Novinky
Allo
5
Docela dobré auto, kdyby nebyli francouzi blbí tak to prodávají pořád i v kombalu a s dyzlem 😒]
ericn
6
Díesel není třeba, ta 1.3TCe 103kW je dostatečná na vše, co je třeba. Kombík samozřejmé bude chybět 😉 Ještě je v nabídce, ale už jen jako skladovka…
v téhle pošahané "eco" , "bio" , "zero CO2", "EV" době je takové auto na trhu skoro jako zjevení. Bez zbytečných cingrlátek, všelijakých "hybridních" vylepšení, s normální palubní deskou a uživatelský vstřícným ovládáním, spolehlivým pohonem a dostatečně prostorným interiérem a zavazadlovým prostorem, dvě verze řazení, klasika i automat a k tomu výborná cena. :yes: :yes: :yes:
PS: diesel není potřeba, ale kdyby byl, byla by to jedině třešnička na dortě
PS: diesel není potřeba, ale kdyby byl, byla by to jedině třešnička na dortě
Hlavně ho v plné sestavíš do 600tis Kč, což je na nižší střední třídu super. Co mě jen zaráží, jsou technická data. Stejné auto, stejné výkonové parametry motoru, rok 2021 vmax 205km/h a 2024 vmax 175kmh = buď Renault kecá nebo to nějak elektronicky omezil? Hmmm 😉
Auto je omezeno, všechny Renaulti od podzimu 2023 maj 175 km/h bez oheldu na výkon a motor. Po vzoru Volva... proč? Netuším.
Motor super, já zkoušel 2 měsíce zpět kombík (výprodejový kus, už nešel konfigurovat do výroby), 1,33 TCe140 a EDC. Auto jelo solidně, motor je skvělý, převodovka na suché DCT taky fungovala, ale po přesednutí do našeho Meganu 2 2.0 s HDM to bylo takové trochu lepší a mechaničtější odezva od volantu a plynulejší převodovka a i přes torzku u obou variant, tak ten starší méně odskakoval v zatáčkách na nerovnostech (takové to typické pro torzku, zatáčka a hrboly. Nicméně co mne trochu zklamalo byl interiér výběhového Megana. Když jsem kdysi zkoušel vyšší výbavy včetně RS line, byly fakt hezké, materiály, plasty měkčené, textil... výplně dveří a to mne přišel i ten náš Megan 2 působil trochu lepším dojmem.
Jinak je to skvělá nabídka, to auto je moc hezký, za ty prachy je to lepší než kdejaký crossover, s živým motorem a výbavou. Jsem zvědav jen na ten interiér, ale zase za ty peníze bych mu to odpustil.
P.s. ten výše zmíněny Megan mne v bílé barvě (jediný kus) nabídli za 595 s EDC, což je vlastně taky super.
Motor super, já zkoušel 2 měsíce zpět kombík (výprodejový kus, už nešel konfigurovat do výroby), 1,33 TCe140 a EDC. Auto jelo solidně, motor je skvělý, převodovka na suché DCT taky fungovala, ale po přesednutí do našeho Meganu 2 2.0 s HDM to bylo takové trochu lepší a mechaničtější odezva od volantu a plynulejší převodovka a i přes torzku u obou variant, tak ten starší méně odskakoval v zatáčkách na nerovnostech (takové to typické pro torzku, zatáčka a hrboly. Nicméně co mne trochu zklamalo byl interiér výběhového Megana. Když jsem kdysi zkoušel vyšší výbavy včetně RS line, byly fakt hezké, materiály, plasty měkčené, textil... výplně dveří a to mne přišel i ten náš Megan 2 působil trochu lepším dojmem.
Jinak je to skvělá nabídka, to auto je moc hezký, za ty prachy je to lepší než kdejaký crossover, s živým motorem a výbavou. Jsem zvědav jen na ten interiér, ale zase za ty peníze bych mu to odpustil.
P.s. ten výše zmíněny Megan mne v bílé barvě (jediný kus) nabídli za 595 s EDC, což je vlastně taky super.
Jj nejspíš kvůli EV, aby to nevypadalo tak blbě, že ty jejich EV pixly jedou daleko méně. Ale tak pro normální jízdu to asi vadit nebude, nicméně na dálnici ano, zvlášť v DE. Nicméně předpokládám, že existuje způsob jak to obejít 😉
Ta cena je na dnešní svět famózní :yes:
Ta cena je na dnešní svět famózní :yes:
Omezovač, vypadá to blbě, ale reálně asi s tím nebude problém takový, jak to vypadá na papíře a vře v diskuzi. V Německu stejně většinu času jedeš 120 a když už je volněji, tak s auty tohoto typu to k 200 vytáhneš stejně sporadicky, zatáčky, kamion, němec v levém, který přece nebude uhybat a tak. U takových těch SUV neprémiového typu bych to akceptoval bez problémů, stejně na to nemaj výkony lítat nad 200 a už od 140ti to leze to k té rychlosti silou vůle, když to nemá aspon 250 a víc koní a je to trochu správná krabice. Já to neobhajuji, sám jsem na tu hru přistoupil a mam auto s omezovačem na tacho 184 km/h a neměl jsem s tím zatím větší problém (musíš si to kompenzovat při předjíždění na okreskách 😁 😁 ), spíš je divný, že to zrychluje tak nějak pořád dobře, cítíš, že by to dalo v pohodě 220 a najednou stop 😁 Ale v provozu jsem s tím problém neměl. Stejně jako minuly tyden, kdyz jsem zkoušel téměr 300kw Kiu EV9, nejdřív to jede že by ses "po**al" nad 140 už cítíš, že to trochu poleví, ale i tak to zrychluje velmi svižným tempem na 205 a konec, jsi předevšemi na dálnici... a za chvíli tě dojedou starý Ofce TDI a předjedou :-! 😒] Ale to by si musel mít smůlu, že je tak dlouhá a rovná dálnice, takže pár případů za rok 😊
Omezovač na 175 mi příjde teda úchylnej, nevím co je to zase za pitomý trend. Já tak rychle nejezdím, ani v tom profláknutém Německu, ale tohle se mi nelíbí.
Jj, jde o princip. Když to jde, proč to omezovat 😉
nizsia Vmax = mozes usetrit lebo slabsie brzdy, lacnejsie gumy, ine riadenie.
Karoseria vyzera podobne ako predtym, mechanika bude ojebana.
Ako kedysi davno, ked predavali fluence.
Vyzeralo rovnako ale bolo to ine auto.
Karoseria vyzera podobne ako predtym, mechanika bude ojebana.
Ako kedysi davno, ked predavali fluence.
Vyzeralo rovnako ale bolo to ine auto.
Ale Fluenc i přes tu "jednodušší" techniku byl v řadách maitelů velmi oblíben, protože to bylo dost odolné auto. Vůbec Megane 3 byl podle mě nejlepším Meganem, protože si frantíci dali velmi záležet po problémech předfaceliftu Megana 2 (po faceliftu to taky rapidně zlepšili, ale pořád ta aura nespolehlivosti tam byla), dokonce elektroinstalace je Bosch. Stejně si pohráli s Lagunou 3 a dodnes je to velmi zapomínaná a skvělá ojetina.
Taky bych řekl, že to snížení vmax je jen elektronický ojeb Renaultu :no:
Treba pozrieť brzdy a gumy.
Nemyslím, že budú na auto s vmax 175 montovať gumy s rýchlostným indexom do 210kmh..
Podobne to bude s brzdami.
Treba pozrieť v katalógu dielov. 😉
Nemyslím, že budú na auto s vmax 175 montovať gumy s rýchlostným indexom do 210kmh..
Podobne to bude s brzdami.
Treba pozrieť v katalógu dielov. 😉
Nevyrába sa toto Grancoupe rovnako ako Fluence v Turecku? Tým pádom technika bude viac blbuvzdorná, odolná, celkovo naladené na horšie cesty a servis. Otázka je kvalita spracovania a použité materiály vzhľadom k cieľovým trhom, medzi ktoré ten európsky veľmi asi nezapadá.
Tak zase na druhou stranu to šetření nějak promítají do ceny. Horší je, když úplně stejně odrbe auto třeba Volvo, které má podobně srandovní Vmax a cena je pětinásobná. Koukal jsem na novou XC90 PHEV za cca 2,5 mega a byly na ní obuté práskačky s rychlostním indexem T, což je 190 km/h.
Je to tak, to nie je len o tom že to umelo priškrtia, ale inak by auto bolo schopné ísť 250, ono tomu prispôsobia aj ostatné súčiastky, na ktorých vedia hodne ušetriť, ale do ceny to už nepremietnu. Nedávno som sa bavil s kamarátkou, ktorá autá hodnotí akurát podľa farby. Chcela nové SUV, skúšala Volvo XC40 a aj ako typická baba, ktorej je jedno, či má auto tri valce alebo osem pri Volve skonštatovala, že to auto proste nešlo, dynamika slabá, nevedela s tým vraj predbehnúť v normálnej premávke, pri tej cene skrátka čakala a dosť viac.
Dobroserské opatření Renaultu.
Aké dobroserské, čo to zase motáš? Hodil na východný trh to, čo tam podľa neho chýba a bude sa predávať. Chce zarobiť, a keď to nejde s drahými autami, skúša lacné. Keď vie cenu znížiť obmedzením rýchlosti, tak to dáva zmysel, lebo cena je vždy až na prvom mieste a buď viac za nižšiu cenu predá, alebo si o čosi zvýši mizernú maržu. Čo je na tom dobroserského?
Já si myslím, že má pravdu. Nic nového nevyvíjeli (zbytečné náklady), jen elektronicky omezili rychlost, aby nevyčnívalo z řady 😉 Ty jejich EV kraksny a Hybridy víc jezdit neumí, tak aby tenhle levný kus nebyl lepší, tak ho omezili. Jinou logiku to nemá,,,
Přesně tak, vidím to úplně stejně. Jde jen o úchylnou politickou úlitbu odporným levičákům!! :😉 😢 :no:
To sú také vykonštruované závery, kámo...
Faktom je, že vo väčšine krajín je maximálka 130 alebo ešte menej. Obmedzenie na 175 km/h mi príde ako dostatočná rezerva. Pritom môžu na technike ušetriť celkom dosť peňazí ako písal Iudex, a to je ten dôvod, nie tie vaše výmysly. Plus majú argument k bezpečnosti na cestách.
Nič nového nevyvíjali, samozrejme, veľa investovali do elektriky a kvôli lacnému autu pre východ nebudú investovať. Potrebujú hlavne zarábať. Všetko je len o peniazoch, o ničom inom. Tým je podriadené všetko, aj ideológie.
Faktom je, že vo väčšine krajín je maximálka 130 alebo ešte menej. Obmedzenie na 175 km/h mi príde ako dostatočná rezerva. Pritom môžu na technike ušetriť celkom dosť peňazí ako písal Iudex, a to je ten dôvod, nie tie vaše výmysly. Plus majú argument k bezpečnosti na cestách.
Nič nového nevyvíjali, samozrejme, veľa investovali do elektriky a kvôli lacnému autu pre východ nebudú investovať. Potrebujú hlavne zarábať. Všetko je len o peniazoch, o ničom inom. Tým je podriadené všetko, aj ideológie.
Ale proč? Omezování nedává jiný smysl.. Auto je schopné jet víc, do 2023 umělo 205kmh a teď neumí? Divná politika... Max rychlost jsem netahej, to je legislativní věc a ne technická 😉 .
1) Nejsem žádný tvůj "kámo", s elektrofanatiky se zásadně nedružím
2) Tvoje "argumenty" jsou úplně absurdní, ale ve tvém případě mě to nijak nepřekvapuje
2) Tvoje "argumenty" jsou úplně absurdní, ale ve tvém případě mě to nijak nepřekvapuje
1.To ma absolútne nezaujíma, kámo. Síce neviem, podľa čoho mne pripisuješ ten takzvaný elektrofanatizmus, ale fakt mi je to jedno.
2. Rozveď to. Čo je absurdného na tom, že mi neprekáža neschopnosť auta dosiahnuť rýchlosť, ktorú nevyužijem a ani legislatíva ju vo drvivej väčšine krajín nepovoľuje?
2. Rozveď to. Čo je absurdného na tom, že mi neprekáža neschopnosť auta dosiahnuť rýchlosť, ktorú nevyužijem a ani legislatíva ju vo drvivej väčšine krajín nepovoľuje?
To je hezký, že ti to přijde dostatečné, ale mně to z principu vadí. Nevím, proč tu plácáš něco o snižování ceny pro východní trhy, když je to plošné opatření, které si Renault vymyslel několik let zpátky s nějakým nesmyslným dobroserským zdůvodněním.
Nejaký princíp v praktickom svete, kde sa počíta každý cent, nemá váhu.
A to znižovanie ceny pre východné trhy? Áno, starší sedan s obmedzenou výbavou a jedinou motorizáciou je pouka typická pre východné trhy. A že to robí Renault celoplošne? No budiž, to som nevedel. Asi im to dáva zmysel, keď to robia. Mimochodom, aké je to to "dobroserské" zdôvodnenie Renaultu? Celý čas tu nad tým onanuješ, ale nič konkrétneho si nenapísal.
A to znižovanie ceny pre východné trhy? Áno, starší sedan s obmedzenou výbavou a jedinou motorizáciou je pouka typická pre východné trhy. A že to robí Renault celoplošne? No budiž, to som nevedel. Asi im to dáva zmysel, keď to robia. Mimochodom, aké je to to "dobroserské" zdôvodnenie Renaultu? Celý čas tu nad tým onanuješ, ale nič konkrétneho si nenapísal.
Báječné. Konečně normální auto s normálním motorem za odpovídající cenu. Jen škoda 10let starého konceptu. Ještě kombík a bude to fajn.
Super, my jeste chceme aj ludove cabrio. V dnešní dobe sa fungl nové plnohodnotne cabrio neda kupíť pod 60 000 euro. Ak áno, dajte tip. Pekny den všem 😄
VW Troc cabrio sa dá kupiť do 40t€, len neviem čo je pre teba plnohodnotné cabrio...
Nová skladovka BMW 420i Cabrio za 50.650€ tady http😐/suchen.mobile.de/…uge/details.html?…
Požiadavky na dizajn a pohon si nešpecifikoval. Vychádzam len z veľkosti.
Požiadavky na dizajn a pohon si nešpecifikoval. Vychádzam len z veľkosti.
Tak něco takového se už dnes skoro nevidí - prostorné, pohledné, komfotní a dobře vybavené rodinné auto se čtyřválcem nezprzněným hybridizací a manálním šestikvaltem a navíc se základní cenou pod půl milionu!!! 😄 :yes: :yes: :yes: Že není kombík je sice škoda, ale když už výroba ve Francii skončila, ani to mu jinak být nemůže. Sedan je ale z celé této typové řady suverénně nejelegantnější, s pěkným lakem a většími koly je to fakt reprezentační stroj! Navíc využívá stejný prodloužený rozvor, jako kombík. Absence dieselu mě nijak nevadí, protože benzinový čtyřválec 1,33 l je fakt vynikající a může mít MANUÁL! A není zlikividovaný žádným hnusným elektromotorem!
A teď ta velmi špatná zpráva - omezovač rychlosti na 175 km/h (tj. o 30 km/h!) je neuvěřitelně hnusný zásah do práv a odpovědnosti řidiče, je to vlastně jeho urážka. Toto absurdní opatření zároveň u kupujícího vyvolává (doufejme) zcela zbytečné podezření, jestli výrobce nepoužil nějaké levnější pneumatiky, či nezeslabil nějaké komponenty podvozku. Za toto patří Renaultu veliký :no: :no: :no: ! Obzvláště odporné je toto opatření v případě, že ho Renault zavedl kvůli tomu, aby "zamaskoval" zoufalé maximální rychlosti elektrických modelů. Zbývá jen doufat, že omezovač rychlosti umí nějaký šikovný chiptuner odstranit, vždyť spousta řidičů se občas se svým vozem ocitne na německé dálnici!
A teď ta velmi špatná zpráva - omezovač rychlosti na 175 km/h (tj. o 30 km/h!) je neuvěřitelně hnusný zásah do práv a odpovědnosti řidiče, je to vlastně jeho urážka. Toto absurdní opatření zároveň u kupujícího vyvolává (doufejme) zcela zbytečné podezření, jestli výrobce nepoužil nějaké levnější pneumatiky, či nezeslabil nějaké komponenty podvozku. Za toto patří Renaultu veliký :no: :no: :no: ! Obzvláště odporné je toto opatření v případě, že ho Renault zavedl kvůli tomu, aby "zamaskoval" zoufalé maximální rychlosti elektrických modelů. Zbývá jen doufat, že omezovač rychlosti umí nějaký šikovný chiptuner odstranit, vždyť spousta řidičů se občas se svým vozem ocitne na německé dálnici!
A😜 Toto absurdní opatření zároveň u kupujícího vyvolává (doufejme) zcela zbytečné podezření, jestli výrobce nepoužil nějaké levnější pneumatiky, či nezeslabil nějaké komponenty podvozku...
To si píš že použil. A tá cena to jasne naznačuje. Netreba zabúdať, že výroba automobilov je prísne nákladovo sledovaný segment, kde ak niečo nie je potrebné, tak sa to vyhodí alebo nahradí lacnejším komponentom. Stačí si pozrieť pneumatiky, ako sa ich cena líši podľa rýchlostného indexu. Pneu s indexom do 240 kmh je dramaticky drahšia, ako pneu s indexom do 190 kmh. Takže obmedzením rýchlosti už len na sade pneumatík ušetrí značné prachy, nehovoriac o ďalších komponentoch (brzdy, zvuková izolácia...).
Ako hovoria babky na dedine, there is no free lunch a za tou nízkou cenu nebude len altruizmus výrobcu.
To si píš že použil. A tá cena to jasne naznačuje. Netreba zabúdať, že výroba automobilov je prísne nákladovo sledovaný segment, kde ak niečo nie je potrebné, tak sa to vyhodí alebo nahradí lacnejším komponentom. Stačí si pozrieť pneumatiky, ako sa ich cena líši podľa rýchlostného indexu. Pneu s indexom do 240 kmh je dramaticky drahšia, ako pneu s indexom do 190 kmh. Takže obmedzením rýchlosti už len na sade pneumatík ušetrí značné prachy, nehovoriac o ďalších komponentoch (brzdy, zvuková izolácia...).
Ako hovoria babky na dedine, there is no free lunch a za tou nízkou cenu nebude len altruizmus výrobcu.
Pokud jde jen o rychlostní index pneu, není nic jednoduššího, než si je vyměnit. Takže - kéž bys měl pravdu! 😄
Kto by s Renualtom jazdil viac ako 160km/h? V našich končinách snáď nikto, a že viem o čom hovorím, keďže Megane s 1.3tce mám doma. Maximálku som vyskúšal jediný krát za 5 rokov a dokázal by som žiť aj bez toho.
Kto celkovo, nie len na Renaulte jazdí viac ako 160 za hodinu? Na slovenských diaľniciach si to veľmi neužiješ, nie sú na to veľmi stavané a nebývajú príliš prázdne (ak nejazdíš v noci), a naviac je to už trošičku mimo predpisy. Kto často jazdí väčšie vzdialenosti, resp. aj po tých obľúbených nemeckých diaľniciach bez limitu, asi jazdí niečím väčším a silnejším. Toto mi príde taký ideál na obyčajné použitie, za dobrú cenu aj primerané prevádzkové náklady. Je to dostatočne pohodlné, bezpečné a s rýchlosťami +/- v rámci povolených limitov to nemá nijaký problém. Za mňa niet čo riešiť. To auto je zostavené podľa účelu použitia a tak ho treba brať. Keby som potreboval auto na denné použitie, asi by bol v hľadáčiku aj tento Renault.
Dle vyjádření Renault všechny jeho nové modely mají omezení rychlosti elektronicky na 180km/h. Je to kvůli bezpečnosti a nelze vypnout.
Jezdím často DE dálnice, tak se to hodí. Stávající auto umí 230. Bohužel spíše jde o princip. Že si Renault něco takového dovolí.
BTW. Jde o BEV, ty jezdí pomalu, tak srovnat se spalováky. Ještě omezit nádrže. Rychlost tankování. 😉
Jezdím často DE dálnice, tak se to hodí. Stávající auto umí 230. Bohužel spíše jde o princip. Že si Renault něco takového dovolí.
BTW. Jde o BEV, ty jezdí pomalu, tak srovnat se spalováky. Ještě omezit nádrže. Rychlost tankování. 😉
To je úplně jedno. Tady jde o princip a takovéto zbytečné omezení rychlosti dělá ze řidiče nesvéprávného blba, a to je prostě úchylné! 😲 😒 :no:
Dle vyjádření Renault všechny jeho nové modely mají omezení rychlosti elektronicky na 180km/h. Je to kvůli bezpečnosti a nelze vypnout.
Renault u mne tímto skončil. 🙄😠
Renault u mne tímto skončil. 🙄😠
To u více lidí, jelikož aktuálně nic zajímavého nenabízí. Navíc toto nesmyslné omezení :no:
diskusný kolega xxc je, podľa jeho vlastných slov a príspevkov, zjavne vyhlásený Renault pirát 160+ na východnej diaľnici minimálne po Tatry… s deťmi v sedačkách.
Pořád si nic nepochopil. Takže znovu - tady jde o princip: umělé omezení největší rychlosti o 30 km/h (!) je u sedanu nižší střední třídy neomluvitelná urážka jeho kupujícího, resp. řidiče. Něco takového mě spolehlivě odradí od koupě takového auta. Připadal bych si v něm jako nesvéprávný pitomec... 😲
Tak to máš potom ťažké. Ja mám auto limitované na 250 km/h, ale aby som sa kvôli prípadému zníženiu o Vmax o 30km/h cítil automaticky ako Ty, téda nevím…
Mňa by skôr teoreticky iritovalo, že výrobca spolu s takýmto znížením Vmax s najväčšou pravdepodobnosťou, logicky, šetrí na ostatných dieloch a konštrukcii auta.
Od stola je to ale úsmevné hodnotiť kategoricky štýlom 180 km/h Vmax = som odradený od kúpy/cítim sa ako nesvéprávny pitomec; a 200 km/h Vmax = yeah, this is it…
Podľa mňa to skutočne závisí od toho, čo výrobca ušetril a či to ukáže prax a čas - zvedavý som napríklad na posledné limitované Volvá, či budú na tom horšie ako táto generácia pred zavedením obmedzenia.
Mňa by skôr teoreticky iritovalo, že výrobca spolu s takýmto znížením Vmax s najväčšou pravdepodobnosťou, logicky, šetrí na ostatných dieloch a konštrukcii auta.
Od stola je to ale úsmevné hodnotiť kategoricky štýlom 180 km/h Vmax = som odradený od kúpy/cítim sa ako nesvéprávny pitomec; a 200 km/h Vmax = yeah, this is it…
Podľa mňa to skutočne závisí od toho, čo výrobca ušetril a či to ukáže prax a čas - zvedavý som napríklad na posledné limitované Volvá, či budú na tom horšie ako táto generácia pred zavedením obmedzenia.
Přivez mi své auto, nastavím ti omezovač na 170. Jak ti bude?
Přesně tak. Najednou zdejším obhajovacím "chytrákům" došla slova! 😒]
Nemusím, druhé moje auto, ktoré má pol roka, je od výroby obmedzené na 177 km/h Vmax a stále sa necítim ako vy. Problém je asi teda niekde inde 😉
No, to je ale tvoje hloupost, že sis něco takového koupil. 😄 Předpokládám, že to bude nějaký zkratowůz... 😲 :no: U normálního auta s výkonným spalovacím motorem je ale něco takového úplně zbytečné! 😲 :no:
Díky za hodnocení, pobavil si ma 😉
Každý normálny človek (zvyčajne) kupuje auto podľa svojich potrieb, pričom by mal zohľadniť aj profily obvyklých trás. Aj s mojimi autami jazdím vždy tacho 145 - 150 km/h. 235 km/h som skúsil raz, ďalej ma to už nebavilo (auto ale elán malo), druhé sa k maximálke 177 km/h ani nepozrelo, 160 km/h šlo bez najmenšieho problému. Podobne Ti píše vyššie priamo užívateľ Meganu Dodo24...
Ak by si bol naozaj odkázaný jazdiť na Megan GranCoupe s 1,3 TCe rýchlosťami +180 km/h, a rozdiel 30 km/h by bol pre Teba reálne kľúčový, a nie takto spoza klávesnice, tak to úprimnú sústrasť.
Každý normálny človek (zvyčajne) kupuje auto podľa svojich potrieb, pričom by mal zohľadniť aj profily obvyklých trás. Aj s mojimi autami jazdím vždy tacho 145 - 150 km/h. 235 km/h som skúsil raz, ďalej ma to už nebavilo (auto ale elán malo), druhé sa k maximálke 177 km/h ani nepozrelo, 160 km/h šlo bez najmenšieho problému. Podobne Ti píše vyššie priamo užívateľ Meganu Dodo24...
Ak by si bol naozaj odkázaný jazdiť na Megan GranCoupe s 1,3 TCe rýchlosťami +180 km/h, a rozdiel 30 km/h by bol pre Teba reálne kľúčový, a nie takto spoza klávesnice, tak to úprimnú sústrasť.
Dost výkonných aut (obvykle drahých) je omezeno na rychlost 250 km/h.
Omezovač na 175 km/h by mi vůbec nevadil. To spíše bude problém s tím, že překročíš rychlost o 1 km/h a bude to pípat, když po každém startu "pomocníka" nevypneš. Snad půjde vypnout jednoduše nějakým tlačítkem. Ale největší problém vidím v karosářské variantě - sedany u nás skoro nikdo nekupuje.
Za to může EU.
Corolla sedan se jednu dobu docela prodávala a myslím, že ani Tipo sedan není až takový jednorožec.
Je to celkem slušný kompakt za dobré peníze, takových už je velmi málo.
Je to celkem slušný kompakt za dobré peníze, takových už je velmi málo.
Ano, v dnešní šílené době to je jedinečná, ba skvělá nabídka. Ale bohužel s tou úplně zbytečnou kaňkou, která mi z ní zkazila jakoukoliv radost... 😒
Jenže je potřeba vidět souvislosti. Corolla sedan se prodávala dobře proto, že nabízela levnější specifikaci než hatchback a combi. Kdyby combi taky mělo levnější specifikaci s atmosférickým motorem a manuálem, sedanů by se prodalo určitě méně. Všechny sedany jako Thalia, Fluence nebo Tipo se prodávaly za nízké ceny.
Uživatel_5828159
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Karel Štolař
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.