Novinky
toto nie P3008...toto je mensia platforma.
a predava sa to preto, lebo marketingovemu oddelenih vyslo v pocte predanych kusov a vyrobne to vychadza tak preco nepredvat viac-automaticky to znizi naklady na vyvoj...
ved to je to je to iste ako notebooky, telefony...
vdaka tomuto su stale komplikovanejsie auta relativne lacnejsie...
a predava sa to preto, lebo marketingovemu oddelenih vyslo v pocte predanych kusov a vyrobne to vychadza tak preco nepredvat viac-automaticky to znizi naklady na vyvoj...
ved to je to je to iste ako notebooky, telefony...
vdaka tomuto su stale komplikovanejsie auta relativne lacnejsie...
To znásilňování jmen Stellantisem mi je opravdu velmi nesympatické...chápu že se jim daří vydělávat když ekonomicky sdílejí maximum techniky a snažej se z toho ... co mají ... uplést bič. Ale popravdě nechápu co je nutí do šíleností typu vzít P3008 a prodávat ho pod deseti názvama ještě s nějakou historickou nesmyslnou konotací. Ty názvy snad ani mladá generace nezná a pro ty starší je to matoucí - a o to asi jde. Fiat 600, polská Alfa Milano s francouzskou technikou, francouzské Topolino s italskou trikolorou, francouzský subkompakt Jeep Avenger - ten má aspoň svůj název, ale očividně se chystá Cherokee ala P3008 neboli Frontera...jako nechce se mi věřit, že tohle může dlouhodobě fungovat? Mě to naprosto odpuzuje, protože je to celé zastírací manévr k vyvolání jakési prémiovosti, která v těch autech není.
Nejsou v tom úplně sami, evropský Ford E😜lorer je taky špatný vtip, tam to ale vypadá na partyzánskou akci toho němce co se vrátil k VW jak se tu nedávno psalo 😁
Nejsou v tom úplně sami, evropský Ford E😜lorer je taky špatný vtip, tam to ale vypadá na partyzánskou akci toho němce co se vrátil k VW jak se tu nedávno psalo 😁
Opel som mal rad pre utulne interiery, ale toto je nasilu hranate, technokraticke a studene. Navyse tam niektore diely dost nelicuju. Co mam z tlacidiel klimy, ked ten lak na nich je magnet na odtlacky a skrabance.
Vnutri je to proste nasilu ine, aby to nebeol Peugeot ani Citroen.
Navyse profil prezradza C3 Aircross, podla mna dvere pojdu medzi tymi modelmi vymenit rovnako ako Passat/Superb Combi.
Nazov je bomba sama o sebe. Mladi si Fronteru nepamataju a starsi len lamentuju. Fakt to mohlo ostat ako Crossland.
Vnutri je to proste nasilu ine, aby to nebeol Peugeot ani Citroen.
Navyse profil prezradza C3 Aircross, podla mna dvere pojdu medzi tymi modelmi vymenit rovnako ako Passat/Superb Combi.
Nazov je bomba sama o sebe. Mladi si Fronteru nepamataju a starsi len lamentuju. Fakt to mohlo ostat ako Crossland.
Sdílení platforem je nejrozumnější snižování nákladů. A ač se vám to nelíbí, bude ho jen přibývat a je to dobře. Pokud je vám to tolik proti srsti, kupte si mazdu, která si jede snad všechno svoje..
Veľký kufor.
Dostatok miesta vzadu.
Vyssi a pohodlný posed.
Dobre vybavenie asistenčnými systémami.
Rozhodne praktickejšie auto ako bežný hatchback nižšej strednej triedy.
Vieš, dnešní ľudia už nemajú priemernú výšku 160 cm ako pred 30 rokmi.
Dostatok miesta vzadu.
Vyssi a pohodlný posed.
Dobre vybavenie asistenčnými systémami.
Rozhodne praktickejšie auto ako bežný hatchback nižšej strednej triedy.
Vieš, dnešní ľudia už nemajú priemernú výšku 160 cm ako pred 30 rokmi.
Auto se míjí filozofií, designem, hodnotou značky, názvem...
V kuchyni se tomu říká - co dům dal :-!
V kuchyni se tomu říká - co dům dal :-!
Hlavně ty budíky a ten nesmyslný nechutný plastový bazmek... Mám pocit, že design interiérů se dostal úplně na zcestí... Viz digitální štít Superbu a kaplička atp.
Takhle si Fronteru pamatovat nebudu, ale budu si ji pamatovat jako Offroad.
Toto je GrandLand, akorát upravený.
Toto je GrandLand, akorát upravený.
.... je mimořádně neútulný, až odporný.... Zas ale chválím tlačítkovou klimu.... Pokud to bude auto fakt za pár korun, tak pro zaměstnance bych to klidně překousnul 😁 😁
Já vůbec nechápu čemu se tady divíte? Vždyť tuto strategii( na jedné platformě naplácat co nejvíce modelů) používá Vw už mnoho let. Tak co vás na tom tak dráždí u stelantisu??
Souhlasim, mě vadí že zařízli klasickou Zafiru, jinak od Stallantisu bych si taky nevybral protože tam necítím tu hodnotu. Na druhou stranu nebýt jich, tak by dost pravděpodobně zkrachovala Alfa, jistě by nebyla Lancia. "Díky" platformám to jsou sice auta znásilněná technikou Stellantisu, ale stále žijící značky, které své koncové produkty vyrábí a ladí pro určitou skupinu lidí. A důležité taky je to, že ač my dva pozici Stellantisu nechápeme (osobně jsem fakt do poslední chvíle nevěřil že koupí Opel), tak se jim evidentně nedaří zas tak špatně. Pro to, aby do budoucna evropské automobilky přežily, budou se muset spojovat víc. Hlavní automobilový trh se dávno odehrává v Číně, čím menší automobilka bude, tím snažší to bude lovná zvěř pro číňana.
Špatně jsi mě pochopil. Vyjmenoval jsi obecné výhody crossoveru - chcete-li SUV - nižší střední. A o to mi jde, já to myslel na Fronteru: v čem je to jiné než klony té techniky nebo obecně konkurence této třídy? Vůbec v ničem. Má to něco navíc oproti konkurenci? Nemá. Je aspoň nejlevnější? Asi ne, respektive jsou tu lowcostovější konkurenti typu SY atd.
Jako když už, tak C3 AC. Sice koncept auta pro Brazílii, ale co už. Z EU se stejně stává skanzen... Ale nerozumím tomu, proč vzít Opel. Když už by si aspoň dali práci se základem, a ne jen vyměnit nárazníky, světla a kapotu.. ale chápu, stali by to peníze a ty v téhle době Stellantis proje*ává v elektromobilitě...
Pro Opely mám slabost. Teda ne pro ty francouzské. Jezdil jsem kde čím, od Kadetta dále. Teď mám Insignii B. Jako toto bych vzal na milost. Vypadá slušně. Bohužel nemá to normální motor a není to manuál. Takže bohužel nic pro mě. Jak je v tom "velká" baterka je to o ničem.
Ale toto je nuda... nejak v tom nevidim ziadny opel... navrat mena frontera som si predstavoval inak...
Souhlas, tohle nemá ani DNA Opelu. Je to jen další splácaný crossover s historickým jménem. Moc to ničemu nepomůže a nějak nevím, co by mě přimělo ke koupi... Slabé snad ze všech úhlů a nejhorší je ten laciný interiér :no: Co bude pod kapotou? Nejspíš jen to, co v každém Stellantis autě, amarouny hadr...
Osobně ocením techniku nebo přidanou hodnotu nebo nějaký nápad co může produkt - v tomto případě auto - nabídnout uživateli. V případě Stellantisu a těch klonů P2008/P3008 je to jen o tom zaplavit trh lacinym jednoduchym autem, které si hraje na SUV, ale je to jen obyčejný přefouknutý fwd hatchback se snahou prodat jich co nejvíc. Konkurenci vykoupili a tak to zkouší. Jestli jim na tohle někdo skočí, tak budiž, ale mě to od celého toho koncernu jen odrazuje. Kdyby třeba Jeep Avenger měl nějaké prvenství v EV pohonu mezi 4x4 a co já vim, třeba broděnim spíš jen pro to PR. Aspoň marketingově třeba to postavit jako elektrickou konkurencí Jimnyho nebo tak něco, ale ať s tim klidně lidi jezděj jen nákup. To by mělo u Jeepu smysl. Ale je to jen drahý P2008 na elektriku, který poslouží sotva jak Fabie za polovinu... U téhle Frontery to stejné, nemá ani emoce, ani snahu v něčem překonat konkurenci, nebo mi řekni v čem je to auto zajímavé a proč by si ho měl někdo kupovat?
Crosslandem. Nehodí se k tomu ani název Frontera a ani třeba Meriva, kdyby se chtěli v téhle třídě k něčemu vracet.
Za mě je ale určitě hezčí než nový citroen C3 aircross, s kterým toho sdílí na pohled víc, než by musel. Ale třeba i ten boční pohled, který je téměř totožný, je prostě hezčí u opelu.
Co nepochopím je to černé logo na černém podkladu vepředu.
Za mě je ale určitě hezčí než nový citroen C3 aircross, s kterým toho sdílí na pohled víc, než by musel. Ale třeba i ten boční pohled, který je téměř totožný, je prostě hezčí u opelu.
Co nepochopím je to černé logo na černém podkladu vepředu.
Vždyť to dělají i ostatní, není čemu se divit.