Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeElektromobily jsou poruchovější než konvenční auta, tvrdí americká studie
53 komentářů
Horký Rom
auto.cz = autoforum.cz :yes:
https😐/www.autoforum.cz/…-totalni-fiask👋
https😐/www.autoforum.cz/…-ukazala-studie/
https😐/www.autoforum.cz/…vozy-zaostavaji/
https😐/www.autoforum.cz/…y-dava-to-smysl/
https😐/www.autoforum.cz/…-totalni-fiask👋
https😐/www.autoforum.cz/…-ukazala-studie/
https😐/www.autoforum.cz/…vozy-zaostavaji/
https😐/www.autoforum.cz/…y-dava-to-smysl/
Co navrhuješ, Horký Rome?
Můžeme se inspirovat minulou generací budovatelů lepších zítřků a lepší společnosti, tzn. komunisty.
A) Informaci zatajit
B) Obvinit J.D. Power ze špionáže ve prospěch Putina
C) Zvýšit agitaci mezi nespokojenými majiteli elektromobilů
Můžeme se inspirovat minulou generací budovatelů lepších zítřků a lepší společnosti, tzn. komunisty.
A) Informaci zatajit
B) Obvinit J.D. Power ze špionáže ve prospěch Putina
C) Zvýšit agitaci mezi nespokojenými majiteli elektromobilů
Já bych řekl, že by úplně stačilo nelhat a ověřovat si fakta. Stejně jako to udělali v letošním speciálu Světa Motorů.
V tomto případě jde totiž buď o špatný výklad té studie, nebo byla studie takto vyrobena na objednávku.
Copak jste si nikdo nevšiml, že v té studii házejí do jednoho pytle BEV spolu s PHEV (tedy spalováky)?! 😲
Vzhledem k tomu, že PHEV je vozidlo, které kombinuje ICE s BEV, z obou si bere jejich nevýhody a jako bonus přidává vyšší poruchovost, tak se tomu výsledku studie vůbec nedivím. Jen nám to vůbec nic neříká o poruchovosti BEV samotných😉
V tomto případě jde totiž buď o špatný výklad té studie, nebo byla studie takto vyrobena na objednávku.
Copak jste si nikdo nevšiml, že v té studii házejí do jednoho pytle BEV spolu s PHEV (tedy spalováky)?! 😲
Vzhledem k tomu, že PHEV je vozidlo, které kombinuje ICE s BEV, z obou si bere jejich nevýhody a jako bonus přidává vyšší poruchovost, tak se tomu výsledku studie vůbec nedivím. Jen nám to vůbec nic neříká o poruchovosti BEV samotných😉
Konečně odkazy, které mě zaujaly. Díky za link. Ani jsem o těchto stránkách nevěděl, ale rozhodně si získaly moji pozornost. :yes:
Určitě se nebudeš zlobit, když je pošlu po síti dál.
Určitě se nebudeš zlobit, když je pošlu po síti dál.
aArteZZ
Připadá minto jako pěkná blbost, co se na tom jako kazí??? Vždyť ještě půl roku zpět tvrdili, že naprosto nejhorší jsou plug in hybridy 😅
Rumcajs Rumcajs
Tak autor píše o studii a nedá na ni odkaz.
V článku prostě není ODKAZ na zdroj, který je jediným tématem!
Jako sorry.. Bednář je diletant😡
V článku prostě není ODKAZ na zdroj, který je jediným tématem!
Jako sorry.. Bednář je diletant😡
Samý pecky
No a ty extrémní teploty v USA v zimě pravda nebejvaj často, za posledních 20 let asi jenm 9x 😄 😄 😄 😄 😄
U nás pod -20 ºC by půlka aut ani nenastartovala, protože by buď ztuhla nafta nebo klekla 12V baterka.
A v Tesle není 12V baterka?
V Tesle je 12V (resp. 16V u novějších Tesel), ale ta je jednak průběžně dobíjena z velké baterky, pokud je auto dlouho odstavené, ale především na "nastartování" EV nepotřebuješ velké proudy jako u spalováku na roztočení startéru.
Zábavy je vždy dostatek.
https😐/www.youtube.com/watch?…
Prostě jsem to nahodil, zapnul výhřev sedaček a volantu a odjel jsem plynule domů.
Jediný co mě rozhodilo bylo to, že jsem čekal asi 35 km, než se mi ohřála voda, když se jelo pořád z kopce. Ono stačí mít v pořádku motor a v nádrži kloudný palivo a ne nějakou břečku.
V diskuzích jsou lidé, kteří píšou, že jsou vyléčený z nákupu no-name shitů a radši si připlatí za značku. Já jezdil 5 let originály a pohoda, pak druhý majitel další asi 3 roky a pak už slábnuly, ale pořád fungovaly. Ale pro lepší pocit se koupily nové (vím to, protože jsem je dalšímu majiteli objednával já) a ty svítily jako prase a fungují co vím, tak už cca 5 let a nic jim není. Buď jezdíš tisíce a tisíce km v noci a nebo máš problém jinde. Životnost je 3-12 tisíc hodin podle modelu.
To bys musel každý den jet 8 a půl hodiny po tmě celý rok a volno si dát jen na vánoce, aby za rok klekly. Ty základní. U těch drahých bys musel jezdit 33 hodin denně. A to já bych neuměl 😁 😁 😁
Originál jednotka stojí přes 5 tisíc za kus a určitě to není jediný díl a práce taky něco stojí. Takže jsem možná 20 trochu přehnal, ale určitě nebudu daleko, když by to vyhořelo a muselo se to udělat kompletně. Nejsem elektrotechnik a nijak extra se o to nezajímám. Jen jako kolemjdoucí a co jsem pochytil.
No name shity v případě jiných dílů taky nekupuju. Respektive záleží na tom co konkrétně. Výbojka za 150 korun je za mě v pohodě. Koupit si něco co se těžko mění a je to drahý, tak do toho bych nešel (třeba spojku) tam musí přijít nějaká renomovaná značka.
Originál jednotka nemá důvod odejít. Jediný co dělá je, že do toho drátu co vede k výbojce pouští proud. Výbojka činost řidící jednotky nijak neovlivňuje, což neznamená, že to nemůže vyhořet, ale ne kvůli výbojce, která je jen pasivní článek, který dostane proud a svítí nebo nesvítí. Takže za mě xenon ok, ale spotřebák musíš kupovat levnej. BTW proč tobě to funguje a mě to takhle relativně rychle odchází bude autem a konstrukcí respektive chlazením světlometu a přehříváním výbojky. Taky jestli tvoje auto má na denní svícení něco jiného než hlavní světlomet, tak to může dělat ten rozdíl v životnosti. Já jezdím dost a svítím pořád.
Ale i tak to je prostě na reklamaci. 3.000 hodin je 3.000 hodin. Přece netrávíš v autě celou směnu každý den včetně víkendů.
Ale jestli to máš vážně tak, že ti no-name funguje stejně a za 1/5 až 1/10 ceny, tak to asi chápu, že to koupíš.
A je možný, že máš pravdu a na řídící jednotku to vliv nemá. To jsem fakt nestudoval, jak může, nebo nemůže výbojka ovlivnit řídící jednotku. Netuším, jestli tam nemůže docházet k nějakým výkyvům v odporu, elmag rušení a podobně.
Nemyslím si, že 2-3 tácy za 8 let něco znamená. Za prvé to fakt svítí a za druhý si stačí vzpomenout, jak odcházely halogenky a kolik stály.
No tak já teda radši koupím jednou za uherák 2 výbojky, než 10 bludiček.
Sorry, ale šmejdy z Čínskejch eshopů já kupovat teda rozhodně nebudu, ani za 4,50.
Závada vždy zmizí po dalším startu, nebo stačí restartovat "rádio" během jízdy. Záleží, co zrovna zlobí.
Třeba ten kufr prostě otevřeš klíčkem a nebo rukou sáhneš na logo.
V 100% případů to nemá žádný vliv na jízdu a ty drobný záseky vyřeší restart, často za jízdy. Prostě jen podržím vypínací tlačítko 10 sekund. Nemusím na to čučet, prostě jedu a držím prst. Po chvilce to znova najede a hotovo. A nebo to chcípnu, vylezu a zamknu a za chvíli znova nastoupím a jedu. To se stane tak 1-2x do roka, že je lepší vylézt a člověka to minutu zdrží. V tom je výhoda EV. Ty můžeš restartovat na 1/2 - 3/4 hodiny každejch 200 - 300 km.
Jezdit na elektriku je dobrodruzstvi i bez ext. nabijeni, s nim uz to je adrenalin. Kup to, uzijes si spoustu srandy, zvlast kdyz jedes dal s detma.
Podvozek je a byl top. Vektorovana ctyrkolka Subaru.....kdo to umi lepsi?
Tu aktualizaci v tom servisu delali tejden srabi. Nedivil bych se kdyby se na to u predvadecek vybodli
To tak nějak odpovídá, co píšu výše, ty elektroauta jsou zbytečně přetechnizovaná a pak to nefunguje, u běžných Toyt máš některé ovládací prvky z 90s a třeba i nějaký ten nový Lexus má kus infotainmentu ze starého Yarisu, tam nehrozí tyhle problémy a proto asi vyhrává v testech spolehlivosti.
Jestli se někomu rozpípá omylem parkovací senzor, nebo sekne aktualizace, to se stává všem autum čas od času, horší je, když se ti vypne asistent a nevíš o tom (kamarád takhle naboural při parkovní), mne taky u starého Meganu občas do senzoru asi zateče, nebo je tam bordel, ale akusticky se to dozvíš (pořád pípá), naštěstí 😁
To je jako hodnotit, komu se nikdy nezasekl počítač/telefon/tablet, tak ať hodí kamenem... a je jedno, co to je...