Novinky
Karel Omacka
Příspěvek podléhá schvalování.
uz pri 180ke mi to nedorzalo v zakrutach, idealna cestovna rychlost na nase cesty je 130-170. Ale zalezi od situacie, prehladne rovinky nemozu byt problem, co dokazuje aj tento vodic, ktory to v tej 190ke bezpecne zvladol.
To je strašný blábol.
Za prvé záleží na autě, profilu a kvalitě cesty, schopnostech řidiče. 170 v Outlanderu nebude to samé jako 170 v EVO 10.
Za prvé záleží na autě, profilu a kvalitě cesty, schopnostech řidiče. 170 v Outlanderu nebude to samé jako 170 v EVO 10.
Jazdim na takych beznych autach pre chudobu, tema je o superbe.
Superb je pre boháčov?
Musíš si kúpiť lepšie auto aby ti to držalo 🤣🤣🤣🤣
Musíš si kúpiť lepšie auto aby ti to držalo 🤣🤣🤣🤣
superb je tiez pre chudobu 😄 skor som myslel to evo 10, tym som nejazdil nikdy
Ok, 190 km/h na 90 je už trochu moc. Avšak při prázdné silnici, dobre viditelnosti, dobre stavu vozovky a znalosti místa a s vozem Superb tomu dokážu rozumět. Ohrožoval by tak jen svůj život.
Nicméně diskuze by měla byt o tom jestli PČR má raději chytat tyto excesy nebo pomalé ridice vlevem pruhu na dálnici, kouřící auta ( diagnostiku na to maji, avsak ta je ve skladu PČR), kontrolovat stanice STK jestli nepodvadi… a mohl bych pokračovat…..
Jestli je vůz řekneme do 5 let staří, technicky velmi dobrý, řidič výjezdeny, silnice prázdná, tak klidne ať jede i 200km
Nicméně diskuze by měla byt o tom jestli PČR má raději chytat tyto excesy nebo pomalé ridice vlevem pruhu na dálnici, kouřící auta ( diagnostiku na to maji, avsak ta je ve skladu PČR), kontrolovat stanice STK jestli nepodvadi… a mohl bych pokračovat…..
Jestli je vůz řekneme do 5 let staří, technicky velmi dobrý, řidič výjezdeny, silnice prázdná, tak klidne ať jede i 200km
Hlídat se má všechno. Něco je opomenutí, něco je zase úmyslně hazard se životy ostatních. Za tohle by měl přijít na hodně dlouho o řidičák, smesnych půl roku až rok je nesmysl. Levý pruh bez debaty je k předjíždění, u těch emisi je trochu potiz, pokidnridici auto nic nehlásí, nemá to řidič jak zjistit, pokid se nejedná o jasně viditelnou závadu. Pak tu máme směrovky, nadání prednosti, záchranářská ulička, pouzivani pripojovaciho pruhu, telefony. Je toho spoustu, co je dost velký nešvar na silnici.
Toho cajta asi viděl zase tak rychle nejel-měl 1 odbočku zmizet popřípadě zastavit,vystoupit odejít,schovat se a pak osoba blízká-je to sice za hodně ale řidičák by mu zůstal.
Chudak, a to se vsadím, že doteď jezdil bez nehody a bez jiných dalších pokut ... Prostě je to velice přísný metr ... Na rovný přehledný silnici, kde nikdo pořádně nejede ... ...
Něco takového neudělá takový exces omylem, aniž by tak nejezdil bezne. Nevěřím tomu, že když na 90 jede 190, tak že bezne dodržuje rychlost.
Jsem téměř místní...pokud je to tam,kde si myslím,je to krásná a přehledná rovinka.Nechci o hajovat řidiče,ale 150 je taková normální rychlost v tomto úseku.A navíc ve večerních hodinách.Proč tady nikdo nepitva autobusy.Ktere jezdí mimo obec 60-70km/h???????Lidi,kteří takto jezdí a brzdí provoz.V zákoně 361/2000 paragraf 18:řidič nesmí omezovat plynulost silniční dopravy bezdůvodně pomalou jizdou,či předjížděním!!!Problém je v tom,že za takových kret..em jedete a když ho po 5 kilometrech predjete na plné čáře(většinou tyhle lidi mají na předním okně kameru)tak ten blb to dá na net a TV Nova to zase názvem hazard že životem.A z tebe bude silniční pirát.A nejmenovaný dopravní e😜ert,který si ještě pamatuje cestu zigulem do Jugoslávie na to bude cumet a řekne:to je obrovský hazard!Ale nikdo,nikdo už nebude řešit řidiče,který jede jako trotl 70 km.Smutne :no:
Tak autobus veze cestující, musí jet opatrneji. Pokud nedokážeš pochopit tohle a psychicky to vydržet, nemáš za volantem co dělat. Ano, něco jiného je kdyz je to osobák a na 90 jezdi 60-70. Je čistě subjektivní věc, co je již pomalá jízda, ale max povolena rychlost neznamená, že ji musíš jet. Pro mne je třeba důležitější, kdyz jede plynule a třeba pořád 85 než na rovince 120 a v zatáčce 50.
Vůbec mi nevadí, když někdo jede 80 na 90, pod 80 už je to opruz tak ho na nejbližším bezpečném místě predjedu a vyřešeno. Pokud za ním pojedu déle, tak s tím musím počítat, že nejsem na silnici sám.
Vůbec mi nevadí, když někdo jede 80 na 90, pod 80 už je to opruz tak ho na nejbližším bezpečném místě predjedu a vyřešeno. Pokud za ním pojedu déle, tak s tím musím počítat, že nejsem na silnici sám.
V Cechach je to mozno inac, ale napr. na Slovensku je povinnost vzdy prisposobovat rychlost vozidla. Tam nie je na vyber, pokial je dostatocny rozhlad, cesta to umoznuje, je povinnost ist prave tou 90kou na 90ke. A nie 80, 87, alebo 89.
Tomu nevěřím. Přizpůsobit rychlost vozidla neznamená, že musíš jet maximální dovolenou rychlostí. U nás existuje institut bezdůvodně pomalé jízdy, ale to by bylo třeba 40 na 90 nebo tak něco, určitě ne 80+.
Však píše nesmysly. Možná i těch 60 by se dalo "neobhájit", ale ne vždy.
Ako inac sa da prisposobit rychlost? Vacsinou "bezpecna" rychlost je vysoko nad povoleny limit. Treba to niekde v meste skusit, kde nemeraju, zrychlit na 60, nic sa nestane. Alebo aj na 70. Nic sa nestane, pokial su dodrzane ostatne podmienky. Samozrejme este plati povinnost spravat sa ohladuplne voci ostatnym ucastnikom cestnej premavky. Cize ked je clovek sam na ceste, tak si moze ist ako chce, ale vacsinou na ceste clovek nie je sam.
Ale jo. Přizpůsobit stavu a povaze vozovky, schopnostmi auta a řidiče. A řidič sám zváží, jaká je schopnost těchto 3 věci a podle toho uzpůsobí tak, aby mohl včas zastavit nebo se vyhnout překážce.
Presne tak, stav a povaha vozovky umoznuje tych 190, schopnost auta ma v technickom preukaze, schopnosti by nejake vodic mal mat, pokial je drzitelom vodicskeho opravnenia. Pokial ma rozhlad a vie to zastavit, musi tomu prisposobit svoju rychlost. Pricom maximalna povolena rychlost je tych 90 km/h. Tam nie je o com diskutovat, nemoze ist 87. Porusuje zakon rovnako, ako keby siel 93. Samozrejme, ked sa podmienky zmenia, ihned prisposobi svoju rychlost na ine podmienky. Ale tak je to na Slovensku, mohli dat clanok, ako je to v inych krajinach.
Reakční doba řidiče je cca 1.5vteriny než začne brzdit. Na fotce jsou vidět stromy, kdyz tma vyběhne zvíře, rozhodne není ani 90 bezpečné. Pak si samozřejmě každý musí sám za sebe rozhodnout, jestli tam pojede 90 a bude riskovat střet, nebo 70 a vyhne se mu, například. A to bez ohledu na to, ze to je třeba dlouhá rovinka. 90 je maximální, ne předepsaná.
Na úseku, kde je 90, pôjde 150 len kretén.
Kdo pôjde 250 😄 ?
To máš fuk. 150 je cez čiaru na akejkoľvek okreske. Stačí si predstaviť dĺžku brzdnej dráhy z tejto rýchlosti, a stretnutie s akýmkoľvek zmätkárom, predbiehačom, čo to dobre neodhadol, dôchodcom idúcim osemdesiatkou alebo akákoľvek iná bežná situácia môžu dopadnúť fatálne. Tých 90 beriem ako prevenciu, nie že by sa tade nedalo jazdiť viac. Lenže na ceste musíš počítať s tými najslabšími článkami, nie s tými najsilnejšími, tie sa holt musia prispôsobiť. Ak má niekto pretekárske ambície, mal by zatriasť prasiatkom a ísť sa vyblázniť niekam na okruh.
Víš co... je spousta míst na státovkách, kde vidíš na dva kilometry daleko třeba, silnice je široká na čtyři auta a okolo jen pole. Pokud jezdíš rychle, tak s tím samozřejmě přichází i nutnost myslet za ostatní, respektive... počítat s tím, že tam každé auto z vedlejší může vjet, že někdo začne předjíždět a nepodívá se do zrcátka a tak. Ale pokud máš kus volný silnice...
Ked vam baba zavola ze je sama doma ...
Tak to mu měli sebrat i to auto, jak se nedávno stalo v Rakousku a prodat, ať se naučí prvně dodržovat pravidla.
Nikoho neohrozil a ani neomezil nevidim duvod ho zastavovat a otravovat mu zivot ,na smejdy fetaky na to nasr slavna policie nema tak otravuje a buzeruje slusny lidi
Tohle se vám s Enyaqem RS nebo Cuprou Born nestane 😒] 😒] 😒]
CUPRA Born VZ má výkon zvýšený na 240 kW (326 k), zrýchľuje z 0 na 100 km/h za iba 5,7 sekundy a maximálnu rýchlosť má elektronicky obmedzenú na 200 km/h.
Ale ako pisem vyssie, na ID 4 na celorocnych pneumatikach mam dost aj pri 180 😄 Lebo nie je umenie ist rychlo, ale vediet zabrzdit.
Ale ako pisem vyssie, na ID 4 na celorocnych pneumatikach mam dost aj pri 180 😄 Lebo nie je umenie ist rychlo, ale vediet zabrzdit.
tam může jet 190 jen úplný imbecil.... :no: :no:
Běžně se na tu cestu napojují další auta z té průmyslové zóny atd.... někdy mám problém se tam napojit i když tam auta jedou běžnou 90....
No tak holt chlapec bude chvilku bez papírů a může přemýšlet, jak se chovat v lidské společnosti....
A i ten čas, kolem 21h večer.... to už je šero, vidíš jen světla, nemáš absolutně šanci odhadnout že tam nějaký bezmozek letí 190.... totální imbecil, jinak to nejde říct....
Běžně se na tu cestu napojují další auta z té průmyslové zóny atd.... někdy mám problém se tam napojit i když tam auta jedou běžnou 90....
No tak holt chlapec bude chvilku bez papírů a může přemýšlet, jak se chovat v lidské společnosti....
A i ten čas, kolem 21h večer.... to už je šero, vidíš jen světla, nemáš absolutně šanci odhadnout že tam nějaký bezmozek letí 190.... totální imbecil, jinak to nejde říct....
No a polovina zde patří asi do stejne kategorie jako ten řidič, kdyz to bagatelizuji nebo dokonce schvalují.
že by voliči jednoho petrolheada? tam by to tak nějak sedělo....
Nechápem prečo treba do pomaly každej diskusie nas.rať niečo politické.
je to jen nevinný komentář v diskusi, pointa byla jinde.... ale uznávám že je lepší do toho politiku netahat na napravím se 😉
Potrefená husa? Věřím že ne.
Ale má tak nějak pravdu, zatím co jsem mohl potkat, tak to odpovídá.
Ale má tak nějak pravdu, zatím co jsem mohl potkat, tak to odpovídá.
Aj keď som v ČR tak volebné právo tu nemám takže asi tak.
Keď poznáš každého kto čo volí tak klobúk dolu.
Keď poznáš každého kto čo volí tak klobúk dolu.
jen tak mezi nami.... ti jeho volici jsou strasne citelni.... je to az zabavne jak jsou jednodussi 😄 treba ten co pise ze v tom miste je 150 normalni rychlost.... mazec 😒]
190 může jezdit na dálnici v De. Tady.nikdo s tak rychlým autem nepočítá, co kdyby potkal v protismeru stejného silence.
Nechápu, že to někdo obhajuje, právě jsem v Norsku a tady by už asi nejezdil nikdy.
Nechápu, že to někdo obhajuje, právě jsem v Norsku a tady by už asi nejezdil nikdy.
Co kdyby? No tak by kolem sebe projeli, sice trochu vyšší rychlostí, než normálně, ale nic by se nestalo. Nikde se nepíše, že se neudržel vinou "extrémní" rychlosti ve svém pruhu. Na motoristický server je tady až neskutečně moralizování na vyšší rychlost na úseku, kde je vidět 5km daleko před sebe. Ale abych dostál zdejší kultuře, tím neříkám, že to schvaluji :-!
A kdyz nekdo vidí v dálce světla a chce vyjet z vedlejší, tak je taky v pořádku 191 místo 90? Ne tahle rychlost je opravdu nesmysl. Můžeme se bavit něco o 120, pak taky dostane pokutu, bububu a jede dál. Tady prostě má být nekompromisně řidičák a na dlouho
Na druhou stranu, to hlavní, co mě na těchto článcích vadí, je to, proč stojí a měří zrovna na nejpřehlednějším úseku z celé silnice? Ať se postaví do obce, tam to aspoň má smysl, ale tohle vybírání na rovinkách mimo...
Ked vidi svetla v dialke, tak asi nevyjde na hlavnu. Horsie to je, ked nevidi, vtedy musi pocitat ten, co ide rychlo, ze ho nemusia vidiet a ten, co nevidi, moze ist, lebo nema komu dat prednost 😄 Celkom zabavne su nejake tie konstrukcie a nazory ludi, aj v premavke moze mat auto vynimku a ist rychlejsie uplne legalne, pripadne tak moze konat v krajnej nudzi.
"191 km/h v superbu na okresce!", v článku se ale píše o silnici 1. třídy. Silnice první třídy, pane Volšický, není okreska, za ty se označují silnice 2. a 3. tříd, které mají z povahy klasifikace velmi odlišné parametry od silnice 1. třídy, šířka, poloměry oblouků zatáček atp., což je pro posouzení míry "šílenství" a společenské nebezpečnosti jízdy takto jedoucího řidiče docela podstatné, protože 191 na rovném a přehledném úseku 1. třídy je sice prasárna, ale je to celkem snadno představitelná věc, 191 km/h na okresce v ČR je prakticky neproveditelné.
Jj, bývalé tzv. státovky, tedy komunikace ve správě státu. Silnice II. a III. třídy patří zpravidla krajům, dříve okresům, odtud pojem okresky. :yes:
Přesně tak.
Ono dost často se dá číst, jak redaktor "řádil na zakroucených okreskách" a na obrázcích je nějaká široká jednička, která nevede úplně rovně. Okreska je prostě takové oblíbené slovo aut👋moto redaktorů, podobně jako bizarní, hodně je používají, ale pořádně neznají jejich význam. 😁
Ono dost často se dá číst, jak redaktor "řádil na zakroucených okreskách" a na obrázcích je nějaká široká jednička, která nevede úplně rovně. Okreska je prostě takové oblíbené slovo aut👋moto redaktorů, podobně jako bizarní, hodně je používají, ale pořádně neznají jejich význam. 😁
Proč by se na okresce nedalo jet 191 km/h ? Vlastně da se i rychlosti začinajici 2, ale v tomhle konkretnim připadě šlo jak pišeš o silnici 1 třidy a navic dle slov autora dosti přehlednou. Jen to použiti bombastickeho označeni "extremni" mi přijde dost přitažene za vlasy. Holt měl klučina smulu a papiry pujdou na nějakou dobu do čistirny.
Dnes se berou vlastně papiry na mistě což dřive nebyvalo. Ja když přišel o papiry za rychlost 2016 tušim to bylo v květnu tak ještě v červenci jsem normalně jel na dovolenou a až po dovolene jsem musel papiry odevzdat s tim, že jsem si v tom květnu ve spravnem řizeni určil přesny termin, kdy ŘP odevzdam.
Dnes se berou vlastně papiry na mistě což dřive nebyvalo. Ja když přišel o papiry za rychlost 2016 tušim to bylo v květnu tak ještě v červenci jsem normalně jel na dovolenou a až po dovolene jsem musel papiry odevzdat s tim, že jsem si v tom květnu ve spravnem řizeni určil přesny termin, kdy ŘP odevzdam.
"...jedoucího po silnici první třídy extrémní rychlostí..."
Řekl bych, že slovo "extrémní" je v určitých případech až extrémně nadužívané.
Řekl bych, že slovo "extrémní" je v určitých případech až extrémně nadužívané.
No ale tady to byla extrémní rychlost na danou silnici. Překročil rychlost o cca 113%, to je jako bys vesnici prolítnul 107 místo 50.
Keby rýchlosť zabíjala, všetci astronauti by už boli po smrti. Ale vážne, považujem to za nerozumné hlavne preto, že oprotiidúci vodič nečaká v protismere tak rýchle auto - ak sa chystá predbiehať. Myslím že tak do 120 na prehľadných úsekoch je to OK, ak nemerajú. Najväčšia hovadina sú stacionárne radary, ktoré posielajú pokuty za 51km/h. Vodič by mal pozerať hlavne na cestu, a nie čumet stále na tachometer. Alebo na displej v aute, kedysi sme sledovali cestu a nepotrebovali sme otravných asistentov. T.j. rýchlosť nie je jediný problém, ale najlepšie sa tak vyberajú pokuty.
Za mne to neni jen na papiry, ale i na Chocholouska. Jen hovado nebo totalni magor pojede na 90 o kilo vic.
Teď jsem se vrátil po cestě z Německa... dálnice v podstatě stejné jako u nás, většinou neomezená rychlost a vše normálně funguje. Tady všude plno policajtů, kteří skrytě měří rychlost a vybírají pokuty. Takže je to o bezpečnosti nebo o čem? Proč to někde jde a tady ne?
A 200 na okresce je někde v pohodě a někde je to nebezpečné...záleží na konkrétní situaci, tak jako ve všem.
A 200 na okresce je někde v pohodě a někde je to nebezpečné...záleží na konkrétní situaci, tak jako ve všem.
To se mi snad zda! Co to tady melete? 190 na okresce je totální hazard i ta maximální hranice trestu je málo … v Rakousku by mu zabavili rovnou i auto a dali by mu obecné ohrožování. S tímto názorem se nedivím, ze “boháči” v superbech a oktaviich si to kalí 70km/h a více přes vesnici, protože oni jsou borci a mají to pod kontrolou. Je si zkuste odpovědě na otázku, jak budete reagovat na zajíce, srnu nebo třeba nečekanou reakci jiného řidiče, který nepředpokládá, ze se potká z borcem co jede 2 kila na okrese. Kdo neuzná, ze reakce ve stovce je jiná než ve dvou stovce je blázen! A jen pro doplnění, sám řídím BMW 6GT, které umí i víc než 200km/h, ale na okreskách jezdím opatrně.