Na stránkách britského importéra BMW se včera objevily první oficiální informace o novém kupé BMW řady 1. V první fázi bude modelová řada tvořena třemi motory v modelech 120d, 123d a 135i.
Nemam rad ked robia automobilky z hatchbackov sedany a ajked v tomto pripade sa snazili o kupe tak mi to prijde ako 2dverovy sedan :( Snad bude cabrio krajsie.
By si sa divil, pozri si americke auta z 50-tych rokov a zistis, ze tam existovali v zasade vzdy dve prevedenia "tudorov" a to ako "sedan" (ramove okna dveri, panoramaticke zadne okno) a "hardtop" (bezramove okna dveri, klasicke zadne okno). Je to zlozite a ked BMW 3 Coupé je coupé, tak potom aj toto. 2-dverové kupé so stupnovitou zadnou castou s dvoma radami sedadiel sa vzdy da nazvat 2-dverovy sedan, alebo tudor, rovnako aj naopak, len niektore automobilky vyrabaju (vyrabali) obe verzie, pri ktorych je jasne (ale len pri ich priamom porovnani), ktore je coupé a ktoré sedan/tudor.
Hele, BMW tomu říká kupé. A BMW FaN napsal sedan. Měl jsem zato, že když je BMW Fan, tak by mohl znát alespoň analogii s ,,1966 BMW car series with the two-door version of the 1600." Jinak když mě ještě auta bavívala, tak to nebývalo zas až zlozite. Primárně se označoval hardtop, jako verze s odnímatelnou pevnou střechou. Kupé ji mělo vcelku se zbytkem auta a bylo 2+0 nebo 2+2. Tudor byl 4 nebo 5. A sedan měl dveře čtyři. Limuzína byla s přepážkou mezi šoférem a panstvem. Ale klidně si tomu dneska říkej jak chceš. :-)
Ved prave, hardtop bol v USA to, comu by sme povedali sedan. Ale pritom mali aj sedan a tomu by sme povedali opat len sedan. Je to zbytocna debata a myslim si, ze aj BMW 1600-2 bol aj sedan, aj tudor, aj coupé. ;-)
Je to vubec mozny v tomhle segmentu? Vazeni, tady nemluvime o konkurenci Ferrari, ale spis o nakupni tasce pro bohaty panicky. Tri a pul litr BITURBO pro auto tyhle velikosti je podle myho nazoru vazne prasarna a solidni. Zajimala by me jeste vaha auta.. Nicmene se budu tesit na prvni test samozrejme s videem ;-). GO BMW, GO!!! :yes:
By si uz mohol vediet , ze 135i je trojliter. Je to aj v clanku. A btw nieje to ziadna nakupna taska. Co je potom smart? Toto auto sa rozmermi dost podoba na Octaviu, takze o taske asi tazko mozno hovorit. Osobne by som bral skor toto ako nejaku lod (5 alebo 7)
Pekny brutus ta 135i. Keď si to porovname tak je to skoro ako legendárne M3 E46. Čo bude potom M-ko? Alebo dokonca CSL-ko? A uspokojí to aj pánov, ktorým v M3 zmizol 6-valec, aj keď sa jedná o biturbo a nie atmosfétu. Ale zas viac potenciálu a sily sa tam skrýva. No máme sa na čo tešiť.
M-ko pravděpodobně bude taky a to s 3,2 atmosférou jako M3 E46 :-) Jen možná dojde k paradoxní situaci, že M-ko nebude nejrychlejší verze v nabídce, holt 400 Nm od biturba je 400 Nm...Ale zato bude určitě obratnější díky lehčímu předku (biturbo není zrovna lehký motor) a radost z jízdy s vysokootáčkovou atmosférou bude asi taky trochu jiná
Rozmermi, najma dlzkou je od Octavky este dost daleko. Vzhladom na to, ze je to kupe (t.j. dvojdverove vozidlo pre dvoch az styroch cestujucich), by som povedal, ze velkostne tak akurat. Ibaze s takymi vykonmi potrebuje aj poriadnu elektroniku, aby strazila ruky aj nohy vsetkym vseumelcom, ktori ziju v domneni, ze na nich fyzika neplati. Inak by sme tychto krasavcov videli castejsie na srotovisku ako na cestach...
Tak toto auto je elektronickými strážcami nadupené, u BMW majú samozrejme niekoľko stupňov a dajú sa postupne vypínať. Samozrejme fyziku neoklameš a keď to niekto preženie...
Inak super motorizácia pre 1-er!!! :yes:
tak to tě musim zklamat, ale tohle auto se ani trochu nepodobá rozměrama na octavii, několikrát sem už jel v 5ti dvéřový jedničce a to auto je v interiéru jen nepatrně prostornější než fabia snad má jen přecijenom větší kufr
Já nevim, mně se to auto vůbec nelíbí, tohle neevokuje sportovní nadšení, nudnej a obyčejnej design, hatch. vypadá lépe, ale ani ten nevzbuzuje téměř žádné emoce, je to pouze jakási snaha konkurovat v segmentu nižší střední třídy a nudit podobně jako Golf. Motory jsou samozřejmě super, to musí uznat.
Heh, presne, krasne auta s dusou ... ale na na kompletne auto to chce trocha viac, dost viac.
Nemyslim to ofenzivne, vyrastal som na talianoch, ale nekupil by som si ho. Robia sice zabavne auta, ale ja asi nie som az tak zabavny >:D .
Ked uz tak, tak radsej takyto trhac asvaltu.
Die Erste Reihe jsem nigdy nepovažoval za právoplatné BMW. Mnichovští využili mezery na prémiovém trhu nižší střední a nabídli zadní náhon, který v kombinaci s šestiválcovým třílitrem nepochybně znamená radost z jízdy, jenže v kubaturách pod úrovní 120d poskytuje asi tak stejně zábavy co Š 120L. Nehledě na přemrštěné ceny, mizernou praktičnost a v případě coupé nepříliš líbivé proporce, igdyž, třeba ten zevnějšek nebude naživo tak odpudivej. To se ještě uvidí...
Pravoplatne BMW je vsetko, co tato fabrika pod svojim menom a svojou znackou vyrobi. Bez ohladu na cikolvek a akykolvek nazor. Aj Isetta bola BMW, hoci Ty by si sa z nej asi smial. Ak ovsem vies, ako to auto vyzeralo...
Presne tak...BMW1 je VELMI povedene BMW a kdo v nem nekdy jel, tak mi da zapravdu. Toto kupe..cim vice se na nej divam ... tim vice se mi libi ... neni too premlouvani, ale o pochopeni kam toto auto patri. Ten design je svebytny a mi se libi...nespletes si ho s zadnym jinym autem. Takove Bravo mi prijde celkem o nicem...
Ať se snažím jak se snažím, jen stěží se mi dáří pochopit tvoje myšlení. Já bych si radši koupil dvě Brava, než jednu jedničku, ale asi nemám tolik peněz co ty. A nebo ty prachy nechci zbytečně promrdávat? Holt, každej sme nějakej.
Igdyž si říkám BMWest, vím, že auto není jen o řízení. Asi nejdůležitější je souhra všech fatorů vzhledem k ceně a konkurenci. Proto nemám jedničkovej brambex rád, ale je to jen moje přesvědčení. Nic ve zlým.
Pravě že Š 120L je zábavnější, protože jí člověk nemusí šetřit >:-[] Ale máš pravdu, větší průwar než 116i za 630tis CZK snad ani neexistuje. Celkově se mi poslední dobou zdá všechno od BMW dost předražený, to dělá ta jejich přemrštěně dobrá pověst. Určitý variace interiérů maj fakt k zblití, teda, je mi šoufl, gdyž si představím, že bych si auto s takovým vnitřkem koupil za tak nehoráznej cash. Třeba Italové jsou obecně dost podceňováný, a jen jim to svědčí. Každá reklama je v podstatě past na hňupy. Proto mě znepokojuje, že maj v dnešním světě reklamní žvásty takovou váhu, ale gdyž to člověk nemůže změnit, nezbývá mu, než toho využít a nebo se nechat ulovit.
Nádhera.. připomíná mi to strou trojkovou řadu z nějakých 80 -90 roků.. krásně drsný hranatý tvary. Aspoň na mě to tak působí v konkurenci uhlazených aut s aerodynamicky přeplácaným style, kdy se jedná o jednu velkou kulatou rozpláclou potvoru.. tohle bávo ve mě vyvolává vzpomínky na tu starou krásnou trojkovou řadu... snad mě za můj názor nestihne trest.. je to jen subjektivní hodnocení. ;-)
Taky se mi to líbí a ten odkaz legendární E30 z toho přímo sálá, tohle BMW už dávno potřebovalo. Někdo tady psal, že v něm řada jedna nevzbuzuje žádné emoce. U mě je to přesně naopak, šestka je hnus, Z4 vypadá jako divná hračka, pětka přerostla vkusné rozměry a trojka je nevýrazná, taková nijaká. Tohle ale beru, malé a zábavné auto klasických baworáckých tvarů :yes: .
Dovolím si nesouhlasit s názorem na design současných BMW. Vím, že je to subjektivní a u Banglových výtvorů teprve, ale mně se líbí všechny současné bavoráky (samozřejmě v jiné, než stříbrné barvě), snad kromě Z4 coupé a X3. A pětku v černé a v M-paketu spolu s šestkou považuju za jedny z nejhezčích BMW vůbec. Jednička se mi líbí jenom v M-paketu a nejlíp v modré. A jestli víc hatch nebo coupé, to fakt nevím...
Tohle je pro me nejlepsi zprava tydne - a hned dvojita! Za1.) BMW 1 Coupe skutecne bude (drby jsem slysel uz dlouho, ale clovek nikdy nevi) a za 2.) "pouze" 306 koni v 135i znamena, ze je tu porad misto na jeden z nejlepsich motoru - 343konovy sestivalec z M3 E46. Nevim, jestli jeste bude splnovat ekologicky normy, ale mohl by. Jestli ho M1 dostane, zacinam sestrit! (to je takovy klise, samozrejme setrim uz ted :-) ) :yes::yes:
co to ma jako znamenat ? ta reklama na slovech ? to nemate penize ? radsi sem nasipejte na stranu nejaky bannery nebo jiny reklamy ale neruste nam nase ctenarske zazitky takovymito zprznenymi vecmi.
vic reklami=vic penez=vic clanku a kvalitnejsich
S ceho si myslis ze zijí z dotací:)
PS: bannery mají mensí ucinnost nez reklama na slovech, kolikrat jsi klikl na slove oproti banneru.
BMW se opět trefilo přímo do černého. Od uvedení 1er na trh se všichni ptali po ostrých verzích a třídveřové variantě, ale po oficiální zprávách ani vidu ani slechu. Dlouhou dobu byl 130i považován za vrchol řady a nejostřejší jedničku vůbec. Pak přišlo překvapení v podobě 135i a nyní tohle - pecka do černého. Dvoustupňově přeplňovaný diesel v nižší střední! Dvěstě koní na zadních kolech! A navíc to bude podle všeho designový návrat ke kořenům - z toho jednoho obrázku těžko soudit, alenepřipomíná vám to E46 kupé? Mě velmi. A to bylo jedno z nejkrásnějších BMW všech dob.
Tohle malé kupátko přichází přesně v ten pravý okamžik, má přesně ten správný design, přesně ty správné motory (až na 125Ci :-) ) a určitě nabídne i přesně ty správné zážitky. Obával jsem se, že BMW ztěžkne a zpohodlní, ale vedení automobilky dobře ví, kde má podstatnou část své klientely a odkud se bere ten dokonalý image, takže zatímco trojka míří blíž managerským standartům (ale jen o kousek - pořád je to přece BMW!), odnikud se vyloupne tohle kupátko, které představuje jasnou volbu pro nadšené řidiče.
Svítá, je srpen, pět hodin ráno a ty vycházíš z domu ke svému 135i coupé. Jeho černá perlet a osumnáctipalcové nízkoprofily Tě pozdraví zábleskem vycházejícího letního slunce. Něžně ho pohladíš a už mačkáš tlačítko start. Šestiválec se párkrát převalí, nechce se mu vstávat, stejně jako Tobě. Vzal sis dovolenou, dnešek bude jen tvůj a jeho. Na tuhle chvíli jsi čekal dlouho, na kraji města, kde vlásenky mají hladký asfalt se motor ohřívá, vypínáš protiprokluz a poprvé pořádně šlápneš na plyn. Lehké smýknutí ve vracečce Ti roztáhne úsměv od ucha k uchu. Ne nadarmo se říká, že zatáčky se dají projíždět trojím způsobem: pomalu, sportovně a v BMW :o) dnešek bude nádherný den... Ještě není takové vedro a tak máš obě okénka otevřená a saješ studený vzduch a hltáš zvuk šesiválce. Po prvních pár hodinách stavíte u benzínky. Je ti zima, ale z kotoučů a kapoty sálá teplo. Není krásnější pocit, než moct mu za odměnu naplnit nádrž. Žere dost, ale diesel už sis rozmyslel, zvuk a osobnost šestiválce od BMW neměl. Na výjezdu od benzínky šlapeš na plyn, opět úsměv.. Krajinou se rozléhá ryk vytočeného šestiválce a setřásá ranní rosu z listů. srnkám běhá mráz po zádech. Blíží se další série zatáček, zbělelé klouby drtí věnec volatu čalouněného alcantarou a oči máš upřené na silnici. Bude to nádherný den, večer budete mít oba dost, ale bude to stát za to. TOHLE je filosofie BMW coupé, to je důvod, proč se tahle naprosto neprahtická karoserie vyrábí..Vášen ;-)
Ja by som len chcel vidiet,kolki z vas,co sem pisete tie bludy mate doma BMW a kolki sa budete niekedy v zivote vozit na tejto jednotke...komu sa nepaci,nech sa na nu nepozera a komu sa paci nech si ju kupi a uziva v zdravi...neviem,co tu vlastne riesite...a na co to riesite?