Elektromobily
traveldrive
Je to skrátka blbo napísané. Akcelerácia závisí od výkonu a výkon od krútiaceho momentu a otáčok. Je škoda vôbec to rozoberať a nie sa ešte naťahovať s nejakým trotlom...
Othello
....zvládnou díky 1622 newtonmetrům akceleraci ....
upřesni prosím která část této formulace uvádí výkon. Děkuji.
upřesni prosím která část této formulace uvádí výkon. Děkuji.
PJ164
Moc informací v článku není. Mně osobně přijde, že technologicky se nic moc nevylepšilo až na upravený akumulátor.
Othello
pokud se opravdu bavíme jen o motoru tak to samozřejmě platí - akceleraci určuje jen jeho výkon.
Radovan Pastucha
bavime sa len o motore. krutiaci moment s otackami tvori vykon a vykon je to jedine cim motor dava auto do pohybu.
Othello
tak dalšími parametry je hmotnost, rychlost atd...
ale pokud se bavíme jen o motoru tak je to výkon, souhlas
moment je podružný parametr, teoreticky zcela bez vlivu na akceleraci
ale pokud se bavíme jen o motoru tak je to výkon, souhlas
moment je podružný parametr, teoreticky zcela bez vlivu na akceleraci
Radovan Pastucha
vykon je nie rozhodujuci,ale jediny parameter motora,co ma vplyv na akceleraciu.
xxc
Je tam uvedeny aj vykon, autor sa nic nedomnieva. Uz sa to minule riesilo a nebola to celkom pravda.
Autor se mylně domnívá, že akcelerace závisí na nějaké imaginární hodnotě točivého momentu.
Ne nezávisí, rozhodujícím parametrem pro akceleraci je výkon.