Nová generace modelů GTA už nebude tak nápadná, jak jsme byli dosud zvyklí. Stopadesátdevítka dostane nová kola, agresivnější nárazník, spojler na víku vzadu a širší blatníky.
Pohon na čtyři kiola se mi jeví velmi rozumný, přenášet velké výkony jen jednou nápravou je dobré tak na okruh. M3 bude nejlepší ještě dlouho, ale pro hrstku superšoférů a na suchu.
ja som tiež ma talianskych serveroch zachytil, že by GTA mala mať motor z Maserati, podobný tomu z 8C len 4,2 a výkon 400 CV....tých 260 koní z pôvodnej GTA na súčastnú nemeckú konkurenciu ako vrcholovú verziu nestačí....
motor by podle vseho mel byt trosku umirneny V8 z F430, jakozto odpoved na V8 u konkurence by 3.2JTS neobstala. Udajne proto byl vyvoj zastaven a nyni se pracuje na tehle parade. Chovani ne nepodobne jinym 4kolkam, ktere jsou kralem sotolin. + tocive srdce maleho f. no pecka.
ale staci nerikam ze na M3 ale na predchozi genaraci Céčka od Mercedesu nebo nadupane 4 od audi staci!(Vim z vlastnich zkusenosti)a to ze je to predohrab to u me pri jejich nahaneni nejak nehralo zadnou roli :-!
ale staci nerikam ze na M3 ale na predchozi genaraci Céčka od Mercedesu nebo nadupane 4 od audi staci!(Vim z vlastnich zkusenosti)a to ze je to predohrab to u me pri jejich nahaneni nejak nehralo zadnou roli :-!
ale staci nerikam ze na M3 ale na predchozi genaraci Céčka od Mercedesu nebo nadupane 4 od audi staci!(Vim z vlastnich zkusenosti)a to ze je to predohrab to u me pri jejich nahaneni nejak nehralo zadnou roli :-!
ale staci nerikam ze na M3 ale na predchozi genaraci Céčka od Mercedesu nebo nadupane 4 od audi staci!(Vim z vlastnich zkusenosti)a to ze je to predohrab to u me pri jejich nahaneni nejak nehralo zadnou roli :-!:-)
motor by podle vseho mel byt trosku umirneny V8 z F430, jakozto odpoved na V8 u konkurence by 3.2JTS neobstala. Udajne proto byl vyvoj zastaven a nyni se pracuje na tehle parade. Chovani ne nepodobne jinym 4kolkam, ktere jsou kralem sotolin. + tocive srdce maleho f. no pecka.
Snad to dosáhne na všemi vychvalovanou RS4, ale to by museli na jihu trochu máknout. Jestli tam dají 3.2, tak ji předem odepsali už teď. Holt německé supersedany hrají trochu jinou ligu.
Audi RS4 :yes:
..no neviem či sa tieto nemecké "supersedany" budú chytať na 8 valec s vyše 400 konmi z Maserati, ktorý na 100% v 159GTA bude.... >:-[] inú ligu budú hrať jedine tak v Autobilde.... >:-[]
>:D >:D Tak to jsem zvědavý,jak se vypořádají s tou nadváhou,kterou mají už ted!Vím,že ted na tom pracují,ale když tam bude čtyřkola,tak ta váha bude ještě větší než v současnosti.A to je špatné!Na to že si říkají Sportovní srdce,tak teda nic moc.Sportovní auta se přece projevují snižováním hmotnosti!!Zatím je to ale ostuda Alfy Romeo!!Je to škoda.!!!!!!!!
Čili se jen přiblíží úrovni, na které je BMW 3 tři roky. Důležité je i hmotnost správně rozdělit, což je v případě pohonu předních kol běžné Alfy 159 jen těžko dosažitelné.
A poznas aj realne cisla, alebo len placas dokola, co si si niekde precital? Takze sa podme bavit o konkretnych cislach, aj ked u Alfy zatial len odhadovanych.
Audi RS4 ma 1650kg. Alfa 159 3,2JTS 4x4 ma 1680kg (pokial by tam dali V8, tak je to + cca 20kg). Aj bez planovaneho odlahcenia je to +50kg oproti RS4. Ci je to az tak obrovsky rozdiel, nech posudi kazdy sam...
Bohužel není vůbec jisté, jestli ten motor dostane. Navíc motor v RS4 je opravdová perla, která se technikou směle vyrovná motoru z Maserati. Navíc má koní o fous víc, dokonce 420. Není to jen o motoru, své hraje i podvozek. RS4 přidává aktivní tlumiče a systém DRC převzatý s RS6 potlačující náklony karoserie v zatáčkách. K tomu přidej asymetrický pohon všech kol se svorným mezinápravovým diferenciálem. Rozdělení v poměru 60:40 ve prospěch zadku. Dále špičkové zpracování. A vyjde ti z toho opravdu těžká konkurence.
Zkus trochu rozvést v čem je motor z Maserati tak vyjmečný ve srovnání s V8 4.2 FSI z RS4. Moc rád si to poslechnu. A pohádky, že je z Itálie, tak prostě musí být nejlepší si nech. Chce to fakta.
nieje prekvapením,že čoraz viac športových automobilou dostáva do vienka pohon 4x4 po vzore rally aut.Istota 4ch poháňaných kolies sa s dvomi zrovnávať nemôže a za mokra duplom :D
stejne o tech vsech autech co tu zminujete muzete jen snit tak nevim o co GO,a porad kecy kolik ma co koni , kolik to jede,jakej je kroutak a podobne sou fakt vonicem kazdej je priznivcem neceho jinyho a tom se taky vyzna jinej je zas beznej motorista kterek ma na dvore jakoukoliv tuctovou skodovku a ani nevi kde se tam leje olej!Jo a jak kdosi tu rikal ze je trapne pro alfu oznaceni cuore sportivo,chlape toho oznaceni se automobilce nedostane ze dne na den k tomu je potreba taky kus historie a takouvou jakou ma prave alfa ma fakt malokdo co na tom ze ma nadvahu BMW AUDI A MERCEDES ji maji skoro taky no vlastne kdyz v tehle autech vidim prevazne obézní pány tak se to pomalu vyrovnáva!takze stema vykonostima recma trochu prrr! jo na vic pri tomhle 50-90-130 :-!
Rad bych podotknul ze vsichni zminovani nasadili 8valcove srdce i "novacek" jako Lexus pokud vstupuje do elity SUPERSPORTOVNICH sedanu, nasadil 8valec, pokud da Alfa do 159ky 6valec, myslim ze se odepsala sama, nejakych 190-200kW je fakt malo a kroutak nepocitaje, na elitu nestaci!