Citace😒br />
.....v nejdynamičtějším jízdním režimu Launch Mode zvládnou díky 1622 newtonmetrům akceleraci z 0 na 96 kilometrů v hodině za méně než 2,5 sekundy....
Autor se mylně domnívá, že akcelerace závisí na nějaké imaginární hodnotě točivého momentu.
Ne nezávisí, rozhodujícím parametrem pro akceleraci je výkon.
xxc
0
Je tam uvedeny aj vykon, autor sa nic nedomnieva. Uz sa to minule riesilo a nebola to celkom pravda.
Othello
1
....zvládnou díky 1622 newtonmetrům akceleraci ....
upřesni prosím která část této formulace uvádí výkon. Děkuji.
xxc
0
o 3 vety naspat 😄
Othello
1
ok, potvrzuješ tedy že citovaná věta výkon nezmiňuje ?.
.
traveldrive
1
Je to skrátka blbo napísané. Akcelerácia závisí od výkonu a výkon od krútiaceho momentu a otáčok. Je škoda vôbec to rozoberať a nie sa ešte naťahovať s nejakým trotlom...
Radovan Pastucha
0
vykon je nie rozhodujuci,ale jediny parameter motora,co ma vplyv na akceleraciu.
Othello
0
tak dalšími parametry je hmotnost, rychlost atd...
ale pokud se bavíme jen o motoru tak je to výkon, souhlas
moment je podružný parametr, teoreticky zcela bez vlivu na akceleraci
Radovan Pastucha
0
bavime sa len o motore. krutiaci moment s otackami tvori vykon a vykon je to jedine cim motor dava auto do pohybu.
Othello
0
pokud se opravdu bavíme jen o motoru tak to samozřejmě platí - akceleraci určuje jen jeho výkon.
Radovan Pastucha
0
ano,naozaj sa bavime o motore
kruskar
0
je to dobré?
PJ164
0
Moc informací v článku není. Mně osobně přijde, že technologicky se nic moc nevylepšilo až na upravený akumulátor.
Autor se mylně domnívá, že akcelerace závisí na nějaké imaginární hodnotě točivého momentu.
Ne nezávisí, rozhodujícím parametrem pro akceleraci je výkon.
upřesni prosím která část této formulace uvádí výkon. Děkuji.
.
ale pokud se bavíme jen o motoru tak je to výkon, souhlas
moment je podružný parametr, teoreticky zcela bez vlivu na akceleraci