Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Vrcholný Volkswagen Golf R má být poslední se spalovákem. Ukázal se v maskování

Příští Volkswagen Golf R se odhalí v létě jako labutí píseň ostrých spalovacích golfů. Přijede jako hatchback i kombík Variant, ale podobně jako GTI už nedostane manuální převodovku. Automobilka se pochlubila fotografiemi prototypů obou karosářských verzí.
Zpět na článek
16. 6. 2024 18:26
16. 6. 2024 18:52
17. 6. 2024 08:39
17. 6. 2024 08:36
17. 6. 2024 09:40
16. 6. 2024 18:26
Strašák
To "poslední" má být strašení? Nedokážu si představit R v elektrice. Ani kupující snad ne, to fanatici radši sáhnou po Tesle S/Roadster, až bude.
Jinak škoda, že nebude manuál. To je srdcem sportovnějších vozů.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Mikesus
16. 6. 2024 18:52
Re: Strašák
Tak ono to je logické. Přestává o něj byt zájem. Doba, kdy prodávali skoro milion golfu je dávno pryč. Teď už je na okraji zájmu, tak nikdo nemůže být prekvapen, že ho orezavaji ještě vic
17. 6. 2024 07:11
Re: Strašák
Aj doby, keď predávali Golfa za normálne ceny, sú preč. Aj doby, keď mal športový derivát Golfu manuál. Aj tie doby, keď boli na palube solídne tlačítka a nie matlací displej.
Avatar - iudex
17. 6. 2024 08:39
Re: Strašák
Je to tak. Ja som svojho času kúpil GTI Performance za 29t eur (základné GTI pritom bolo za nejakých 26t). Ako poterám faceliftovaný GTI v Nemecku, základ začína na 44t. Takže Rko po facelifte bude atakovať 60t. :-(
Avatar - iudex
17. 6. 2024 08:36
Re: Strašák
Sorry ale toto je úplná hlúposť. Ak by boli rýchle Golfy (či Golfy všeobecne) na okraji záujmu, tak by sa už dávno nevyrábali, ako sa nevyrábajú Renaulty RS, Peugeoty GTi alebo Opely OPC. Nikdy v histórii Golfu nebola tak široká ponuka hothečov: GTI, Clubsport, R, R333 a možno R Performance.
Spaľovacie Golfy tu budú, dokým sa budú môcť vyrábať. Potom skončia nie kvôli nedostatku záujmu, ale kvôli legislatíve.
Avatar - twistedTSD
17. 6. 2024 08:55
Re: Strašák
VW zmršeným G8 akceleroval odchod zákazníků k T-Rocu nebo třeba Corolle. Pořád se ale bavíme o statisících kusů, takže "na okraji zájmu" je značná hyperbola. A sportovní deriváty zajisté generují slušnou marži.
17. 6. 2024 09:40
Re: Strašák
G8 žádný odchod k T-Rocu neakcentoval. Všeobecně klesá podíl C segmentu v Evropě i ve světě ve prospěch Cross-overů a SUV. G8 je pořád nejprodávanější auto Evropy v C-segmentu, druhé nejprodávanější auto v této třídě je Octavia. Takže naopak, rodinka Golf, Octavia, Leon, A3 v poslední generaci dnes zcela dominuje tomuto segmentu v Evropě, protože konkurence se defacto vypařila nebo nabízí různé nekoupitelné kombinace typu elektrický Megane.
Avatar - twistedTSD
17. 6. 2024 13:59
Re: Strašák
Je pravda, že u T-Roc se slušně prodával už dřív a nedá se to moc srovnávat kvůli covidu, ale faktem je, že G8 se nikdy nepřiblížil prodejům výběhového G7.
16. 6. 2024 18:59
Re: Strašák
Tak ono cena taky není přijatelná...
Začíná na 550,000Kč, což je cena, za kterou se dá pořídit i octavie s 1.5TSi. zároveň na této ceně pomalu končí podobně veliká Fabia...
Tak kdo to pak má kupovat???
Rozbalit vlákno
0
16. 6. 2024 21:34
Posledny poriadny Golf?
Musim verit, ze Green Deal terorizmus si v EU vylame zuby a tento Golf nebude posledny svojho druhu. Bola by to velka skoda. Verim, ze takychto aut esta par uvidime
Rozbalit vlákno
0