Novinky
naplňující definici HH, byl a je táta hot hatchů, golf gti, a to od počátku světa do jeho konce s výjimkou čtvrté generace. Můžeme o tom vést spory, můžeme s tím nesouhlasit, ale to je tak všechno, co se proti tomu dá dělat. 😉
V každém případě si vybírám nejostřejší hot hatch
nové generace – Hyundai IONIQ 5 N :yes:
nové generace – Hyundai IONIQ 5 N :yes:
Výborně! Už se nemohu dočkat, až od tebe uslyším něco nového o autech. Začínej, prosim :yes:
Nebuď tak zlej 😄 , je to těžká, ale na něco i použitelná cihla, jenom si musíš, jako ten Muldix v čase 20:04, udělat svojí vlastní kategorii - "sportovní auta s vyšší hmotností". 😁
( Alespoň že mu čest a svědomí nedalo a nakonec to tam nenápadně propašoval... 😄 )
( Alespoň že mu čest a svědomí nedalo a nakonec to tam nenápadně propašoval... 😄 )
Víš, existují borci, kteří se v automobilech vyznají mnohem lépe než ty: https😐/www.youtube.com/watch?…
Protože si diskutující ještě nedali toho jelimana do bloku. Měli by klid a on by neměl palivo, zájem ho zde drží
Velice mě těší, že tě elektromobily zajímají mnohem více než spalovací motory.
Tvá vášeň pro BEV technologie je obdivuhodná,
tleskám vestoje:yes:
Tvá vášeň pro BEV technologie je obdivuhodná,
tleskám vestoje:yes:
Tak Golf GTI je nejlepší univerzál, jak na blbnutí, tak na daily i s rodinou 😉 Souhlasím s Dinarem :yes: I když tvůj výběr Clia RS s 2l atmo 145kW je taky pecka...
A co třídvéřové GTI místo usedléhlo Hyundaie?
https😐/www.aixam.cz/cs/e-coupe/gti
Král městských sprintů :yes:
https😐/www.aixam.cz/cs/e-coupe/gti
Král městských sprintů :yes:
Souhlas, to je hothatch, jak má být. Nabíjení z walboxu 10-100% za 7h 35min. Stejnosměrné nabíjení 10-80 % za 18 min. Nádherné nabíjecí zážitky jak doma, tak u veřejné rychlonabíječky :yes: :yes: :yes:
Jakože bejvalej prodejce auto Esa je světovej e😜ert? To asi ne, už jen tím, že to dává suprový časy v Mostě, se hodně ztrapnil.
Pri tvojich antipatiach k vsetkemu od vw, tvoj zbytocny prispevok vyzera skor ako narek zakomplexovaneho debila, ktory ma potrebu si iba kopnut
Hm ale otázka je že najlepší ale v čom. Rýchlosť,zrýchlenie,maximálka alebo vnútorný priestor,podvozok alebo veľkosť kufra. Najkomplexnejši je pre mňa Golf lebo je to aj daily car ale keďže sa nedostal do finále tak z tých dvoch prajem víťazstvo Honde aj keď sa mi popravde vôbec nepáči.
Jak pro koho, pro mne je král Clio RS 2,0, pak Megane RS, Focus RS atd. Golf GTI byl výbornej, ale nikdy ne nejlepší, co se řidičských zážitků týče. Můj názor, stejně jako ten tvůj. 😉
A odborníci mají jiné názory. A znova pro hulváty😒br /> Můžeme o tom vést spory, můžeme s tím nesouhlasit, ale to je tak všechno, co se proti tomu dá dělat.
Golfu nemůžeme odepřít, že to začal, ale tím ho to nedělá nejlepším. Taktéž souhlasím, že je nejlepší univerzál, což opět není nejlepsi, protoze být ve všem průměrný neznamená být nejlepší.