Přímým konkurentem BMW M5 nemá být obyčejná desetiválcová S6, ale ještě větší kalibr. Pravděpodobně již letos ve Frankfurtu uvidíme Audi RS6. Dnes jsou zde nové fotografie od Carparazzi.
Tak to jsem hodně zvědav, jak se jim u Audi povede naladit podvozek. Protože pětilitr biturbo se mi zdá na limuzínu docela prasečina... ;-\ A u limuzíny se hlavně taky žádá, aby byla i především slušně pohodlná. No uvidíme. Ale zrovna můžu říct, že tohle auto mě neláká. Nejen, že se mi, narozdíl od ostatních nových Audi, vůbec nelíbí, ale hlavně postrádá charakter. Jedině E 63 AMG nabízí dokonalou eleganci a punc špičkového luxusu a jedině M5 je skutečnou supersportovní limuzínou, která dokáže řidiči nabídnout opravdové vzrušení za volantem. Ale co je tohle?... Sice pekelně rychlé, ale naprosto fádně působící auto bez specifické chuti a bez kouzla osobnosti. Osobně bych neváhal ani vteřinu a vybral si M5. A když bych náhodou někdy na dálnici s M5kou "zdržoval" někoho v RS6, uhnul bych, ať si jede a vůbec nelitoval, že moje auto není zrovna na dálnici úplně ze všech nejrychlejší ;-)
Promiň, vidím to trochu jinak. Myslím si, že takto silná auta zvládnout je opravdu obtížné...a ještě v normálním provozu. Asi málokdo je schopen jet na běžné dálnici s M5, E 63 AMG, nebo RS6 na hraně. A pokud jede, je tak trochu blázen. Stačí malá chyba (i někoho jiného) a je zle. A pokud chceš, kup si M5, je to jistě dobrá volba...jenom nesmí zapršet, o sněhu ani nemluvím. A k té Audi RS6? Jistě bude mít jinak naladěný podvozek než M5, nebo E63AMG. Ale jistě bude jinak naladěná celá, i jinak naladěný motor,...atd. A každý z nás si může vybrat co chce. Někdo má rád vdolky,někdo holky...osobně si myslím, že všechny tři jmenované vozy budou skvělé, jen jsou mimo moje schopnosti. Řidičské.
Neomlouvej se, není za co. Prostě každý máme svůj názor. Naprosto souhlasím s tím, že žádné z těch aut není špatné a ať si každý vybere co chce (a na co má, samozřejmě). Taky souhlasím, že za běžného provozu kličkovat a ždímat z auta maximum je pořádná nezodpovědnost. Ale zase pravda je, že na hladkých německých dálnicích mimo dopravní špičku se dá celkem bezpečně využít opravdu hodně koní (a pak jsou tu taky okruhy). A právě v těch vysokých rychlostech bude znát ten krouťák od turbodmychadel.
Jezdit bezpečně se silným autem se dá, jen musí člověk mít rozum. S tím deštěm a sněhem to je samozřejmě taky pravda, ale nepředpokládám, že by si někdo takováto auta kupoval jako své jediné auto.
Neboj se, že by M5 zdržovala v levém pruhu, díky její úžasné převodovce SMG dokáže na 200 km/h vystřelit za 13,5 s (Porsche Turbo 911 997 za 12,1 a Gallardo za 13,1), Audi S6 to samé trvá 18 s. Výkon prostě není vše. M5 bude stále patřit mezi nejrychlejší a nejlépe ovladatelné superlimuzíny na světě. M5 forever :yes:
pekný test!!ale audi RS 6 bude riadna raketa tých 426KW je takých 550-565koní a myslím že oproti M5 507PS a 63 AMG 514PS je to celkom slušný rozdiel, tých 50PS musí byť cítiť
Mno, pokud srovnas ty casy 0-200km/h, ktere tady byly uvadeny, zjistis, ze S6 ztraci na M5 zhruba 5 sekund, RS6 ten cas mozna vyrovna. Jinak, papirove hodnoty vykonu ti sou uplne na prd.... Pamatujes si jeste na Passat W8 ?? 202kw !!!! A byl to nejlinejsi osmivalec te doby...
Nesmíš zapomínat, na hmotnost. Rozdíl mezi M5 a S6 je 100kg ve prospěch BMW. U RS6 se dá očekávat další nárůst hmotnosti od dobrých 50kg. Pak už nárůst 50-60 koní nevypadá tak hrozivě.