Videa
Stačí postavit malou trafačku.
Najít nabíjecí místa pro auta na sídlištích je nadlidský úkol... Problém je najít volné místo pro normální auto. Nabíječka sníží už tak malou kapacitu míst, musí být postavena mimo stávající parkoviště.
… protože to není potřeba? Nebo proto, že to stojí peníze? Kdo bude financovat výstavbu nabíječek? Jen Město a pro koho? Pro pár EV fanoušků? Vyhozené peníze oknem… Pokud to bude na komerční bázi, tak proč ne 😉 Jenže ta se nezaplatí a zaberou už tak omezené kapacity parkovacích míst…
většina lidí na sídliších má oejtiny v naftě a benálu nebo nové nákupní tašky opět v benálu 😄
Na Teslu má málokdo ze sídliště money 😄
Na Teslu má málokdo ze sídliště money 😄
Pan Hladík řekne, že drahé elektromobily jsou mýtus, aby se o pár minut později snažil vysvětlit, proč jsou elektromobily drahé. Doporučuje nabíjet doma, ale nabíjet doma na sídlišti považuje za nadlidský úkol. Přirovnal vývoj k mobilním telefonům a jako příklad uvedl delší výdrž. Jako vážně? Chápu, že kope za svůj dotační byznys, ale tenhle člověk snad spadl z Marsu. To jsou vize jak od plánovače komunistické pětiletky.
A k bonmotu v závěru rozhovoru: To světlo na konci tunelu může být klidně přijíždějící lokomotiva.
A k bonmotu v závěru rozhovoru: To světlo na konci tunelu může být klidně přijíždějící lokomotiva.
Na sidlisko sa nekupuje ani elektrobicykel, lebo ho ukradnu s bicykliarne. Elektroauto u vobec nie.
1) Nabíjení u odchoďáků. 1x týdně nabiju na 500 km.
2) Auta s nabíjením 400V blokují ty s 800V. Takže žádné daňové úlevy pro auta s 400V.
Porsche na 800V architektuře nabíjí rychlostí 1300km/h,
https😐/ev-database.org/…sche-Taycan-Plus
Tesla na 400V architektuře nabíjí rychlostí 810km/h (ostatní na 400V se plácají daleko za Teslou),
https😐/ev-database.org/…sche-Taycan-Plus
To je hodně velký rozdíl. A nabíječek, které umí dát vysoký výkon je málo v ČR, v západní Evropě je jich už dostatek, tam kde jsou potřeba (dálnice).