Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
ACABjeFizly
Mám a jsem za ty peníze maximálně spokojený. 7 let záruka , nebo 150 000 km je už dost silný argument.
Arese
...styděl bych se v něčem takovém jezdit. Fandím evropskému automotiv, zvláště pak Italům a Škodě Auto! :yes:
VV principu - ano, kéž by to tak bylo.
Realita? stydět se za čínské auto??? A za Enyaqa s čínskou baterkou by ses nestyděl?!? ...
Ne, Evropské automobilky dostanou, co si zaslouží a co zasely. Nesjem z toho šťastný, ale taková je realita.
Realita? stydět se za čínské auto??? A za Enyaqa s čínskou baterkou by ses nestyděl?!? ...
Ne, Evropské automobilky dostanou, co si zaslouží a co zasely. Nesjem z toho šťastný, ale taková je realita.
Proč mluvís o Enyaqu?! Jak jsi přišel na to, že bych si koupil ekektrozkrat?!! :-O :-O :*)
Nemyslím tebe osobně... Ale v principu.
Škoda sama dodává čímské komponenty, koncetn dokonce Cupru Tavascan vyrábí přímo v Číně... Takže principu se ptám na ten rozdíl ve vnímání, proč VAG ano a MG ne.
Škoda sama dodává čímské komponenty, koncetn dokonce Cupru Tavascan vyrábí přímo v Číně... Takže principu se ptám na ten rozdíl ve vnímání, proč VAG ano a MG ne.
Jestli Čína nebo škodovka, to už je úplně jedno. A jsou i takoví zastánci škodovky, že si poridi i čínskou skodovku.
rohYpnol
Sakra, zase se děje přesně to, co jsem předpovídal a co jsem tu opakovaně psal :-[] :-[] :-[]
MG slaví zasloužený úspěch. Co je nejvíc překvapující, je kvalita výroby. Auta jsou vyrobena velmi dobře. Zpracování je na nadstandartní úrovni. Trvanlivost se samozřejmě ukáže až časem, ale nebál bych se.
Ano, u spalováků tahají za kratší konec a spalováky neumí. Kdyby EU neměla zcestnou ideologii elektromobility, tak si MG v Evropě na úspěch nesáhne. Bohužel, takto jsme na počátku vzestupu čínských značek a pádu těch evropských.
MG jednoznačně :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
MG slaví zasloužený úspěch. Co je nejvíc překvapující, je kvalita výroby. Auta jsou vyrobena velmi dobře. Zpracování je na nadstandartní úrovni. Trvanlivost se samozřejmě ukáže až časem, ale nebál bych se.
Ano, u spalováků tahají za kratší konec a spalováky neumí. Kdyby EU neměla zcestnou ideologii elektromobility, tak si MG v Evropě na úspěch nesáhne. Bohužel, takto jsme na počátku vzestupu čínských značek a pádu těch evropských.
MG jednoznačně :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Si trochu protirecis ne? U MG jsou nejprodávanější spalovaky v EU, ne elektra. Takze prodávají to horší dle tebe.
Rohypnol potrebuje hlavně nadávat. Kdo chce skutečně auto, nemůže vzít 1,5 atmo a při turbu zjistíš, že je lepší hyundai.
Nemáš pravdu. Pro spoustu zákazníků méně náročných je právě R4 a,5 atmo naprosto ideální volba. Teď nevím, jestli má MG ještš nepříný vstřik, motor je licence Mitsubishi pokud si pamatuji... Pro všechny důchodce, vesničany a dojíždějící krátké trasy úplný ideál.
Bohužel, MG nemá některé pokročilejší věci dotažené, takže spotřeba je vyšší. Z druhé strany pro cílovou skupinu to je absolutně nepodstatné v celkových náklech. Jeslti najedu du 10 tis. km za rok, tak i kdyby byl rozdíl ve spotřebě 2l, tak to je 2 x 40 x 100, což je 8 tisíc za rok, za 10 let 80 tisíc... Něco to udělá, ale nemá smysl pro takový režim kupovat oturbené malorážky R3, co budou zakarbonované a na odpis při tomto režimu využití.
Bohužel, MG nemá některé pokročilejší věci dotažené, takže spotřeba je vyšší. Z druhé strany pro cílovou skupinu to je absolutně nepodstatné v celkových náklech. Jeslti najedu du 10 tis. km za rok, tak i kdyby byl rozdíl ve spotřebě 2l, tak to je 2 x 40 x 100, což je 8 tisíc za rok, za 10 let 80 tisíc... Něco to udělá, ale nemá smysl pro takový režim kupovat oturbené malorážky R3, co budou zakarbonované a na odpis při tomto režimu využití.
Ten motor nie je Opel / GM ?
Mitsu pouziva Dongfeng, mozno aj MG ale v HSku - 1.5 turbo.
Pokial sa mylim, opravte ma prosim.
Mitsu pouziva Dongfeng, mozno aj MG ale v HSku - 1.5 turbo.
Pokial sa mylim, opravte ma prosim.
V čem si protiřečím?
Že ICE neumi, tahají za kratší konec. A kdyby nebyly EV, tak si neškrtne. Ale oni prodávají ty ICE, především, ne EV. takze i kdyby nebyly EV, tak ICE prodávají.
Ano už ti rozumím na co narážíš.
Ne, vůbec si neprotiřečím. Prootže ti v té rovnici chybí jedno podstatné - že MG prodávají ICE PROTO, ŽE EVROPŠTÍ KONKURENTI CPOU EV, nebo jsou R3 s turbem a neúměrně zdražují právě díky EV ideologii.
Jinak řečeno abys pochopil - kdyby EU neměla nesmyslnou EV ideologii, tak konkurenti mají R4 atmosferické motory,mají diesel, stoj akceptovatelné peníze a o Čínu si nikdo ani neopře kolo :-!
Ne, vůbec si neprotiřečím. Prootže ti v té rovnici chybí jedno podstatné - že MG prodávají ICE PROTO, ŽE EVROPŠTÍ KONKURENTI CPOU EV, nebo jsou R3 s turbem a neúměrně zdražují právě díky EV ideologii.
Jinak řečeno abys pochopil - kdyby EU neměla nesmyslnou EV ideologii, tak konkurenti mají R4 atmosferické motory,mají diesel, stoj akceptovatelné peníze a o Čínu si nikdo ani neopře kolo :-!
Ale není jen evropská konkurence. A ta nabízí normálně 4valce a taktéž nezdrazuje jako evropská cast.
Lubo
Rozumná cena, dobré PR, anglické meno, predajná a servisná sieť.
Doviezť autá do prístavu nestačí. Dúfam, že na to ostatné čínske značky neprídu.
Ale trocha tlaku na európske automobilky tiež nezaškodí. :-!
Doviezť autá do prístavu nestačí. Dúfam, že na to ostatné čínske značky neprídu.
Ale trocha tlaku na európske automobilky tiež nezaškodí. :-!
Ony na to prídu, alebo už prišli. Len možno zistili, že to nie je až taký lukratívny biznis, ako si pôvodne mysleli.
×
Sdílení komentáře
×
Hneď prvý a zásadný problém je poloha ta volantom - nemá nastaviteľný volant pozdĺžne.
Auto pre trpaslíkov.
Vzadu malo miesta na hlavu.
Druhy zásadný problém je nepoužitie automatickej klimatizácie.
Keby aspoň ta mechanická volá ľahko nastaviteľná - lenže nie je.
Infotsiment samotný je tretí zásadný problém.
A už to je dosť, aby človek z toho vystúpil a išiel kúpiť aspoň Daciu alebo Suzuki.