Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Hyundai i30: první jízdní dojmy

264 komentářů

Avatar - skejpa
skejpa
ja sem v tom sedel na autosalonu v brne a nemohl sem pochopit jak se to muze vyrabet ve stejne tovarne jako cee'd. Tento model totiz na cee'd nedosahuje snad temer v nicem a to je dokonce drazsi. kdo porovna tyhle dva modely ma jasno...
Ale zvonku je i30 krajsi. Najma tu zadnu cast (piate dvere, svetla) ma lepsie strihnutu, ako cee'd...

BTW, 1.4i-CVVT/80kW, tak dako si predstavujem v dnesnej dobe slusnu zakladnu motorizaciu v nizsej strednej triede...
Ale zvonku je i30 krajsi ?? to je vtip ? >:-[]
Mne to pride ako nasilu urobeny facelift Ceedu. Ceed nie je na fotkach ziadny krasavec ale nazivo vyzera ok. Toto je urobene trocha nasilu aby sa zvysili zisky. Zadok mi pripomina plagiat BMW 1er :-!
vystihol si to úplne presne, niet čo dodať... :-!
Přesně, ten zadek vypadá jak BMW 1, předek je protaženej, jako nová Corsa.
Avatar - DanieliDesign
DanieliDesign
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
mě se taky líbí víc než Ceed, a kvalita mi připadá stejná >:-[]
Avatar - DanieliDesign
DanieliDesign
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
no to je hezky ze jsi v tom sedel ale na produktovce jsi nebyl, kdyby jsi si to auto lepe prohledl zjisti ze komplet je vyrobene z lepsich a kvalitnejsich materialu nez cee'd prece nebude hyundai vyrabet horsi vozy nez jeji druha spolecnost(podradna)
Mám pocit ako keby ste vy Česi začali žiarliť na novú automobilku! Čo sa týka dizajnu týchto áut, je to subjektívny pohlad, jednému sa páči, druhému nie, to beriem, ale nemôžete im vytknúť čo sa týka kvality! Tieto autá I30 aj Ceed su robené čisto pre Europu. A nepochybujem že sú kvalitné a konkurencie schopné! Preč s predsudkami že Kórea. Odporúčam sa previesť a až potom písať! Pekný den.
Avatar - SpiderJ
SpiderJ
...ale, co v sobě Hyundai pro mě zatím nemá je vášeń, nebo osobnost ;-) chybí jim pořádný osobitý sportovní model, který by značku definoval, jak to bývá zvykem v Evropě.. :-|
Klaudius
Hyundai Coupe.....?
Avatar - SpiderJ
SpiderJ
Také to není špatné auto..Kamarád si jí nemůže vynachválit, ale pro mě pořád nemá tu špatně definovatelnou "duši" je to pocit za volantem, který ti říká, že řídíš něco výjimečného... ;-) TO pořád všem Hyundaiím chybí. Např. CEED je opravdu povedené auto, ale pořád jako by tam něco chybělo...
z pod ktereho kamene jsi vylezl? 200 tisic tuctovek rocne jenom z nosovic a ty chces neco vyjimecneho? leda tak pro tebe jako nahradu za tvoji S105 - u vas na vesnici jiste par sousedu i zaujmes - jinak normalni (tzn. logicky uvazujici) ctenar zazraky od tohoto modelu jiste neceka...
Avatar - SpiderJ
SpiderJ
Žiji v Praze a me vozitko je v mem profilu.. Děkuji za komentář bez osobních urážek. Vždy udělají diskuzi věcnou a zajímavou ;-)
SpidereJ, Coupé opravdu vzniklo s myšlenkou na cruisování v amerických ***vých speed limitech a lákání holek na zázvorový pivo, to není žádné pravé sportovní nářadí. Na začátku nějaké té RoadXX přivážeš dolů na volant šestku piv jako zátěž, abys ho nemusel držet a jedeš rovně 300 majlí za svou MaryLou. Trochu přeháním, ale ne zas docela. :-)
Avatar - SpiderJ
SpiderJ
No a to je právě to, co říkám...v Evropě se většinou každá značka "definuje" alespon jedním ostřejším sportovním modelem s osobností a vášní... :-)
Jo, chybi tomu 20let medialni masaze a stamiliony utraceny za reklamu, jejichz jedinym cilem je, aby jsi mel dojem, ze ridis neco extra. Jak je videt, tak do funguje.
Avatar - SpiderJ
SpiderJ
No to taky... >:D
Avatar - Enthusiastic.driver
Enthusiastic.driver
anonyme, anonyme, projed si nekdy Hyundai Coupe a zjistis, ze SpiderJ mluvi jen a pouze pravdu !!!! Design te uchvati (novy facelift se mi obrovsky libi), navodi ti dojem, ze zazijes skvelou jizdu... a ono NIC... neni to spatne auto, pouze se na nej nejakym omylem dostala sexy karoserie Coupe. Podvozek je tuhy, plne dostacujici, ale sportovnim bych ho nenazval. Motor 2.0 je tragicky :(:( nejvetsi zklamani. Tomu autu chybi duse, atmosfera...
Avatar - SpiderJ
SpiderJ
Taktak :'-(
A jestli ti přijde Coupé out nebo jako americký lenoch, počkej si na to , jak H zrealizuje koncepty Veloster (Namyang design) a Hellion (California design), je z nich vidět, že na tom pracuje a dřív nebo později s něčím vyrukuje i evropské vývojářské středisko Hyundaie. Můj osobní názor je, že vývoj se v tomhle případě nedá přeskočit: Hyundai teprve nyní vyvinul podvozky pro konfekční modely, které mají obecně akceptovanou evropskou charakteristiku a lze je úspěšně dál ladit (ostatně si před časem přetáhl ladiče tuším od GM). Myslím, že plnohodnotný podvozek ve stylu GTI lze dělat až jako další krok. Něco podobného bude platit o motoru. Pěkný den
Mohla tam zůstat ta pole, s hezkým panoramatem na Beskydy a pivovarem produkujícím nejlepší pivo v republice v závětří. Teď z toho bude industriální krajina. Ostravsko-Karvinsko přitom nabízí hromadu zdevastovaných ploch, které by fabrika skutečně mohla "zkulturnit" nějakou fabrikou, a uspokojit ty nezaměstnané Poláky a Slováky stejně hodnotně. Ale ne. My se raději budeme loudit každému šikmookému investorovi, a kam prstem ukáže, tam mu čecháček do * vleze. Stát pak uplatí nošovické penězi (100 tisíc za souhlas, že jo), a národní odpor a zdravý rozum je zlomen. Jděte do do háje s Hnůjdajem.
:yes:
ach jo...
Ty ses, s prominutím, hlupák... nic jiného se na to říct nedá.
Hyundai staví tam, kde byla zřízena průmyslová zóna - ještě dávno před tím, než se vůbec začalo uvažovat o výrobě Korejců v ČR.
Naštěstí nejste ten, kdo stanovuje definici zdravého rozumu. To by asi 99% lidí skončilo v blázinci.
Avatar - DanieliDesign
DanieliDesign
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Chápu tvou starost o krajinu a ekologii a třeba i nějaký regionální patriotismus. Přímo se značkou Hyundai a i30 to ale nemá nic společného, do Nošovic mohl zrovna tak dobře přijít někdo jiný. Jinak řečeno, tahle tvoje polemika patří CzechInvestu a vládě socdem a jejich politice investičních pobídek, ale tady je OT.
Trochu jsem to sledoval. Hyundai chtěla stavět na zelené louce (je to levnější, že..). Chtěla mít blízko k Žilině. Ta obrovská požadovaná rozloha (firmou Hyundai) nemá s něj. prům. zónou nic společného, proč by byl jinak nutný souhlas lokálních lidí. CzechInvest, vláda taková i maková, ti všichni potřebují "viditelné" úspěchy - však to bylo k popukání, jak se přetahovali, KDO vlastně ty investory do Nošovic přivedl, přestříhávat přijeli pro jistotu všichni.. Jojo, nutit je někam na brownfields by bylo asi trochu pracnější... tak příště to bude třeba tamhleta louka za tvou chatou nebo domem.. zase to bude levnější.. stejně tak jako sklady kolem dálnic kdekoliv v republice.. Ale, co chceme, to máme, když vidím ty dementní příspěvky (teda ne příspěvky, nádávky s nulovým argumentačním obsahem) kolem, zbývá dodat dobře nám tak..
Nevím, jestli polemizuješ se mnou? Silná slova jsi použil ty sám ve svém vstupním přípěvku, ale to jsem nekomentoval, v i-diskusích se objevují i horší věci. Takže věcně máš nepochybně pravdu v řadě věcí o tom, jak to bylo mezi Hyundaiem a českými úřady, já jen znovu zopakuju, že je to politická rovina a investorem, kterého vláda lákala, mohl být kdokoli jiný (a dokonce ano, místo nemusely být Nošovice). O modelu i30 a jeho kvalitách to neříká vůbec nic. Takže to je ode mě všechno :-)
Máš naprostou pravdu, bohužel tady se s tím nechytíš, budou ti nadávat do blbů a dementů, ale s tím nic nenaděláš. Že by bylo lepší investovat do jiných věcí než je automobilový průmysl (farmaceutický průmysl, biotechnologie, software, přesné strojírenství, kvalifikovaná chemie...), je rozumným lidem jasné, bylo by to mnohem šetrnější ke krajině, ale hlavně by to bylo daleko lukrativnější pro většinu zaměstnaných lidí. Vyšší příjmy z kvalifikované práce by se odrazily v možnosti většiny lidí kupovat si lepší a třeba i větší auta, prachy které se rvou nenávratně ve formě investičních pobídek do Hyundaiů a podobných monster by se daly věnovat do rozvoje dopravní infrastruktury a jezdili bychom všichni daleko líp....Ale to tady nemá cenu vysvětlovat, když ze dvou třetin příspěvků čiší hysterická a neuspokojitelná snaha pořídit si na jedné straně co nejtuctovější auto za co nejméně peněz (dělník na lince má ani ne dvacet hrubého se vším...a to možná přeháním) a pak si tady dokazovat, že mám superskvělé auto a VW je *.......
Skoda energie reagovat na chudáky jako jsi Ty. Takze radsi ani reagovat nebudu.
Plně souhlasím. Příspěvěk mi mluví z duše.Navíc jsem z tohoto kraje, a štve mně, že se dali lidé z Nošovic přemluvit. Nechali jsme si zplundrovat krajinu. Krásnou. Je to nevratné.Jsem rád, že lidé konečně uvažují i jinak, a že se objevují i takovéto příspěvky. Ale je to málo platné. Politici si prosadí své. Mám rád auta, ale né za takovou cenu.
tvoja logiku ma jedinu chybu a to je ta ze v tomto pripade investuje hyundai a ten asi este dlho nebude investovat do software alebo farmaceutickeho priemyslu. vasa politicka reprezentacia asi usudila ze potrebujete investiciu od hyuindai a tym padom mate tento obrovsky problem >-)
Rozhodnutí o PZ v Nošovicích je fatální nesmysl se všemi důsledky pro ŽP.
Navíc investiční pobídky pro firmu jejíž generál je ve své vlastní zemi
souzen za korupci, to už samo o sobě o něčem svědčí, především o ubohosti
českého státu, přesněji úředníků tohoto státu.
Co se vlastní automobilky týče, pak lze říct jen to, že se jedná o auta
bez invence, slátaninu všeho možného, odkoukaného z evropských a japonských modelů.
Vše je podřízeno dosažení co nejmenších výrobních nákladů za jakoukokoliv cenu.
Tos jako myslel vážně, ty si asi pěknej dement chlape. Radegast a nejlepší pivo, ha ha. To si asi pil doteďka jenom vodu z kaluží.
Avatar - DanieliDesign
DanieliDesign
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Mně se líbí ;-)
Homer J
Pořád mi nejde do hlavy, proč u jinak celkem sportovního designu zvolili designéři agresivnější tvar předku. Mohlo to být celkem rajcovní auto, ale tohle je jako sexy modelka v podkolenkách. Ale zase ten zadek, ten stojí za hrích ;-)
sTiLL
Zaujimalo by ma porovnanie jazdnych vlastnosti tychto dvoch aut, dizajnovo sa mi paci ovela viac Cee'd, zaujimalo by ma naladenie podvozku u i30 - ci je este komfortnejsi alebo je to to iste ako Ceedik.
Kia je v Hyundai corp. ta sportovejsia a "o trochu premiovejsia" znacka. Teda, neocakovam, ze I30 bude tvrdsia sportovejsia ako ceed. Ceed vsak je skor konfortny ako sportovy.
sTiLL
Ja viem, len ma zaujimalo ci nie je i30 este maksie, ked v clanku opisuju ako plavne prechadza nerovnosti.
Nezbude,než vzít dvě stejná vozidla(motorizace,rozměr a druh pneu),stejné zatížení,stejná trať a srovnat.Jinak spekulace.Nebo-li,otázka je to dobrá,ale dnes asi předčasná. :-!
tak jest, dočkejme klasu :yes:
otazka to neni predcasna, i30 je maksie ladena ako Ceed, to je oficialne vyjadrenie automobilky, ako tu uz niekto raz spominal, kia ma byt znackou pre mladsiu klientelu ako hyundai. Nepochybne to bude velmi kvalitne a dobre zpracovane auto, ako hyundaie z poslednych 2 rokov, vid tiskovky na webe www.hyundai.cz, pripadne www.hyundai.sk.
Banjo
Tak KIA by měla být sportovnější a Huňáč zase komfortnější.
Aspoň to tak prezentujou... Ale velký rozdíl zrovna těchhle dvou modelů z fotek nevidím. Velký rozdíl neuvidím ani, když vedle nich postavím trojku od Mazdy :-)
Teda v případě i30. U Cee´du mi přijde taky hezký, ale tady je posunutý o stupeň výše. Co se týče exteriéru, to je subjektivní dojem. Určitě auto bude vypadat jinak než na fotkách. Osobně sem taky nebyl z fotek Cee´du nadšený, ale naživo vypadá dost dobře. Takže až uvidím naživo i30, tak to může taky bejt o něčem jiným. A
cuisine
no hlavní je že na to je odpočet DPH ... :yes: :-)
To vadí? :-O
:-( Nerikam ze je to naka pecka, nebo ze bych to chtel, to vubec ne, jen je videt, jak jdou s kvalitou zpracovani a kvalitou celkove ,chlapci z Asie, dopredu.Myslim ze Cina bude jeste rychlejsi,takze za par let bude Evropa skucet,myslim ze uz ted neni mezi KIA,Hyunday,Peugeot,Citroen a ostatnima rado- by autama rozdil, dokonce bych rek ze nektery korejci jsou lepsi nez frantici,sp a it.Jenze to jsou vlatne taky takovy low-price znacky neznacky :-!
Co je to rado-by auto? Že bychom nemuseli výrobce jen tak,pro zábavu zbytečně napadat.Každý má možnost cokoliv nekoupit,nebo naopak koupit.
To je vec na 4kolech s volantem, sedackami, motorem a vsim co by auto melo mit.Jenomze vsechno je to tam jenom aby to tam bylo :) nic neni udelany poradne ;-\
OK, tuhle formulaci beru a teď bych prosil konkr.příklad a důkaz,že tomu tak je.Obávám se,že díly se nedávají jen tak, aby "se neřeklo"...dnes rozhodně ne.Nekvalitu cíleně a programově,alespoň z toho,co jezdí V EU, nikdo nedělá.
Lehni si pod Peugeot 206 a uvidis o cem mluvim...jako priklad. ;-) .
Jednak co konkrétně a potom:diskuse je o aktuální novince,takže srovnávat s vyběhlým modelem,navíc o třídu níž,je mimo talíř,navíc P206 je auto obchodně hodně úspěšne a nezačni o fr.šrotech a mediální masáži....to je už obehrané a hlavně směšné. >:D :no:
Ze ty tyhle sqosty prodavas, nebo minimalne jeden vlastnis?OK, 307 predni ramena se kroutej aniz by ses rozjel, kdyz ti odejde cep, menis cely rameno, prevodvka a jeji drahy..no coment..mam pokracovat? ;-\
baracudaj
Na 307 zapomeň, ta končí, teď je tady 308. Pokud půjde podvozkově v kolejích 407, tak se máme ještě na co těšit.
me Francie nikdy nesedela
A uspesnej je Peugeot 206 hlavne kvuli designu,kterej byl v te dobe prelomovej pro Peugeot samotny.A sli na nej hlavne zensky, k tomu pripocti nizkou cenu a mas idealni podminky pro prodej auta.Logan je taky uspesnej jak pras_e a je to kram..Krom toho ja nerikam ze tahle KIA je na urovni 206tky podle me je daleko,daleko dal..to ty mi tady neco porad predhazujes... ;-)
Neprodávám,Peugeota jsem nikdy neměl.Má jich hodně lidí v mém okolí a když např.někdo najede ročně 70tkm s P607 a už kupuje třetí,neb po 3 letch a 210-240 tkm to dává vždy pryč,jeho žena pouze 30tkm/rok s malým P206- 2ks,nyní P207,předtím měli předchůdce těchto Peugeotů,vše bez problémů,tak mne nic nepřesvědčí o nekvalitě.Majitel P607 je stojní ing. a zmetek by si sotva koupil.Potřetí určitě ne.Tak nemel.
Aliene, svým způsobem je cee'd/i30 pecka, protože definitivně vráží korejskou nohu do evropských dveří v hlavním segmentu. Rovnováha mezi značkami na evropském trhu už nikdy nebude stejná - vlastně to sám říkáš. Rádoby auta nechávám stranou, beru to jako takovej humor před prázdninami :-)
Pecka ne technicky,ale tim,ze zacinaj rozrazet Evropu, coz je pro nas zakazniky jedine dobre.Co teprv az japoncici zacnou zaplavovat svet hybridama a buh vi s cim jeste..holt se zacnem modlit k jinejm znackam nez doposud k nemeckym :)
baracudaj
Jen přání, jenže ani Evropa nespí.
Ja vim, fandim evrope..teda producentum aut..ne Peugeotu,Citroenu,Seatu,Fiatu apod...
Konecne nekdo, kdo nevybira auto podle tvaru karoserie, reklam a statistik prodejnosti. Taky sem rad ze se zacina v tomhle segmentu priostrovat. Kdyz sem si ted vybiral vuz, tak mi mezi auty zustal jen Focus2, Golf5 a Civic, coz teda neni extra vyber. Ten zbytek, tj. vsechno z Fr/It/Sp/CR a Korei (zatim) sou jen lepsi/horsi prepravky. Snad se to casem zmeni. Jo a zkus se zaregistrovat, nemusis zadavat v podstate zadny osobni data a reklamni spam mi taky nechodi, je ale lepsi znat lidi pod nejakou stalou prezdivkou, tim pak vis na koho reagovat a kdy zase ne.
Ok regnu se, jsem tu casto :-!
acALIEN
uz jsem tu,ale nekdo mi slohnul NICK
ok, beru na vedomi.
baracudaj
350tis Kč za 1.4 Ceed je slušná nabídka. První model, který se jim celkem povedl. Ale zase bych to s tou chválou nepřeháněl, stále mají co dohánět. Exteriér je směsí Corolly, Mazdy 3 a Peugeotu 307. Podvozek je měkce naladěn, zadní náprava je "víceprvková", s tou ve Focusu to má však hodně málo společného, řízení je přeposilované. Interiér se zdá docela slušný, bohužel vypadá stejně v autě za 350 i za 500, minimální možnost individualizace! Jako celek je to slušný auto s dobrým poměrem cena/výbava, který pohodlně uveze 4 lidi a nějaká zavazadla. Ale stále s visačkou low-end, což ne každému vyhovuje. A na 308 nebo Bravo to stačit nebude.
souhlas a s Nemeckem radis nesrovnavat... :yes:
to ze su korejci lepsi ako zvysok sveta okrem Porsche a Lexusu uz vedia aj v USA a tam vatsinou nic nevedia, tak preco to neviete aj vy?

Pridavam niekolko prikladov:

www.hyundai.sk/…ost/tlacove-spra… />www.hyundai.sk/…ost/tlacove-spra… />news.auto.cz/…/usa-pruzkum-kva… />
:-!
mas sqele debilni nazor ze USA nic nevedi blbce, to z 1. a za 2. je opravdu sqely predkladat tady statistiky ktery si vedou vyrobci sami, opravdu relevantni zdrov.Kdyby ti to trosku myslelo, doslo by ti ze tohle jsou data pro zaverecnej report, aby si akcionari mohli zatleskat... :-!
acALIEN
tahle nak jsem to myslel ;-\
Moik
Z fotek jsem byl teda překvapenej, ale naživo jsem to neviděl. Dnes bych si ho nekoupil, ale jsem překvapenej tím korejským pokrokem v designu. Značku budují pomalu a až se jim podaří spojit dobrý jméno SantaFe s i30 a třeba povedenějším Coupe, budem možná i30 v roce 2015 řadit do výběru golfů, focusů apod.
Beast
i30 je velkym krokom vpred v porovnani s Elantrov :yes: Je to plnohodnotny konkurent europskym a japonskym znackam. Hlavne francuzske znacky by sa mali mat na pozore :-!
Ceed aj i30 su cenou, charakterom a jazdnymi vlastnostami najviac podobne francuzskym znackam
Beaste, jenom věcná: bavme se o "staré" Elantře. Protože i30 je rodná sestra nové Elantry, která se jako verze sedan od r.2006 prodává v USA a po Asii. Pohled do interiéru obou modelů napoví i shodami ve vzhledu, samnozřejmě podvozek je laděný odchylně a taky nabídka morotizací se liší. US nebo australská média docela ráda říkají o i30 "ta nová Elantra hatch pro Evropu".
no, velebnosti, muj nazor znate, takze ciste pro formu v ramci ankety: korejskej *, navic tady v podani toho hnusnejsiho ze dvouvajecnych dvojcat;/ ps. ten podvozek skutecne stoji za nic, proto pisu, ze to je zase korejskej * zcela zodpovedne, dal jsem mu sanci, navic v dieselu je to tezke na predek a na muj vkus uz docela drahe, protoze nastupni auto je benzin a diesel je uz drahej (Ceed samo, tohle bude to same;-/)
GTI
Tak jsem to podrobně přečetl :yes: a shlédl fotografie. Takovejch aut bylo je a bude. Hlavně, aby už vyjel GOLF, Gé GOLF, Gé jako - GURU. G6, který konečně zase na dalších sedm let vymezí evropské designové pole těch nejlepších. Pak vyjede FOCUS 3 a bude zameteno. Budou tu ti nejlepší, a pak také ti s doživotní zárukou. P.S. Jo, udělat káru... to je umění.
Teda az ty dospejes, to budou ve Vlkohradu smutni... :o)
Uz prestan, jses otravnej.
nedávno jsi sám psal k 500ce,že jenom kvičátoři a onanovníci,hoňpéra a bukvice se rozplývaj nad autem ,který ještě ani neviděli... ;-)
baracudaj
U auta, které patří každou generaci na špici mainstreamu se dá i v jeho další generaci očekávat, že bude opět určovat pravidla.
A to máš na mysli legendární 500 nebo tuctový Golf? >:D
Nuda ;-)
Na tvoje debilní názory tu není nikdo zvědavej ty ichtile *** :no: :no:
Řekl jsi to za mě... GTI: :no: :no: :no:
ER
Ve druhé diskusi spousta lidiček plácá o odporném, šeredném ... předku VW Tiguan, moc by mne zajímal jejich názor na tohle i30. Je to prostě korejec a korejcem to zůstane a stejné to je u některých japonců v čele s Mazdou. Pokud v autě hledám nějakého designového ducha, musím si ho při prvním pohledu spojit s konkrétní značkou. Zatímco asiati udělají anonymní tvář, která nikomu neodhalý jejich identitu, mnoho evropských značek hrdě spojí všechny modely právě maskou a předkem vozu neřknuli kompletní vizáží - MB, BMW, Peugeot, Citroen, Škoda... Kdo se tak může o své prodeje v Evropě bát, jsou zase jen Japonci a Korejci.
Placas nesmysly - napr. vsechny vlastni modely Daewoo (az na Matize) mely jednotny look (Leganza, Nubira, Lanos) a nebo aspon stejnou masku (Leganza, Nubira, Lanos, Tacuma i Chairman), takze na rodnem liste to rozhodne nezalezi - dneska i male dite vi, ze zadne auto na svete neni dilem maniku se stejnou materstinou. Mimoto - ta indetita (od slova identicky), o ktere mluvis, napr. u Peugeotu ci Citroenu je nejvetsi hnus, co lze v automobilovem prumyslu potkat, ty tomu rikas duch, ale strizlivy clovek v tom muze videt akorat tak chabou invenci a kreativitu, nudu, sed, bezpohlavnost, masovost, lenost - delat jedno auto v 5 meritkach neni nic obdivuhodneho, natoz duvod k neci hrdosti...
Indentitu odvozuji od - Jsem hrdý na svou značku, nemusím se schovávat za no name vzhled. Kreativitu a invenci jsem u i30 nenašel.
Indentitu odvozuji od - Jsem hrdý na svou značku, nemusím se schovávat za no name vzhled. Kreativitu a invenci jsem u i30 nenašel.
Kdo nehleda a nechce videt, nikdy neprohledne...
baracudaj
Trochu zjednodušený pohled na design Evropských aut. To je právě to umění, vtisknout danému modelu tvář, která hlásá jeho příslušnost k rodině, přesto je každý vůz osobitý. Nebo ty máš snad problém rozpoznat Citroeny, Peugeoty, Audi, BMW...?
Jasne, ze pri blizsim pohledu na stitek na zadku se to pozna. Proste jsou lidi, kteri si radeji poridi auto zajimave, originalni a veskrze jedinecne. Ne tuctovku dokola omylaneho jednoho napadu po radu let. Osobiteho na tom, ze se krecovite prisekava a prihejba stale jeden look na vsechny auta cele vyrobni rady, z meho pohledu nic neni. Chapu, ze se automobilky snazi usetrit (mj. za designery) a aby jednotlive dily byly co nejvice shodne, tak z toho proboha nedelejte umeni... :no:
marianek
Timto autem se Hyundai trefil. Nabizi to, co zadny z evropskych vyrobcu nenabizi. Evropsti vyrobci nasilne davaji vsem vyrobkum v teto tride "sportovni ambice". PROC? Toto je vuz pro rodinu a tak je take postaveny. Pohodlny, tichy, prostorny, dobre zpracovany s kvalitnim ekonomickym dieselem. Ne kazde auto musi byt "sportovne strizene".
Evropští výrobci to dělají kvůli diskutérům na tomhle foru, každej tady jezdí jak Schumacher, driftuje v každý druhý zatáče, na dálnici nejmíň 250 a na okreskách 130 >:D, jinak souhlas Hyundaii se i30 velmi povedla :yes:
baracudaj
Omyl. To co nabízí i30, nabízí i ostatní Evropští výrobci, přidávají design, styl, možnost individualizace a někteří i zážitky z řízení.
marianek
Jestli chces zazitky z rizeni, potom hledej v jinem segmentu. Toto je vuz pro rodinu, ktery te pohodlne, tise, hezky i svizne odveze tam kam potrebujes. Design je osobni zalezitost, o tom s tebou diskutovat nebudu. Stylu tento vuz ma dostatek, v detailech i vic nez nekteri "evropani". Pokud se chces individuovat, prikup si tuningove dily, metr siroke kridlo na strechu, atd... Podle me je to hloupost hodna teenageru.
Či už ide o Hyundai i30, alebo Kiu Ceed (ako tu všetci porovnávate), jednoznačne treba povedať, že technologické a kvalitatívne skoky, ktoré robia Kórejský výrobcovia sú obrovské. Výborné dieselové motory, ešte lepšie maloobjemové benzínové motory pri ktorých sa technikom v Škodovke veľmi ťažko prehĺta. Kórejci majú v základe obsahy 1,4 a 1,6 s výkonmi okolo 100 koní s malou spotrebou, o nadštandardných výbavách a prvotriednych použitých materiáloch ani nehovorím a to všetko pri cene, kde napr. začína nová Fabia s výbavou volant, štyri kolesá a sedačky. Jediným a treba povedať, že aj veľkým nedostatkom je ich prestíž, ktorá sa buduje veľmi ťažko a dlho. Predsudkami zaťaženým zákazníkom dám na výber: buď napr. Kiu Ceed, alebo Hyundai i30 s vyššie uvedenými vlastnosťami, ale „nonename“ imidžom, alebo plastový Peugeot 207, pri ktorom výrobca udáva normovanú spotrebu oleja 0,5 litra na 1000 km!!!! Vážené „nadradené“ európske automobilky, POZOR. Trh už nie je taký, aký bol pred 15 rokmi, dnes je už výber väčší a hlavne lepší.
Moc to žereš a hlavně uznej, že konstruktéři v Evropě stále umí udělat podařené auto(ced+i30).Co sem pleteš P207 a Škodu,to mi uniká.To je už schizo,stále srovnávat cokoliv se Škodou.Tak si ji nekupuj,já si ji také nekoupím(zcela vážně nekoupím),ale je mi u prd€l€,čím kdo jezdí a co koupí.Spotřebu oleje 0,5 l uvádí kde kdo,neb jsou to dnes long life oleje,takže se výrobci kryjí.Všichni.Dej ho do ceda nebo sem,nahoď 30 tis interval a uvidíš tu melu. >:D
no, Korejci sa doťahujú a začínajú Škode veľmi konkurovať, preto si myslím že porovnávanie Škoda VS Korejci(Hyundai, KIA) je vhodné. Navyše v oblasti spoľahlivosti sa začínajú doťahovať na Peugeot, Renault, Citroen ;-) Samozrejme, že od Nemcou a Japoncou sú veľmi ďaleko, ale to je už iná kategória automobilov :yes:
skodovka je levnejsi VW.... ;-)
Ha-Ha-Ha
Avatar - DanieliDesign
DanieliDesign
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Nevím,jak ti vysvětlit,že lidé,co dělali ceda a i30 pracovali dlouhá léta pro BMW,VW,Renault,Ford atd...takže ta korejská auta jsou evropská, navržená evropskými konstruktéry.Je to tak náročné pochopit?Asi jo,jak vidím,tak to už neřeš...Škodu si nekupuj,kup si třeba Q7,mně se to také líbí.Ty máš problém s tím,že se někdo na někoho dotahuje?Jako že ti leží na srdci Škoda?Je to milé,ale mně je to jedno,v technice se stále někdo na někoho dotahuje.Časem to pochopíš. :-!
A komu kdy konkurovala Skodovka >:D ?
Špatná otázka.V otevřené ekonomice je konkurencí každý každému.Pokud dojde hosp.krize(nebo nějaké reformy),první,co lidé přestanou kupovat jsou osobní automobily,resp.odloží nákup,nebo jdou do levnějšího.V zájmu české ekonomiky,ale i slovenské je,aby se to hned tak nestalo,neb počet lidí,ktré branže živí je dost velký.Proto se nebudu navážet do ceda,i30,škody,vw,audi,peugeota,toyoty,c… neb to vše se tu vyrábí a asi netušíš,pro koho všeho se dělají v česku díly(common r. pro MB v Jihlavě),brzdové kotouče pro BMW,renault,MB.Škoda je bere jen do O2RS,což by tu firmu asi neuživilo.i30 je solidní auto,seč se zatím jeví ceed jako trochu lepší,ale to budu vědět až v srpnu,jak se věci mají,do té doby není čas.Třeba do mezitím udělá srovnání tento server,navíc je to jejich profese.
Dokonce se na to dá dívat ještě trochu jinak: Škoda dělá, co může, aby dokázala zrychlit krok a mohla konkurovat skupině Huyundai-Kia, jelikož je to postavením na škále low-end - high-end její bezprostřední konkurent. Za Rozvadovem nebo Brnem je Evropa, ale to taky ještě není konec světa, ještě dál totiž leží Asie a Amerika. Samotná Kia vyrábí s přehledem 2x víc vozů než Škoda a je s nimi na podstatnějších trzích než Škoda. Vstupem do nejcitlivějších segmentů evropského trhu malé a nižší střední dala skupina HK najevo, že hodlá i v Evropě začít provádět podobné kousky jako v USA, tedy napadnout domácí výrobce doma a vyrovnat se konkurenci japonských značek. Dokud budeme i30 měřit českým trhem nebo dohlédneme maximálně na německý trh, je to jako předpovídat počasi ze zavřeného sklepa.
Neni zadne umeni udelat mozna o neco lepsi auto za vyrazne vyssi cenu. :no:
tak je to....
GTI
Kompaktní třídu definoval před více jak třiceti roky v Evropě GOLF, Gé GOLF, Gé jako - GURU. To je všem známá skutečnost. A co je důležité, stále tuto třídu spoludefinuje. S kým? No především s Fordem FOCUS. Tahle dvojka je jak prodejní, tak technická špička Evropy. Někdo tu nahoře donekonečně omílá, že snad se někdo na někoho dotahuje... Co je tohle za zbožné nesmyslné přání? Vypadá to, že se evropští výrobci zastavili v technickém rozvoji a někdo z dálného východu je začíná válcovat :-) Samozřejmě, že to tak není. Zatím zážíváme jen plagiáty. Vizuálně tři až pět let za aktuální evropskou produkcí. Ostatně, mohl by mi někdo vysvětlit, proč bych měl bejt rozrajcovanej z nošovické čočovice, když tu kolem mne letí evropská ikona za ikonou? Proč bych něměl koupit Focus a měl koupit čočovicu? Já to nevím. Zato vím přesně, proč koupit toho Focuse, proč koupit nádhernou C4, proč koupit etalon třídy, Golfa... Ostatně jen si uvědom, že v době náběhu čočovice vyjede nový Golf a nový Focus. Máš co řešit? Proč tě zajímá, jestli někdo dobře či hůř objel předchozího golfa, kup si originál. Mimochodem, každému čočovicovému masturbantovi doporučuji zajít do prodejny VW, objednat si jízdu v geteičku (200 koní) a tvrdě ho zatnout. Na čočovicu si ani nevzpomeneš, to ti garantuju. A pokud ti nesedí vizualita Golfu, vlez do FOCUS ST. A jestli tě nepřesvědčí ani ten, pak to sbal a začni dělat do cínovejch vojáčků.
GTI, chtěl bych se zeptat na něco jiného. Kdysi jsi se tady na diskusi rozplýval o hodinkách. Který náramkový hodinky jsou lepší - Dánský Rosendahl od Flemminga Bo Hanssena nebo Zentra Unisex(Německý)
GTI
Proberem to vedle na blogu. Píšu tam občas "Rolex a ti druzí", tak přihodím další pokračování a tam to můžem všechno rozebrat.
A co Civic?... ach jo, někteří lidi neotevřou oči celý život. Já uznávám kvality Golfu, Focusu a s určitými výhradami i C4, ale sakra GTI, když už píšeš každý den milión komentářů o tom jak je VW nejlepší a guru a apoštol tvých snů, tak by to chtělo trochu objektivity a uznat i kvality jiných aut. Včetně těch japonských ;-) Mimochodem, srovnej cenu Golfa a Civica ve srovnatelné výbavě. Už svítá? Jaktože byl (a možná ještě je) Civic v ČR (a zdaleka ne jen tady) minimálně na půl roku dopředu vyprodán? BTW - nejsem H-fanatik, mé příští auto bude BMW :-)
GTI
:-) :yes: Mimochodem, o VW tu píši zásadně pravdu. Na to si dávám pozor. Vím přesně co je Civic. Ovšem vizuálně je to pro mne absolutně, ale absolutně nepřijatelné auto. Ceny, abych se přiznal, mě nezajímaj. Již jsem to zde (a na blogu obzvlášť) psal - vyber třídu, vyber styl, sestav auto, objednej, oni ti řeknou, co budeš muset zaplatit. Cenové rozpětí v dané třídě je cca 50 tisíc. Tak za to bych své srdce nikdy neprodal... nejsem svůj vlastní pasák. Na druhou stranu uznávám, že ne každý může na cenu auta takto nahlížet. Ovšem potom nelze v zájmu pudu sebezáchovy dělat z lowendu premianta třídy. A jestli si tu někdo dovolí zpochybňovat desítky let trvající úsilí evropských výrobců o kvalitní kompakt tím, že ho rajcuje ta jedna čočovica, pak toho o autech zatím moc neví, zato ví hodně o svém bankovním účtu :-) P.S. Toho bavoráka schvaluju ;-) :yes:
Avatar - da_b0mb
da_b0mb
tim lowendem nemyslis Civic, doufam...kterej ma mimochodem taky tricetiletou historii
Avatar - DanieliDesign
DanieliDesign
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Pořád to samé, v tém podání obehraná písnička a už to začíná nudit. Jetli nevidíš to jak se KIA a Hyundai dotahují na evropské výrobce každým novým modelem, tak mě tě je líto. Každá doba má své hrdiny v kompaktní třídě vždy byla Toyota Corola, Golf byl vždy až za ní
GTI
Nenech se mást, že korejská produkce je s příchodem nové generace lepší. To samé přece jistě registruješ i u evropských produkcí. Nebo je snad Focus horší, než Escort? Nikdo nikoho nedotahuje. To je primitivní klišé. Měl by ses asi trochu více zajímat o vývoj evropských aut... pak bys tu neplácal tyhle nesmysly.
Teď jsi to asi těžce nepochopil ale nevadí napravíme to, jistěže každá generace nových aut jednoho výrobce je lepší než stará viz. Focus a Escort, ale napříč tomu Kia a Hyundai se zlepšili natolik, že jsou plně konkurenceschopné (ač se ti to líbí nebo ne) v rámci mainstreamu, což si přiznej u nich v minulé generaci nebylo. Takže teď popřemýšlej a příště nepiš rychleji než ti to myslí ;-)
GTI
Jak, že jsou konkurenceschopné? Za jakou cenu? Za cenu neskutečných obětí - záruka 7 let, podskočená cena. Tohle platí Soul, pokud to nevíš. A jen proto, že chce dobýt Evropu... přemýšlej ty, Pole. Jen si to představ - G6 vyjede se sloganem - kup si mě, záruka 7 let, cena cca 350,-- Budeš první ve frontě, viď :-) P.S. Na jejich produkci je vidět lepšení, protože nemají takovou moderní historii jako třeba ten Ford či VW... s nadsázkou bychom mohli říci, že Focus se nemá v tomto kontextu v čem lepšit. Ve skutečnosti je to samozřejmě tak, že se leší stále, to jen tobě zaslepuje zaváděcí cena a délka záruky mozek, že šmahem zatracuješ evropské koně. No, jen napiš, proč bys mi doporučil cee´d místo Focuse. Rád si tvé zdůvodnění přečtu.
Žádné evropské koně nezatracuji na to pozor! Ale vadí mě jak ty zatracuješ jiné než z Evropy. Jinak co se týká záruky nevidím na tom nic špatného, v americe zcela bežné, a co se týká ceny tak musíš uznat, že s každou novou generací se rozdíl smazává a například C4 je cenou velmi blízko. No a proč Cee´da, třeba velmi sympatická mě je motorová nabídka, koukni co VW u Golfa nabízí jako základní motory, pokud chceš něco srovnatelného, tak začínáš na 1,6 FSI, to samé u dieselu, VW velmi chybí vhodný diesel do nižší střední něco kolem té 1,6 jak má Kia nebo PSA, subjektivně více místa v interiéru, design je subjektivní, kvalita materiálů stejná, jízdní vlastnosti standardní a pak tady máme to image ale o tom píšu níž, osobně bych nevolil ani jedno, jednou doufám, že bude Lex ale zatím je příliš brzo
GTI
:-) Tak držím palec, ať to vyjde :yes:
marianek
Lepe se na tuto tridu divat nezaujate. Postaveni na trhu aut jako Golf a Focus je jasne. Vetsina evropskych automobilovych magazinu ti neukaze nezaujaty test, ci porovnani. Naucil jsem se verit jednomu casopisu a tim je TUULILASI. Tady je link na nezaujate porovnani kompaktu. [odkaz]
GTI
Nechci teď rozehrávat diskuzi o nezaujatosti, vrátím se někdy k tomu na blogu. Ale. Jen si představme, kdyby (kdyby) to bylo tak, že jsou ty výrobky opravdu technicky na stejné úrovni... i potom by platilo z pozice evropana to, co jsem napsal nahoře... tedy to, že zase přece můžeš koupit jen Golfa a Focuse. Neb tehdy by nastupoval více do popředí image, prestiž... Takže abych to vrátil - cee´d a čočovica... to je jen otázka nedostaktu financí - tedy důvod ke koupi je negativní - "za Golfa bych dal víc" A já dodávám... kéž bys mohl... (nemyslím to osobně).
Přesně jak píšeš "kdyby (kdyby) to bylo tak, že jsou ty výrobky opravdu technicky na stejné úrovni.." nastupovala by do popředí image a prestiž, a přesně takhle si tě představuju jako člověka, kterej potřebuje být za "hvězdu" pořád in, strašně přecenuješ image, ale chápu to je to u nás v ČR takovej trend, já už nějakej ten pátek žiju v UK a tady se to teda moc nenosí, na VW se tady dívají jako na úplně normální mainstream, žádnej super mainstream neexistuje, nenadchne neurazí, a s tím souvisí tvoje neobjektivní hodnodcení technické stránky automobilů, odepisješ je dříve než si to zaslouží. ;-\
to jsem já Pol
GTI
Nauč se chápat psaný text. Proč máš potřebu namísto o autech psát o mně? Nebo až napíši, že Fiorano je dokonalá kára se budeš domnívat že jedno pasu v garáži? Image, Pole, to je ve světě aut velmi podstatná veličina. Auto totiž je kulturní, společenský fenomen. S tím nic nenaděláš. Ostatně inspirován kolegou nahoře mohu napsat - tohle platí o kdečem, co tě "dotváří", třeba právě o hodinkách. Takže ano, je to tak, že image, prestiž jsou neopomenutelné, pokud uvažujeme o autech. A jestliže žiješ v Anglii, pak bys o tomhle mohl něco vědět. Nevím ovšem k jaké sociální vrstvě patříš... ovšem, tam by ses mohl dokonale vychovat k dokonalým mravům.
Říkám, že to je tvůj problém, přeceňuješ image. Zklamu tě ale jsem normální střední třída, která má normální starosti, takže jestli koupím Lambo nebo Porsche to neřeším. Ale chtěl jsem říci tohle, přítelka dělá aupair v rodině jednoho podnikatele minulej týden mu dovezli Aston Martin Vanquish (nevím presně jak se to píše) mimochodem o víkendu to jdu omrknout >:D a jeho maželka světe div se jezdí 207, když se jí zeptám, proč 207 když může mít cokoliv jinýho tak je to prostý protože se líbí, takže ano, auto je kulturní a polečenský fenomén ale jak pro koho ;-)a pro to jsem psal o tobě. Jinak asi jsi v Anglii ještě nebyl ale není o co stát, Anglie už dávno není zemí gentlemanů je to tady skoro stejný jako u nás, hulváty najdeš všude, akorát si teda lidi tolik nezávidí a nestarají se o to co si o nich ostatní myslí, což je krásný.
GTI
To je klam, Pole, to je klam lidí, kteří si potřebují vysvětlit to, že namají na to, co ti kolem, tak tvrdí, že je fajn, že se lidé o sebe vzájemně nezajímají. Nic není v lidské společnosati (kapitalistické) naformátováno lépe, než příslušnost k určité soc vrstvě dle majetku. Nepíši o bezdomovcích... i když tam to vlastně platí rovnež. Proč myslíš, že se mladí lidé tetují? Že by se chtěli odlišit? >:D Nebuď bláhový, je to naopak jen proto, aby zapadli do své "třídy" aby byli "jako ti druzí"... Odlišit se můžes ve společnosti jen dvěmi skutečnostmi - intelektem a majetkem. Intelekt jde dohromady se schopnostmi a tomu zpravidla koresponduje i majetek. Jsi-li dostatečně inteligentní a majetkově zajištěn, pak si můžeš teprve dovolit luxus originality. Třeba tím, že vedle Astona hýčkáš v garáži i 207ičku.
Ne ne žádnej klam na západě to tak opravdu funguje čím více na východ, tak ano pak máš pravdu. Jinak znám docela dost lidí co maj peněz že "neví" co s něma a jezděj v Octávce, naopak znám lidi co bydlej v paneláku ale válí to v BMW vše je otázka priorit. Jinak píšeš že lidská společnost je rozdělena do společenských vrstev, ano souhlas, ale kde jsou hranice pro jednotlivé vrstvy, já třeba napsal, že podle sebe patřím do střední vrstvy, podle tvých kritérií budu ale možná patřit do "low endu" schváleně napiš mě nějaké kritérium pro rozdělení lidí do vrstev, to by mě zajímalo jak to vidíš ty? Jinak s tím tetováním jseš vedle jak ta jedle a je vidět že žádný nemáš a jseš nejmíň o celou generaci starší něž já, já ho mám přesně pro to abych se odlišil a dovolím si tvrdit, že s výjimkou muklů to tak je u všech.
GTI
>:D >:D Tak, Pole, pokud seš tetovanej proto, aby ses, jak tvrdíš, odlišil... 8-s >:-[] doporučuji rozhovor s nějakým tím muklem... ten ti to vysvětlí přesně. Ale vlastně ti musím dát za pravdu, tím tetováním se odlišuješ od těch... netetovanejch :-) Ach bože, bože... namalované obrázky na těle chlapa... to musí být opravdu úchvatné. Co tam máš? Na žaludu pancéřovou pěst, nebo na zápěstí ostnatej drát kolem dokola? >:D Dobré jsou také orientální motivy - přes záda velblouda, nebo, pokud umíš plavat, pak velrybu přes prsa >:D Tedy, Pole... tos zklamal. P.S. Tedy přiznávám se bez mučení, že tetování jsem nikdy neměl, nemám a nepochybně mít ani dobrovolně nebudu >:-[] Jedině jako Motýlek, na galejích... tam bych možná... >:D >:D :yes: BRAVO POL
tak tady bys měl polevit...útočís na osobní svobodu..tetování je něco jako střih vlasů, každý má právo je mít či nemít. Osobně žádný nemám, ale uvažoval jsem o něm a možná si je pořídím k narozkám. Nemůžeš tvrdit že ten kdo je má je zženštilý, o tom to není..jde skutečně o odlišení od těch co je nemají...co třeba hodinky, sluneční brýle, účes, oblečení - všechno věc image, stejně tak tetování - jen s tím rozdílem a vědomím že to je napořád - a to chce kus odvahy :yes: P.S. nemám na mysli kotvu či obrázky prsatých žen ;-)
rozumnej příspěvek :yes:
GTI
Je úplně jedno, jestli tam máš tetovanou kotvu či Terminátora... všechno je to jen směšné a primitivní... Inteligentní chlap se přece nemůže nechat tetovat, to promiň. Možná tak ještě třináctiletej kluk po shlédnutí třetího pokračování Jacka Sparowa... tam bych to ocenil. Ovšem dospělej chlap s tetováním? Karkulka hadr... >:D ;-)
Inteligentní chlap by takovou blbost jako jsi právě napsal nevypustil z pusy, asi si pleteš dobu ale doba temna, kdy komanči lidem diktovali co smí a nesmí již skončila, vím že tě to mrzí, určitě jsi měl dobrou funkci ale s tím už nic neuděláš, žijeme ve svobodné zemi, kde svoboda jedince končí tam, kde začíná svoboda jiného. Jinak tady v Anglii je tetování extrémně moderní má ho téměř každý od mladých až po starší kousky, od socek až po managenent, asi je to tady samej hlupák. Nenech se vysmát nejem že plácáš o autech blbosti, často lžeš,ale k tomu jsi i neuvěřitelně hloupej >:D
GTI
>:-[] jasně... jen jsi zapomněl dodat - netetovanej >:D :yes: P.S. Tetovaní, to je tupé stádo těch méně intelektuálně vybavených, kteří v touze po originalitě nemají nic jiného k prezentaci, tak světu nastavují svou tetovanou holeň. To s dobou rudého temna nemá nic společného. Společného ovšem to má hodně s temnem. Pod temenem. >:D
Tetovani je tak stary jako lidstvo samo. poslednich letech se z tetovani stalo umeni. Navic je popularni mezi vsema socialnima skupinama.
Jistě, hlavně je potřeba k tetování přistupovat, tak, že do toho jdeš kvůli sobě, ne kvůli kámošů, ne proto, že ho budeš ukazovat na koupáku.
GTI
Jak kvůli sobě? Vždyť píšeš někde jinde, žes tetován, aby ses odlišil, takže to děláš kvůli druhým. To jako chodíš a ukazuješ to tetování, aby jako lidi kolem věděli, že se odlišuješ? >:D Pole... sakra... připadám si teď fakt jak v mateřské školce. P.S. Jak to děláš v zimě? nebo to seš tetovanej na uších >:D :yes: Mimochodem, to odlišení, to bych situoval do úplně jiných kategorií, zejména intelktuálových, či do výkonosti ve sportech a tak. Ovšem mít na zadku vytetovanou srnku kvůli odlišení se... to je pro mne motivační velká neznámá.
GTI není odlišit jako odlišit, jistěže tetování mám kvůli sobě (jen a jen kvůli sobě) a opravdu ho nemám na nějaké chlubení či ukazování, to odlišení spočívá v rozhodnutí a trochu i odvaze si ho pořídit,hodně lidí o tom jen mluví, jak se jim to líbí ale pak pod tlakem společnosti, rodičů to vzdají. Jinak až si uděláš průzkum, kdo všechno tetování nosí budeš možná překvapenej, tetovaný najdeš napříč celou společností. Jen naivka a neználek tvého formátu může odsoudit člověka jen za to že má tetování, přesně to vypovídá o tvém charakteru, člověk bez jakýchkoliv morálních zásad, pohrdající ostatními, kteří vjádří svůj vlastní názor odlišující se od tvého. Jinak o můj intelekt se neboj na vejšku to stačilo, tak snad tak hrozný to nebude a o fyzickou kondici se taky neboj 6 let hraní závodně basketbalu tělo zocelí >:-[]
On to nepochopí, to je marný.. ;-\ P.S. střední management a v minulosti závodně taekwon-do..ale jsem intelektuálně zaostalá chcíplina >:D
Jsme úplné trosky, loni jsem skončil práva, ted jsem na zkušenou na rok vyjel do Irska, ale holt mám tetování, takže spodina společnosti :-)
GTI
To bude krása, až jako soudce s vytetovanou masařkou na čele budeš vynášet rozsudky 8-s >:D
GTI
Tak ještě v sobě najdi odvahu si odpovědět na motivaci k tetování a máš naději. Malou, ale reálnou. P.S. doufám, se nedomníváš, že studia z tebe udělají terminátora menzy >:D :yes: Ale i tak - za studia (doufám to není nějaká bakalářská odřenina?) a za basket :yes:
Že bych tě přece jenom alespoň trošičku nahlodal, že né všichni, kdo si pořídí tetování jsou spodina společnosti, děláme pokroky, jinak studium magisterské a to že titul nic neříká o člověku to je tak jasné, jako že zítra vyjde slunce zase na východě :yes:
GTI
Ano, tetování je stará praktika zkrášlování těla. Lesni kmeny se tak zkrášlují dodnes. Žádné umění se z toho nestalo, umění to bylo vždy. Žena, byť civilizovaná, nechť se krášlí - tetovanou pihou na rameni či motýlkem nad kotníkem. Ty ne... ty se starej o jiné věci. To, že tetováním nabýváš jako chlap postavení šaška, to máš vědět. To bych ti neměl psát já.
Teď jsi to nám tetovanej teda nandal, myslím že zítra budou fronty na laser. No blb blbem zůstane, je to o to horší, že v tvém případě se to nedá omluvit věkem, ty už bys rozum mít mohl a až tvý děti přijdou s první kérkou či piercingem a jako vysvětlení uslyšíš, že se chtějí odlišit od svého "prima" táty, tak pochopíš přoč si lidé dávají kérku >:-[]
GTI
S kérkou nebo piercingem? >:-[] Asi ses zbláznil. To je krášlení mužského těla vyhrazené opravdu jen spodině, mezi kterou se při své skromnosti opravdu nepočítám. Ty ses chtěl odlišit od svého táty? Já ne. Nikdy. Proč také? Svého otce jsem si vždy vážil a tohle trvá celý život. Když tě tak čtu, ty musíš být dokonalý číslo. Tetovanej proto, aby se odlišil od svého táty >:D To si budu pamatovat, Pole. >:-[] :no:
:no: :-! co na to říct...
tak sorry to jsi přehnal ! 8-s označovat někoho za tupé, méně inteligentní stádo podle tetování je hrubá urážka - to je jak kdybych tak někoho označil za to že nosí knírek :no: jestli nšco takového nechápeš tak je mi tě líto ;-\ vyhladit bys je nechtěl ? Případně zavřít do ústavu když jsou na tom intelektuálně tak špatně :-! jsem rád že při svém IQ teda vůbec dokažu psát :-! (P.S. tetovanej nejsem - zatím)
GTI
Klid. Doufám, že knírek, strniště či plnovous nehodláš ztotožňovat s tetováním. Nic jsem nepřehnal. Copak ty nevíš, kdo z mužské populace se nechává tetovat a proč? Nahoře to kolega napsal pěkně - aby se odlišil >:D K čemu je to dobré mít na zadku vytetovanou hvězdu? Samozřejmě, že rozsah tetování na těle je nepřímo úměrný intelektu toho, kdo to tělo nosí... Ostatně, udělej si sondu mezi tetovanými. To se podivíš ;-)
ano, hodlám to ztotožnovat s účesem, oblečením či čímkoliv jiným, není v tom rozdíl - jde jen o to se odlišit či být svůj, jak chceš - proto není každý dohola i když je to asi nejpraktičtější.Nebo ty kašleš na účes ? :-O Podle účesu taky hodnotíš lidi ? Mám je ted po ramena - kolik mám IQ ? 70 ? 90 ? Dnes se jdu ostříhat nakrátko, vzroste mi IQ? :-O Jsem na tento typ názoru dost alergickej.. 8-s i proto mám dlouhý vlasy, proto abych si je ostříhal až JÁ budu chtít! Podle mě je každej nakrátko trotl :-! Debilní názor(s kterým se naprosto neztotožnuju), stejně jak ten tvůj.Konec
GTI
Zajímavá úvaha. jestli je ti kolem 14, pak tě chápu. Jinak, je pro mne velkým překvapením, že jako muži nosíme účesy proto, abychom se odlišili... to mě nenapadlo. Já jdu k holiči proto, abych nevypadal jak zbojník, abych vypadal jako civilizovaný člověk, ale jestli má můj soused v ulici stejnej účes jako já >:D >:D to jsem ve své naivitě >:-[] fakt zatím neřešil >:D :yes:
pak počítám že jsi dohola - nebo proč nosíš takový účes jaký nosíš ? Nebo tam dojdeš a jen se necháš "nějak" ostříhat, prostě jakkoliv tě ostříhá tak jsi v pohodě ? nelži sám sobě..P.S. to takový Einstein byl hroznej trouba a odpad společnosti že ?
GTI
K Einsteinovi bych se Galante, být tebou nepřirovnával... ;-) Nebo ty snad nenosíš ponožky? Jak jistě víš, genialita nemá občas daleko k šílenství... složité mozkové pochody... nechme to na blog, vhodím tam téma tetovaní a tam to komplet ztetujem.
To radši nedělej,ten tvůj stupidní názor tam neustojíš a budeš tam za šaška
GTI
:-) Neboj.
Jo jo je to dobrý, balím na to patnáctky a když se teda ptáš tak tam mám přes celý záda mám nápis GTI is the best >:-[]
GTI
Tak to cením >:D
GTI, na tebe je dost komicke ako veris, ze vdaka golfu sa zaradis do lepsej spolocnosti. toho * sa vyraba par tisic kusov za den
Mno,seč s GTI nesouhlasím,jedno se musí Golfu uznat.Jezdí v něm lidé napříč společností,takže asi tak.Jinak mám na věc a tzv.image svůj názor,který jsem pobral od mé ženy(jako autař):je to množina součástek na z A do B(moje def),ona - má to volant a 4 kola. :-!
auto je pasívna investícia čiže investovať do imidžu auta strednej triedy je nie veľmi inteligentné,preto baviť sa o Golfe ako o originále je kravina.V tejto triede sa rozhoduje medzi pomerom ceny ,kvality a užitkovosti,až potom je značka čo pri golfe platilo v minulom storočí.
marianek
Myslim, ze lide se na toto takto nedivaji. V teto tride image a prestige zase takovou roli nehraji. Pokud vis, ze pred tebou stoji dva vyrobky technicky stejne vyspele a ve stejne kvalite, potom prijdou na radu hlavne vjemy. Jak ten vuz vypada, jak se v nem sedi, kolik tam je mista, kolik pronika do interieru hluku atd. atd.
GTI
Ano, s tím se dá souhlasit. Takže jednoznačně - Focus... na tom se asi shodneme. A mladý nadržený býček? Neříkej mi, že mladí hoši nemají zájem být originální, mít auto s image... A je rozhodně příjemnější jezdit jako pětadvacetiletej kluk v oranžovém ST (dokonalý image), než v trapně oplastovaném cee´d sport či jak to pojmenovali.
marianek
Samozrejme, ze i cena hraje svoji roli. Myslim, ze vetsina 25 letych kluku nema dost penez na to, aby si koupili ST. 25 leti kluci, kteri maji dostatek penez na koupi ST, s tim, ze je tato koupe nijak ekonomicky neposkodi, si myslim takove auto nekoupi, protoze taci jiz nemaji potrebu se odlisovat. Ti, kteri si takove auto koupi, potom podle meho jde o lidi, kteri na takove auto tezce nasterili, protoze se chteji odlisit. Tyto dve socialni skupiny je potreba rozlisit.
uplne presne si to vystihol :yes: :yes:
marianek
:yes:
Avatar - Enthusiastic.driver
Enthusiastic.driver
Toto je velmi mylny nazor GTI !!!!!! Timto prispevkem si skoro vsechny nakupy aut oznacil jako negativni !! Vyjimkou jsou pouze ti, kteri si skutecen poridi TOP, ktery chteji.
No, to je fakt nezaujaty test! Akurat ze nerozumiem ani slovo... :-)
GTI - mam na teba par otazok: 1. viezol si sa uz v nejakom aute znacky Hyundai? Videl si nazivo i30 a nebodaj si sa v nom aj viezol? Da sa hodnotit auto na zaklade fotiek na internete?

Ak su tie vozidla take zle - nechapem ako moze mat Kia Ceed taky uspech.

Nazory typu objednaj si jizdu v Geteicku(200 koni) - preco nie hned Ferrari 430 Spider? Kolko ludi si kupi GTI za milion. Bezny clovek nema ani na zakladny Golf 1,4 nez klimy. Uz sa konecne spamataj - stale meles nieco o Golfe - ale ludia ten tvoj Golf postupne odmietaju. Je to o 200 000 Sk drahsie ako Ceed a i30, ma to kratsiu zaruku a kvalitou moze ist VW oproti korejcom vies kam(testy spolahlivosti auto bild, auto-motor und sport - VW tradicne na poslednych prieckach)

Golf moze byt dobre auto - len sa uz nepredava tak ako v casoch svojej najvacsej slavy. Aj bezny ludia pochopili ze rozdiel v tychto autach je minimalny a spravidla sa jedna len o rozdiel v znaku na kapote. Vo viacerych nemeckych porovnavacich testoch Ceed Golfa porazil a pri i30-ke ocakavam podobny vysledok. Jednoducho si priznaj, ze Hyundai sa dostal velmi blizko tvojmu oblubenemu VW. To, ze pride novy Golf je super, lenze uz nespravi take halo ako pred 10 rokmi. Europania su velmi konzervativny ale ako pisal Marko v analyze o Hyundai, s i30 a dalsimi ickami v najblizsih rokoch sa chysta utok, ktorym znacka odstartuje novu eru na europskom trhu. Uz to tu zaznelo - i30 konstruovali europania pre europanov - pri dalsej kritike by si si nemal kadit do vlastneho hniezda - zvlast ked sa i30-ka bude buduci rok robit v Cechach. Hyundai i30 je podarene a kvalitne rodinne auto pre beznych ludi - a take aj chce byt.
GTI
Všechno špatně Andy:
- neměj starosti, jel jsem.
- Ferrari nepatří do kompaktní třídy, to bys vědět mohl.
- Nevím co je tvůj "běžný člověk"
- Golf byl v roce 2006 nejprodávanějším autem Evropy.
- nekritizuji H, kritizuji nevědomost onanizérů.

Tedy proti cee´du ani proti i30 nic nemám. Je to ovšem produkce, která mě nemůže v pozici evropana vůbec oslovit, nemá čím. No, jen zde vypiš důvod, proč bys mi doporučoval si koupit třeba cee´d a nikoli Focus. Já to prostě nevím.
Golf uz mininmalne 2 rok v Europe nekraluje a to by si mal vediet: najpredavanejsie auto v europe je Fiat Grande Punto a Opel Corsa. Golf je az na 6-8.mieste a stale pada dole!

To je to co sa Ti snazim vysvetlit - VW ma casy svojej najvacsej slavy davno prec. Uz aj ten Tuareg sa prepadava nizsie a nizsie. To ze tvoj Golf GTI prejde zakrutu 150 km/h a ostatne auta len 140 km/h je len tvoja predstava, ze ludia pri kupe auta zohladnuju len tento parameter. Pozri sa kolko beznych ludi si kupi Golf GTI - za jeho cenu mas napr. Santa Fe. A prave Santa Fe sa predava velmi dobre - nie je to lepsie auto ako Tuareg, ponuka vsak 90 - 95 % toho co VW(kedysi to bolo len 60%) za cenu o 1/3 nizsiu. Nemecky AUTO BILD ich v porovnavaconm teste postavil na jednu uroven! A to je ten recept ktory japonci a korejci uspesne uplatnuju - ponuknut vyvazene auto s parametrami, ktore uznavam sa este na 100 % nevyrovnaju europe ale s cenou o 10-30% nizsou. Image je ma VW super - v tom je jeho vyse 30 rokov vyroby Golfu naozaj obdivuhodnych.

Ilustrujem na tychto prikladoch, ze sme svedkami ako Hyundai vyrazne dobieha europu - porovnaj si Elantru a i30 - medzi tymito autami je rozdiel 10 rokov. Golf IV a Golf V je len evolucia a rozdie 3-5 rokov(uvidime co prinesie Golf VI). Elantra a i30 je revolucia. Pre mna je tento pokrok obdivuhodny.

A preco Ceed/i30 a nie Focus: - lepsie sedadla, - lepsie motory, -viac miesta pre posadku, bohatsia vybava v zaklade, -lepsia zaruka, - cena o 100 - 120 000 Sk nizsia. (Podvozok, riadenie a pocit z jazdy ma Focus bez debaty najlepsi v triede) Vsetko rozhodne zakaznik - stupajuce predaje korejcov a klesajuci predaj Golfu, Tuaregu a spol. je len zaciatok.

Na zaver: respektujem Tvoj obdiv k VW - ocakavam vsak ze bez urazok budes aj Ty respektovat , ze sa niekomu paci aj nieco ine. Hyundai v roku 2011-2013 vyrobi viac aut ako VW a stane sa 2 najvacsou automobilkou na svete za Toyotou(dnes je 6. tesne za Daimler-Chrysler). Vsetko dobre.
V zásadě máš pravdu,snad až na sedadla Focus - i30,tam bych to viděl na focuse.GTIho nepřesvědčíš.Má svoji pravdu a seč rád vzpomíná to