Novinky
white label
0
Ta o které píšu je také ve stejné motorizaci...
Přejít do diskuze
jeden moj kolega ma 530d co ma najadenych 550tis km. Ale auto ako cukrik. Podla mna to boli jedny z najlepsich aut.. Koniec 90 tych rokov bol dobry... Ziadna kriza, malo elektroniky a pozinkovane kasne..
Jednu stříbrnou E39 v M-paketu a v manuálu máme (v perfektním stavu) v garáži a přesto že už je "desetiletá", nemůžem se se s ní nějak rozloučit...
v tomto uplny suhlas.. Osobne mam 530i E60 ae proste vzdy ked vidim nejaku E39 este v M pakete tak premyslam ze by som vymenil.. Ale tat nova patka sa mi celkom paci a hlavne tam vidno posun designu spat k trosku konzervativizmu..
Vkus je velmi individuální. Ale nebyl jsi to ty, který nazval Fabii za nejstylovější supermini planety? Osobně by mi při vyslovní tohoto výroku ústa upadla, ale nekritizuji Tě, neboť ctím demokracii.
No, jsi opravdu "VelkejChytrák" >😁 😉
Interiér nové generace BMW 5 je (naštěstí) trochu jiný, než ten u předchozí generace.
Interiér nové generace BMW 5 je (naštěstí) trochu jiný, než ten u předchozí generace.
Ja to auto stretávam takmer každý deň. Takže ma nepresviedčaj. Ako hovorím, máš nezvyčajný vkus. To auto nevyzerá zle, ale je to jedno z tých aut, čo boli prekonané X(antia)-krát.
Jasně, zatimco ty jseš jedinej majitel objektivní pravdy. Někdy si to auto pořádně prohlídni a bez předsudků se nad nim zamysli. Myšlena Xantia break před faceliftem.
Má to něco do sebe, to je fakt. Bohužel ale to dost připomíná aktuální trojku, která je ale největší děs, jakej kdy měl značku BMW. Nicméně nejkrásnějšim kombi i nadále zůstává Xantia break. Tu asi nikdo nikdy nepřekoná.
NÁDHERA! Tak prakticky a zároveň tak dynamicky vyzerajúce kombi ešte svet nevidel. Hofmeister kink bežne do kombíkov nesedí ako do sedanov, aj v minulej 5 vyzeral mierne umelo, ale tu sedí dokonale. :yes😒br />
[odkaz]
A prečo mele dokola to isté? Prečo interiér X5,X6,5 a možno aj iných robil jeden jediný dizajnér, Oliver Heimler? Myslím, že preto, že tieto interiéry sú dnes tie najkrajšie najvkusnejšie v automobilovom svete. :yes:
Tohle je moje automobilové nebe. Čekám na ni jako na smilování, protože v tuto chvíli nemám odpověď na zásadní otázku: Jaké auto bych si vybral domů.
Mimochodem, možná se dočká kritiky za svažující se střechu... za mě ale DOKONALÉ!
Mimochodem, možná se dočká kritiky za svažující se střechu... za mě ale DOKONALÉ!
Jeden z najzaujímavejších webov čo som kedy videl. :yes😒br />
E39 je podľa mňa najkrajší automobil svojej doby vo vyššej strednej triede. Je úžasné, ako je jeho dizajn e😜resívny aj dnes. Aj po tých rokoch vyzerá veľmi dynamicky.
E39 je podľa mňa najkrajší automobil svojej doby vo vyššej strednej triede. Je úžasné, ako je jeho dizajn e😜resívny aj dnes. Aj po tých rokoch vyzerá veľmi dynamicky.
Interiér je u týhle 5ky podobný tomu z předchozí generace jen "z dálky", až do ní sedneš, jistě uvěříš... 😉
Stručnost ti sluší. >😒] Pokud jde o ten interier, BMW mele pořád dokola to samý, takže jestli byl v předchozí pětce, jak tvrdíš, ne zrovna přitažlivej, pak je zrovna tak nepřitažlivej i u tý současný. "Nebyl hoden..." se picnu, kam na ty výrazy chodíš?
Ten poslední odkaz je hodně zajímavý!
Pro mě byla 5ka na vrcholu designu u E39, po face a v M-paketu ještě i dnes... :yes:
Pro mě byla 5ka na vrcholu designu u E39, po face a v M-paketu ještě i dnes... :yes:
Dnes budu velice stručný - nová "pětka" by se dala považovat za povýšení designu BMW do vyšší sféry, jíž před časem definovala ta předchozí. Ta ovšem, jak víme, byla tvarově poměrně komplikovaná a disponovala mnoha nejasnostmi (kupříkladu provedení a celkový soulad tvarů zádě), a to včetně ne zrovna přitažlivého interiéru, jenž nebyl hoden označení BMW...
V současnosti zažíváme pozvolné ustálení tvarosloví BMW, což je jen dobře.
V současnosti zažíváme pozvolné ustálení tvarosloví BMW, což je jen dobře.
Že by po minulé kontroverzní generaci opět nejkrásnější kombi ve třídě? A nebo dokonce nejkrásnější současné kombi na světě?
Chris Bangle bol iba šédizajnér BMW, neskôr celého BMW Group. Adrian van Hooydonk bol potom šédizajnér BMW. Ale dizajn jednotlivých modelov nerobia vždy šéfdizajnéri. Van Hooydonk navrhol minulú 7 a radu 6. Bangle bol za dizajn iba zodpovedný ako šéf, ale návrh dizajnu pochádzal od Davide Arcagneliho.
Súčasnú Päťku "má na svedomí" Poliak narodený v Nemecku, Jacek Fröhlich.: [odkaz]
[odkaz]
Tu je zoznam azda všetkých dizajnérov BMW a k ním priradené autá.
[odkaz]
Súčasnú Päťku "má na svedomí" Poliak narodený v Nemecku, Jacek Fröhlich.: [odkaz]
[odkaz]
Tu je zoznam azda všetkých dizajnérov BMW a k ním priradené autá.
[odkaz]
Možno nevyzerá tak zle ako som si myslel. Na neprifarbených fotkách vyzerá celkom dobre, táto Päťka. Rád by som povedal, že jej dizajn robil Poliak. Ale aj tak, na minulú Päťku, ktorú navrhoval Talian, Davide Arcagneli, ktorý navrhol aj Peugeot 406 Coupe rozhodne nemá. Exteriérom, samozrejme.