17:43
Re: TMY
Ozzy a ty ho poznas,ze vies,ze je to hochstapler co nema peniaze a potrebuje vyplatu z Bruselu?
Videl si jeho zbierku aut?
Podla teba taku zbierku aut vlastni niekto kto je bez penazi?

Toto si rozumne napisał :"Jestli tam vleze a zacne mluvit rozumě a vsechny tyhle priznivce vytrolli, pak to bude král"

On sa tam urcite dostane a aby si nebol prekvapeny ako vysoko skonci v europskych volbach.Ocividne je sikovny "populista" a ludia v Cechach mu silno veria.A preto treba ortiel nad nim vyrieknut az sa ukaze v Bruseli koho zaujmy haji pred europskym parlamentom.Ja osobne som rad za kazdeho takehoto clovek co tam bude,kedze bude realnejsia sanca pretvorit green deal,EU a zrusit koniec spalovakov.V tomto mu mozem podla mna doverovat,ze bude stat na tej spravnej strane barikady v europskom parlamente.
Avatar - Ozzman
28. 5. 2024 18:17
Re: TMY
Ja nerikam, ze nema penize, ale ze jich nema dost jako jeho kamosi a ze je nejvetsi lez, ze nekdo kdo ma penize nejde do politiky, kvuli penezum. Vsak Andrej nam to ukazal.

Hochstapler - prodaval pres sestru nejaky zazracny pilulky , tyhle lidi mam ve stejny kateogrii

A nerikam, ze se nechyti, ale ze je brutalne arogantni vystupovani a je mi jasne, ze s takovou v Bruselu moc neporidi, on ani nechce. Smyslem je delat aliance a ne tam pusobit jako Bckovy akcni hrdina z 80tek
28. 5. 2024 19:22
Re: TMY
Ozzy,zaklad je ist volit ,aby sa zmenilo smerovanie EU a doslo k reforme.
Mr. Turek je podia mna dobra volba pre taku zmenu,kedze sa da na spravnu stranu barikady co sa green dealu a aut tyka.

Hendly dobre pise,ze je to populista.
Tak dufajme,ze sa do europskeho parlamentu dostane co najviac takto zmyslajucich populistov a konecne dojde k zmene chorej zelenej politiky.

B-ckovy hrdina 80'..to si trafil :yes:
Moc tu svoju hranatost zerie a považuje ju za nadprirodzeny jav :D
28. 5. 2024 21:20
Re: TMY
Bohuzel podle toho co pises vubec nechapes co je populismus a jake je jeho nebezpečí.

Turek je podvodník. Dokazal to docela nedavno, vybral si na cem si muze udelat jméno - zakaz spalovacich motoru - a ted uz jen tezi hlupáky co mu to žerou.
28. 5. 2024 22:27
Re: TMY
Hendly,co je podla teba politicky populizmus?
Pre mna je to ,ze politik deli ludi na obycajny lud a elitu a broji proti vladnucej elite.

Takze v skratke je to zakazdym opozicny politik ,ktory hovori ludom,ze ked on nastupi ,tak sa to zmeni.

Politikom neverim,takze mna sklamat nemozu,ale zaroven viem,ze to co je tam teraz je cista katastrofa a ja osobne tuzim po reformovani EU,takze mne "populisti" akym je podla teba aj Mr.Turek vyhovuju.

Takze ratam,ze pravy opak toho co chce ty.
O tom su demokratické volby,takze lud rozhodne akym smerom sa bude dalej uberat EU.
Avatar - Ozzman
28. 5. 2024 22:28
Re: TMY
No, já to nikomu neberu, ale tak nějak vím, jak fungují orgány EU a taky to, že je tam místo někoho "kdo jim vytře zrak" je potřeba chytrý diplomat. Turek se tváří, že všemu rozumí, ale bohužel to tak není, není uplně dutý, ale dělá ze sebe mnohem chytřejšího odborníka, než je a to poznáš pak v těch debatách a otázkách odborných.

Bez urážky, je to závodník, nedostuoval, není to žádný expert na automotive, ani na politiku. Něco si někde povrchně přečetl a umí to prodat, respektive jeho kamarádi mu dopomohli k tomu, aby to uměl prodat. Jen si nemysli, že tam nejsou prsty jiných, bohatších lidí, třeba pana Chlada :)

S tím závěrem souhlas :D Ale on to žere, protože to baví lidi :D Já si nemyslím, že je to vymytá hlava, ale já bych mu to s čistým svědomím nehodil, protože - viz to co jsem napsal. Opět, jak už jsem psal mockrát, když se vyjadřuji k politice. Toto je muj názor, nechť si lidi volí jak chtějí, jen si myslím, že je fajn, když se nad tím zamyslí i trochu z jiného pohledu, který jim muže pomoci. To je celé
28. 5. 2024 22:38
Re: TMY
Ozzy,uplne v pohodicke ;-)
Chcel som pocut len tvoj nazor a plne ho akceptujem.Kazdy nech si voli koho chce a preco chce.To je kazdeho osobna vec.S tebou sa da vecne debatovat,takze ma zaujimal tvoj nazor na Mr. Turka to je cele.