Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Spy Photos: Alfa Romeo 159 GTA přijde s pohonem všech kol

Nová generace modelů GTA už nebude tak nápadná, jak jsme byli dosud zvyklí. Stopadesátdevítka dostane nová kola, agresivnější nárazník, spojler na víku vzadu a širší blatníky.
Zpět na článek
9. 7. 2007 09:07
neregistrovaný "Juha"
9. 7. 2007 10:39
9. 7. 2007 09:09
neregistrovaný "WildWave"
9. 7. 2007 09:26
neregistrovaný "max"
9. 7. 2007 11:43
neregistrovaný "Dzosua_fan_It_car"
9. 7. 2007 16:03
neregistrovaný "nene"
9. 7. 2007 16:03
anonym
9. 7. 2007 16:04
neregistrovaný "Alfa"
9. 7. 2007 16:07
neregistrovaný "RobMayth"
9. 7. 2007 11:45
neregistrovaný "Dzosua_fan_It_car"
9. 7. 2007 17:14
9. 7. 2007 19:14
neregistrovaný "max"
9. 7. 2007 20:39
neregistrovaný "007"
9. 7. 2007 20:49
anonym
9. 7. 2007 23:40
10. 7. 2007 13:36
neregistrovaný "RobMayth"
9. 7. 2007 21:03
9. 7. 2007 21:14
neregistrovaný "007"
9. 7. 2007 21:24
9. 7. 2007 23:35
9. 7. 2007 19:16
neregistrovaný "max"
10. 7. 2007 00:53
neregistrovaný "RobMayth"
17. 7. 2007 20:21
neregistrovaný "IS-F"
neregistrovaný "Juha"
9. 7. 2007 09:07
pohon
Pohon na čtyři kiola se mi jeví velmi rozumný, přenášet velké výkony jen jednou nápravou je dobré tak na okruh. M3 bude nejlepší ještě dlouho, ale pro hrstku superšoférů a na suchu.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Charger
9. 7. 2007 10:39
Re: pohon
pokud vím tak auta obvykle nemají jen dva chody pedálu plynu (otevřeno a zavřeno) ale pedál se dá dávkovat :-)
neregistrovaný "WildWave"
9. 7. 2007 09:09
V8 4,3
A co motor z Maserati? Dost sa hovorilo aj o tejto moznosti a zatial som nezachytil, ze by to dementovali.
To by este len bolo Cuore Sportivo
:yes:
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "max"
9. 7. 2007 09:26
Re: V8 4,3
ja som tiež ma talianskych serveroch zachytil, že by GTA mala mať motor z Maserati, podobný tomu z 8C len 4,2 a výkon 400 CV....tých 260 koní z pôvodnej GTA na súčastnú nemeckú konkurenciu ako vrcholovú verziu nestačí....
neregistrovaný "Dzosua_fan_It_car"
9. 7. 2007 11:43
Re: V8 4,3
motor by podle vseho mel byt trosku umirneny V8 z F430, jakozto odpoved na V8 u konkurence by 3.2JTS neobstala. Udajne proto byl vyvoj zastaven a nyni se pracuje na tehle parade. Chovani ne nepodobne jinym 4kolkam, ktere jsou kralem sotolin. + tocive srdce maleho f. no pecka.
neregistrovaný "nene"
9. 7. 2007 16:03
Re: V8 4,3
ale staci nerikam ze na M3 ale na predchozi genaraci Céčka od Mercedesu nebo nadupane 4 od audi staci!(Vim z vlastnich zkusenosti)a to ze je to predohrab to u me pri jejich nahaneni nejak nehralo zadnou roli :-!
anonym
9. 7. 2007 16:03
Re: V8 4,3
ale staci nerikam ze na M3 ale na predchozi genaraci Céčka od Mercedesu nebo nadupane 4 od audi staci!(Vim z vlastnich zkusenosti)a to ze je to predohrab to u me pri jejich nahaneni nejak nehralo zadnou roli :-!
neregistrovaný "Alfa"
9. 7. 2007 16:04
Re: V8 4,3
ale staci nerikam ze na M3 ale na predchozi genaraci Céčka od Mercedesu nebo nadupane 4 od audi staci!(Vim z vlastnich zkusenosti)a to ze je to predohrab to u me pri jejich nahaneni nejak nehralo zadnou roli :-!
neregistrovaný "RobMayth"
9. 7. 2007 16:07
Re: V8 4,3
ale staci nerikam ze na M3 ale na predchozi genaraci Céčka od Mercedesu nebo nadupane 4 od audi staci!(Vim z vlastnich zkusenosti)a to ze je to predohrab to u me pri jejich nahaneni nejak nehralo zadnou roli :-! :-)
neregistrovaný "Dzosua_fan_It_car"
9. 7. 2007 11:45
hn
motor by podle vseho mel byt trosku umirneny V8 z F430, jakozto odpoved na V8 u konkurence by 3.2JTS neobstala. Udajne proto byl vyvoj zastaven a nyni se pracuje na tehle parade. Chovani ne nepodobne jinym 4kolkam, ktere jsou kralem sotolin. + tocive srdce maleho f. no pecka.
Rozbalit vlákno
11
9. 7. 2007 17:14
Re: hn
Snad to dosáhne na všemi vychvalovanou RS4, ale to by museli na jihu trochu máknout. Jestli tam dají 3.2, tak ji předem odepsali už teď. Holt německé supersedany hrají trochu jinou ligu.
Audi RS4 :yes:
neregistrovaný "max"
9. 7. 2007 19:14
Re: hn
..no neviem či sa tieto nemecké "supersedany" budú chytať na 8 valec s vyše 400 konmi z Maserati, ktorý na 100% v 159GTA bude.... >:-[] inú ligu budú hrať jedine tak v Autobilde.... >:-[]
neregistrovaný "007"
9. 7. 2007 20:39
Re: hn
>:D >:D Tak to jsem zvědavý,jak se vypořádají s tou nadváhou,kterou mají už ted!Vím,že ted na tom pracují,ale když tam bude čtyřkola,tak ta váha bude ještě větší než v současnosti.A to je špatné!Na to že si říkají Sportovní srdce,tak teda nic moc.Sportovní auta se přece projevují snižováním hmotnosti!!Zatím je to ale ostuda Alfy Romeo!!Je to škoda.!!!!!!!!
anonym
9. 7. 2007 20:49
Re: hn
Omyl V8 od maseratti je lehci nez soucasny 2,4 JTDm a skoro stejne vazi jako 3,2 JTS, navic facelisftovane verze budou o cca 100 kg lehci....
9. 7. 2007 23:40
Re: hn
Čili se jen přiblíží úrovni, na které je BMW 3 tři roky. Důležité je i hmotnost správně rozdělit, což je v případě pohonu předních kol běžné Alfy 159 jen těžko dosažitelné.
neregistrovaný "RobMayth"
10. 7. 2007 13:36
Re: hn
jj moje rec
9. 7. 2007 21:03
Re: hn
A poznas aj realne cisla, alebo len placas dokola, co si si niekde precital? Takze sa podme bavit o konkretnych cislach, aj ked u Alfy zatial len odhadovanych.
Audi RS4 ma 1650kg. Alfa 159 3,2JTS 4x4 ma 1680kg (pokial by tam dali V8, tak je to + cca 20kg). Aj bez planovaneho odlahcenia je to +50kg oproti RS4. Ci je to az tak obrovsky rozdiel, nech posudi kazdy sam...
neregistrovaný "007"
9. 7. 2007 21:14
Re: hn
něco podobného jsem mu chtěl napsat.Já chci přesné údaje!!!!!!!! :-! ;-)
9. 7. 2007 21:24
Re: hn
OK, ale ja som reagoval na Teba :-! :-)
9. 7. 2007 23:35
Re: hn
Bohužel není vůbec jisté, jestli ten motor dostane. Navíc motor v RS4 je opravdová perla, která se technikou směle vyrovná motoru z Maserati. Navíc má koní o fous víc, dokonce 420. Není to jen o motoru, své hraje i podvozek. RS4 přidává aktivní tlumiče a systém DRC převzatý s RS6 potlačující náklony karoserie v zatáčkách. K tomu přidej asymetrický pohon všech kol se svorným mezinápravovým diferenciálem. Rozdělení v poměru 60:40 ve prospěch zadku. Dále špičkové zpracování. A vyjde ti z toho opravdu těžká konkurence.
Zkus trochu rozvést v čem je motor z Maserati tak vyjmečný ve srovnání s V8 4.2 FSI z RS4. Moc rád si to poslechnu. A pohádky, že je z Itálie, tak prostě musí být nejlepší si nech. Chce to fakta.
neregistrovaný "max"
9. 7. 2007 19:16
Re: hn
..určite tam nebude 3,2JTS ved tá sa dáva do "civilných" verzií, všetko svedčí pre 4,2 8V..v 8C je modifikovaný 4,7 8V
9. 7. 2007 12:05
4x4 sa tlači dopopredia
nieje prekvapením,že čoraz viac športových automobilou dostáva do vienka pohon 4x4 po vzore rally aut.Istota 4ch poháňaných kolies sa s dvomi zrovnávať nemôže a za mokra duplom :D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "RobMayth"
10. 7. 2007 00:53
Opravdu Lidi Co Nechápou!!!!
stejne o tech vsech autech co tu zminujete muzete jen snit tak nevim o co GO,a porad kecy kolik ma co koni , kolik to jede,jakej je kroutak a podobne sou fakt vonicem kazdej je priznivcem neceho jinyho a tom se taky vyzna jinej je zas beznej motorista kterek ma na dvore jakoukoliv tuctovou skodovku a ani nevi kde se tam leje olej!Jo a jak kdosi tu rikal ze je trapne pro alfu oznaceni cuore sportivo,chlape toho oznaceni se automobilce nedostane ze dne na den k tomu je potreba taky kus historie a takouvou jakou ma prave alfa ma fakt malokdo co na tom ze ma nadvahu BMW AUDI A MERCEDES ji maji skoro taky no vlastne kdyz v tehle autech vidim prevazne obézní pány tak se to pomalu vyrovnáva!takze stema vykonostima recma trochu prrr! jo na vic pri tomhle 50-90-130 :-!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "IS-F"
17. 7. 2007 20:21
IS-F, M3, RS4, C AMG...
Rad bych podotknul ze vsichni zminovani nasadili 8valcove srdce i "novacek" jako Lexus pokud vstupuje do elity SUPERSPORTOVNICH sedanu, nasadil 8valec, pokud da Alfa do 159ky 6valec, myslim ze se odepsala sama, nejakych 190-200kW je fakt malo a kroutak nepocitaje, na elitu nestaci!
Rozbalit vlákno
0