Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Renault Mégane se znovu prodává v Česku! Je na benzin a stojí pod 500 tisíc

Lukáš Volšický
Diskuze (85)

Do Česka se vrací v minulosti populární Renault Mégane! Se základní cenou začínající pod půlmilionem korun má benzinový čtyřválec, manuál i obrovský kufr.

Renault v posledních měsících odhaluje hlavně elektrifikované novinky. Současně však zjišťuje, že u potenciálních zákazníků je stále velká poptávka po neelektrifikovaných modelech, a tak vyslyšel hlas lidu a na český trh vrací spalovací M¨mégane! Už letos v dubnu sice ukončil výrobu standardních verzí hatchback a kombi, ale i nadále si můžete koupit tu nejstylovější variantu, jaká byla v nabídce.

V Česku se znovu prodává elegantní sedan Mégane GranCoupé. Zatím poslední čtvrtá generace méganu se začala prodávat už v roce 2015, ale i dnes splňuje nejnovější bezpečnostní standardy. Automobilka uvádí, že v Turecku vyráběné Mégane GranCoupé splňuje novou bezpečnostní normu GSR2, která má vstoupit v platnost až 7. července 2024.

Ve staronovém modelu se objevuje 10“ digitální přístrojový štít spolu s 9,3“ dotykovým displejem infotainmentu Easy Link s navigací nebo přizpůsobením jízdních režimů Multi-Sense ve čtyřech módech Eco, Comfort, Sport a MySense pro individuální nastavení vozu. Automobilka láká i na velká zavazadlový prostor se základním objemem 550 litrů s maximální ložnou plochou 1783 milimetrů se sklopenou zadní lavicí. Kufr méganu je jedním z největších v segmentu C.

Video se připravuje ...

Renault Mégane GranCoupé se u nás bude prodávat ve dvou výbavových stupních evolution a techno. Nižší výbava evolution začíná se základní cenou od 469.000 Kč, za dražší techno pak zaplatíte minimálně 504.000 Kč. V nabídce příplatkových prvků si můžete vybrat elektrické otevírání zavazadlového prostoru, panoramatické střešní okno nebo 18“ kola.

Renault u nás prodává Mégane GranCoupé s jediným motorem – turbodmychadlem přeplňovaným řadovým čtyřválcem TCe se zdvihovým objemem 1,3 litru, maximálním výkonem 103 kW (140 koní) a nejvyšším točivým momentem 240 newtonmetrů. Standardní manuální převodovku můžete za doplatek 40.000 Kč nahradit sedmistupňovým dvouspojkovým automatem EDC.

Lukáš Volšický
Diskuze (85)

Doporučujeme

Avatar - twistedTSD
17. 6. 2024 09:01
Re: Fantastická nabídka s úplně zbytečnou kaňkou...
Není náhoda, že je tou levnější variantou vždy sedan, vyráběný někde v Turecku pro východní trhy. Český zákazník si za ty peníze může koupit Scalu, Korejce, tohle, nebo nic. Ber nebo nech být. Stěhovat kvůli němu linky na Grandtour do Turecka nikdo nebude.
16. 6. 2024 21:46
Re: Renault
7st edc by snáď malo byť mokré. Aspoň x rokov naspäť tomu tak bolo
16. 6. 2024 13:26
Re: Fantastická nabídka s úplně zbytečnou kaňkou...
Tie dochádzajú tebe. Stále si nevysvetlil, na čo ti je maxiálka cez 200, keď to nemáš ako využiť.
16. 6. 2024 11:59
Re: Fantastická nabídka s úplně zbytečnou kaňkou...
Čo je zbytočné, je maximálka nad 170, takže všetko, kvôli čomu tu kričíš, je len "dobrý pocit"...
16. 6. 2024 11:54
Re: Re: Fantastická nabídka s úplně zbytečnou kaňkou...
S akou rezervou? Na úsekoch, ktoré spomínaš, je predsa maximálka NEOBMEDZENÁ. Tam má aj 300 ďaleko k maximálke a tým pádom je to málo, nie?