Novinky
Vím že to je čistě věc vkusu, ale už pár let jsou palubky BMW bez nápadu, nemastné, neslané...a když něco takového vidím i v M3, nejásám. Nicméně to je i pro mě snesitelná vada na kráse jinak úžasného automobilu :yes:
U ŽIHADLA ZNAČNÁ NEVÝHODA, STARÝ FORD PANTER VYPADÁ AKČNĚJI A POPROKOVĚJI...
skvělé auto,určitě má parádní výkon a skvěle jede,drží v zatáčkách...ale bože,je neskutečně ošklivé ;-\
No a King of the road je zpátky a v plné síle jak se zdá. :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: Audiny a MB můžou tiše slintat, ikdyž ta CLS AMG63 taky není špatná :yes: ale tohle je prostě jednička.
z lehké kompaktní mrštné M3 se časem stává těžká přemotorovaná sviňa dobrá tak na dálnice....
Oproti verzi E46 přibrala nová M3 jen cca 25kg. Přitom V8 4.0 váží o 15kg méně než R6 3.2. Vyšší hmotnost je daň za pohodlí, prostornost, výbavu a bezpečnost. BMW se hmotnost podařilo udržet níže než je u konkurence běžné, takže nepřeháněj.
Bude výborná :yes:
Bude výborná :yes:
Auto je výkonné, jistě má skvělé jízdní vlastnosti, ale cena 2 mil. Kč. je strašná. o 500 tis levněji lze pořídit např. Corvettu....... :-!
denker.cz/…ROLET/CORVETTE-C…
denker.cz/…ROLET/CORVETTE-C…
Každé z těch aut je neco jiného - M3 vypiplanej nástroj na zatáčkovitý okresky, kde platíš za technickou vytříbenost, Vette je robustní jednoduchej muscle car na zkracování rovin na silnicích i když v zatáčkách se neztratí, pobodně jako M3 na rovinkách taky nebude úplnej outsider. Řekl bych, že člověk který by váhal mezi těmito dvěma vozy vlastně pořádně neví co od auta chce.
Vy nerozeznáte regeneraci od rekuperace? To první znamená znovuvytvoření, obnovení, zatímco to druhé je zpětné získávání, shromažďování energie...
>😁 :-! 8-s :no:
>😁 :-! 8-s :no:
Pokud umíš, máš nadupanou hlavu, obě ruce, obě nohy a mezi nima to, co tam máš mít... nemá pro tebe emtrojka jedinej kaz. Není nic, po čem bys v životě měl toužit více. Emtři je absolutní koncentrace dravosti, síly a jízdních vlastností. Každej den a celej život ho můžeš drásat na hraně svých možností. Na hranu možností M3 se nedostaneš nikdy. Tak se odvaž a když už ho zatím nemůžeš mít, alespoň o něm sni. Protože i správně snít je umění... BRAVO BMW :yes: :yes: :yes:
😢 :yes:
Úsměv, brachu 😉 😄 :yes:
První, co mě napadlo, když jsem viděl novou M3 bylo: Ryzí svalnatá agrese.. Což o to, podobný výraz mají více či méně všechna BMW, ale po detailním prohlížení mě napadlo: Hele, ale tohle BMW má opravdu duši. Na všech předchozích BMW se mi vždycky něco malinko nezdálo po stránce designových e😜erimentů. Tohle auto je ale dokonale designově vyvážené, čisté, všechny linie na něm dávají smysl a přidávají na celkovém výrazu. Výrazu nabroušeného evropského muscle caru. Pro mě je M3 v této třídě etalon. Je svalnaté a agresivní, jak jen to Evropa umí. A to dokonce i zezadu, což u ostatních modelů BMW v minulosti ne vždy platilo. Pro mě to znamená, že se vrátil duch BMW 90.let. 😉 ...a to je sakra dobře!!! :-! P.S. Dost dobře nerozumím, jak někdo může říct, že je to holčičí auto, ani tomu, že je to přemotorovaná dálniční herka. Ve srovnání se 70 konovými bestiemi brázdícími naše silnice v množství větším než obrovském rozhodně 😉 A co se agility v zatáčkách týče si starosti nedělám. Kdo měl jednou tu čest řídit jakékoli BMW v místech, kde asfalt je hladký a zatáčky ostré, nikdy by si tohle nedovolil říct. A už vůbec ne u sportovního modelu, který v téhle dovednosti u BMW nastavuje měřítka. Živě si pamatuji jak jsem valil oči, když jsem viděl v Mostě M3 minulé generace, jak visí několik kol na zádi STI bez větších problémů. Cena je OK, svezení téhle kategorie nikdy nebude zadarmo 😉
Jsou auta, která nepotřebují obhajobu majitele, když se někdo zeptá "Proč jsi za to auto dal dva miliony?" Jistě, mohl by spustit o 420 koních, o osmitisícovém nebi, o vynikajícím podvozku, o samosvoru, o karbonové střeše, mohl by vést závěrečnou řeč o celkové technické vyspělosti a vyváženosti... To vše by byla pravda... Ale ono úplně stačí, když odpoví - "Protože je to emtrojka." Těžko by mohla být odpověď více vyčerpávající... :yes: :yes:
ked uz zaciatok tak aj koniec
It’s fast with a capital F, of course, but the rest of the car seems too refined for its own good on the road.
It’s fast with a capital F, of course, but the rest of the car seems too refined for its own good on the road.
No lidi, koukám že se tu nad ním rozplýváte. Ale já jsem na vážkách.
Ano je to technický skvost, vytříbený šperk s perfektním motorem, dokonalým podvozkem, řízením apod.
Ale co to proboha udělali s tou karoserií? 😒 Vždycky když jsem potkal předchozí M3, tak mnou proběhlo zamrazení, naježily se mi chlupy po celém těle. A proběh závan vzrušení a adrenalinu. Nádhernej svalovec s překrásnýma liniema, to rozšíření blatníků, ta vyvýšená kapota pro motor... Prostě atlet připravenej kohokoliv ihned zadupat do asfaltu.
Ale tohle?? 😲 Vždyť je to samá boule. Ty linie vypadají, jak kdyby to někdo rozkopal a namlátil trubkou.
Ten předek z boku? Hraje si, že je nejdrsnější z nejdrsnějších. Ale to vyvýšení kapoty vypadá spíš jak Paroubkova bradavice. Nechápu ten přeagrasivnělý výraz. To přece umí každej tuner s lízátkem za 2 tácy. Je to prostě moc přeplácaný. Chybí čistota linií.
Při pohledu ze předu, ta klesající linie na bocích dveří ve mě vyvolává spíš pocit. Že to auto má v kufru 3 pytle cementu...
Přístrojovka je kapitolou sama pro sebe. Tak kaplička uprostřed?!
Co to proboha je?
Dyť to vypadá jak z Corsy! 8-s Jak už předemnou někdo napsal. Pokaždý, když bych jí uviděl. Měl bych strašný nutkání jí násilím zavřít... >😒]
Celkově mám rozpolcený pocity. Dokonalý stroj zavřený v obalu z tržnice od rákosek. ;-\
Zlatá E46, tu bych bral hned. Ale tohle? 😢 Ty nový Báva sou divný...
Ano je to technický skvost, vytříbený šperk s perfektním motorem, dokonalým podvozkem, řízením apod.
Ale co to proboha udělali s tou karoserií? 😒 Vždycky když jsem potkal předchozí M3, tak mnou proběhlo zamrazení, naježily se mi chlupy po celém těle. A proběh závan vzrušení a adrenalinu. Nádhernej svalovec s překrásnýma liniema, to rozšíření blatníků, ta vyvýšená kapota pro motor... Prostě atlet připravenej kohokoliv ihned zadupat do asfaltu.
Ale tohle?? 😲 Vždyť je to samá boule. Ty linie vypadají, jak kdyby to někdo rozkopal a namlátil trubkou.
Ten předek z boku? Hraje si, že je nejdrsnější z nejdrsnějších. Ale to vyvýšení kapoty vypadá spíš jak Paroubkova bradavice. Nechápu ten přeagrasivnělý výraz. To přece umí každej tuner s lízátkem za 2 tácy. Je to prostě moc přeplácaný. Chybí čistota linií.
Při pohledu ze předu, ta klesající linie na bocích dveří ve mě vyvolává spíš pocit. Že to auto má v kufru 3 pytle cementu...
Přístrojovka je kapitolou sama pro sebe. Tak kaplička uprostřed?!
Co to proboha je?
Dyť to vypadá jak z Corsy! 8-s Jak už předemnou někdo napsal. Pokaždý, když bych jí uviděl. Měl bych strašný nutkání jí násilím zavřít... >😒]
Celkově mám rozpolcený pocity. Dokonalý stroj zavřený v obalu z tržnice od rákosek. ;-\
Zlatá E46, tu bych bral hned. Ale tohle? 😢 Ty nový Báva sou divný...
Tak přesně tohle jsem si říkal když jsem viděl první fotky nové řady 6. Nevěděl jsem jestli to neni vtip. Ale pak jsem jedno zahlédl, jen tak letmo na ulici. Divný, bylo to fakt ono? Vypadalo....dobře, moc dobře. No a pak si ho koupil jeden můj známí. Viděl jsem, seděl jsem, řídil jsem.... a nechápal jak jsem mohl pochybovat. Live je 645i dokonalé, i interier. BMW neni na fotky ale na ježdění, a tam funguje špičkově.
Tak auto geniální, prostě M3. Ale o tom psát nechci. Dost se mi nepozdává způsob, jakým ho BMW přivedlo na trh.
1) proč to trvalo tak dlouho? To úmyslně čekali, až přijde C63 AMG? Nebo proč s tím přišli až v době, kdy základní trojka skoro přichází s faceliftem?
2) styl, jakým to představili, taky není dle mého názoru nejlíp zvládnutý. Když si vzpomenu na pomalé odhalování Q7, nebo geniálně zvládnutou prezentaci Fiatu 500... U M3 byl půl roku známý skoro každý šroubek a jediným faktem, který možná vyvolávat napětí, byl přesný datum startu... ;-\
Neboli když jsem viděl nadpis tohodle článku, tak jsem si řekl "a co jako?" Jak mám BMW hodně rád, tak todle podlě mě dost nezvládli 😢
1) proč to trvalo tak dlouho? To úmyslně čekali, až přijde C63 AMG? Nebo proč s tím přišli až v době, kdy základní trojka skoro přichází s faceliftem?
2) styl, jakým to představili, taky není dle mého názoru nejlíp zvládnutý. Když si vzpomenu na pomalé odhalování Q7, nebo geniálně zvládnutou prezentaci Fiatu 500... U M3 byl půl roku známý skoro každý šroubek a jediným faktem, který možná vyvolávat napětí, byl přesný datum startu... ;-\
Neboli když jsem viděl nadpis tohodle článku, tak jsem si řekl "a co jako?" Jak mám BMW hodně rád, tak todle podlě mě dost nezvládli 😢
No lidi mercedes dělá auta na dalníci ne do zataček a na okruh ..A na dalnici by BMW vydělo MB je jednou na startu , elasticita mercedesu je oproti BMW 100 a 1. Každej musí vědět na co to auto chce a MB je to luxus..oproti BMW
Skvělí auto prostě BMW svělej vzhled,ovladatelnost,řazení,řízení,brzdy atd.PROSTĚ PARÁDA :yes: :yes: :yes: 😉 😄
Pokud mě chcete podpořit s mým návrhem, prosím dejte mi hlas v soutěži ... [odkaz] ...
Za vaše hlasy díky.
Za vaše hlasy díky.
Tohle neni auto pro chlapy :no: :no: :no: :no:
Mercedes-Benz C 63AMG >😁 >😁 >😒] :yes: :yes: :yes😒br />
bye bye BMW :no: :no: :no: