Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Nové BMW M2 CS bude mít přes 500 koní. Zadokolkou zůstane

23 komentářů

Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Manuál v autě co má 500 koní je jak černobílá televize. Člověk který nezaspal pokrok chce radit za desetinu sekundy a ne kvedlat. Manuál si užiješ v autě, které není zaměřené na výkon, tj. třeba BRZ.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
@traveldrive Každý je hrozně múdry, ale až budeš kupovat auto, které má 500 koní, tak si vybereš automat. To platí pro ty, co s tím chtějí skutečně jezdit. Ani závodní auta nemají pomalý manuál.
Avatar - m.z.
m.z.
@KANKUNEN

manuál tam rozhodně chybí
Avatar - fOE
fOE
@KANKUNEN Cela ta premisa, ze jak to ma 500k je to stavene "na vykon" (asi mysleno na max vykony, na cas) je falesna. Tohle je ridicske auto, ma svemu vlastnikovi hlavne delat radost. Nekoho jiste potesi to kdyz ukroji dalsi desetinku ze sveho nejlepsiho casu na svem oblibenem okruhu, to ale neni jedina cesta jak jednoho potesit. Na kazdeho takoveho co ukrajuje desetinky na okruzich se najde jinej, kterej na cas dlabe a chce se za volantem proste zabavit, treba i tim, ze si kvedla sam a kazdy dobry prujezd zatackou na kdejake okresce si proste oddre.
Takze manual v takovem aute mel byt v nabidce, aby si vybral jeden i druhy. Nic vic, nic min.
Avatar - iudex
iudex
@KANKUNEN
Automat do 500-koňového auta si vyberieš preto, lebo moc inú možnosť dnes nemáš. Napadajú mi len dve 500k autá, ktoré ponúkajú aj manuál, a to Mustang a M3/4. A čo vídavam, tak tých Mustangov s manuálom je hodne, možno väčšina.
Ja som tiež kúpil automat len preto, že do môjho modelu manuál nedávajú, mať takú možnosť, aj pri tom výkone volím manuál. A nevadilo by mi, že stratím desatinku-dve pri zrýchlení na stovku, proste to zapojenie do deja s manuálom je oveľa väčšie a intenzívnejšie.
Avatar - iudex
iudex
@KANKUNEN
Manuál by nechýbal vo výkonnom aute, ktoré je určené aj na každodenné jazdenie, proste daily car, s ktorým dochádzaš cez mesto do roboty a cez víkend si vybehneš na horský prechod alebo okruh. Tam akceptujem, že manuál môže prekážať a automat je pohodlnejší.
Ale M2 CS nie je daily car, je to úplná antitéza daily caru, ultimatívne športové auto na okresky a okruhy, nie do mesta ani na daily. A tam nielenže manuál nevadí, tam (práve tam) sa vyslovene pýta. Popravde si neviem predstaviť vhodnejšie auto pre manuál než je M2 CS.
Arese
Takže si to shrňme - nová generace bude výrazně větší, těžší a nebude nabízet verzi s manuální převodovkou. To je pro nadšené řidiče jednoznačně nežádoucí vývoj a vyšší výkon na tom nic zásadního nemění...😠 👎
traveldrive
@KANKUNEN
píšeš kraviny
Avatar - iudex
iudex
@Nebo Nebo
Nie je to nijak zaujímavé, dôvodom sú emisie. 8° automat má o nejaké to deci nižšiu spotrebu a teda nižšie emisie ako 6° manuál. Hotovo.
Ale inak áno, ak niekde má byť manuál, tak je to športové kupé pre zábavu.
Avatar - pradeda777
pradeda777
Bez manuálu (i když ne zrovna nejlepšího) M2 už nebude to pravé ořechové pro opravdového řidiče fajnšmekra...😫 Jestli bude předek jako na obrázku, tak klobouček...👍https://1884403144.rsc.cdn77.org/…aW1n/9080963.jpg?…
Avatar - m.z.
m.z.
@KANKUNEN já vybíral výhradně manuál
Avatar - pradeda777
pradeda777
@iudex Ano, ach jo...ty emise. A ty se také dají u A/T kontrolovat daleko snadněji než u M/T.
Avatar - fOE
fOE
@iudex Jak se nam svet meni. Dnes povazujeme 2er za krasne kompaktni pocin. Jake to prekvapeni pak kdyz clovek zjisti ze je na milimetr stejne velke jako sveho casu E92 M3 s V8, co byla povazovana za zbytecne velkou, tezkou / tlustou :)
Avatar - fOE
fOE
@Nebo Nebo Uz ani Z4 40i ho nema?
Avatar - iudex
iudex
@jiras_
Zrovna 2ka kupé tých cca. 250 koní má, vo verzii 230i a je to zadokolka. M240i už zadokolka nie je, len xDrive. Takže kto chce relatívne dostupné športové kupé, 230i je celkom fajn voľba, hlavne o hodne ľahšie, ako M240i. V podstate nepriamy konkurent Toyobaru, trošku väčšie, praktickejšie a pohodlnejšie, ale stále relatívne kompaktné a cenovo dostupné RWD kupé. Len žiaľ ten manuál tam chýba, ten je až v M2, aj to za príplatok.
Avatar - lyon667
lyon667
@jiras_ Problém to není. Jen by automobilky musely chtít a zákazníci náležitě připlatit.
jiras_
V závoďácích honíš desetiny, jestli tohle chce někdo pro zábavu a tvrdí jak je nadšený řidič, tak pak ten manuál.
Nebo Nebo
@pradeda777
Docela zajímavé, jak BMW zařízlo zcela uplně manuály, přitom před 15 lety jich bylo celkem dost, to samé Audi a Meecedes.
Avatar - pradeda777
pradeda777
@Nebo Nebo V US se manuály kupodivu prodávaly docela dobře, i když... jak už tu bylo mnohokrát zmíněno ten BMW manuál ve spojení s 6 válci nebyl nic moc....asi za tím byly obavy z vysokého torque. Nevím jak nyní funguje man. převodovka Tremec v Mustangu. Vím ale, že v minulosti to také nebylo to pravé ořechové... 😒
Avatar - pradeda777
pradeda777
@iudex Ok. Uvidíme. Pokud zůstanou u toho aktuálního doboxovaného předku, tak mě ta ztráta manuálu nemusí ani mrzet. Jinak bych mu dal i šanci....ale bez manuálu...No way José...
Avatar - iudex
iudex
@pradeda777
Predok ako na obrázku samozrejme nebude, to len redaktor má problém rozlíšiť obyčajnú 2er kupé od M2 s úplne odlišným dizajnom. :-(
jiras_
Spíš je zajímavé, že do běžných aut už je problém dostat normální dvoulitr, čtyřválec, ale auta pro zábavu, kde by 250-300 koní i stačilo není 500 problém.
Avatar - Roman Horký
Roman Horký
@traveldrive ty hovado jen každému píšeš, že píše kraviny. Nikdy žádný argument. Umíš taky něco jiného omezenče???? KANKUNEN v tomto případě píše správně.