Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ojetiny

Zpět na článek

Zachovalá Škoda Octavia s nájezdem 35 tisíc km se prodává za 129 tisíc

18 komentářů

ryccardo
Zírám jak je to auto po těch letech netkutý rzí. Škodovka v té době dělala neskutečně kvalitní auta. Proto si je tolik lidí stále drží. Octavia 2 proti tomu byl šrot a o O3 si už taky nedělám iluze co se týče kvality. Jenže to je ještě moc nové auto na to, aby byla nekvalita vidět.
Ren Ren
Je rozdil porovnavat vybydleny sluzebaky a auto, ktery v prumeru najelo stezi 1500 km rocne a 364 dni v roce stalo v garazi.
Avatar - Stejsn
Stejsn
Proč? O3 je už 12 let staré auto.
ryccardo
No zacaly chodit tusim 2013, takze nejstarsi kusy jsou 11 let stary, ale i to je malo. Tady se bavis o pres 25 let starym aute. Netvrdim ze je O3 nekvalitni, ale ze budou ta auta za 20 let v takovym neshnilym stavu mam vazny obavy. Videl jsem uz nebouranou z roku 2015, ktera u prednich dveri rezivela. O2 ty vubec hnily jak nakoply jabko.
dj.mirRa
To je podle mě naprosto absurdní konstrukce. Muselo to být garážované a podle mě to ani v zimě moc nejezdilo (netvrdím, že vůbec).

I dvojkové Oktávky nadšeně hnily, hlavně přední blatník a prahy, takže tohle by na tom bylo podobně.

Prostě je to (podle mě) garážovaný vůz, který přišel jen do minimálního kontaktu s posypovou solí. Víc bych za tím nehledal.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Jo můžu potvrdit. O2 rezla po 6 letech a yetina to zvládla od prvního roku. No a první fabie taky víko kufru nebylo zrovna nejlepší, ale to se dalo vyměnit aspoň.
ryccardo
Ano Yeti rezly dvere po prvnim roce. Na zaruku to sice "opravili" ale koroze tam byla za rok znovu. Po FL to bylo o chlup lepsi, ale jinak velika ostuda pro Skodovku.
XTad
Pokud bude uchovavana jako tahle, tak bude bez koroze kazda octavka. Prvni generace taky rezla, hlavne kolem vicka nadrze a napojeni prahu s blatnikem.
ryccardo
Vim mas pravdu, ale kolem vicka rezly prvni kusy a po 15 letech. Jednickovy hnily hrozne malo a kdyz nejakou vidis, tak je vetsinou bourana. Jinak to 15 let vydrzelo netknuty.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Nesmysl.

Octavia 1 prostě nerezne, protože prostě a jednoduše naddimenzovali zinkování a měla kvalitní plechy. A je úplně edno kde stála a v čem jezdila.

Ano, i Octavia 1 měla místa, kde umí reznout, ale tohle není důsledkem výroby nebo nevhodné konstrukce, ale je to důsledek nevhodné údržby vozu.

Ta místa jsou notoricky známá, spodky blatníků vepředu před prahem, a víčko nádrže. U kombíku pak klasika víko kufru. Jediné řekněme výrobně a konstrukčně nevhodné bylo to řešení kolem víčka nádrže, kde u LX a GLX nebylo plastové nadkolí zpočátku výroby, takže se k hrdlu dostal bordel a pak to vyrezlo.

Ale pokud Octavii majitel udržuje v čistotě, tak je úplně jedno kde jak kolik a v čem jezdí. Suchá garáž je ale samozřejmě vždy klad.
Avatar - Anonym
Anonym
Já mam XJ8 taky nezrezlý, když to nejezdilo v soli, neshnije to.
Lukáš Přibyl
Ani cist neumis….
Kamil Řičař
Já mám 17 let starou II Octavii 2.0 TDI Laurin a Klement a at se podíváš jak chceš rez na ni nenajdeš. Najeto 221 tis km. Výjimka jako blázen. Jediné co má jsou na přední kapotě oděrky od kamínků . Jinak nic
Kamil Řičař
Příspěvek podléhá schvalování.
zzjosef
A komu že se bude toto prodávat ???
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Stav výborný. Jenže naprosto nezajímavá specifikace.
zzjosef
Příspěvek podléhá schvalování.
zzjosef
Příspěvek podléhá schvalování.