Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Porsche 911 GT3 končí. Ostřejší RS naštěstí zatím zůstává

17 komentářů

Avatar - Horký Rom
Horký Rom
Martine911Turbo (https😐/moje.auto.cz/…911Turbo-5346797), mohl bys nám, prosím, napsat něco ze své vlastní zkušenosti o končícím modelu 911 GT3 od Porsche?

Zajímá mě to přímo od majitele a uživatele Porsche, který většinou jezdí Jeepem Renegade a ve svém motto má slogan: “Porsche, vše ostatní je kompromis!”. A manželkou, která kdysi jezdívala Citroenem C2 VTS
(https😐/www.auto.cz/diskuse/94092/1#…).

Předem díky :yes:
Avatar - Martin911Turbo
Martin911Turbo
Velmi rád poslední řada 911 mě nechává naprosto chladným, já skončil u 997 co do top 911
Avatar - Horký Rom
Horký Rom
Děkuji ti mnohokrát za tvou vše vysvětlující, rozvinutou a striktně objektivní odpověď zase v jedné větě :yes:
Avatar - Horký Rom
Horký Rom
Děkuji ti mnohokrát za tvou vše vysvětlující, velice rozvinutou a přísně objektivní odpověď v jedné jediné větě :yes:
Avatar - m.z.
m.z.
Jako ten fcl je opravdu odporný a to se bavím jen o designu nárazníků, zbytek radši nekomentuju.
Avatar - Anonym
Anonym
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - kari.laz
kari.laz
GT3 byl pro fajnšmekry i s manuálem. GT3 RS jen PDK. Ale díky bohu, že alespoň ten zářím je.
Avatar - Martin911Turbo
Martin911Turbo
Tak Ti udělám radost a doplním to, že poslední generace se na botoxu nafoukla, má škaredou kapotu, předek, přední světla a interier z Audi
Avatar - speedfred
speedfred
Presne tak, s GT3 Touring by sa dalo už dožiť. Ideál.
Avatar - m.z.
m.z.
S GT3 Touring se žije snadno
Freddka
Uz je stihnul, test ctyrrychlostnich hybridnich SUV renaultů :-!
Freddka
Delaj to, co lidi kupujou.

Pro me je ideal zakladni 911 s par priplatky.

Soucasne GT3 a RS vidim na kazem rohu. Na trat mozna super, ale jinak k nicemu, s tim se neda zit.
Za ty prachy BYCH kazdopadne bral Ferrari Roma, jedno z nejhezcich Ferrari, co kdy bylo.

PS Klid, vsechno je to subjektivni :-!
PPS muj ctyrlety kluk preferuje cervwny Mustang, coz je super, protoze za ty penize jich muzes koupit minimalne 5 kusu 😁
TiaS1
Porsche a jeho fans. Celou dobu poslouchám, jak dělají macan, Cayenne, panameru apod., aby mohli vyrábět ta nejlepší sportovní auta. Když do toho dame trochu objektivity, tak vidím neustálé rozsirovani nabídky nezajímavých modelů na úkor sportovních. Jediné, co se dá u Porsche dneska sportovního koupit je klasická 911 (zastávám nepopulární názor, že 2 tunove SUV od Porsche porad není zrovna sportak, omlouvám se). Zbytek je buď dnes už i ten nedostupný 4 valec (71😄, nebo elektrika (půlka nabídky), nebo SUV, nebo nedostupné. Ještě můžete volit libovolné kombinace jako elektrické SUV, 4 válcové SUV apod. Italové mezitím chrli jedno sportovní auto za druhým. Showroom Porsche tak dneksa vypadá tak, že je tam hromada cernocernych SUV, dále samá elektrika a pak se v koutku krci jedna 911, o které vám rovnou řeknou, ať si necháte zajít chuť, protože budete čekat 1,5 roku, nebo nejde objednat, nebo jste v poradi apod.
Avatar - lyon667
lyon667
GT3 RS už dobré dva roky neobjednáš, pokud jsi předtím u svého dealera neodebral aspoň půl tuctu jiných, nebo nemáš sakra dobré kontakty. Takže sice "je", ale spíš na papíře.
Pavel Fiala
Cetl jsem tady v diskuuzi, jak Porsche vyrabi cim dal vic SUV a elektrickych aut misto sportovni 911ky. Ale je to firma jako kazda jina a bohuzel je svazana emisnimi poplatky, regulacemi apod. Na jednu 911ku nedej boze na GT3ku je potreba prodat dost Taycanu a ted el. Mcanu, proto bylo i dost tezky objednat GT3ku, protoze kvoty byly fakt maly. Na dotazy, v cem se da jezdit denne, mam 5 let 911 992 4S od zacatku prodeje a jezdim s ni denne v lete i v zime. Je to za me nejpouzitelnejsi auto z nabidky na kazdy den, ale volba typu je subjektivni. Je fakt nejmekci na podvozku, kterej ma nastaveni tuhosti a uridi ji i moje manzelka. Doporucuju pred hanenim ostatnich modelu se svest i dalsimi auty, clovek zjisti, ze taycan je fakt 911ka s tezistem na silnici, ktera je tezsi, tak musi mit pradny brzdy a tezkej cayenne svoji vahu zakreje jako nic a zatackou proleti lip, nez vetsina sportovnich aut.
TiaS1
Souhlas, za mě taky ideál základní 911 s rozumnými příplatky.

(...) Dělají to, o co mají lidi zájem. To je zajímavý, tzn. o sportovní Porsche s benzínovým motorem není zájem? protože v nabídce je 911 a tím to tak nějak končí. Třeba Ferrari má v současné nabídce 6 různých sportovních vozů (nepočítám Purosangue). Cokoliv nového ohlásí Porsche, tak je - A) Nové SUV, b) další elektrický model, C) starý model přechází čistě na elektřinu, D) končíme výrobu sportovního modelu....
Avatar - lyon667
lyon667
Zrovna u RS poptávka výrazně převyšuje objem výroby. Možná z toho dělá Porsche limitku záměrně, jen to jaksi zapomněli veřejně oznámit.