Novinky

Zpět na článek

Nový Opel Frontera v Česku poprvé naživo: Prohlédněte si ho do detailu!

31 komentářů

Avatar - Pepa_007
Pepa_007
Zase SUV a CrossOver. 🙄
adamzprahy
To znásilňování jmen Stellantisem mi je opravdu velmi nesympatické...chápu že se jim daří vydělávat když ekonomicky sdílejí maximum techniky a snažej se z toho ... co mají ... uplést bič. Ale popravdě nechápu co je nutí do šíleností typu vzít P3008 a prodávat ho pod deseti názvama ještě s nějakou historickou nesmyslnou konotací. Ty názvy snad ani mladá generace nezná a pro ty starší je to matoucí - a o to asi jde. Fiat 600, polská Alfa Milano s francouzskou technikou, francouzské Topolino s italskou trikolorou, francouzský subkompakt Jeep Avenger - ten má aspoň svůj název, ale očividně se chystá Cherokee ala P3008 neboli Frontera...jako nechce se mi věřit, že tohle může dlouhodobě fungovat? Mě to naprosto odpuzuje, protože je to celé zastírací manévr k vyvolání jakési prémiovosti, která v těch autech není.

Nejsou v tom úplně sami, evropský Ford E😜lorer je taky špatný vtip, tam to ale vypadá na partyzánskou akci toho němce co se vrátil k VW jak se tu nedávno psalo 😁
Cenduro
Drtivá většina běžných občanů nemají páru, co je Stellantis. Neví že Berlingo je stejně Rifter. Neví co je pojem platforma. Ale firma je díky tomu v černých číslech.
Vždyť to dělají i ostatní, není čemu se divit.
Nebo Nebo
Jenže ona i Toyota Proace má motor od Stellantisu
Avatar - praptak
praptak
Myslím, že jste si odpověděl sám, prostě jim to zvyšuje prodeje.
Mr.Murphy
je to hnus ale lidi jsou hloupí.... takže.... ?
argejev
toto nie P3008...toto je mensia platforma.
a predava sa to preto, lebo marketingovemu oddelenih vyslo v pocte predanych kusov a vyrobne to vychadza tak preco nepredvat viac-automaticky to znizi naklady na vyvoj...
ved to je to je to iste ako notebooky, telefony...
vdaka tomuto su stale komplikovanejsie auta relativne lacnejsie...
vitapb
Sdílení platforem je nejrozumnější snižování nákladů. A ač se vám to nelíbí, bude ho jen přibývat a je to dobře. Pokud je vám to tolik proti srsti, kupte si mazdu, která si jede snad všechno svoje..
adamzprahy
Osobně ocením techniku nebo přidanou hodnotu nebo nějaký nápad co může produkt - v tomto případě auto - nabídnout uživateli. V případě Stellantisu a těch klonů P2008/P3008 je to jen o tom zaplavit trh lacinym jednoduchym autem, které si hraje na SUV, ale je to jen obyčejný přefouknutý fwd hatchback se snahou prodat jich co nejvíc. Konkurenci vykoupili a tak to zkouší. Jestli jim na tohle někdo skočí, tak budiž, ale mě to od celého toho koncernu jen odrazuje. Kdyby třeba Jeep Avenger měl nějaké prvenství v EV pohonu mezi 4x4 a co já vim, třeba broděnim spíš jen pro to PR. Aspoň marketingově třeba to postavit jako elektrickou konkurencí Jimnyho nebo tak něco, ale ať s tim klidně lidi jezděj jen nákup. To by mělo u Jeepu smysl. Ale je to jen drahý P2008 na elektriku, který poslouží sotva jak Fabie za polovinu... U téhle Frontery to stejné, nemá ani emoce, ani snahu v něčem překonat konkurenci, nebo mi řekni v čem je to auto zajímavé a proč by si ho měl někdo kupovat?
Meky
Veľký kufor.
Dostatok miesta vzadu.
Vyssi a pohodlný posed.
Dobre vybavenie asistenčnými systémami.

Rozhodne praktickejšie auto ako bežný hatchback nižšej strednej triedy.

Vieš, dnešní ľudia už nemajú priemernú výšku 160 cm ako pred 30 rokmi.
Avatar - praptak
praptak
A vyšší světlá výška, klasická auta jsou dnes nesmyslně nízko.
adamzprahy
Špatně jsi mě pochopil. Vyjmenoval jsi obecné výhody crossoveru - chcete-li SUV - nižší střední. A o to mi jde, já to myslel na Fronteru: v čem je to jiné než klony té techniky nebo obecně konkurence této třídy? Vůbec v ničem. Má to něco navíc oproti konkurenci? Nemá. Je aspoň nejlevnější? Asi ne, respektive jsou tu lowcostovější konkurenti typu SY atd.
vitapb
Souhlasim, mě vadí že zařízli klasickou Zafiru, jinak od Stallantisu bych si taky nevybral protože tam necítím tu hodnotu. Na druhou stranu nebýt jich, tak by dost pravděpodobně zkrachovala Alfa, jistě by nebyla Lancia. "Díky" platformám to jsou sice auta znásilněná technikou Stellantisu, ale stále žijící značky, které své koncové produkty vyrábí a ladí pro určitou skupinu lidí. A důležité taky je to, že ač my dva pozici Stellantisu nechápeme (osobně jsem fakt do poslední chvíle nevěřil že koupí Opel), tak se jim evidentně nedaří zas tak špatně. Pro to, aby do budoucna evropské automobilky přežily, budou se muset spojovat víc. Hlavní automobilový trh se dávno odehrává v Číně, čím menší automobilka bude, tím snažší to bude lovná zvěř pro číňana.
Ota4
Já vůbec nechápu čemu se tady divíte? Vždyť tuto strategii( na jedné platformě naplácat co nejvíce modelů) používá Vw už mnoho let. Tak co vás na tom tak dráždí u stelantisu??
Mr.Murphy
.... je mimořádně neútulný, až odporný.... Zas ale chválím tlačítkovou klimu.... Pokud to bude auto fakt za pár korun, tak pro zaměstnance bych to klidně překousnul 😁 😁
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Hlavně ty budíky a ten nesmyslný nechutný plastový bazmek... Mám pocit, že design interiérů se dostal úplně na zcestí... Viz digitální štít Superbu a kaplička atp.
Avatar - Mokrous
Mokrous
Má to estetiku odpadkového koše Ikea. Hnus.
Nebo Nebo
Takhle si Fronteru pamatovat nebudu, ale budu si ji pamatovat jako Offroad.
Toto je GrandLand, akorát upravený.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Auto se míjí filozofií, designem, hodnotou značky, názvem...

V kuchyni se tomu říká - co dům dal :-!
ericn
Souhlas, tohle nemá ani DNA Opelu. Je to jen další splácaný crossover s historickým jménem. Moc to ničemu nepomůže a nějak nevím, co by mě přimělo ke koupi... Slabé snad ze všech úhlů a nejhorší je ten laciný interiér :no: Co bude pod kapotou? Nejspíš jen to, co v každém Stellantis autě, amarouny hadr...
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Jako když už, tak C3 AC. Sice koncept auta pro Brazílii, ale co už. Z EU se stejně stává skanzen... Ale nerozumím tomu, proč vzít Opel. Když už by si aspoň dali práci se základem, a ne jen vyměnit nárazníky, světla a kapotu.. ale chápu, stali by to peníze a ty v téhle době Stellantis proje*ává v elektromobilitě...
asaren
Crosslandem. Nehodí se k tomu ani název Frontera a ani třeba Meriva, kdyby se chtěli v téhle třídě k něčemu vracet.
Za mě je ale určitě hezčí než nový citroen C3 aircross, s kterým toho sdílí na pohled víc, než by musel. Ale třeba i ten boční pohled, který je téměř totožný, je prostě hezčí u opelu.
Co nepochopím je to černé logo na černém podkladu vepředu.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Taka moda .. vsetko cierne... aby dotycny vyzeral jak id.iot
ericn
Spíš to vypadá jako by se Opel styděl za to, jakou hrůzu zase vyplodil :no:
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Ale toto je nuda... nejak v tom nevidim ziadny opel... navrat mena frontera som si predstavoval inak...
Vladislav Píša
Pro Opely mám slabost. Teda ne pro ty francouzské. Jezdil jsem kde čím, od Kadetta dále. Teď mám Insignii B. Jako toto bych vzal na milost. Vypadá slušně. Bohužel nemá to normální motor a není to manuál. Takže bohužel nic pro mě. Jak je v tom "velká" baterka je to o ničem.
Vladislav Píša
Příspěvek podléhá schvalování.
Frfla
😲 zív, co tam máte dále?
Avatar - sargis
sargis
Opel som mal rad pre utulne interiery, ale toto je nasilu hranate, technokraticke a studene. Navyse tam niektore diely dost nelicuju. Co mam z tlacidiel klimy, ked ten lak na nich je magnet na odtlacky a skrabance.
Vnutri je to proste nasilu ine, aby to nebeol Peugeot ani Citroen.
Navyse profil prezradza C3 Aircross, podla mna dvere pojdu medzi tymi modelmi vymenit rovnako ako Passat/Superb Combi.
Nazov je bomba sama o sebe. Mladi si Fronteru nepamataju a starsi len lamentuju. Fakt to mohlo ostat ako Crossland.
Meky
:yes: Pekný pežot. Skoda, že pôsobí tak úzko. Lacné vrzgajuce plasty?
Avatar - hugino
hugino