Bavorská automobilka BMW Group oficiálně představila nové sportovní kupé BMW M3, které se může mimojiné pochlubit novým osmiválcovým motorem a střechou z uhlíkových vláken.
Škoda že to neni úplně růžový to by chtělo víc holek >:D >:D
Tohle neni auto pro chlapy :no::no::no::no:
Mercedes-Benz C 63AMG >:D >:D >:-[]:yes::yes::yes:
>:D >:D Stará M3 na Nurburgringu dá výprask E55AMG jako nic.Tak proč by nová M3 nevyprášila C63AMG??!!Já řikám:kdykoliv a kdekoliv.A ten Mercedes se nemá co chlubit s tím obrovským obsahem motoru.Na ten obsah je ten Mercedes pěkná MRTVOLA!!! :no: Ale motor M3 je naprosto skvostné dílo,tak jako předchozí.M3= :yes:
Vím že to je čistě věc vkusu, ale už pár let jsou palubky BMW bez nápadu, nemastné, neslané...a když něco takového vidím i v M3, nejásám. Nicméně to je i pro mě snesitelná vada na kráse jinak úžasného automobilu :yes:
Jo jo, klasicka BMW k ridici orientovana palubka je v Mku treba vic nez v bezne konfekci. Doufam ze se k ni po case zase vrati. Jinak by me teda zajimalo neco vic k te regeneraci brzdne energie.
No a King of the road je zpátky a v plné síle jak se zdá. :yes::yes::yes::yes::yes::yes: Audiny a MB můžou tiše slintat, ikdyž ta CLS AMG63 taky není špatná :yes: ale tohle je prostě jednička.
Oproti verzi E46 přibrala nová M3 jen cca 25kg. Přitom V8 4.0 váží o 15kg méně než R6 3.2. Vyšší hmotnost je daň za pohodlí, prostornost, výbavu a bezpečnost. BMW se hmotnost podařilo udržet níže než je u konkurence běžné, takže nepřeháněj.
Bude výborná :yes:
Jeden z prvních testů:
[odkaz]
"Then you pres the M-button and - even with all the systems on their most aggressive settings - it’s still not quite what you’d expect from a new M3."
Auto je výkonné, jistě má skvělé jízdní vlastnosti, ale cena 2 mil. Kč. je strašná. o 500 tis levněji lze pořídit např. Corvettu....... :-! denker.cz/…ROLET/CORVETTE-C…
Každé z těch aut je neco jiného - M3 vypiplanej nástroj na zatáčkovitý okresky, kde platíš za technickou vytříbenost, Vette je robustní jednoduchej muscle car na zkracování rovin na silnicích i když v zatáčkách se neztratí, pobodně jako M3 na rovinkách taky nebude úplnej outsider. Řekl bych, že člověk který by váhal mezi těmito dvěma vozy vlastně pořádně neví co od auta chce.
Pokud umíš, máš nadupanou hlavu, obě ruce, obě nohy a mezi nima to, co tam máš mít... nemá pro tebe emtrojka jedinej kaz. Není nic, po čem bys v životě měl toužit více. Emtři je absolutní koncentrace dravosti, síly a jízdních vlastností. Každej den a celej život ho můžeš drásat na hraně svých možností. Na hranu možností M3 se nedostaneš nikdy. Tak se odvaž a když už ho zatím nemůžeš mít, alespoň o něm sni. Protože i správně snít je umění... BRAVO BMW :yes::yes::yes:
První, co mě napadlo, když jsem viděl novou M3 bylo: Ryzí svalnatá agrese.. Což o to, podobný výraz mají více či méně všechna BMW, ale po detailním prohlížení mě napadlo: Hele, ale tohle BMW má opravdu duši. Na všech předchozích BMW se mi vždycky něco malinko nezdálo po stránce designových experimentů. Tohle auto je ale dokonale designově vyvážené, čisté, všechny linie na něm dávají smysl a přidávají na celkovém výrazu. Výrazu nabroušeného evropského muscle caru. Pro mě je M3 v této třídě etalon. Je svalnaté a agresivní, jak jen to Evropa umí. A to dokonce i zezadu, což u ostatních modelů BMW v minulosti ne vždy platilo. Pro mě to znamená, že se vrátil duch BMW 90.let. ;-) ...a to je sakra dobře!!! :-! P.S. Dost dobře nerozumím, jak někdo může říct, že je to holčičí auto, ani tomu, že je to přemotorovaná dálniční herka. Ve srovnání se 70 konovými bestiemi brázdícími naše silnice v množství větším než obrovském rozhodně ;-) A co se agility v zatáčkách týče si starosti nedělám. Kdo měl jednou tu čest řídit jakékoli BMW v místech, kde asfalt je hladký a zatáčky ostré, nikdy by si tohle nedovolil říct. A už vůbec ne u sportovního modelu, který v téhle dovednosti u BMW nastavuje měřítka. Živě si pamatuji jak jsem valil oči, když jsem viděl v Mostě M3 minulé generace, jak visí několik kol na zádi STI bez větších problémů. Cena je OK, svezení téhle kategorie nikdy nebude zadarmo ;-)
Jsou auta, která nepotřebují obhajobu majitele, když se někdo zeptá "Proč jsi za to auto dal dva miliony?" Jistě, mohl by spustit o 420 koních, o osmitisícovém nebi, o vynikajícím podvozku, o samosvoru, o karbonové střeše, mohl by vést závěrečnou řeč o celkové technické vyspělosti a vyváženosti... To vše by byla pravda... Ale ono úplně stačí, když odpoví - "Protože je to emtrojka." Těžko by mohla být odpověď více vyčerpávající... :yes::yes:
No lidi, koukám že se tu nad ním rozplýváte. Ale já jsem na vážkách.
Ano je to technický skvost, vytříbený šperk s perfektním motorem, dokonalým podvozkem, řízením apod.
Ale co to proboha udělali s tou karoserií? :-( Vždycky když jsem potkal předchozí M3, tak mnou proběhlo zamrazení, naježily se mi chlupy po celém těle. A proběh závan vzrušení a adrenalinu. Nádhernej svalovec s překrásnýma liniema, to rozšíření blatníků, ta vyvýšená kapota pro motor... Prostě atlet připravenej kohokoliv ihned zadupat do asfaltu.
Ale tohle?? :-O Vždyť je to samá boule. Ty linie vypadají, jak kdyby to někdo rozkopal a namlátil trubkou.
Ten předek z boku? Hraje si, že je nejdrsnější z nejdrsnějších. Ale to vyvýšení kapoty vypadá spíš jak Paroubkova bradavice. Nechápu ten přeagrasivnělý výraz. To přece umí každej tuner s lízátkem za 2 tácy. Je to prostě moc přeplácaný. Chybí čistota linií.
Při pohledu ze předu, ta klesající linie na bocích dveří ve mě vyvolává spíš pocit. Že to auto má v kufru 3 pytle cementu...
Přístrojovka je kapitolou sama pro sebe. Tak kaplička uprostřed?!
Co to proboha je?
Dyť to vypadá jak z Corsy! 8-s Jak už předemnou někdo napsal. Pokaždý, když bych jí uviděl. Měl bych strašný nutkání jí násilím zavřít... >:-[]
Celkově mám rozpolcený pocity. Dokonalý stroj zavřený v obalu z tržnice od rákosek. ;-\
Zlatá E46, tu bych bral hned. Ale tohle? :'-( Ty nový Báva sou divný...
Tak přesně tohle jsem si říkal když jsem viděl první fotky nové řady 6. Nevěděl jsem jestli to neni vtip. Ale pak jsem jedno zahlédl, jen tak letmo na ulici. Divný, bylo to fakt ono? Vypadalo....dobře, moc dobře. No a pak si ho koupil jeden můj známí. Viděl jsem, seděl jsem, řídil jsem.... a nechápal jak jsem mohl pochybovat. Live je 645i dokonalé, i interier. BMW neni na fotky ale na ježdění, a tam funguje špičkově.
Tak auto geniální, prostě M3. Ale o tom psát nechci. Dost se mi nepozdává způsob, jakým ho BMW přivedlo na trh.
1) proč to trvalo tak dlouho? To úmyslně čekali, až přijde C63 AMG? Nebo proč s tím přišli až v době, kdy základní trojka skoro přichází s faceliftem?
2) styl, jakým to představili, taky není dle mého názoru nejlíp zvládnutý. Když si vzpomenu na pomalé odhalování Q7, nebo geniálně zvládnutou prezentaci Fiatu 500... U M3 byl půl roku známý skoro každý šroubek a jediným faktem, který možná vyvolávat napětí, byl přesný datum startu... ;-\
Neboli když jsem viděl nadpis tohodle článku, tak jsem si řekl "a co jako?" Jak mám BMW hodně rád, tak todle podlě mě dost nezvládli :'-(
No lidi mercedes dělá auta na dalníci ne do zataček a na okruh ..A na dalnici by BMW vydělo MB je jednou na startu , elasticita mercedesu je oproti BMW 100 a 1. Každej musí vědět na co to auto chce a MB je to luxus..oproti BMW