Ojetiny

Zpět na článek

Martin Vaculík a Škoda 1000 MB: 60 let legendy. Češi ji milují, ona si to zaslouží

6 komentářů

Avatar - Zetti
Zetti
Jak se to veme. Tydle skudky na jezdeni byl des. Rvalo ro, nejelo, varilo, sedelo se v tom nakrivo, protoze přední podbeh zabihal do prostoru řidiče. Horsi byl snad jen trabant .

Moje dětství bylo skoro bez aut. A to jsme bydleli ve Vršovicích . A myslim sem o nic neprisel. Kuwa to uz sem starej....
Arese
Tak právě v tom mém výše uvedeném příspěvku jsem vysvětloval proč. Prostě zážitky z dětství a následná nostalgie. Nic složitého nebo nepochopitelného v tom fakt není. 😄
Avatar - Zetti
Zetti
Rapid uz je dneska veteran. Ale máš pravdu, lidi to k tem Škoda verkum tahne a nevim proc. Na vete srazu si ho fotilo vic lidi nez muj C126. Nas co sme s tom jezdili do prace a na dovolenou to nijak nebere
Arese
Komunisty nemůžu ani cítit, ale škodovky s motorem vzadu jsou moje dětství a zvláště 1000 MB je prostě krásné auto. 😄 Tak ti doporučuji méně fanatičnosti a více tolerance a pochopení. Naši předci dokázali i v tehdejších velmi skromných totalitních podmínkách vyvinout a od roku 1964 vyrábět jedno z nejlepších rodinných aut tehdejší litrové třídy v tehdy velmi moderní nové továrně. 😄 :yes: Že pak již zastaralá koncepce "vše vzadu" vydržela ve výrobním programu AZNP až do revoluce v r. 1989 je samozřejmě naprosto špatně, ale to už je docela jiná historie a řada 742/743... Ovšem i ta má pro mnoho pamětníků své nezpochybnitelné kouzlo, třeba takový Rapid 136 je dodnes velice žádoucí young-timer... 😄
Moje Fotky
Příspěvek podléhá schvalování.
Avatar - Anonym
Anonym
Aneb "Tupci sobě" hlásá napis na čelním skle.