Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Toyota promluvila o příští RAV4. Ta současná je globální trhák

32 komentářů

tomas4568
Dovedu si predstavit modernejsi infotainment, urcite by neskodila vetsi kapacita baterie a vykonnejsi elektromotor na zadní naprave. Nabijecka aspon 11 kW. A prosim vypinani ISA jednim tlacitkem :-) Na zbytek bych nesahal.
Avatar - speedfred
speedfred
Hlavne ale prekopať dizajn toho auta.
Avatar - lamal
lamal
S tym sa asi pocita v kazdom pripade. Vykonnejsie baterky do Hybridov by boli fajn.
ptr078
Toho by som sa nebal, aziati vzdy pri novej generacii prekopu dizajn od podlahy. Skor sa rteba bat a pri toyote zvlast, aby to nebolo este horsie 🤣
Arese
Naopak, RAVka patří v současném výrobním programu Toyoty mezi líbivější modely. Ony ale auta této automobilky designem bodovaly (a bodují) opravdu jen vyjímečně... :-(
Avatar - Mikesus
Mikesus
Jo, včera jsem potkal karoq v šedivé a to je v té barvě tak strašně odporne, navíc jak to ma malá a zapadlá kola. To zlatá toyota.
Arese
Tvoje trapné provokace mě nechávají naprosto v klidu, diskusní ubožáčku :-)
Avatar - Mikesus
Mikesus
To ale není provokace, ale fakt. Mám tu zoufalost i vyfocenou a každému komu jsem to ukázal, tak kroutil hlavou.
https://ibb.co/s3jjf9T
Zoufalství v sede barvě, malými koly zapadlymi do podběhů
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
To asi nad tím přerostlým nesmyslem, ze kterého jsi to fotil. SUV nemá mít nízkoprofilové šlupky na podložkách, SUV má vypadat takhle:
https://platform.cstatic-images.com/…f3e6eb5ff303.png
Arese
Tak ono žádné auto v této barvě a na kolech malé velikosti nevypadá dobře a je fakt, že právě Karoq je na správnou konfiguraci barvy, výbavy a kol hodně citlivý. :-) Omlouvám se tedy za svoji podrážděnou reakci, tvůj předešlý příspěvek jsem pochopil příliš osobně.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
PředFL Karoq v šedé metle patří mezi to nejlepší, co dokáže kategorie SUV nabídnout. :yes: Škoda, že po FL už to není ono.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Já bych se podival na podvozek, aby nepatřil k těm podprůměrným.
Avatar - lamal
lamal
cakal som kedy to napises, este som nemal tu cest v com je tak spatny...
Avatar - Mikesus
Mikesus
Je pravda, ze přes rok už jsem v ní nejel, ale je takovej prkennej, bouchá a moc nedrží.
Avatar - lamal
lamal
Nedrzi neni problem pneu ? Bouchal a tlaky v pneu boli ok ?
Avatar - Mikesus
Mikesus
Nn. Je to problém naladění. Já chápu když je mekkej tka nedrží, viz HL. Ale tohle je prkenny a stejně nedrží.
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
Podvozek je prostě jako když na platformu Yarisu naložíte dvě a půl tuny (píšu o PHEV). Nějak se to udrží na silnici, ale není to ani pohodlné, ani agilní, ani odhlučněné. Ve všem těžký podprůměr. Asi by pomohlo, kdyby místo 235/55 R19, použili 235/60 R18 (rozměr Hondy CRV). Ta originální kola (+ pneu Yokohama) jsou i strašně těžká (28,5 kg). Zimní máme Micheliny na trochu lehčích ráfcích (taky 19tky) a je to stran bouchání a hluku trochu lepší... :-)
Avatar - Mikesus
Mikesus
Je to stejné i u HEV verze. Jens rozdílem, že v zatáčce nemáš tka velkou odstredivou sílu, ale pořád je to těžkej podprumer
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
V tý PHEV mám někdy pocit, že se to auto snad rozláme vlastní vahou :D , naštěstí s tím moc nejezdím....
Avatar - Ozzman
Ozzman
Infotainment je od poloviny 23 novy, ten uz ujde :)
Avatar - fOE
fOE
je prodejni trhak snad u vsech. Stredni SUV je nejprodavanejsi u Audi (Q5), u BMW (X3) i u MB (GLC) jiz nekolik let. Vlastne se docela divim, ze u VW se golf tak statecne drzi a nebyl nahrazen Tiguanem.
Avatar - Ham.
Ham.
V prodejích Golf nahrazen Tiguanem byl, prodá se jich 2x tolik co Golfů. Jedině kdyby se sečetl Golf a Jetta (v podstatě Golf ve verzi sedan pro mimoevropské trhy), tak by Golf/Jetta uhájil první místo.
https://scienceagri.com/…nger-cars-model/
Avatar - fOE
fOE
Vzdy jsem bral v potaz vsechny karosarske varianty golfu, vcetne sedanu, ale jinak mas samozrejme pravdu: divat se na to ciste skrze jmeno Golf tak Tiguan tam uz je.
ptr078
Tak este plus troc postaveny na golfe
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
1. nechat ústrojí pohonu
2. baterii bych ocenil spíš lehčí než větší (imho ten elektrický dojez 60-80 km (zima-léto) pro PHEV stačí)
3. nechat retro interiér s točítky a čudlíky (hlavně pro zákazníky 70+ je to jeden z hlavních benefitů toho auta)
4. všechno ostatní změnit jako to mají normální evropské automobilky ala VW (např. velikost sedadel - pro Evropana jsou prostě krátká, i když jiní japonci (Mazda) je mají ještě kratší)
5. zamakat na podvozku
6. zamakat na odhlučnění (hlavně vzadu si lidi od 120ti výše stěžují na pro dnešní dobu už nepřijatelný hluk (aerodynamika, od kol))
7. Zlepšit Cx. 0,30 není žádná hrůza, ale svět už je dál...
8. Přidat nějaké Škoda Simply-clever pikačoviny (jako nemít v kufru ani jeden háček je fakt bizár)
9. Zásuvku 230 V předělat na 1500 W jako má americká verze (evropských 150 W je cca k ničemu...)
10. umožnit alespoň malou konfigurovatelnost (např. mi nenutit nesmyslný střešní okno za 40tis, když ho nechci)
Avatar - Mikesus
Mikesus
Ad 10, však si taky ta něj priplacet nemusíš. Není už snad v žádném modelu ve standardu a vždy musíš vzít paket, pokud to okno chceš
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
Jasně, jenže já chci ty ostatní věci v tom paketu - u RAV4 to byly odvětrávaný sedačky, HUD apod... :-)
Avatar - Mikesus
Mikesus
Dnes to je samostatný paket skyview bez ničeho.
A rav4 má HUD? Já myslel, že tam není vůbec. A ventilaci sedaček máš v top výbavě jako standard.
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
U PHEV je to trochu jinak (např. má v nejvyšší výbavě HUD). Tam je okno ve výbavě a připlácí se teď za paket JBL (nechápu proč to není naopak :-) )
Avatar - Mikesus
Mikesus
Aha. To mne nenapadlo, že u phev to pokládají úplně jinak.
Aldaa
Současná RAV je nejnevzhlednější generace v historii. Proto volím aktuální Xtrail.
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
Nemyslím, že je to až taková hrůza. Když ji postavíte čumákem ke zdi, tak ve správné barvě je to ze zadního tříčtvrtečního pohledu takřka hezké auto :D