Novinky
Po nesmysl PHEV M5 tu máme další PHEV nesmysl, tentokrát v podání Bentley. Kolik zákazníků asi touží u této značky místo po dvanáctiválci po tomto bazmeku, u kterého si z bzučení budete chtít prostřelit hlavu, pokud budete mít střechu dole. Elektrický zvuk je možná tišší, i když asi jak za které situace, ale nejpříjemnější zvuk asi nenajdeme.
V continentalu gt už taky dávno nebyl, a to je už přes dvacet let, conti gt, když dostal s faceliftem v8, byla to už tahle 4,0 od audi.
RR Vrčí na BMW už od 98, tam skončil 6,75 v roce 1997 s modely Siler Spirit, Silver Spur, Silver Dawn.
Ale v Bentley to frčelo pořád dál....
Výkon 500 HP je naprosto dostatečný a spotřebu asi moc majitelů těchto aut neřeší, pokud to nejsou naprostí kolenovrti.
Ale v Bentley to frčelo pořád dál....
Výkon 500 HP je naprosto dostatečný a spotřebu asi moc majitelů těchto aut neřeší, pokud to nejsou naprostí kolenovrti.
😄Tradiční, to je něco jako osvědčený u vw, výraz pro zastaralou věc. Na vršek toho motoru už namašlili všechno, co šlo, aby alespoň držel krok s dobou, bohužel pro něj dnes mají motory s podobným výkonem poloviční objem a o třetinu nižší spotřebu. Proto tradice skončila, v bentley je v8 od audi a RR frčí na bmw.
Vykopávka co měla 512-537 HP (novodobý Mulsanne) a navíc je to tradiční motor RR/Bentley, narozdíl od těch od VW 😉
W12 nebo V8 bez hybridu lepší. A vůbec nejlepší ještě klasika s 6,75 V8, jak novodobé Mulsanne, tak starší Arnage, Continental T a R atd
Jinak ten zvuk je hrozný, hlavně při couvání třeba u Tesly
https😐/m.youtube.com/…orts/YJFsR-jIkuQ