Mnichovská ikona jménem M3 se v nejnovějším provedení představí nejen jako kupé a sedan! V červenci 2007 je už jistý příchod vysokovýkonného kupé-kabrioletu!
Na tohle auto jsem cekal nekolik let....a konecne jsem se dockal. CC mne velmi oslovuje z mnoha duvodu. Jen doufam ze torzni tuhost CC bude unosna pro obcasne jezdeni na okruzich. Ale M3 je myslim celkove mnohem tuzsi, nez bezna 3 a navic CC bude jiste jeste zesilene.
Tak to si přečti. Ovšem pokud jsi beránčí povaha a za největší rajc považuješ lehce spařenej zelenej čaj, ty sám přitom po kotníky zaparkovanej v kostkovanejch papučích, jdi jinam, protože tohle je čtení pro ty, co fakt milujou bestie utržený ze řetězu :yes: Bavorskej lomcovák. Tvoje peklo. Peklo za dva melouny. To jde, ne? Jistě... tisíckrát drahý a tisíckrát cenný. To je prostě BMW. Tak sakra vylij ten čaj do dřezu, odkopej papuče, narvi na sebe jeansy a štípni si za rohem permanentku do toho pekla. P.S. Už jen číst ten test je rozkoš... co teprv ho v dlouhým táhlým tvrdě sejmout. Nemyslím redaktora, myslím bavoráka. BRAVO TEST :yes:
Souhlas :-):-):yes: , a pochvala redaktorovi za jednu z mála emotivně laděných recenzí, to je ono, třeba nemusí být, z přísně objektivního hlediska, každá jednotlivá vlastnost pětky tou nejlepší ve třídě, ale 5-er je prostě zatím jediné auto vyšší střední, do kterého zapálený řidič nastupuje vždy s radostí těšíc se na každý kilometr. A přesně jak Libor Zezulka píše, jedno jestli je na víku kufru napsáno 523i nebo 535d. :yes::yes: