Videa
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeKrám, nebo dobré auto? Martin Vaculík prohnal Škodu 1000 MB starou 60 let
17 komentářů
Ja Prvni 123
Sorry, ale hodinu na to koukat nebudu.
1000 byla dobre auto, ve sve dobe.
To 100 uz proste tu dobu nestihala.
:-(
1000 byla dobre auto, ve sve dobe.
To 100 uz proste tu dobu nestihala.
:-(
Otto von Bismarck
Měl jsem dvě Škody MB,ale sytič,automat neměla ani jedna ,to byl bimetal,ale vím ,že to občas zlobilo .jinak auto bez problémů ,malé opravy v řádech desetikorun,to ty dnešní sráče jsou předražené krámy .
@Otto von Bismarck Na co si v redakci hrajete klauni? Multinicky Horkého Roma přece můžete schvalovat automaticky.
Honza Bendík
No, tak děda jí měl a jsem si stoprocentně jistý, že sytič byl mezi předními sedadly.
KITTbx
Před XXX lety jsem vlastnil Škodu 1000MB Anglickou verzi. Řízení na „správné“ straně bylo docela zábavné a navozovalo mnoho srandovních situací, pří kontrole Policií nebo když mne míjela jiná auta a moje spolujezdkyně na „místě řidiče“ spala. Méně zábavné bylo, že dokázala v zimě zamrzat i uvnitř, a to jsem tunel utěsnil – vyřešilo se přidáním topeníček z Octávie pod přední sedadla. Co bylo rozhodně jiné a lepší, byla stahovací okna i v zadních dveřích. V každém případě zábavné auto, které bylo v zimě opravdu ještě zábavnější :-)
Barrichello
táta s tím byl asi 5x v Jugoslávii a několikrát NDR, Polsko a po výletech celé čechy. Všude dojel. Jasně, rezlo to a u motoru se kolem 120-150 musela dělat generálka, ale to se týkalo celé řady dalších aut z té doby. Ale bylo to jednoduchý jak facka a táta si na tom krom plechařiny dělal všechno sám.
@Barrichello
S100 jsem si ve svazarmu v roce 83 postavil odpolko po praci. V mototechne na kladně jsem koupil novou kastli asi za 8000 a z hnilobky jsem udelal novy auto. Byla to skladacka jako lego pro děcka. I v SRN jsem s tim byl. Nikdy jsem to do zadnyho servisu nedal, akorat lak delal lakýrník
S100 jsem si ve svazarmu v roce 83 postavil odpolko po praci. V mototechne na kladně jsem koupil novou kastli asi za 8000 a z hnilobky jsem udelal novy auto. Byla to skladacka jako lego pro děcka. I v SRN jsem s tim byl. Nikdy jsem to do zadnyho servisu nedal, akorat lak delal lakýrník
Jirka Konďa
Embéčko z r.1968, model 69 jsem měl po rodičích. Kompletně ho zrepasoval a mnohé vylepšil. Motor 110LS, se soutěžním sáním a výfukem, chodila až 150, kotoučové brzdy, halogeny (paraboly se hodily na H4 z autobusu) + rampa, atd..
Zažil jsem s ní nejkrásnější roky za volantem, objel Evropu, nikde mně nikdy nenechala, báječné jízdní vlastnosti, jaké u předoškrabky postrádám. A taky to bylo půvabné autíčko i na pohled. :-)
Ty sytiče pracovaly s rozpínavostí kapaliny v kapiláře a vydržely tak rok, někde 2, ale prakticky vše se postupně předělávalo na ruční ovládání. To byla ale prkotinka.
Ať si kdo chce říká co chce, bylo to fajn autíčko a zejména ve své době naprosto odpovídající. Stejnou koncepci měl Renault, Simča, Fiat, VW i mnozí další a já bych jí bral i dnes, ale na Porsche nemám ... =D
Zažil jsem s ní nejkrásnější roky za volantem, objel Evropu, nikde mně nikdy nenechala, báječné jízdní vlastnosti, jaké u předoškrabky postrádám. A taky to bylo půvabné autíčko i na pohled. :-)
Ty sytiče pracovaly s rozpínavostí kapaliny v kapiláře a vydržely tak rok, někde 2, ale prakticky vše se postupně předělávalo na ruční ovládání. To byla ale prkotinka.
Ať si kdo chce říká co chce, bylo to fajn autíčko a zejména ve své době naprosto odpovídající. Stejnou koncepci měl Renault, Simča, Fiat, VW i mnozí další a já bych jí bral i dnes, ale na Porsche nemám ... =D
×
Sdílení komentáře
×
Kram to byl, i kdyz pohledny a pohledny je fodnes
Ale jiste to nevim.
Mohly byt pak predelany na rucni sytic ze 100, ktera byla skoro stejna.
Pokud vim, tak ten automat umel dost zlobit.
mechanici přesvědčili, aby si nechali dát manuální sytič, protože byly problémy se startováním.
Dík za vysvetleni. Rikam ze to byl kram. Ja se ho docela bál, lehky predek se mu na dalnici vznasel, měl jsem to jen chvilku.
Ale najezdil jsem s ní jen asi 230 tis., tak zřejmě máte více zkušeností ....
Embé bylo fajn, bohužel se o něm traduje mnoho ***ských blábolů, jak vařila, padala jim kola a pod.. To se dělo jen ***ům, co dali do zadního náboje opačně klínek, kdo uměl držet otáčky a dodržoval údržbu, nikdy nevařil, pokud nerupnul třeba řemen, ale to pak vaří každý.
Měl jsem ten vůz velice rád a vděčně vzpomínám. V zimě, na sněhu prakticky neměl konkurenci. To samozřejmě platí i o řadách 105/120/130/136. To ani dnes žádná předoškrabka nezvládá.