Videa
Přihlásit pro přidání komentáře
Alpha Tango
"Není nic horšího, než stát se neplaceným zkušebním jezdcem vývojového oddělení automobilky." Pan Vaculík se nepěkně otřel o VW Group. To už mu asi Hrdlička nedá interview 😉
Tesla Model 3 Performance je tady:
https😐/www.tesla.com/…cz/model3/design#…
A také první Test Drive v České republice:
https😐/youtube.com/watch?… :yes:
https😐/www.autohled.cz/porovnavac?…
https😐/www.auto.cz/…-smetanku-149893
Tak pak tedy musim uznat, že toyota century je identická s camry.
Než jsem ho objednal, tak jsem si projel BMW 5, Mercedes E i Audi A6.
Udivuje mě, že píšeš, že jízda je na A6 houpavá! Možná to bylo velikostí kol, ale za mě to bylo tvrdé.
5 asi jisté jízdní vlastnosti, ale tvrdá.
E komfortem jízdy hodně podobný, ale vzadu o dost méně místa. Aby to bylo fér, byl to předešlý model, u nového nevím jak to je.
Rozhodl u mě komfort/cena. Mercedes vycházel o cca 600 tisíc dráž.
Mám pod kapotou už pátou generaci hybridního systému s celkovým výkonem
+- 180kw. Výkon více než dostatečný. Jezdím skoro furt v režimu sport, protože sleduji, jak se mění otáčky motoru.
Za necelé 4 měsíce mám najeto bezmála 20 tisíc. Proběhl první servis za 7.800,- Kč. Vyměněn olej a filtry, pročistěny brzdy.
Poslední nádrž dle dotankování 5,43l. Dle pc 5,39! I nejneekonomičtější jízda po dálnici 150-170 km/h byla spotřeba za 7,2l.
Auto jsem dal záměrně na 17" kola, abych podpořil komfort, o ten mi jde primárně.
Taky se mě spousta lidí ptá, jestli je to na vzduchu a jsou překvapení komfortním pružením.
Je to uživatelsky velmi přivětivé a komfortní auto.
Co by mohlo být víc vyladěné, tak rozjezd při holdu. Zdá se mi to takové hop dopředu, takže pokud vezu lidi, raději to vypnu, pokud jedu sám, tak to zapnu to mi nevadí. Taky by líp mohl být zvládnutý adapt. temponat. Při jízdě na dálnici to raději protlačím na klasický tempomat. Adapťák příliš aktivně zasahuje do zpomalení. Není moc plynulý. Ve městě v kolonách je ale super, tam to pracuje skvěle, aspoň já to tak mám. Dobrá připomínka od Vaculíka k velokosti kufru. Taky bych řekl, že je mnohem větší, ale je to sedan, tudíž se to musí projevit.
Zpracování výborné. Interiér příjemný a v medové (nebo karamelové😎) kůži i krásný.
Odkaz k Tesle... už jsem pár tesláků vezl a sami říkají, že komfortem a tichem se na lexe vůbec nechytají. Tesla má samosebou mnohem lepší dynamiku.
Za lexem se "zatím" ještě otáčí spousta lidí😎
Ne, ES asi nebude nejlepší prémiové auto, ale souborem vlastností, je to nejlepší auto v poměru cena/výkon.
Jinak jaké má kdo priority, výběr je rozmanitý. Každému dle jeho chuti. :-!
Redakce, co je prosím za technický problém?
Teoretizovat s bídným výkonem je fail😉, ne že se v Evropě nabízí jen s jedním motorem😎 Konec konců kdo chce, nechá si ho dovézt ze zámoří, ale proč?
2.5 l atmosférický motor má slušný výkon, je úsporný, nadmíru spolehlivý a akusticky je taky příjemný.
Jen pro úplnost, samo sebou, že můj mokrý sen v podobě pětilitru v LC je v podobě nového vozu již nesplnitelný,😎 snad jej v budoucnu najdu v dobrém stavu, jako ojetinu.
Pro potřeby, na které auto využívám, to mi věř, že je zásadní rozdíl, jestli jedu za 5, nebo 7l, byť v pémiovém segmentu. ☮️
Ten mi potvrdil, že je tam motor se 180 kw a to hlavně díky silnějšímu elektromotoru.
Přít se s nikým nebudu. Jak budu mít možnost setkat se se známým, co tento model má, jen je o dva roky starší, tak si ty auta vyměníme a uvidím, jaký bude pocit z dynamiky. Rozdíl 20 kw bude určitě znát😎