Americká automobilka Chrysler se nakonec s čínskou společností Chery Automobile dohodla na tom, že pro ni bude čínská automobilka montovat automobily určené pro americký trh. Má jít o počátek dlouhodobé spolupráce obou výrobců.
Jestliže jde jenom o spolupráci na jednom určitém typu auta, tak je to od Chrysleru dobrý krok....Pro Chery se sice otevře trh v USA, ale hlavní je, že Chrysler bude mít naopak otevřené dveře do Číny, což je pro málé auta daleko perspektivnější trh...
jak nejvetsi sef v Chrysleru pri prohlidce tovarny kvalifikovane zhodnoti, jestli je ta vyroba OK? >:-[] >:-[] To uz jsem nekde videl, jak se delegace prohnala halou , nejkratsi cestou k bufetu a podle jeho kvality hodnotila vyrobu >:D:-!
Kolem Chrysleru bude kupa otázek, když vaše akcie myslím z 81% drží investiční žralok (vlastně Cerberus je trojhlavý pes), může se zákazník dočkat všelijakých překvapení. A Číňani hlavně potřebujou otevřít vrátka - kdyby měli dovážet do US přímo, dost by se nadřeli, Takhle si celkem logicky vyčíhali nemocného velblouda na konci karavany a skáčou mu na hřbet, aby z nich byla "domácí" firma. U Číny je jeden velký problém: všichni si myslí, že těm miliardám lidí prodají miliardy zboží a Čína sama se tváří jako mistr světa. Ovšem čínská ekonomika nefunguje normálním způsobem - není ani klasicky centrálně plánovaná, ani volně tržní, hodně je tam barevného kouře, světel a zvukových efektů, ale co je přesně za tím, se těžko rozeznává. Docela bych se obával nějaké "bubble", nepodložené euforie investorů. Je to něco úplně jiného než japonské, korejské a indické rodinné firmy, které se od bicyklů a šicích strojů vypracovaly na obří skupiny s generace pěstovanou loajalitou k otci zakladateli.