Veterán
Mikesus
8
Hodně zoufale tohle. I když nesouhlasím s tím jak reaguje, tak tohle je dno lidského chování.
Přejít do diskuze
Trhač asfaltu a žihadlo prostě. Jak ty dnešní tříválce. Moment, ty to dávají mnohem rychleji.
No wow. 250Nm. To je fakt nesrovnatelné s těmi 3valci. Ty mají jen kolem 200Nm.
https😐/www.ultimatespecs.com/…ega-B-25-TD.html
Jo. Dej tam moderní techniku a překvapení, bude to úplně jinej motor.
https😐/www.ultimatespecs.com/…ega-B-25-TD.html
Jo. Dej tam moderní techniku a překvapení, bude to úplně jinej motor.
Hodně zoufalý. Nejdříve použij Google, než začneš psát, aby ses vyhnul veřejné ostudě a posměškům.
https😐/www.auto.cz/…nedockali-140819
https😐/www.cnews.cz/…n-o-fous/nazory/
https😐/www.club-opel.com/…-skutecnosti-120
https😐/www.auto.cz/…nedockali-140819
https😐/www.cnews.cz/…n-o-fous/nazory/
https😐/www.club-opel.com/…-skutecnosti-120
Psal "myslím". Nebere aspoň své domněnky jako fakta jak někteří zde z jedne urcite skupiny. Jako třeba tvrdici, že commodore a omega byla stejná auta. Velmi podobná, ale ne preznackovane jako dnešní trend.
Moje reakce je na jeho věčné “Gúgeĺ priateľu, gúgeľ”.
https😐/www.auto.cz/diskuse/93789/1#…
https😐/www.auto.cz/diskuse/93789/1#…
Omegu B měli známí z Německa, je to tak pětadvacet let, co jsem s nimi projel Rakousko. Z pohledu našince zvyklého na stodvacítky to byl uvnitř neskutečný kočár a rád na to vzpomínám.
...tu čest se v Omeze B sedan v Německu svézt jako pasažér na sedadle spolujezdce a při zpáteční cestě i vzadu a nabízený prostor a komfort mě nadchl. Pamatuju si, že její interiér působil velmi útulně a kvalitně... 😄 :yes: :yes: :yes😒br />
P.S. Posledním mohykánem (a také posledním pravým Opelem) byla druhá generace Insignie, teď už má Opel v této třídě úplné prd (stejně jako ostatní evropské značky). Štěstí, že přežil alespoň Superb a Passat (i když ten už jen jako kombík).
Můžete si povsimnout, že Opel dělal krásné motory, ani jeden tříválec v nabídce... Čtyřválce a šestiválce prostě...
Stejnej krouťák shodou okolností mají.
Ale jinak je to přesně o tom co píšeš - když změníš převodovku, vstřiky, časování ventilů a další věci, tak dostaneš lepší výkonnější motor. Což byla pointa, děkuji.
Ale jinak je to přesně o tom co píšeš - když změníš převodovku, vstřiky, časování ventilů a další věci, tak dostaneš lepší výkonnější motor. Což byla pointa, děkuji.
Tenhle koráb měl můj taťka, 10 let...nejspíš nějaký mezistupeň ve výrobě, protože kastle již po faceliftu, ale ještě s 2.0 Ecotecem 100 koní/136 kW, 5st. manuál (jezdil s tím za 8,3 litru/100 km za celou dobu).
Tmavě modrá metalíza, xenony, uvnitř světlá látka a "dřevo", s držákem na Nokii. Na svou dobu to (pro mě) bylo jako zjevení.
Do té doby jsem nejel v pohodlnějším a prostornějším autě.
Díky za vzpomínky. Ty auta (včetně tohoto jeho konkrétního) již sežrala rez...
Na tomto webu už ČTU výhradně články pana Dragouna.
Tmavě modrá metalíza, xenony, uvnitř světlá látka a "dřevo", s držákem na Nokii. Na svou dobu to (pro mě) bylo jako zjevení.
Do té doby jsem nejel v pohodlnějším a prostornějším autě.
Díky za vzpomínky. Ty auta (včetně tohoto jeho konkrétního) již sežrala rez...
Na tomto webu už ČTU výhradně články pana Dragouna.
Měla ho mít, ale sériově se to nikdy nevyrábělo, vzniklo jen pár prototypů. Motor byl z Corvette
Přesně tak. Small block 5.7 z Corvette, bohužel v Evropě z prodeje sešlo a na trh se dostal jen v Austrálii v podobě Holdenu.
Bude to furt stejnej blok, ojnice, klika, písty, válce atd ale bude na to nacpaný vstřikování, jiný sání, trochu elektroniky a jiná převodovka.
A spotřeba, zrychlení atd je o světelný roky jinde vid
A spotřeba, zrychlení atd je o světelný roky jinde vid
Měl jsem 2 Omegy, obě služební. 1998 2,0 benzin kombik, 2000 sedan 2,5V6. Dvoulitr byl trochu slaby ale sestival samet, preletl jsem v nem Nemecko za par hodin. Prostorne, tiche pohodlne auto. Tehdy byl Opel ještě Opelem. Měli Fronteru, Monterrey, Zafiru, Astru coupe a cabrio…Ale ekonomicky se u nich smrakalo, roky vyrabeli ztratu az skoncili jako klon Peugeotu…
To bola mrcina. 😄
Vzadu sa nedalo sedieť, hnili to už na výrobnej linke, uzrate a absolútne nespoľahlivé.
Omega bola de facto synonymom vraku :yes:
Vzadu sa nedalo sedieť, hnili to už na výrobnej linke, uzrate a absolútne nespoľahlivé.
Omega bola de facto synonymom vraku :yes:
Zajímavé je, že jsem z US slyšel na Cateru spoustu kritiky, jaký to byl nespolehlivý křáp. Přitom se měla vyrábět na stejné lince jako Omega.
A tohle znáte ?
http😐/www.edmunds.com/…fq_oem_1_500.jpg
Koncem 90tek to parkovalo chvíli u nás na maloměstě, myslím, že to mělo zámořské poznávačky, ale už je to hodně dlouho.
http😐/www.edmunds.com/…fq_oem_1_500.jpg
Koncem 90tek to parkovalo chvíli u nás na maloměstě, myslím, že to mělo zámořské poznávačky, ale už je to hodně dlouho.
Taky maj ty tříválce stejnej krouták vid a stejnou převodovku.
To je jak napsat, že 30 let starýmu V12 dneska napráská Oktávka. Dej do toho V12 DSG nebo 8st ZF místo starého 3st GM , dej tam VVT a přímej vstřik a budou se dívt věci.
Když v Rusku dělali ty poslední kabriolety ZIL co si původně objednalo Ministerstvo obrany, tak jen tím, že ten starej 7,7 V8 předělali z karburátoru na vstřikování, dali jiné palivovoé mapy, nastavili na modernější víceoktánová paliva - dostali z toho 50 koní narch a při testech šlo jít až na 80 Hp údajně, ale nechtěli to zbytečně šponovat protože u přehlídkového auta je max výkon na nic.
Ted co udělaj tyhle změny + jiná moderní převodovka se starým autem vid.
Místo 23 to pojede za 17 a místo za 12 s to zrychlí za 8,5 😄
A to je pár změn na motoru jiná převodovka.Co jiné sání, co přidat VVT, co přímý vstřik a další moderní řešení. A pak by šlo ze starého motoru vyždímat 100-120 koní navíc vid.
Ale řešení je nic nevyvíjet a nemodernizovat a vyrábět tříválce. HAHAHA
A smát se starým autům
To je jak napsat, že 30 let starýmu V12 dneska napráská Oktávka. Dej do toho V12 DSG nebo 8st ZF místo starého 3st GM , dej tam VVT a přímej vstřik a budou se dívt věci.
Když v Rusku dělali ty poslední kabriolety ZIL co si původně objednalo Ministerstvo obrany, tak jen tím, že ten starej 7,7 V8 předělali z karburátoru na vstřikování, dali jiné palivovoé mapy, nastavili na modernější víceoktánová paliva - dostali z toho 50 koní narch a při testech šlo jít až na 80 Hp údajně, ale nechtěli to zbytečně šponovat protože u přehlídkového auta je max výkon na nic.
Ted co udělaj tyhle změny + jiná moderní převodovka se starým autem vid.
Místo 23 to pojede za 17 a místo za 12 s to zrychlí za 8,5 😄
A to je pár změn na motoru jiná převodovka.Co jiné sání, co přidat VVT, co přímý vstřik a další moderní řešení. A pak by šlo ze starého motoru vyždímat 100-120 koní navíc vid.
Ale řešení je nic nevyvíjet a nemodernizovat a vyrábět tříválce. HAHAHA
A smát se starým autům
a v USA se chvíli prodávala jako Cadillac Catera . Jinak Omega s 3,0 V6 asi nejlepší Opel té doby